Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 17:20:45

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 17:20:45

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304514
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 116
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 2
    Visitatori: 32
    Totale: 34
    Selezione di tema

    Pagine: [1]     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Βοήθεια για το servo του elevator  (Letto 3077 volte)
    Chris71
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 286



    « il: Mercoledì, 31 Lug 2013, 12:33:55 »

    Καλημέρα,μήπως κάποιος φίλος θα μπορούσε να με βοηθήσει με ένα θεματάκι που έχω σχετικά με την κίνηση up-down του elevator σε ένα Piper J3 που στήνω εδώ και καιρό???
    Έχω τελειώσει την εγκατάσταση όλων των servo (3 σε αριθμό) και όταν άνοιξα δέκτη και πομπό η κίνηση του elevator με προβλημάτισε Ντροπή
    είχε υπερβολικό down και το μισό και ίσως λιγότερο up.Έλεγξα τις ντίζες οι οποίες είναι ξυλόντιζες από την μαμά, και δεν μου άρεσε η κίνηση τους.
    Τις αντικατέστησα την επόμενη με ατσαλόντιζες 2mm και σωληνάκι πλαστικό για το "πέρασμα" μέσα από το σκάφος.
    Το αποτέλεσμα το ίδιο χάλι... , μετά προσπάθησα με το subtrim να διορθώσω λίγο την κίνηση του up , αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Επίσης κούμπωσα τα ακρόντιζα στην μικρότερη τρύπα του horn και μετά στην μεγαλύτερη μήπως δώ καμία αλλαγή στο up , αλλά πάλι τα ίδια.
    Τι κάνω λάθος?μήπως πρέπει να ελέγξω κάτι άλλο? έχω εξαντλήσει όλα όσα μπορώ να σκεφτώ.Κοίταξα και τα hinges του elevator μήπως στο up μπλοκάρουν από λάθος συγκόλληση , αλλά είναι μια χαρά...
    Loggato

    Always look on the bright side of life!
    snoopy
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 327



    « Risposta #1 il: Mercoledì, 31 Lug 2013, 12:50:22 »

    Αφού έχεις κεντράρει το servo horn στους 90 μοίρες, μπες στο menu της τ/κ στο end point και από εκεί και πέρα δες πόση κίνηση θέλει στο manual αλλά θα το καείς με control surface meter. (εργαλείο για μοίρες)

    ΜΗΝ κάνεις μόνο με την τ/κ !

    Εκεί είναι η αρχή σου... 
    Loggato
    Phanislo
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 71


    Fly like a fly and land on land..


    « Risposta #2 il: Mercoledì, 31 Lug 2013, 12:50:53 »

    Καλημέρα,
    Βγάλε το horn από το servo και αφού βάλεις το trim και το subtrim του elevator στο 0 (αναμένος πομπός και δέκτης εννοείται) θα κουμπώσεις το horn στο servo  σε γωνία 90 μοιρών. Μηχανικά θα ρυθμίσεις το elevator σε αυτή τη θέση να είναι οριζόντιο. Εξυπακούεται ότι το ATV (η EPA αλλιώς) είναι στις ίδιες αξίες πάνω και κάτω (100% για παράδειγμα).
    Καλές προσγειώσεις.
    Loggato

    JR PCM 9XII, DSX9II, TARANIS PLUS X9D
    Raptor 30, Hk-450 pro 3Gx, RJX 90 Gasser
    Edge 540, QB 20, QB 15, Hawk 3d, Cessna Sky Link 40, Ultimate 40, You Can Do 3d 60, YAK-54 60, BOSSU,ΥΑΚ-54 20cc, Sbach 342 32cc, Mahachi....
    etc.
    Chris71
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 286



    « Risposta #3 il: Mercoledì, 31 Lug 2013, 12:59:45 »

    Σας ευχαριστώ πολύ για τις άμεσες απαντήσεις σας θα ξανακάνω πάλι τις ρυθμίσεις από την αρχή και θα δούμε.Με βοηθήσατε αρκετά πάντως για κάποια πράγματα που μπορεί να μην έχω κάνει σωστά.
    Loggato

