koumparos
|
|
« Risposta #870 il: Giovedì, 22 Mag 2008, 15:46:53 » |
|
Eβαλα στο beltaki μου το gy 401.Μεγάλη διαφορα.Ορισμενες φορέσ όμως κατα την διαρκεια της πτήσεις η ουρα αποσταθεροποιήτε και πηγενει αριστερα δεξιά.Ξέρετε τι φταίει??
|
|
|
Loggato
|
|
|
|
NikosX.
|
|
« Risposta #871 il: Giovedì, 22 Mag 2008, 16:24:31 » |
|
Αν κατάλαβα καλα υποθέτω οτι αυτό που φταίει ειναι το gain του gyro. Αν δεν εχεις ρυθμιση στην τ/κ που να το ρυθμίζει δοκίμασε να δίνεις μια μικρή εντολή στο rudder. Σε εμένα συνήθως αυτό το σταθεροποιεί. Λίγο μπακάλικη μέθοδος αλλά ακόμα έχω την μαμίσια τ/κ οπότε δεν μπορώ να κανω πολλά πράγματα.
|
|
|
Loggato
|
Belt-CP - Ηover και λίγο forward flight
|
|
|
Stargazer
|
|
« Risposta #872 il: Sabato, 24 Mag 2008, 22:37:45 » |
|
Αν κατάλαβα καλα υποθέτω οτι αυτό που φταίει ειναι το gain του gyro. Αν δεν εχεις ρυθμιση στην τ/κ που να το ρυθμίζει δοκίμασε να δίνεις μια μικρή εντολή στο rudder. Σε εμένα συνήθως αυτό το σταθεροποιεί. Λίγο μπακάλικη μέθοδος αλλά ακόμα έχω την μαμίσια τ/κ οπότε δεν μπορώ να κανω πολλά πράγματα. διάβασα στα ξένα φορουμ οτι πολοί έχουν το πρόβλημα αυτο επιδή έχουν την μαμίσια τ/κ έπρεπε να πάρεις το λοντσικτεκ που περιμένω
|
|
|
Loggato
|
Live To Fly, Fly To Live
You know you've landed with the wheels up when it takes full power to taxi to the ramp.
|
|
|
|
koumparos
|
|
« Risposta #874 il: Lunedì, 26 Mag 2008, 08:22:25 » |
|
Μπορείτε να μου πείτε πως και τι επιρεάζουν αυτοί οι δύο περιστροφική διακόπτες την πτήση του ε/π??
|
|
|
Loggato
|
|
|
|
koumparos
|
|
« Risposta #875 il: Lunedì, 26 Mag 2008, 10:08:49 » |
|
Και ποιο συγκεκριμένα.Οταν το BELT κανει Hover στο 1μ και με ένα μικρό φυσιμα του αέρα φτάνει στα 3μ τι πρέπει να αλλάξει?
|
|
|
Loggato
|
|
|
|
NikosX.
|
|
« Risposta #876 il: Martedì, 27 Mag 2008, 19:21:09 » |
|
Σήμερα πεταξα με λιγο παραπάνω αεράκι απ'οτι θα ήθελα. Τωρα κατάλαβα τι θα πει να σου βγαίνει η πιστη να κατεβάσεις το ε/π ολόκληρο.
Μέχρι που σκέφτηκα να γυρίσω για πρώτη φορά το idle-up.
Οταν κατέβαζα το throttle ναι μεν κατέβαινε αλλα επειδή το μοτερ δεν είχε αρκετές στροφές δεν ήταν ευκολο να το ελέγχω. Με τα πολλά τα κατάφερα παντως.
Το επόμενο βήμα (γιατί με ετρώγε ο .... μου) ήταν να βάλω το PIT. Trim στο τέρμα και να χαμηλώσω το HOV. PIT για να έχω περισσότερες αρνητικές με αρκετές στροφές για να μπορώ να το ελέγχω. Μπορώ να πώ οτι η συμπεριφορά του βελτιώθηκε αρκετά.
