andreas
« Répondre #1 le: Mercredi, 24 Fιvr. 2010, 23:02:13 »
Βασικα ειναι EPO φθηνο πατερν μοντελακι που βγαινει θερμικο και ηλεκτρικο
Journalisée
Fly hard ...land soft!
kostaslbc
« Répondre #2 le: Jeudi, 25 Fιvr. 2010, 00:17:58 »
Βασικα ειναι EPO φθηνο πατερν μοντελακι που βγαινει θερμικο και ηλεκτρικο
και εγώ το χαζεύω αλλά τα φοβάμαι τα EPΟ τα ρημάδια!
Γιατί δεν παίρνεις κανένα Helios ή κανένα Edge Red Bull?
Journalisée
andreas
« Répondre #3 le: Jeudi, 25 Fιvr. 2010, 00:22:25 »
Ηelios 50αρι?
Journalisée
Fly hard ...land soft!
Stargazer
« Répondre #4 le: Jeudi, 25 Fιvr. 2010, 02:17:09 »
έχει ωραίο όνομα!
Journalisée
Live To Fly, Fly To Live You know you've landed with the wheels up when it takes full power to taxi to the ramp.
andreas
« Répondre #5 le: Jeudi, 27 Mai 2010, 18:10:17 »
Ειμαι πρωτρης σε μοντελα απο EPO και δε ξερω τη κολλα να χρησημοποιησω ..κυανακρυλικη κανει ? εποξικη για ποιο πολυ ενισχυση?
Journalisée
Fly hard ...land soft!
GiannisX
« Répondre #6 le: Jeudi, 27 Mai 2010, 20:52:31 »
έχει και 90άρι HELioS
αλλά είναι ξύλινα
ωραίο φένεται
Journalisée
Aeolus-Rc
3DJunk
« Répondre #7 le: Jeudi, 27 Mai 2010, 21:16:53 »
Ειμαι πρωτρης σε μοντελα απο EPO και δε ξερω τη κολλα να χρησημοποιησω ..κυανακρυλικη κανει ? εποξικη για ποιο πολυ ενισχυση?
EPO: Διογκωμενη ΠολυΟλεφινη
Μπορεις να χρησιμοποιησεις Medium CA και Gorilla Glue, η epoxy δεν ενδεικνειται.
Στη θεση σου θα επαιρνα ενα κομματακι υλικου και θα εκανα δοκιμες.
Μια χαρα πρεπει να πεταει αυτο το μοντελο παντως, σχεδιαστικα εχει αρκετα καλες αναλογιες. Περιμενουμε εντυπωσεις.
Νικος
Journalisée
andreas
« Répondre #8 le: Jeudi, 27 Mai 2010, 23:50:20 »
ξεκινησα το απογευματακι την συναρμολογιση ..η πρωτη εντυπωση ειναι θετικη για κατι που μιαζει με μεγαλο parkflyier..
Σχετικα ευκολη δουλεια ..θα δειξει η συνεχεια με φωτο φυσικα ...
Journalisée
Fly hard ...land soft!
andreas
« Répondre #9 le: Vendredi, 28 Mai 2010, 17:32:19 »
Μια ιδεα του κιτ...
Journalisée
Fly hard ...land soft!
andreas
« Répondre #10 le: Vendredi, 28 Mai 2010, 17:33:06 »
ατρακτος..
Journalisée
Fly hard ...land soft!
andreas
« Répondre #11 le: Vendredi, 28 Mai 2010, 17:34:25 »
Ετοιμαζοντας τα σκελη
Journalisée
Fly hard ...land soft!
andreas
« Répondre #12 le: Vendredi, 28 Mai 2010, 17:35:40 »
τι μου αρεσε πολυ
οτι δε μετρας τιποτα11
Journalisée
Fly hard ...land soft!
andreas
« Répondre #13 le: Vendredi, 28 Mai 2010, 17:36:13 »
συνεχιζετε....
