Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.517 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 10:40:17

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 10:40:17

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304517
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 45
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 0
    Visitatori: 19
    Totale: 19
    Selezione di tema

    Pagine: 1 [2]  Tutte     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Νεο Neutrino Fusion  (Letto 9995 volte)
    nitro35%
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 108


    nitro powered


    « Risposta #15 il: Martedì, 15 Mag 2012, 20:40:59 »

    Τρομερο αεροπλανο συγχαρητηρια φιλε Ηλια .Τυφλα να εχου τα  επωνυμα μοντελα του χωρου...
    Loggato

    line up and hold...
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 324



    « Risposta #16 il: Mercoledì, 16 Mag 2012, 17:24:50 »

    μπραβο ηλια αυτα κανετε στη θεσσαλονικη και θα τρεχουμε απο τη ζακυνθο οι αρχαριοι το σεπτεμβρη για να σας δουμε
    καλες πτησεις Thumbs up
    θα μας τιμησετε εαν ερθετε ..!
    Ευχαριστω 35% αν και βαζω μεχρι 30% .. laugh
    Για τις διαφορες αναμεσα σε ηλεκτρικο και ες καυσης ειναι ενα μεγαλο θεμα.
    Εχει να κανει με το τι συγκρινεις ακριβος ,πχ για εσ καυσης μοτερ μιλαμε ΜΟΝΟ για YS με σεταρισμα για μεγιστη επιδοση(Νιτρα κτλ).
    Το αμεσο πλεονεκτημα στην πτηση του θερμικου ειναι η δυισδυση σε συνθηκες αερα.
    Επισης η ιδια καμπυλη ροπης σε καθε πτηση σε σχεση με την θεση του στικ (πολυ σημαντικο )Στα ηλεκτρικα αυτο παιζει πολυ ,αναλογα με την μπαταρια(παλια - καινουργια)και αναλογα με τον χρονο πτησης.
    Επισης υπαρχει μια θεωρια για περισοτερη σταθεροτητα στο θερμικο λογο του οτι το τρεμουλο του αεροπλανου απο τις δονησεις διμηουργει κατι σαν turbulators στις πτερυγικες επιφανειες με αποτελεσμα την συγκρατηση του οριακου στροματος .
    Αυτο αν και ακουγεται τραβηγμενο εχει μια βαση.Για αυτην τη διαπιστωση χρειαζεται να πεταξεις το ιδιο αεροπλανο με την ιδια ελικα την ιδια μερα ,και με ες καυσης μοτερ και με ηλεκτρικο.
    Το πλεονεκτημα του ηλεκτρικου φαινεται περισσοτερο στην απνοια ,πεταει πιο αργα σε ολες τις θεσεις ,αυτο το κανει να εχει καλυτερη παρουσιαση .σε αυτο ισως επηρεαζει ενα μοτερ outrunner οπου ειναι και σημαντικα πιο ησυχο...
    αυτα και αλλα πολλα.... Wink
    φιλικα
    Ηλιας

    « Ultima modifica: Mercoledì, 16 Mag 2012, 18:28:24 da Elias Sopeoglou » Loggato
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.960


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Risposta #17 il: Mercoledì, 16 Mag 2012, 18:18:14 »

    Φωτος ....







    Loggato

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.095



    WWW
    « Risposta #18 il: Mercoledì, 16 Mag 2012, 22:34:26 »

    Ηλία  κουκλί είναι .
    Συγχαρητήρια
    Loggato

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Γιαννης Ζακυνθος
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 135


    « Risposta #19 il: Domenica, 20 Mag 2012, 02:22:32 »

    μπραβο ηλια αυτα κανετε στη θεσσαλονικη και θα τρεχουμε απο τη ζακυνθο οι αρχαριοι το σεπτεμβρη για να σας δουμε
    καλες πτησεις Thumbs up
    θα μας τιμησετε εαν ερθετε ..!
    Ευχαριστω 35% αν και βαζω μεχρι 30% .. laugh
    Για τις διαφορες αναμεσα σε ηλεκτρικο και ες καυσης ειναι ενα μεγαλο θεμα.
    Εχει να κανει με το τι συγκρινεις ακριβος ,πχ για εσ καυσης μοτερ μιλαμε ΜΟΝΟ για YS με σεταρισμα για μεγιστη επιδοση(Νιτρα κτλ).
    Το αμεσο πλεονεκτημα στην πτηση του θερμικου ειναι η δυισδυση σε συνθηκες αερα.
    Επισης η ιδια καμπυλη ροπης σε καθε πτηση σε σχεση με την θεση του στικ (πολυ σημαντικο )Στα ηλεκτρικα αυτο παιζει πολυ ,αναλογα με την μπαταρια(παλια - καινουργια)και αναλογα με τον χρονο πτησης.
    Επισης υπαρχει μια θεωρια για περισοτερη σταθεροτητα στο θερμικο λογο του οτι το τρεμουλο του αεροπλανου απο τις δονησεις διμηουργει κατι σαν turbulators στις πτερυγικες επιφανειες με αποτελεσμα την συγκρατηση του οριακου στροματος .
    Αυτο αν και ακουγεται τραβηγμενο εχει μια βαση.Για αυτην τη διαπιστωση χρειαζεται να πεταξεις το ιδιο αεροπλανο με την ιδια ελικα την ιδια μερα ,και με ες καυσης μοτερ και με ηλεκτρικο.
    Το πλεονεκτημα του ηλεκτρικου φαινεται περισσοτερο στην απνοια ,πεταει πιο αργα σε ολες τις θεσεις ,αυτο το κανει να εχει καλυτερη παρουσιαση .σε αυτο ισως επηρεαζει ενα μοτερ outrunner οπου ειναι και σημαντικα πιο ησυχο...
    αυτα και αλλα πολλα.... Wink
    φιλικα
    Ηλιας



