Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.515 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 21:24:04

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 21:24:04

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Heute um 20:47]

    [Heute um 15:33]

    [Gestern um 16:04]

    von geoli
    [Gestern um 15:43]

    [Gestern um 14:48]

    [Donnerstag, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304515
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 116
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 2
    Gäste: 36
    Gesamt: 38
    Themavorwähler

    Seiten: 1 ... 8 9 10 [11]     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Αερομοντέλο Τηλέμαχος  (Gelesen 64395 mal)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #150 am: Dienstag, 7 Okt 2014, 15:51:01 »

    Κινητήρας .15, και σχετικά φθηνός, υπάρχει στο ακολουθο link

    http://shop.lindinger.at/product_info.php?cPath=1679_1690_1692&products_id=17276
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Antwort #151 am: Dienstag, 7 Okt 2014, 16:13:08 »

    Μερικές επιλογές για κινητήρα από Ελλάδα, είναι:

    http://www.osengines.gr/index.php?main_page=product_info&cPath=234_267_318&products_id=73

    http://www.diamond-models.gr/gr/eeiconaao/aaanioineeis/nitro-2-stroke/asp-15a.html

    http://www.extrememodels.gr/index.php?main_page=product_info&cPath=3_21&products_id=342

    http://www.ruberkon.gr/gp-18.html
    Gespeichert

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    btcc
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 7


    « Antwort #152 am: Dienstag, 14 Okt 2014, 21:00:18 »

    Καλησπερα σας παλι . Μιας και εχω παραλαβει τα σχεδια απο τον Κυριο Γιαννη για τον Τηλεμαχο και μην εχοντας ακομη υλικα για τηνκατασκευη του κατα την διαρκεια της μελετης του σχεδιου και συμφωνα με την παρουσιαση της κατασκευης του τηλεμαχου απο το μελος  evan  εχω να κανω καποιες παρατηρησεις αποριες σχετικα με μικρες διαφοροποιησεις απο το αρχικο σχεδιο  .
    Πρωτη παρατηρηση και απορια . Βλεπω οτι οι ενισχυσεις εσωτερικα τις ατρακτου στο αρχικο σχεδιο δεν συνεχιζουν μεχρι το μπροστινο μερος της ατρακτου . Δηλαδη το διπλο τοιχωμα στα πλαινα της ατρακτου στο αρχικο σχεδιο ειναι πιο κοντα ανω στην κατασκευη του evan τα πλαινα τμηματα ειναι μεχρι μπροστα διπλα . Απορια τωρα , Αυτο εγινε λογο ελιψης των δοκων που υπαρχουν στο αρχικο σχεδιο για την οριζοντια βαση του κινητηρα ? Δηλαδη αν Βαλω διπλο  υλικο στο firewall ωστε να τοποθετησω βαση κινητηρα πανω στο firewall αναγκαστικα δεν θα βαλω τους οριζοντιους δοκου . Για αυτο τον λογο λοιπον θα πρεπει το διπλο πλαινο τοιχωμα να ειναι μεχρι μπροστα ?

    Δευτερο . Συμφωνα λοιπον με την συγκεκριμενη τροποποιηση χανετε και το σκαλοπατι ας το πουμε που παταει  το χωρισμα  πατος του τεποζιτου  καυσιμου . Εκει πως εχει στιριχτει τωρα αφου δεν υπαρχει σκαλοπατι ?  Θα πρεπει να κοληθει καποιο φιλετακι απο κατω ωστε να πατησει πανω ο πατος του τεποζιτου ?

    Τριτο . Στο αρχικο σχεδιο φενεται το τεποζιτο καυσιμου μικροτερο αποτι εχει τοποθετησει ο evan και με προσβαση απο το μπροστινο μερος και ανω της ατρακτου . Ο evan ειπε οτι δεν βρηκε μικρο τεποζιτο και αναγκαστηκε να βαλει αυτο . Βεβαια το εχει τοποθετησει πιο χαμηλα ωστε να σκεπαστει με μπαλσα το μπροστινο τμημα της ατρακτου και εχει κανει ανοιγμα στο πισω μερος στον νομεα για να εχει προσβαση σε αυτο . Λογικα το εχει τοποθετησει και πιο χαμηλα . Επειδη φενεται πιο ομορφο με την ατρακτο μπροστα σκεπασμενη κθα υπαρχει προβλημα αν ακολουθησω την συγκεκριμενη τακτικη ? Θα αλλαξει το βαρος  και το ζυγισμα του ? Ειναι κακο που δεν ειναι πισω κληστος ο νομεας ? Θα υπαρχει προβλημα με τα καυσιμα ?

