Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 01:04:43

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 01:04:43

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304516
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 45
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 1
    Visitatori: 39
    Totale: 40
    Selezione di tema

    Pagine: [1]     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: AVIOMODELLI CALYPSO  (Letto 3066 volte)
    ΙΚΑΡΟΣ
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 113


    Εκεί που ισιώνει ο αετός , οι γλάροι δεν πετάνε .


    « il: Martedì, 30 Nov 2021, 13:45:22 »

     
      Για να θυμούνται οι παλιοί, και να μαθαίνουν οι νέοι Χαμόγελο

     
        AVIOMODELLI CALYPSO
     
        F3A WORLD CHAMPION
     
           HANNO PRETTNER


    * aviomodelli-calypso_1_9b926326390ee4470f4461d65e204d69.jpg (35.35 KB, 400x300 - visto 695 volte.)
    Loggato

    Εκει που ισιωνει ο αετος, οι γλαροι δεν πετανε .
    ΙΚΑΡΟΣ
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 113


    Εκεί που ισιώνει ο αετός , οι γλάροι δεν πετάνε .


    « Risposta #1 il: Martedì, 30 Nov 2021, 13:46:58 »

    1


    * marco 008 (Copia).jpg (183.65 KB, 1024x768 - visto 703 volte.)
    Loggato

    Εκει που ισιωνει ο αετος, οι γλαροι δεν πετανε .
    ΙΚΑΡΟΣ
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 113


    Εκεί που ισιώνει ο αετός , οι γλάροι δεν πετάνε .


    « Risposta #2 il: Martedì, 30 Nov 2021, 13:47:25 »

    2


    * 262679433_1207199979767658_4091017322877056881_n.jpg (105.22 KB, 720x960 - visto 694 volte.)
    Loggato

    Εκει που ισιωνει ο αετος, οι γλαροι δεν πετανε .
    JS 46
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 50


    « Risposta #3 il: Martedì, 30 Nov 2021, 19:54:39 »

    Πολύ ωραια δουλεια  Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Να ρωτησω, το κιτ αυτό ειχε τα φτερα επενδυμενα με καπλαμα;
    Μηχανη 60 διχρονη;
    Loggato

    Σαμουρης Γιαννης
    ΙΚΑΡΟΣ
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 113


    Εκεί που ισιώνει ο αετός , οι γλάροι δεν πετάνε .


    « Risposta #4 il: Martedì, 30 Nov 2021, 20:42:49 »


      Ναι, είναι με καπλαμά.

      Μηχανή κανονικά φοράει 60
      εγώ έβαλα 90.
    Loggato

    Εκει που ισιωνει ο αετος, οι γλαροι δεν πετανε .
    falcon67
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Posts: 14


    « Risposta #5 il: Martedì, 30 Nov 2021, 22:46:04 »


      Για να θυμούνται οι παλιοί, και να μαθαίνουν οι νέοι Χαμόγελο

     
        AVIOMODELLI CALYPSO
     
        F3A WORLD CHAMPION
     
           HANNO PRETTNER

    Μπορούμε να μάθουμε ποια χρονολογία έγιναν αυτοί οι αγώνες;
    Loggato
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 10.776



    WWW
    « Risposta #6 il: Mercoledì, 1 Dic 2021, 00:41:23 »

    Το σχεδίασε με γνώμωνα την απλότητα που χρειαζόταν η κατηγορία λόγω της αυξανόμενης πολυπλοκότητας των αεροβατικών μοντέλων F3A.
    Κερδισε με αυτό το παγκόσμιο το 1983.
    Loggato

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.387



    « Risposta #7 il: Mercoledì, 1 Dic 2021, 07:54:54 »

    Το Calypso αυτό στην φωτογραφία δεν είναι το αρχικό με το οποίο κέρδισε το Παγκόσμιο του 1983. Είναι το MK2 που ήταν μεγαλύτερο για να μπορεί να φορέσει μεγαλύτερες μηχανές.

    Το 1983 ήταν η τελευταία χρονιά που στην F3A πετούσαν μία άσκηση μόνο σε κάθε πέρασμα. Μετά εφαρμόστηκε το turn-around με συνεχή ροή ασκήσεων από την απογείωση έως την προσγείωση. Μετά άλλαξε εντελώς η σχεδίαση των μοντέλων της κατηγορίας γιατί άλλαξαν και οι προδιαγραφές των μοντέλων.

    Τα μοντέλα του Prettner ξεχώριζαν από τα αντίστοιχα της εποχής τους. Δες το Super Sicrolly και αργότερα το Curare. Με το Calypso ήθελε να δείξει ότι είναι καλός πιλότος (γιατί υπήρχαν αμφισβητήσεις) και μπορούσε να κερδίσει Παγκόσμιους Αγώνες και με ένα απλό μοντέλο. Το αρχικό kit της Aviomodelli ήταν πολύ φτηνότερο από τα άλλα αντίστοιχα της αγοράς για F3A και η άτρακτος ήταν από ABS Plastic. "Κεσεδάκι" το λέγαμε.

