Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.517 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 08:22:14

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 08:22:14

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304517
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 45
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 1
    Invités: 17
    Total: 18
    Choix de thème

    Pages: 1 2 3 [4]     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Inpire 90 F3A  (Lu 21068 fois)
    Κωστης
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 674


    Playing some blues...


    « Répondre #45 le: Mercredi, 15 Juin 2011, 23:24:27 »

     Οι βιδες στο canopy, θα αντικατασταθουν με μαγνητακια. Οι βιδες των φτερων, μαλλον με πλαστικες αν και δεν το θεωρω απαραιτητο. Εχω δει πολλα inspire να παιζουν με 120 ΑΧ και YS 110's και μετα απο πολλες πτησεις να μην υπαρχει τζογος στα σημεια αυτα.
    Journalisée

    …χαρά στον Ίκαρο αψήφιστα που υψώθη φτεροπλάστης…
    "PAPPY"
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 698



    « Répondre #46 le: Jeudi, 16 Juin 2011, 10:17:57 »

    Πάντως πιστεύω ότι θα το χαρείς!!!
    Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι όπου και να ψάξεις είναι out of stock!!!
    Στην κατηγορία των αεροπλάνων αυτού του μεγέθους (90) και στο εξωτερικό θεωρείται
    από τα καλύτερα. Ακολουθάει τις παλιές γραμμές στην άτρακτο σχετικά με το σχήμα αλλά
    σαν χαρακτηριστικά έχει πολύ καλές επιδόσεις.
    Journalisée

    Κωστης
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 674


    Playing some blues...


    « Répondre #47 le: Mardi, 12 Juil. 2011, 10:28:32 »

       Καλημερα


     χθες τοποθετηθηκε η DLE 20 στο inspire και πηρε για πρωτη φορα μπρος. Επαιξε περιπου 4 λεπτα στο εδαφος και φυσικα δεν εκαψε σχεδον τπτ αν και ζεσταθηκε πολυ αλλα με 33 βαθμους κελσιου δεν ειναι να στρωνεις κινητηρες στο εδαφος. Την Τεταρτη θα ρυθμισω τις βελονες της και θα αρχισω τις πρωτες χαλαρες πτησεις μεχρι να στρωσει πληρως. Wink
    Journalisée

    …χαρά στον Ίκαρο αψήφιστα που υψώθη φτεροπλάστης…
    Stargazer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.234


    Obi-Wan Has Taught Me Well !!!


    « Répondre #48 le: Mardi, 12 Juil. 2011, 12:58:08 »

     Thumbs up Thumbs up  άντε να βλέπω βενζίνες στο μοντελοδρόμειο  Thumbs up
    Journalisée

    Live To Fly, Fly To Live

    You know you've landed with the wheels up when it takes full power to taxi to the ramp.
    Κωστης
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 674


    Playing some blues...


    « Répondre #49 le: Mardi, 12 Juil. 2011, 19:20:42 »

     Σωστα Δημητρη  Wink

     Εκανα το πρωτο ντεποζιτο στρωσιμο. Πρωτη μου φορα χρησιμοποιω βενζινοκινητηρα. Πολυ ευκολος στη ρυθμιση μου φαινεται. Θα χρεσιαστει βεβαια πολλα λιτρα για να στρωσει. Εχω σκοπο ισως ενα ντεποζιτο ακομη στο εδαφος και τα υπολοια στον αερα ανευ Cowl για τα πρωτα 10 λιτρα τουλαχιστον.
    Journalisée

    …χαρά στον Ίκαρο αψήφιστα που υψώθη φτεροπλάστης…
    Κωστης
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 674


    Playing some blues...


    « Répondre #50 le: Jeudi, 14 Juil. 2011, 00:37:44 »

      Σημερα πρωτη μερα στο μοντ/μιο με την DLE, εβαλα μπρος τον κινητηρα και μεσα σε ενα λεπτο ημουν στον αερα. 10 λεπτα πτηση στις μεσαιες στροφες. Η αληθεια ειναι οτι, δε με τρελανε η δυναμη του κινητηρα στο πρωτο ντεποζιτο αλλα ημουν και πολυ μπουκωμενος οποτε κατεβηκα, αφησα τον κινητηρα να κρυωσει κι εκλεισα 1/8 περιπου τη μεγαλη.
      
    Ανεβαινω μετα απο μιση ωρα στον αερα και νομιζα πως πετουσα αλλο αεροπλανο. Η μηχανη πηρε τα πανω της. Πεταξα αλλο ενα 10 λεπτο στο χαλαρο και κατεβηκα. Μετα απο μιση ωρα εκανα και  το τριτο ντεποζιτο. Οταν κατεβηκα στο εδαφος εβαλα στροφομετρο κι επιασα 8610 στροφες με 16 x 8 Mezlik οντας ακομη μπουκωμενη η μεγαλη. Οι χαμηλες
    στροφες παιζουν μεταξυ 2000-2030. Λογικο μου ακουγεται γιατι ακομη αστρωτο ειναι το μοτορι. Εκεινο που μου εκανε εντυπωση ειναι πως μετα απο 10 λεπτη σχεδον πτηση εκαψε 160-165 ml καυσιμου  Cheesy  και σε καθε πτηση υστερα απο μετρηση καιω περιπου 130mAh απο την μπαταρια της ηλεκτρονικης. Το μειγμα που χρησιμοποιω ειναι 30ml λαδιου
    στο 1 λιτρο βενζινης αν και για τα πρωτα 3 λιτρα εβαλα 35ml λαδιου  συνθετικο motul. Αργοτερα που θα τελειωσει θα δοκιμασω Bel Ray υστερα απο προτροπη του φιλου μου Δημητρη Σοφου.

