Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 02:59:07

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 02:59:07

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304516
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 45
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 1
    Visitatori: 14
    Totale: 15
    Selezione di tema

    Pagine: 1 ... 56 57 58 [59] 60 61 62 ... 96     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: e-sky CP-Belt  (Letto 333894 volte)
    koumparos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 372


    « Risposta #870 il: Giovedì, 22 Mag 2008, 15:46:53 »

    Eβαλα στο beltaki μου το gy 401.Μεγάλη διαφορα.Ορισμενες φορέσ όμως κατα την διαρκεια της πτήσεις η ουρα αποσταθεροποιήτε και πηγενει αριστερα δεξιά.Ξέρετε τι φταίει??
    Loggato
    NikosX.
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 162


    « Risposta #871 il: Giovedì, 22 Mag 2008, 16:24:31 »

    Αν κατάλαβα καλα υποθέτω οτι αυτό που φταίει ειναι το gain του gyro.
    Αν δεν εχεις ρυθμιση στην τ/κ που να το ρυθμίζει δοκίμασε να δίνεις μια μικρή εντολή στο rudder.
    Σε εμένα συνήθως αυτό το σταθεροποιεί.
    Λίγο μπακάλικη μέθοδος αλλά ακόμα έχω την μαμίσια τ/κ οπότε δεν μπορώ να κανω πολλά πράγματα.  Wink
    Loggato

    Belt-CP - Ηover και λίγο forward flight
    Stargazer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.234


    Obi-Wan Has Taught Me Well !!!


    « Risposta #872 il: Sabato, 24 Mag 2008, 22:37:45 »

    Αν κατάλαβα καλα υποθέτω οτι αυτό που φταίει ειναι το gain του gyro.
    Αν δεν εχεις ρυθμιση στην τ/κ που να το ρυθμίζει δοκίμασε να δίνεις μια μικρή εντολή στο rudder.
    Σε εμένα συνήθως αυτό το σταθεροποιεί.
    Λίγο μπακάλικη μέθοδος αλλά ακόμα έχω την μαμίσια τ/κ οπότε δεν μπορώ να κανω πολλά πράγματα.  Wink


    διάβασα στα ξένα φορουμ οτι πολοί έχουν το πρόβλημα αυτο επιδή έχουν την μαμίσια τ/κ έπρεπε να πάρεις το λοντσικτεκ που περιμένω
    Loggato

    Live To Fly, Fly To Live

    You know you've landed with the wheels up when it takes full power to taxi to the ramp.
    koumparos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 372


    « Risposta #873 il: Lunedì, 26 Mag 2008, 08:16:59 »

    Ευχαριστώ πολυ.Καταφερά και το σεταρα με την eclipse 7 που έχω και είναι τέλειο.Η μαμίσια τ/κ είναι για πέταμα Χαμόγελο Χαμόγελο
    Loggato
    koumparos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 372


    « Risposta #874 il: Lunedì, 26 Mag 2008, 08:22:25 »

    Μπορείτε να μου πείτε πως και τι επιρεάζουν αυτοί οι δύο περιστροφική διακόπτες την πτήση του ε/π??
    Loggato
    koumparos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 372


    « Risposta #875 il: Lunedì, 26 Mag 2008, 10:08:49 »

    Και ποιο συγκεκριμένα.Οταν το BELT κανει Hover στο 1μ και με ένα μικρό φυσιμα του αέρα φτάνει στα 3μ τι πρέπει να αλλάξει?
    Loggato
    NikosX.
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 162


    « Risposta #876 il: Martedì, 27 Mag 2008, 19:21:09 »

    Σήμερα πεταξα με λιγο παραπάνω αεράκι απ'οτι θα ήθελα.
    Τωρα κατάλαβα τι θα πει να σου βγαίνει η πιστη να κατεβάσεις το ε/π ολόκληρο.

    Μέχρι που σκέφτηκα να γυρίσω για πρώτη φορά το idle-up.