Journalisée
Fly hard ...land soft!
andreas
« Répondre #14 le: Lundi, 31 Mai 2010, 00:49:36 »
τοποθετηθηκαν σερβο και ντιζες στο μοντελο ...ολο το σετ ειναι αρκετα συμβατικο και δεν παρουσιαζει καποιο προβλημα τοποθετησης ...
Χρησημοποιησα απλα σερβο 5,5 κιλων με στανταρ futapa servo arm.
επισης δοκιμαστικε η θεση της πτερυγας και μετρηθικαν οι αποστασεις και ελεγθηκαν οι συμετριες ..χωρις παρατραγουδα
επισης ζυγισα την πτερυγα η οποια χωρις αυτοκολητα ηταν μολις 500γρ ,με τα σερβο.
Συνολικα το μοντελο χωρις μοτερ ζυγιζει 2050γρ με μια 3.300 4s li-po
νομιζω οτι παμε καλα ..
Φυσικα το μοντελο θελει καπιες μικρες επεμβασεις σε σημεια ..τιποτα φοβερο ,θα αναλυθουν αργοτερα
Journalisée
Fly hard ...land soft!
Χρήστος Καΐτσας
« Répondre #15 le: Lundi, 31 Mai 2010, 11:05:21 »
Παρα πολυ ομορφο !!!
Καλοριζικο Αντρεα και καλες προσγειωσεις!!!Περιμενουμε την συνεχεια.Χρηστος!!!
Journalisée
Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !!
3DJunk
« Répondre #16 le: Lundi, 31 Mai 2010, 11:58:43 »
μοτερ ζυγιζει 2050γρ με μια 3.300 4s li-po
νομιζω οτι παμε καλα ..
Φυσικα το μοντελο θελει καπιες μικρες επεμβασεις σε σημεια ..τιποτα φοβερο ,θα αναλυθουν αργοτερα
Καλα πας συνέχισε!
Τελικά τί κόλλα χρησιμοποίησες;
Νίκος
Journalisée
andreas
« Répondre #17 le: Lundi, 31 Mai 2010, 13:10:57 »
περισσοτερα στοιχεια και φωτο το απογευματακι
Journalisée
Fly hard ...land soft!
andreas
« Répondre #18 le: Lundi, 31 Mai 2010, 21:25:36 »
Μια ιδεα της βασης του μοτερ που για καλο και για κακο εριξα λιγακι εποξικη εδω και εκει ....κατα τα αλλα ολο το υπολοιπο μοντελο κοληθικε με cyano...(η βαση του μοτερ οπως και των σκελων ειναι χωνευτη μεσα στα 2 μερη της ατρακτου οπωτε δεν τρεχει και τοιποτα )
Επισης εδω φαινετε η αεροτομη ...
και αυτα ειναι 2 ξυλακια που πρεπει να φτιαχθουν γιατι δεν υπαρχουν στο κιτ και ουσιαστικα ασφαλιζουν τις πτερυγες οπωτε ειναι συμαντικα ..αλλα πολυ ευκολο να γινουν ..
Journalisée
Fly hard ...land soft!
andreas
« Répondre #19 le: Lundi, 31 Mai 2010, 21:28:28 »
εδω φαινετε το εσωτερικο ,και μια ιδεα απο το μοντελο χωρις αυτοκολητα...
Journalisée
Fly hard ...land soft!
andreas
« Répondre #20 le: Lundi, 31 Mai 2010, 21:37:22 »
εχουμε 2 σετ αυτοκολητα ενα πορτοκαλι και ενα μπλε-γαλαζιο ....προτημησα το πρωτο για αρχη ....
Τα αυτοκολητα θελουν λιγο προσοχη γιατι κολανε αρκετα καλα αλλα και μεταξυ τους ...
οπωτε λιγη προσοχη εδω,αν και οποιοσδηποτε εχει φτιαξειθ 1-2 parkflyiers δεν θα εχει κανενα προβλημα εδω...
Επισης μια ιδεα πως "κουμπωνουν" οι πτερυγες ..κατι που το εψαχνα πριν παρω το μοντελο και δεν βρηκα πουθενα καμια φωτο ...