    Always look on the bright side of life!
    snoopy
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 327



    « Risposta #4 il: Mercoledì, 31 Lug 2013, 13:28:07 »

    Να είσαι καλά και όπως μπορούμε να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλων είναι χαρά όλων !  Χαμόγελο

    Καλές πτήσεις φιλαράκο ! Thumbs up
    Loggato
    kolotoympas
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.353



    WWW
    « Risposta #5 il: Mercoledì, 31 Lug 2013, 17:27:39 »

    Όπως στα είπανε οι φίλοι.  Thumbs up
    Διάβασε και το άρθρο του Θείου.  Για Συμμετρική κίνηση πηδαλίου


    http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-052c.htm
    Loggato

    Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
    kolotoympas Youtube
    kolotoympas Vimeo
    jnkmilos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 148



    « Risposta #6 il: Giovedì, 1 Ago 2013, 12:57:53 »


      Συμφωνω με ολα τα παραπανω απλα κοιτα το ενδεχομενο μηπως κατα την τοποθετηση
    του elevator το εχεις κολησει πολυ κοντα στο οριζοντιο σταθερο και δεν εχει ελευθερια
    κινησης ειναι και αυτο μια περιπτωση
    Loggato

    Τι είναι το σημερα παρά το χθές του αύριο.
    winter8
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Posts: 1


    « Risposta #7 il: Lunedì, 26 Ago 2013, 11:05:47 »

    έχω ένα  kyosho fw06 και σήμερα άλλαξα τα μαμά σέρβο και έβαλα 2 της  springRC 12.5 kg.Focke-Wulf Fw 190. Τώρα αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα : Όταν στρίβω δεξιά το αμαξάκι στρίβει αριστερά και ΄όταν πατάω φρένο αυτό πατάει τέρμα γκάζι..!!! Τι φταίει.?παρακαλώ βοηθήστε..!
    Loggato
    mixalhs13
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 93



    « Risposta #8 il: Lunedì, 26 Ago 2013, 11:13:10 »

    Απο την τ/λ θα κανεις αλλαγη κατεθνσεις και θα στροσει.
    Loggato

    T-REX 500 ESP
    FRSKY QX7
    Blade 130X
    QUADCOPTER FPV RASING
    ant1971
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 483



    « Risposta #9 il: Lunedì, 26 Ago 2013, 13:04:21 »

    Απο την τ/λ θα κανεις αλλαγη κατεθνσεις και θα στροσει.
    σωστος

    κανεις reverse στα αντιστοιχα πηδαλια απο την τ/κ και εισαι οκ
    Loggato

    η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
    Stavroforos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 93


    Ή σε πετάν ή τα πετάς


    « Risposta #10 il: Lunedì, 26 Ago 2013, 14:24:31 »

    Επίσης  επειδή σε up elevator  η ντιζα σπρώχνει  κοίτα να μην  λυγίζει  και χάνεις  έτσι διαδρομή
    Loggato

    Lama V-3  angel
    Belt Cp V-1
    Mini Titan E-325
    T-Rex 250 pro dfc  devil angel
    Spitfire GP 0.25
    Piper Cub EP (Αγνώστων στοιχείων)
    Gws Tiger Moth 400
    E-flite Piper L-4 Grasshopper 250
    Multiplex fox


    Καλαααά.............μά πίσω έχει το heli την ουρά...........
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #11 il: Lunedì, 26 Ago 2013, 15:43:26 »

    Επίσης  επειδή σε up elevator  η ντιζα σπρώχνει  κοίτα να μην  λυγίζει  και χάνεις  έτσι διαδρομή

    Οχι απαραίτητα, μπορεί και να τραβάει.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Pagine: [1]     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Moderatore: Serafim)  |  Topic: Βοήθεια για το servo του elevator
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.022 secondi con 25 queries.