    Οταν κατέβαζα το throttle ναι μεν κατέβαινε αλλα επειδή το μοτερ δεν είχε αρκετές στροφές δεν ήταν ευκολο να το ελέγχω.
    Με τα πολλά τα κατάφερα παντως.

    Το επόμενο βήμα (γιατί με ετρώγε ο .... μου) ήταν να βάλω το PIT. Trim στο τέρμα και να χαμηλώσω το HOV. PIT για να έχω περισσότερες αρνητικές με αρκετές στροφές για να μπορώ να το ελέγχω.
    Μπορώ να πώ οτι η συμπεριφορά του βελτιώθηκε αρκετά.

    Οπότε υποθέτω οτι σήμερα εκανα την πρώτη μου ρυθμιση στην throttle-pitch curve.
    Υποθέτω οτι με την μαμίσια τ/κ που έχω δεν θα μπορούσα να κανω κατι παραπάνω.
    Σωστά;

    Εσείς τι λέτε;
    Loggato

    Belt-CP - Ηover και λίγο forward flight
    G.Hiotis
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 360



    « Risposta #877 il: Martedì, 27 Mag 2008, 20:49:23 »

    Μπορουσες και με αυτην.......μην την υποτιμας τοσο , δεν ειναι και η καλυτερη αλλα σιγουρα κανει πολυ καλα την  δουλεια της....
    Loggato
    NikosX.
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 162


    « Risposta #878 il: Martedì, 27 Mag 2008, 21:03:31 »

    Τι άλλο θα μπορούσα;
    Παντα είμαι ανοιχτός σε προτάσεις/συμβουλες.
    Ουτως ή αλλως για την ώρα αυτή εχω οπότε θα ήθελα να την εκμεταλευτώ όσο καλύτερα μπορώ.
    Loggato

    Belt-CP - Ηover και λίγο forward flight
    akritas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 718



    « Risposta #879 il: Martedì, 27 Mag 2008, 23:28:57 »

    Πιτσομετρο εχεις?

    αν οχι πρεπει να παρεις ,(10-15 ευρω εχει) μιας και ειναι το πιο βασικο εργαλειο στο ελικοπτερο....

    ετσι θα μπορεσεις να το ρυθμισεις σωστα.

    προφανος εχεις πολλες θετικες μοιρες ,και τερμα κατο ισως καθολου αρνιτικες και γι αυτο τον λογο δεν κατεβαινει ευκολα με λιγο αερακι.

    φιλικα θανασης
     Χαμόγελο Χαμόγελο

    Loggato

    AVANT aurora
    akritas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 718



    « Risposta #880 il: Martedì, 27 Mag 2008, 23:35:04 »

    Διαβασε ολη την σελιδα και ειμαι σιγουρος οτι θα λυσεις ολες σου τις αποριες....

    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=2299.570

     Χαμόγελο Χαμόγελο
    Loggato

    AVANT aurora
    NikosX.
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 162


    « Risposta #881 il: Mercoledì, 28 Mag 2008, 01:01:37 »

    Αυτο ηταν το επομενο που ελεγα να κανω.
    Πιτσόμετρο έχω.

    Αν θυμάμαι καλά όταν το είχα μετρήσει στο τέρμα κάτω του στικ ήταν -2 οπως λες και στο άλλο post.
    Αλλά πρέπει να το ξαναδώ να σιγουρευτώ. Θα το κοιτάξω αύριο και θα επανέλθω. (Όπως φαντάζεσαι δεν μιλάω για idle-up.)
    Θα κάνω πάντως μια μέτρηση για σιγουρευτώ.

    Απλά σε εκείνα τα επίπεδα δεν φτάνουν οι στροφές για να κουμαντάρεις το ε/π αφου με τερμα κάτω το στικ το μοτερ κλείνει.
    Γι αυτό και έπαιξα με τα HOV.PIT και PIT Trim για να εχω λιγο περισσότερες αρνητικές με αρκετές στροφες στο μοτεράκι ώστε να ανταποκρίνεται το ε/π.