Journalisée
Fly hard ...land soft!
andreas
« Répondre #21 le: Lundi, 31 Mai 2010, 21:38:40 »
ατρακτιδιον
Journalisée
Fly hard ...land soft!
andreas
« Répondre #22 le: Lundi, 31 Mai 2010, 21:39:32 »
πτερυγες με τα στικερ ...
Journalisée
Fly hard ...land soft!
andreas
« Répondre #23 le: Lundi, 31 Mai 2010, 21:41:48 »
ετσι δενουν οι πτερυγες ....ο σωληνας ειναι μεταλικος και εφαρμοζει σε μεταλικο οδηγο μεσα στην πτερυγα ...απλο και αρκετο.
και με ολα τα αυτοκολητα
Journalisée
Fly hard ...land soft!
andreas
« Répondre #24 le: Lundi, 31 Mai 2010, 21:47:18 »
εδω φαινετε ποιο καθαρα ο ρολος των 2 κοντρα πλακε που πρεπει να κατασκευαστουν απο 3αρι . Επισης στο κατω μερος της πτερυγας υπαρχουν υποδοχες για carbon ενισχιση στο χειλος προσβολης και στο aileron.Auτα δεν υπαρχουν πουθενα στο κιτ αλλα δεν βλεπω καποιο πραγματικο οφελος απο την χρηση τους.Πιθανον να βαλω μονο τα aileron ...θα δω
Journalisée
Fly hard ...land soft!
andreas
« Répondre #25 le: Lundi, 31 Mai 2010, 21:48:19 »
Συνεχιζετε μολις εχω μοτερ .....μεχρι τωρα εχω πολυ θετικες εντυπωσεις απο την συναρμολογιση
Journalisée
Fly hard ...land soft!
3DJunk
« Répondre #26 le: Lundi, 31 Mai 2010, 22:18:54 »
Μου αρεσε που εχει υποδοχες για retract.
Οι γραμμες παντως ειναι Kyosho Oxalys 50..,,.καλες πτησεις.
Journalisée
andreas
« Répondre #27 le: Lundi, 31 Mai 2010, 22:56:57 »
Πραγματι φερνει σε oxalys .....
Journalisée
Fly hard ...land soft!
andreas
« Répondre #28 le: Mercredi, 16 Juin 2010, 23:47:30 »
Σημερα παρελαβα το μοτερ για το πατερνι....αποφασισα να χρισημοποιησω το 42-50 650 Τurnigy SK para τα αρνητικα σχολια ....υπαρχει "πατεντα " για αυτα τα μοτερ που την εχω δοκιμασει και αλου οποτε δε φοβαμε...
ΕSC θα μπει ενα 80αρι που εχω απο αλλο μοντελο ..μαζι με 14χ7 προπελα
το βαρος με μια 3300 5s ειναι καπου στα 2300-2350gr με ξεχωριστο πακ για το δεκτη.
Journalisée
Fly hard ...land soft!
andreas
« Répondre #29 le: Dimanche, 20 Juin 2010, 15:20:17 »
Καλησπερα ...χθες και σημερα πεταξα 8-10 μπαταριες με το Rainbow.
Πρωτη εντυπωση χθες εγινε τριμαρισμα και καποια τεστ με διαφορετικες μπαταριες και προπελες ...δυστυχως δεν εβγαλα συμπαρασματα μια που τα σερβο που ειχα πανω δεν κεντραρισαν πωτε
Δευτερη αποπειρα σημερα με DS821 εκτος απο rudder ...δεν προλαβα..
Πολυ καλυτερα με ευθειες και οριζοντιες και καθετες ...λιγακι η ουρα λογο σερβο εκανε τ αδικα της αλλα κατα αλλα παμε καλα
καταληλοτερη προπρλα φαινετε κατι προς 14χ7-8-9....και 5 στοιχεια 3300-4000
Με 4 στοιχεια 3600 το μοντελο πεταει πολυ ελαφρα και στρωτα αλλα με την 14χ7 που εχω δεν εχει την δυναμη που πρεπει.