      Το setup για την ηλεκτρονικη ειναι ενα http://www.rcexl.com/news/Accessories/10.html για να μπορω να κλεινω την ηλεκτρονικη απο την τηλεκατευθυνση. Εχει ενα led για να μου δειχνει ποτε ειναι σε λειτουργια και ποτε οχι. Βεβαια με το συγκεκριμενο gadjet μπορει κανεις να χρησιμοποιησει μονο μια μπαταρια στο αεροπλανο κοινη για δεκτη και για ηλεκτρονικη. Προς το παρων χρησιμοποιω μια μικρη 800mAh eneloop AAA. Αργοτερα θα δοκιμασω να χρησιμοποιησω αυτην που εχω πανω στον δεκτη.

       Σε γενικες γραμμες μου αρεσε η πρωτη επαφη με τον βενζινοκινητηρα. Ο κινητηρας  ντεποζιτο με το  ντεποζιτο σιγα σιγα θα στρωνει και θα λειτουργει καλυτερα. Υπομονη λοιπον τα πρωτα 10 λιτρα για το στρωσιμο.

     
    « Dernière édition: Jeudi, 14 Juil. 2011, 01:42:30 par Κωστης » Journalisée

    …χαρά στον Ίκαρο αψήφιστα που υψώθη φτεροπλάστης…
    Γιαννης Κλειδαρας
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 77



    « Répondre #51 le: Jeudi, 14 Juil. 2011, 08:49:05 »

    Κωστη, εμενα φιλος που εχει ρεκτιφιε και επιμεταλλωσεις κυλινδρων, αυτο με τα Motul, μου ειπε να το κανω αμεσα και οχι να περιμενω να τελειωσουν
    Journalisée

    Οι αγωνες βελτιωνουν τη ρατσα.
    Κωστης
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 674


    Playing some blues...


    « Répondre #52 le: Jeudi, 14 Juil. 2011, 16:09:27 »

      Γιαννη, εννοεις να παρω κι αλλο motul για ενδεχομενη ελλειψη στην αγορα?
    Journalisée

    …χαρά στον Ίκαρο αψήφιστα που υψώθη φτεροπλάστης…
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.283



    « Répondre #53 le: Jeudi, 14 Juil. 2011, 17:25:00 »

     Thumbs upΚωστη καλες πτησεις με την βενζινουλα....θα δεις ποσα πλεονεκτηματα εχει σε σχεση με οποιαδηποτε glow μηχανη ...αν μπλεξεις μια φορα με βενζινα δυσκολα ξαναγυρνας στη μεθανολη Στριφογύρισμα ματιών
    Journalisée

    Fly hard ...land soft!
    Κωστης
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 674


    Playing some blues...


    « Répondre #54 le: Jeudi, 24 Nov. 2011, 19:47:06 »

      Καλησπέρα

     Ύστερα από ένα τρίμηνο, το inspire ξαναβρέθηκε στον αέρα. Η μηχανή δουλεύει καλύτερα. Έκαψα πέντε ντεπόζιτα σήμερα. Με εκπλήσσει η άνοδος που κάνει. Ο κινητήρας, χρειάζεται κι άλλο στρώσιμο. Ψιλομπερδέυει σε κάποια σημεία του. Με το που πείραξα λίγο τις βελόνες, έφτιαξε. Εκείνο που παρατήρησα, σε κατακόρυφη κάθοδο στο ρελαντί, νιώθω ότι δεν σκάει   ο κινητήρας, σαν να μη δίνει ρεύμα η ηλεκτρονική. Με το που βγω σε ευθεία πτήση, ξαφνικά παίρνει απότομα τις στροφές, αφού προηγουμένως έχω ανεβάσει μερικά κλικ το γκάζι.
      Δεν ξέρω αν έχει τύχει σε κάποιον από εσάς. Μου συνέβη 3 φορές. Έκλεισα λίγο τη μικρή και κάπως διορθώθηκε. Ίσως χρειάζεται κι άλλο στρώσιμο. Σε γενικές γραμμές, είμαι πολύ ευχαριστημένος. Θα ξεκινήσω σιγά, σιγά το τριμαρισμα για F3A.
      Το καλύτερο από όλα είναι το κόστος του καυσίμου, μόλις  1,5€   Cheesy  Χαμόγελο
    Journalisée

    …χαρά στον Ίκαρο αψήφιστα που υψώθη φτεροπλάστης…
    Κωστης
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 674


    Playing some blues...


    « Répondre #55 le: Dimanche, 27 Nov. 2011, 21:52:56 »

     Τελικά βρήκα το λόγο που μου έκανε κόλπα. Χρειαζόταν ελάχιστο άνοιγμα η μικρή. Τώρα δουλεύει μια χαρά Χαμόγελο
    Journalisée

    …χαρά στον Ίκαρο αψήφιστα που υψώθη φτεροπλάστης…
    Pages: 1 2 3 [4]     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Modérateurs: 3DJunk, stavros)  |  Fil de discussion: Inpire 90 F3A
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.035 secondes avec 25 requêtes.