Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.933 μηνύματα σε 11.358 θέματα από 5.944 Μέλη / Τελευταίο μέλος: H KOINH GNWMH
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 19 Δεκ 2017, 00:32:30

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 19 Δεκ 2017, 00:32:30

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 00:10]

από N/JOI(2)
[Σήμερα στις 00:01]

από snoopy
[Χθες στις 22:52]

από papabill
[Χθες στις 22:13]

από kios100
[Χθες στις 21:16]

από DeltaMan
[Χθες στις 21:15]

από Alex v22
[Χθες στις 00:58]

από tzdim
[Χθες στις 00:34]

από hpergm
[Κυριακή, 17 Δεκ 2017, 22:18:43]

από dominicm
[Κυριακή, 17 Δεκ 2017, 21:08:12]

από modelers
[Κυριακή, 17 Δεκ 2017, 21:06:04]

[Κυριακή, 17 Δεκ 2017, 16:49:26]

[Κυριακή, 17 Δεκ 2017, 16:39:48]

από mpamphs
[Σάββατο, 16 Δεκ 2017, 22:23:42]

[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 13:20:56]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5944
Τελευταίο: H KOINH GNWMH
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285933
Σύνολο θεμάτων: 11358
Online σήμερα: 52
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 28
Συνολικά: 38
Στυλ εμφάνισης

  Καλά Χριστούγεννα. Ευτυχισμένος ο καινούργιος χρόνος 
  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!! « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 [2] 3 4  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!!  (Αναγνώστηκε 16335 φορές)
   
papabill
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.196



Προφίλ WWW
« Απάντηση #15 στις: Τρίτη, 19 Φεβ 2013, 12:45:13 »

τα ρουλεμαν στο μοτερ ειναι καλα? τα εχεις αλλαξει προσφατα?
Καταγράφηκε

Το ελικόπτερο ή το ραφι θα στολίσει ή στο χωράφι θα σκορπίσει...
denouas
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 66


Πετάω........ τα βασικά.


Προφίλ
« Απάντηση #16 στις: Τρίτη, 19 Φεβ 2013, 21:47:27 »

Μετά από δοκιμές όταν έχω πλούσιο καύσιμο και gov ο κραδασμος σχεδόν εξαφανίζεται όταν το παίζω χωρίς gov και όχι σφυριγμενα έχει κραδασμούς και στην τελευταία είχε κραδασμο πάνω κάτω όλο το ελικόπτερο έντονα .Ευχαριστω για όλες της απαντήσεις σας
Καταγράφηκε
denouas
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 66


Πετάω........ τα βασικά.


Προφίλ
« Απάντηση #17 στις: Παρασκευή, 22 Φεβ 2013, 19:19:39 »

Προσεξτε το πριν προσγειωθει.


http://www.youtube.com/watch?v=aer8NXT9g1w&feature=youtu.be
Καταγράφηκε
Bladedancer
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 338


Θέλω να πετάξω τώρα!!!!


Προφίλ
« Απάντηση #18 στις: Τετάρτη, 20 Μάρ 2013, 21:00:25 »

Τώρα τελευταία έχει αρχίσει και το δικό μου και κάνει την ουρά πάνω κάτω. Πριν 3 πτήσεις το έκανε μία φορά πριν 2 το έκανε δύο τρεις φορές και στην τελευταία το έκανε αρκετά. Δεν πείραξα τίποτα στο ε/π, δεν είχα πτώση ούτε άτσαλη προσγείωση.
trex 450 pro v2 beastx
Καταγράφηκε

Trex 100 ~ Trex 450 pro v2 BeastX ~ Futaba T7C
PaNt
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8.650


Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


Προφίλ WWW
« Απάντηση #19 στις: Πέμπτη, 21 Μάρ 2013, 06:28:24 »

Τώρα τελευταία έχει αρχίσει και το δικό μου και κάνει την ουρά πάνω κάτω. Πριν 3 πτήσεις το έκανε μία φορά πριν 2 το έκανε δύο τρεις φορές και στην τελευταία το έκανε αρκετά. Δεν πείραξα τίποτα στο ε/π, δεν είχα πτώση ούτε άτσαλη προσγείωση.
trex 450 pro v2 beastx

Εχεις δεσει το beast με ενα velcro???
Αν οχι τοτε κανε μια δοκιμη... Μπορει να χαλαρωσε το pad και να δημιουργει προβληματα..