Το ζυγισμα ειναι περιπου οκ στο σημειο που δινει ο κινεζος αλλα εγω προτημω λιγο ποιο πισω για να βαζω λιγοτερο down αναποδα ...
Σημερα η πτησεις εγιναν με πολυ και πλαγιο αερα και παρολα αυτα δεν ειδα καποιο κακο σημειο στο μοντελο .
Φυσικα υπαρχουν καποιες λεπτομερειες που θελουν διορθωμα οπως η σωληνα του φτερου που πρεπει να ενισχηθει εσωτερικα με καποιο αλο σωνηνακι ισως καρμπον ισως καβυλια ,αλιως πολυ γρηγορα (με ενα σναπ ) στραβωνει
εγω βρηκα ενα κομματι απο παλιο ορθοστατη σκηνης
Επισης πρεπει να γινουν μικρες επεμβασεις για να ψυχετε λιγο η μπαταρια μια που ο αερας μπαινει μεσα αλλα δεν βγαινει ....
και ειδικα οι 5s γινονται ψητες...
Στο knife ενω δεν εχει τραβηγμα ουτε μεσα ουτε εξω θελει μιξη ruder - aileron περ 15%
Επισης το υλικο ΕΡΡ η ΕΡΟ κατι τετοιο τελοσπαντων δεν δειχνει οτι εχει σκοπο να διαλυθει να τριφτει η να σπασει οσο και αν το προσπαθησα
Με λιγα λογια ειναι απολυτα ευχαριστημενος με το μοντελακι (σημειωση...φθηνοτατο
)
Κοστος μοτερ 25€ 42-50650 TURNIGY
μοντελο 90€
4σερβο 60€ DS 821
ESC 40€ TURNIGY 80 2-6S
Journalisée
Fly hard ...land soft!
andreas
« Répondre #30 le: Dimanche, 20 Juin 2010, 15:22:14 »
3700 5ς...Kala αλλα προτημω 3300 η 36004στοιχεια με μια αλλη πιθανον 14χ8 η 14χ9 προπ..
Journalisée
Fly hard ...land soft!
andreas
« Répondre #31 le: Dimanche, 20 Juin 2010, 15:26:17 »
Φυσικα για οσους δεν συμπαθουν τα ρευματα το μοντελο δενει πολυ καλα με θερμικο μοτερακι 0,46 -55 2χρονο η 70 4χρονο .Κατασκευαστικα τουλαχιστον εχει ολες τις προδιαγραφες ....
« Dernière édition: Dimanche, 20 Juin 2010, 18:33:15 par andreas »
Journalisée
Fly hard ...land soft!
andreas
« Répondre #32 le: Jeudi, 24 Juin 2010, 19:00:32 »
Αν και ειναι η 3η φορα που πεταξα χθες το RAINBOW δεν εχω καταφερει ακομα να πεταξω με απνοια οποτε και να αρχισω να τριμαρω σωστα ...παρολα αυτα το μοντελο φαινετε σωστο και οποσδηποτε ΟΧΙ 3D oτι και αν λεει το κουτι
VIDEO
Journalisée
Fly hard ...land soft!
ΠΑΥΛΟΣ ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ
« Répondre #33 le: Mardi, 31 Aoϋt 2010, 13:19:06 »
3700 5ς...Kala αλλα προτημω 3300 η 36004στοιχεια με μια αλλη πιθανον 14χ8 η 14χ9 προπ..
τελικά ανδρέα, σε τι μπαταρία και έλικα θεωρείς ότι είναι καλύτερα;
Journalisée
ΠΑΥΛΟΣ ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ
« Répondre #34 le: Mardi, 31 Aoϋt 2010, 13:23:56 »
να κάνω μια μίνι παρουσίαση ενός RAINBOW θερμικού. το μοντέλο είναι ενός φίλου αλλά ακόμη δεν έχει πετάξει. θα ακολουθήσει και βίντεο με την πρώτη πτήση. το βάρος του βγήκε χωρίς καύσιμο 2200 γρ.
Journalisée