    Να πω την αλήθεια δεν ξέρω αν είναι καλύτερα χαμηλωσω κι αλλο τις μοιρες απο το ε/π ή να το αφήσω οπως είναι και όταν χρειάζεται να κάνω οτι και σήμερα.
    Οπως και να έχει πάντως θα τις ξαναμετρήσω και θα σας πω.
    Loggato

    Belt-CP - Ηover και λίγο forward flight
    IB-CP
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Posts: 12


    « Risposta #882 il: Mercoledì, 28 Mag 2008, 09:29:52 »

    Paidia Kalimera..
    Eime ke ego kenourgios sta elikoptera ke exo ena belt cp carbon.
    Exo allaksi mono tin gyro se 204 mazi me to servo tis futaba to digital.
    Prospatho na to sikoso siga siga ke mou perni sinexia i oura aristerostrofi kinisi oso ke na trimaro den ginete tipota.
    Na sas po mono oti proti proti fora mou espase i bouma ke tin allaksa...
    Kamia idea ti na kitakso???

    Euxaristo Giannis....
    Loggato
    nicos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 108


    « Risposta #883 il: Mercoledì, 28 Mag 2008, 12:28:38 »

    Kalhmera file ib-cp,

    Loipon to provlhma sou den einai fovero, katraxas me ayto to gyro otan eisai sto hh mhn trimareis pote thn oura giati mperdevetai to gyro. Aythn thn douleia thn kanei mono tou aytomata.

    Twra mia kai alakses thn booma kata 90% exeis dwsei anapodo stripsimo stom imanta me apotelesma o ouriaios elika na gyrnaei anapoda.

    Kai eksigw, pisw sthn oura o imantas inai kathetos kai mprosta orizontios sosta ? loipon otan montareis ton imanta prwta apo pisw kai ton peraseis mesa apo thn booma tha koitakseis otan vgei apo thn allh meria tha prosekseis na einai pali katheta xwris na exei parei kamia strofh kai to panw meros me to katw na einai paralhla, tote gia na peraseis ton imanta kai sto mprosta meros apo opou pernei thn kinhsh opws koitas thn mpouma apo mprosta tha dvshs mia mish strofh ston imanta pros ta deksia wste to mprosta meros na einai orizontio kai na to peraseis sto granazi.

    An h strofh ayth den einai pros ta deksia kai einai anapoda sou kanei ayto pou sou kanei twra to heli.

    An den kanw lathos to symptoma symvainei afou dwseis gazi akrivos ligo prin sykwthei ston aera kai h strofh einai apotomh kai grhgorh sosta ?

    An einai ayto den tha exeis kanena provlhma.

    filika nicos
    Loggato
    MarD
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.246



    WWW
    « Risposta #884 il: Mercoledì, 28 Mag 2008, 12:37:31 »

    Πιθανόν να είναι αυτό που αναφέρει ο Νίκος. Επίσης υπάρχει και η πιθανότητα να οφείλεται στην ρύθμιση του γυροσκοπείου. Αν προσέξεις υπάρχει ένα διακοπτάκι με REV και NOR επιλογές. Ίσως δηλαδή το γυροσκόπειο να διορθώνει προς λάθος κατεύθυνση. Δοκίμασε να του αλλάξεις επιλογή και αν δεν διορθωθεί επανέφερε και κοίταξε τον ιμάντα σου.
    Loggato

    “The helicopter approaches closer than any other [vehicle] to fulfillment of mankind's ancient dreams of the flying horse and the magic carpet.”
    - Igor Sikorsky

    http://www.coolmodels.gr
    Pagine: 1 ... 56 57 58 [59] 60 61 62 ... 96     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα ηλεκτρικά (Moderatore: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Topic: e-sky CP-Belt
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.037 secondi con 24 queries.