Καταγράφηκε
Bladedancer
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 338


Θέλω να πετάξω τώρα!!!!


Προφίλ
« Απάντηση #20 στις: Πέμπτη, 21 Μάρ 2013, 09:24:51 »

Το beastx δεν κουνιέται καθόλου, το κοίταξα. Τουλάχιστον με το χέρι φαίνεται σαν να είναι ένα σώμα με το ε/π.
Επίσης πρόσφατα είχα βάλει καινούργια ρουλεμάν σχεδόν παντού και πέταγε άψογα, χωρίς τζόγους και προβλήματα.
Ούτε tracking είχα. Τώρα δεν το κοίταξα.
Αυτό που θέλω καιρό να αλλάξω και δεν το έχω κάνει είναι τα rubber damper αλλά δεν βλέπω να παίζουν ρόλο εκτός και αν δημιουργούν tracking (δεν το έχω κοιτάξει από τότε που το σέταρα και πέταγε καλά)
Να στράβωσε άξονας ή pitch arm χωρίς πτώση γίνεται;
Όσον αφορά το διάκενο γραναζιών, μιλάμε για το main gear ή μπορεί να φταίει και το διάκενο στο tail gear;
Τα φτερά αν ήταν αζύγιστα θα το έκαναν από την αρχή πιστεύω.
Τα gain στο beast τα έχω όλα κέντρο.
Τα σέρβο έχουν αποκτήσει τζόγο στις κινήσεις. Λογικά παίζουν μεγάλο ρόλο σε αυτό σωστά;

Ταλαντωση του κεντρικου fiN της Βoomas (πανω ,κατω)
1.τα φτερα του κυριως στροφειου εχουν tracking
2.τα φτερα του κυριως στροφειου δεν ειανι ζυγισμενα
3.τα φτερα του ουριαιου στροφειου δεν ειανι ζυγισμενα
4.ο αξονας του ουριαιου στροφειο να ειναι στραβος
5.στραβο blade grip ή σπασμενο
6.στραβο pitch arm (ειναι το arm που ειναι πανω στο blade grip)
7.χαλαρος ιμαντας
8.στραβος κεντρικος αξονας
9.λαθος διακενο μεταξυ γραναζιων (δλδ πολυ σφιχτα συνηθως)
Καταγράφηκε

Trex 100 ~ Trex 450 pro v2 BeastX ~ Futaba T7C
Bladedancer
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 338


Θέλω να πετάξω τώρα!!!!


Προφίλ
« Απάντηση #21 στις: Παρασκευή, 29 Μάρ 2013, 09:06:01 »

Το beastx δεν κουνιέται καθόλου, το κοίταξα. Τουλάχιστον με το χέρι φαίνεται σαν να είναι ένα σώμα με το ε/π.
Επίσης πρόσφατα είχα βάλει καινούργια ρουλεμάν σχεδόν παντού και πέταγε άψογα, χωρίς τζόγους και προβλήματα.
Ούτε tracking είχα. Τώρα δεν το κοίταξα.
Αυτό που θέλω καιρό να αλλάξω και δεν το έχω κάνει είναι τα rubber damper αλλά δεν βλέπω να παίζουν ρόλο εκτός και αν δημιουργούν tracking (δεν το έχω κοιτάξει από τότε που το σέταρα και πέταγε καλά)
Να στράβωσε άξονας ή pitch arm χωρίς πτώση γίνεται;
Όσον αφορά το διάκενο γραναζιών, μιλάμε για το main gear ή μπορεί να φταίει και το διάκενο στο tail gear;
Τα φτερά αν ήταν αζύγιστα θα το έκαναν από την αρχή πιστεύω.
Τα gain στο beast τα έχω όλα κέντρο.
Τα σέρβο έχουν αποκτήσει τζόγο στις κινήσεις. Λογικά παίζουν μεγάλο ρόλο σε αυτό σωστά;

Ταλαντωση του κεντρικου fiN της Βoomas (πανω ,κατω)
1.τα φτερα του κυριως στροφειου εχουν tracking
2.τα φτερα του κυριως στροφειου δεν ειανι ζυγισμενα
3.τα φτερα του ουριαιου στροφειου δεν ειανι ζυγισμενα
4.ο αξονας του ουριαιου στροφειο να ειναι στραβος
5.στραβο blade grip ή σπασμενο
6.στραβο pitch arm (ειναι το arm που ειναι πανω στο blade grip)
7.χαλαρος ιμαντας
8.στραβος κεντρικος αξονας
9.λαθος διακενο μεταξυ γραναζιων (δλδ πολυ σφιχτα συνηθως)