    θα κανω οτι μπορω εστω με τα ποδια για λαρισα-θεσσαλονικη ,γιατι βαρεθηκα να πεταω μονος
    στα τυφλα με κολερ τα συνεφα και 5 μηνες ρισκο λωγω κυνηγων και ακαταληλου χωρου.
    τα ηλεκτρικα για εμενα ειναι μονοδρομος λωγω θοριβου.
    κανουμε μεγαλη προσπαθεια για μοντελοδρομειο στη ζακυνθο. ελπιζω να τα καταφερουμε και
    να σας φυλοξενουμε στο μελον
    ευχαριστω
    γιαννης
    Loggato
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 324



    « Risposta #20 il: Martedì, 22 Mag 2012, 00:27:31 »

     Thumbs up κρατα το πνευμα ψηλα ..
    Loggato
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 324



    « Risposta #21 il: Martedì, 13 Nov 2012, 20:27:16 »

    5017gr ζυγισμενο οπως πεταξε το ΣΚ αυτο με ys170 ,apc18,1x10w ,2200lipos ,jr8711 rudder . Kiss
    Loggato
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #22 il: Martedì, 13 Nov 2012, 23:54:01 »

    Συγχαρητηρια θα ηθελα να δω την πτηση σου με τη YS 170 απο κοντα. Πρεπει το μοντελο να γραφει. Thumbs up

    2200 mAh ειναι λιγο μεγαλη μπαταρια μπορεις να πας και πιο κατω. Εγω στο ProLine παιζω με 1500 mAh και βγαζω 10 πτησεις ανετα. Απο βαρος ειμαι κοντα στα 4.900γρ

    Απο βαρος εισαι μεσα στο οριο μπορεις φτασεις μεχρι και +10% =>5.050γρ. Τα glow τοσο βγαινουν πλεον κοντα στα 5.000gr+ λογω μεγαλου μεγεθους δεν ειναι οπως τα παλια. Το Axiome+ του CPLR πρεπει να βγαινει γυρω στα 5.035.

    18.1x10W??? Τη ζορισες δηλαδη?? Θυμός Wink. 18.1x10 προπελαρα επισης δοκιμασε.

    Στειλε φωτος αν ειναι.  Wink
    Loggato
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #23 il: Mercoledì, 14 Nov 2012, 08:08:30 »

    Απο βαρος εισαι μεσα στο οριο μπορεις φτασεις μεχρι και +10% =>5.050γρ. Τ

    Η επιτρεπόμενη υπέρβαση είναι +1%=50 γρ = 5.050γρ
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #24 il: Mercoledì, 14 Nov 2012, 08:20:58 »

    Ναι +1% το οποιο μας δίνει 5.050γρ. Λαθος εκ παραδρομης αν ηταν 10% θα ηταν 5.500γρ.
    Loggato
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 324



    « Risposta #25 il: Mercoledì, 14 Nov 2012, 22:36:24 »

    Δηλαδη αρκεισαι να στειλω φωτος απο την μηχανη και οχι την ιδια την μηχανη ??   Ποοολύ άνεση
    Για το +1% και φυσικα το ηξερα γιαυτο ειμαι ανετος με την 2200  Wink,το μοντελο εχει αισθηση πολυ ελαφρυτερου.
    Loggato
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #26 il: Venerdì, 16 Nov 2012, 22:14:19 »

    Στειλε καμια φωτο απο το soft mount, pipe κτλ.Θελω να δω τη μηχανη μου σε σοβαρο αεροπλανο. ΤΕΛΟΣ! Grin
    Loggato
    Pagine: 1 [2]  Tutte     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Moderatori: 3DJunk, stavros)  |  Topic: Νεο Neutrino Fusion
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.022 secondi con 26 queries.