    Βέβαια το δικό του μοντέλο που πετούσε στους αγώνες δεν ήταν από αυτό το υλικό.  Χρησιμοποιούσε αυτό του kit όταν πήγαινε σε επιδείξεις ή σε εκθέσεις. Ανάλογη προσπάθεια έγινε και αργότερα με το Supra-Fly  και Supra-Star που τα προώθησε η Pilot.

    Loggato
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 896



    « Risposta #8 il: Mercoledì, 1 Dic 2021, 08:24:02 »

    Για τον Hanno υπαρχει και εδω μεσα ειδικο θεμα .
    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=2005.msg17441#msg17441
    Loggato

    ......electrics are here to stay......
    JS 46
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 50


    « Risposta #9 il: Mercoledì, 1 Dic 2021, 19:19:00 »

    Αγαπητε Ικαρε εάν μου επιτρεπεις να κανω μερικες ερωτήσεις ακομη για την ατρακτο αυτή τη φορα είναι ξυλινη η abc όπως προαναφερθηκε.
    Να πω δε ότι εχω στα χερια μου το ΜΚ 3 το (κεσεδακι) που ειπε ο κυριος Παπαδόπουλος, το οποιο εχει την ιδια καλυπτρα που βλεπω στο δικο σου.
    Μια διαφορα ακομη το κιτ δινεται με σκελη από την Aviomodeli.
    Εγω το εφτιαξα το 2017 με μηχανη Saito 91 τετραχρονη.
     Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    « Ultima modifica: Mercoledì, 1 Dic 2021, 19:45:39 da JS 46 » Loggato

    Σαμουρης Γιαννης
    ΙΚΑΡΟΣ
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 113


    Εκεί που ισιώνει ο αετός , οι γλάροι δεν πετάνε .


    « Risposta #10 il: Mercoledì, 1 Dic 2021, 19:35:53 »


     Καλησπέρα.
     
     Η άτρακτος είναι abc
     Είναι το MK2
    Loggato

    Εκει που ισιωνει ο αετος, οι γλαροι δεν πετανε .
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #11 il: Giovedì, 9 Dic 2021, 08:21:35 »

    https://youtu.be/qYn1ujT904I
    12ο λεπτο και μετα…
    Το εχουμε και σε video κασσετα VHS για οποιον ενδιαφερεται… Grin
    Loggato
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #12 il: Giovedì, 9 Dic 2021, 22:16:42 »

    Το Calypso αυτό στην φωτογραφία δεν είναι το αρχικό με το οποίο κέρδισε το Παγκόσμιο του 1983. Είναι το MK2 που ήταν μεγαλύτερο για να μπορεί να φορέσει μεγαλύτερες μηχανές.

    Το 1983 ήταν η τελευταία χρονιά που στην F3A πετούσαν μία άσκηση μόνο σε κάθε πέρασμα. Μετά εφαρμόστηκε το turn-around με συνεχή ροή ασκήσεων από την απογείωση έως την προσγείωση. Μετά άλλαξε εντελώς η σχεδίαση των μοντέλων της κατηγορίας γιατί άλλαξαν και οι προδιαγραφές των μοντέλων.

    Τα μοντέλα του Prettner ξεχώριζαν από τα αντίστοιχα της εποχής τους. Δες το Super Sicrolly και αργότερα το Curare. Με το Calypso ήθελε να δείξει ότι είναι καλός πιλότος (γιατί υπήρχαν αμφισβητήσεις) και μπορούσε να κερδίσει Παγκόσμιους Αγώνες και με ένα απλό μοντέλο. Το αρχικό kit της Aviomodelli ήταν πολύ φτηνότερο από τα άλλα αντίστοιχα της αγοράς για F3A και η άτρακτος ήταν από ABS Plastic. "Κεσεδάκι" το λέγαμε.

    Βέβαια το δικό του μοντέλο που πετούσε στους αγώνες δεν ήταν από αυτό το υλικό.  Χρησιμοποιούσε αυτό του kit όταν πήγαινε σε επιδείξεις ή σε εκθέσεις. Ανάλογη προσπάθεια έγινε και αργότερα με το Supra-Fly  και Supra-Star που τα προώθησε η Pilot.



    Το Calypso της Aviomodelli όντως δεν είχε καμία σχέση με το αυτό που πέταξε ο Hanno στην Pensacola το '83. Ωστόσο το Supra Star παραγωγής EZ (sub brand της Ιαπωνέζικης Pilot όχι της κινέζικης Pilot RC) ήταν ακριβώς το ίδιο με αυτό που θα αγόραζε ο μέσος αερομοντελιστής. Ένα τέτοιο πετούσε ο Γερμανός Bruno Keller στα Σπάτα από ότι θυμάμαι με OS Hanno Special - Red Head το οποίο βρίσκεται τώρα στη Θεσσαλονίκη. To ίδιο ισχύει και για το Mystic 60 που έβγαλε πάλι με την EZ και κέρδισε το Παγκόσμιο στην Αυστρία το '93.
    Loggato
    Pagine: [1]     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR  |  Εμείς και τα μοντέλα μας  |  Topic: AVIOMODELLI CALYPSO
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.021 secondi con 24 queries.