Υπάρχει περίπτωση να βοηθήσει κάποιος ή να κοιτάξω να το παλέψω μόνος μου;
Καταγράφηκε

Trex 100 ~ Trex 450 pro v2 BeastX ~ Futaba T7C
PaNt
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8.650


Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


Προφίλ WWW
« Απάντηση #22 στις: Παρασκευή, 29 Μάρ 2013, 10:21:09 »

Δν ειναι τοσο ευκολη η περιπτωση για να βοηθησπυμε απο μακρια... Το pad που εχεις ειναι το μαμα;;

Βαλε ενα βελκρο για δοκιμη αν σν κανει βγαλτο..

Μπορεις να βαλεις ενα βιντεο;
Καταγράφηκε
Bladedancer
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 338


Θέλω να πετάξω τώρα!!!!


Προφίλ
« Απάντηση #23 στις: Παρασκευή, 29 Μάρ 2013, 10:49:32 »

Είναι το μαμά το λεπτό γκρι. Κάνει ακριβώς το ίδιο πράγμα που κάνει και το ε/π του denouas στο βίντεο.
Πες μου αρχικά αν μπορείς κατά πόσο παίζουν ρόλο αυτά που ρωτάω για να αρχίσω να αποκλείω περιπτώσεις.

Αυτό που θέλω καιρό να αλλάξω και δεν το έχω κάνει είναι τα rubber damper αλλά δεν βλέπω να παίζουν ρόλο εκτός και αν δημιουργούν tracking (δεν το έχω κοιτάξει από τότε που το σέταρα και πέταγε καλά)
Να στράβωσε άξονας ή pitch arm χωρίς πτώση γίνεται;
Όσον αφορά το διάκενο γραναζιών, μιλάμε για το main gear ή μπορεί να φταίει και το διάκενο στο tail gear;
Τα φτερά αν ήταν αζύγιστα θα το έκαναν από την αρχή πιστεύω.
Τα gain στο beast τα έχω όλα κέντρο.
Τα σέρβο έχουν αποκτήσει τζόγο στις κινήσεις. Λογικά παίζουν μεγάλο ρόλο σε αυτό σωστά;

Θα δοκιμάσω το velcro αρχικά μιας και είναι και η ευκολότερη επέμβαση. και από ότι λέτε και η συνηθέστερη αιτία.
Καταγράφηκε

Trex 100 ~ Trex 450 pro v2 BeastX ~ Futaba T7C
Bladedancer
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 338


Θέλω να πετάξω τώρα!!!!


Προφίλ
« Απάντηση #24 στις: Τετάρτη, 3 Απρ 2013, 20:47:36 »

Ένα βίντεο με κάμερα onboard. Δεν βοηθάει και τόσο αλλά είδα ότι εκτός από το πάνω κάτω που κάνει πού και πού έχει δονήσεις γενικά.
Δεν ξέρω αν είναι λογικές για ε/π ή όχι. Η κάμερα ήταν δεμένη πάνω σε ένα κομμάτι depron το οποίο ήταν δεμένο στις άκρες, στα skid, με μονωτική ταινία.
Στο συγκεκριμένο βίντεο δεν κάνει wobble παρά μόνο κάπου ανάμεσα στο 00:35 έως 00:45. Είχα σκοπό να τραβήξω και ένα να φαίνεται το ε/π αλλά δεν είχα μπαταρία όπως καταλάβατε.
Κάπου διάβασα ότι είναι και θέμα στροφών... Undecided


Καταγράφηκε

Trex 100 ~ Trex 450 pro v2 BeastX ~ Futaba T7C
PaNt
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8.650


Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


Προφίλ WWW
« Απάντηση #25 στις: Τετάρτη, 3 Απρ 2013, 23:13:39 »

Βεβαια και θέμα στροφών ειναι..! Παίξε και με στροφές αλλα δν μπορείς να βγάλεις άκρια με αυτο το video..