    Τεταρτον .  Οι πματαριες της τηλεκατευθηνσης που θα πρεπει να τοποθετηθουν ? Κατω απο τα servos θα υπαρχει ο δεκτης . Οι μπαταριες κατω απο το τεποζιτο σωστα ?

    Πεμπτο . Στο σχεδιο στον 3ο νομεα φενεται στο κατω μερος τρυπα . Γιατι υπαρχει η τρυπα αυτη ? Μηπως γα να μπειι εκει ο δεκτης ? Στην Κατασκευη του evan δεν υπαρχει η τρυπα αυτη .

    Σας κουρασα με τις ερωτησεις αλλα θελω να μελεταω απο πριν ξεκινησω καποια κατασκευη και μετα να αρχιζω την κατασκευη .
    Gespeichert
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Antwort #153 am: Mittwoch, 15 Okt 2014, 09:53:45 »

    Καλημέρα,
    1. Σχετικά με τις πλευρικές ενισχύσεις (doublers). Πράγματι, τις συνέχισα μέχρι εμπρός γιατί μου φάνηκε πολύ ευαίσθητο χωρίς τα ξύλινα δοκάρια της μηχανής.
    2. Η βάση του τεπόζιτου τοποθετήθηκε όσο χαμηλά απαιτείτο ώστε να χωρέσει το τεπόζιτο. Έχει κοπεί μάλιστα με την απαιτούμενη γωνία righthrust
    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=7844.msg76175#msg76175
    3 & 4. Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με το ζύγισμα. Οι μπαταρίες (4ΑΑ Eneloop) τοποθετήθηκαν κάτω από το τεπόζιτο και δεν χρειάστηκε καθόλου πρόσθετο έρμα για ζύγισμα.
    Υπάρχει πρόσβαση στο τεπόζιτο από πίσω όπου έχει τοποθετηθεί επίσης ένα κομμάτι μπάλσα / νομεάς ώστε να διαχωριστεί ο χώρος του καυσίμου από τα ηλεκτρονικά.
    5. Στο νομέα 3 υπάρχει άνοιγμα για να περάσουν τα καλώδια από τον δέκτη και τον διακόπτη (που βρίσκεται μεταξύ Ν3 και Ν4) προς τα σέρβο.

    Επισυνάπτω φωτογραφία

    Καλή συνέχεια




    * DSC06664 (Medium).JPG (50.7 KB, 800x421 - angeschaut 641 Mal.)
    Gespeichert

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    btcc
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 7


    « Antwort #154 am: Mittwoch, 15 Okt 2014, 15:17:17 »

    Οπως  ρωτησα και εγω αλλα οπως επιβεβαιωσες και εσυ στην παρατηρηση μου σχετικα με το τεποζιτο θελω να συνεχισω την ερωτηση μου γιατι ενα ενα βγαινουν . Ειπες το χαμηλωσες οσο απαιτειτε για να χωρεσει το τεποζιτο . Με το υχος ομως σε σχεση με το καρμπυρατερ δεν συναντησες προβλημα ? Η τοποθετησες το κινητηρα συμφωνα με την θεση της παροχης του καυσιμου ? Το καμματι της μπαλσας αυτο ( την βαση ) πως την στιριξες αφου δεν εχεις ουτε τις δοκους αλλα ουτε και το σκαλοπατι που κανει η διπλη ενισχυση ?  Εχεις βαλει απο κατω κομματια για να πατησει πανω η βαση ?
    Gespeichert
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Antwort #155 am: Mittwoch, 15 Okt 2014, 17:02:20 »

    Η μηχανή τοποθετήθηκε σύμφωνα με το σχέδιο. Το tank είναι λίγο πιο χαμηλά αλλά δεν έχει πρόβλημα.
    Η βάση του tank είναι κόντρα πλακέ και κολλήθηκε με epoxy + cotton flock.
    Δεν θυμάμαι αν έβαλα πηχάκια για τη στήριξή του. Εσύ μπορείς να βάλεις.
    Είναι μερικά σημεία που μπορείς να αυτοσχεδιάσεις ανάλογα με τα υλικά και την εμπειρία που διαθέτεις
    Το βασικό είναι να μην προσθέσεις περιττό βάρος και να μη χαλάσεις τη γενική γεωμετρία του μοντέλου. (γωνίες, αποστάσεις, άξονες κλπ)

    Καλή αρχή
    Gespeichert

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Seiten: 1 ... 8 9 10 [11]     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Thema: Αερομοντέλο Τηλέμαχος
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.019 Sekunden mit 24 Zugriffen.