Δν βλεπω κατι παράξενο αλλά ακουώ κάτι παράξενο..!!δν ξέρω μήπως φταίει η cam και παραμορφώνει τον ήχο..1
Καταγράφηκε
Markhelis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.749


Προσέχουμε για να έχουμε!!!


Προφίλ
« Απάντηση #26 στις: Πέμπτη, 4 Απρ 2013, 01:20:56 »

Όσον αφορά το διάκενο γραναζιών, μιλάμε για το main gear ή μπορεί να φταίει και το διάκενο στο tail gear;
Τα σέρβο έχουν αποκτήσει τζόγο στις κινήσεις. Λογικά παίζουν μεγάλο ρόλο σε αυτό σωστά;


Για το main gear με το γρανάζι του μοτέρ!!
Παίζουν ρόλο αλλά δεν θα σου κούναγε την μπούμα πάνω κάτω!!
Για το αν φταίνε οι στροφές στο στροφείο βάλε καλού κακού στο normal mode να έχεις 70% στην μέση του γκαζιού
και φτιάξε την καμπύλη σου για το normal πάντα 0 40 70 85 100
Αν έχεις κάνει πολλές πτήσεις με τους ίδιους έλικες κάνε μία αλλαγή, μπορεί να φταίει κάποια καταπόνηση!!  Wink

Καταγράφηκε
Bladedancer
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 338


Θέλω να πετάξω τώρα!!!!


Προφίλ
« Απάντηση #27 στις: Πέμπτη, 4 Απρ 2013, 20:41:34 »

Μέχρι τώρα πέταγα 0    40   60    70   80  σε νορμάλ και  85  80  75  80  85 σε idle up.
μου φαίνονται πολλές οι στροφές για παραπάνω. Δεν με φοβίζει σε θέμα χειρισμού, αλλά από θέμα αντοχής σε τόσες στροφές.
Το ε/π έχει 15Τ και 150Τ απο την μάνα του και μοτέρ 3400kv. Μήπως για μεγαλύτερες καμπύλες θέλω μικρότερο pinion?
με 100% πάω για 4000 στροφές με βάση το πρόγραμμα από το helidirect.
Καταγράφηκε

Trex 100 ~ Trex 450 pro v2 BeastX ~ Futaba T7C
arisS2000
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 135



Προφίλ
« Απάντηση #28 στις: Πέμπτη, 4 Απρ 2013, 21:09:12 »

Καλησπέρα και απο μένα..
Επειδή δεν έχω διαβάσει το θέμα απο την αρχή, πρόκειται λογικά για 450 ε/π; 3S μπαταρία;
Αν ναι τότε έχεις:
3855 στα 4,2v κάθε στοιχείο
3396 στα 3,7v κάθε στοιχείο
Μιλάμε πάντα με 0 μοίρες.
150t main gear
15t pinion
3s lipo
3400 kv
100% thottle

Εγω με αυτο το setup έχω βάλει 12t pinion απ´οτι θυμάμαι και έχω απο 2717 εώς 3084 max
Και idle curve 1  100-80-100 και 2 100-90-100.
Βάλε ενα πιο μικρό pinion για δοκιμη..
Καταγράφηκε

Markhelis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.749


Προσέχουμε για να έχουμε!!!


Προφίλ
« Απάντηση #29 στις: Παρασκευή, 5 Απρ 2013, 00:49:20 »

Μέχρι τώρα πέταγα 0    40   60    70   80  σε νορμάλ και  85  80  75  80  85 σε idle up.
μου φαίνονται πολλές οι στροφές για παραπάνω. Δεν με φοβίζει σε θέμα χειρισμού, αλλά από θέμα αντοχής σε τόσες στροφές.
Το ε/π έχει 15Τ και 150Τ απο την μάνα του και μοτέρ 3400kv. Μήπως για μεγαλύτερες καμπύλες θέλω μικρότερο pinion?
με 100% πάω για 4000 στροφές με βάση το πρόγραμμα από το helidirect.


Αφου είναι έτσι πριν αλλάξεις οτιδήποτε δοκίμασε την καμπύλη 0 40 70 80 80 για να δεις αν
διορθώνεται το πρόβλημα!!!
Αν τελικά είναι αυτό το πρόβλημα αργότερα βάλε ένα 13άρι ή 14άρι γρανάζι με την καμπύλη την πρώτη
που σου είπα!!  Wink
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 [2] 3 4  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!! « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.34 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.