Οπότε υποθέτω οτι σήμερα εκανα την πρώτη μου ρυθμιση στην throttle-pitch curve. Υποθέτω οτι με την μαμίσια τ/κ που έχω δεν θα μπορούσα να κανω κατι παραπάνω. Σωστά;
Εσείς τι λέτε;
|
|
|
Loggato
|
Belt-CP - Ηover και λίγο forward flight
|
|
|
G.Hiotis
|
|
« Risposta #877 il: Martedì, 27 Mag 2008, 20:49:23 » |
|
Μπορουσες και με αυτην.......μην την υποτιμας τοσο , δεν ειναι και η καλυτερη αλλα σιγουρα κανει πολυ καλα την δουλεια της....
|
|
|
Loggato
|
|
|
|
NikosX.
|
|
« Risposta #878 il: Martedì, 27 Mag 2008, 21:03:31 » |
|
Τι άλλο θα μπορούσα; Παντα είμαι ανοιχτός σε προτάσεις/συμβουλες. Ουτως ή αλλως για την ώρα αυτή εχω οπότε θα ήθελα να την εκμεταλευτώ όσο καλύτερα μπορώ.
|
|
|
Loggato
|
Belt-CP - Ηover και λίγο forward flight
|
|
|
akritas
|
|
« Risposta #879 il: Martedì, 27 Mag 2008, 23:28:57 » |
|
Πιτσομετρο εχεις? αν οχι πρεπει να παρεις ,(10-15 ευρω εχει) μιας και ειναι το πιο βασικο εργαλειο στο ελικοπτερο.... ετσι θα μπορεσεις να το ρυθμισεις σωστα. προφανος εχεις πολλες θετικες μοιρες ,και τερμα κατο ισως καθολου αρνιτικες και γι αυτο τον λογο δεν κατεβαινει ευκολα με λιγο αερακι. φιλικα θανασης
|
|
|
Loggato
|
AVANT aurora
|
|
|
|
NikosX.
|
|
« Risposta #881 il: Mercoledì, 28 Mag 2008, 01:01:37 » |
|
Αυτο ηταν το επομενο που ελεγα να κανω. Πιτσόμετρο έχω.
Αν θυμάμαι καλά όταν το είχα μετρήσει στο τέρμα κάτω του στικ ήταν -2 οπως λες και στο άλλο post. Αλλά πρέπει να το ξαναδώ να σιγουρευτώ. Θα το κοιτάξω αύριο και θα επανέλθω. (Όπως φαντάζεσαι δεν μιλάω για idle-up.) Θα κάνω πάντως μια μέτρηση για σιγουρευτώ.
Απλά σε εκείνα τα επίπεδα δεν φτάνουν οι στροφές για να κουμαντάρεις το ε/π αφου με τερμα κάτω το στικ το μοτερ κλείνει. Γι αυτό και έπαιξα με τα HOV.PIT και PIT Trim για να εχω λιγο περισσότερες αρνητικές με αρκετές στροφες στο μοτεράκι ώστε να ανταποκρίνεται το ε/π.
Να πω την αλήθεια δεν ξέρω αν είναι καλύτερα χαμηλωσω κι αλλο τις μοιρες απο το ε/π ή να το αφήσω οπως είναι και όταν χρειάζεται να κάνω οτι και σήμερα. Οπως και να έχει πάντως θα τις ξαναμετρήσω και θα σας πω.
|
|
|
Loggato
|
Belt-CP - Ηover και λίγο forward flight
|
|
|
IB-CP
Aeromodeller
Offline
Posts: 12
|
|
« Risposta #882 il: Mercoledì, 28 Mag 2008, 09:29:52 » |
|
Paidia Kalimera.. Eime ke ego kenourgios sta elikoptera ke exo ena belt cp carbon. Exo allaksi mono tin gyro se 204 mazi me to servo tis futaba to digital. Prospatho na to sikoso siga siga ke mou perni sinexia i oura aristerostrofi kinisi oso ke na trimaro den ginete tipota. Na sas po mono oti proti proti fora mou espase i bouma ke tin allaksa... Kamia idea ti na kitakso???
Euxaristo Giannis....
|
|
|
Loggato
|
|
|
|
nicos
|
|
« Risposta #883 il: Mercoledì, 28 Mag 2008, 12:28:38 » |
|
Kalhmera file ib-cp,
Loipon to provlhma sou den einai fovero, katraxas me ayto to gyro otan eisai sto hh mhn trimareis pote thn oura giati mperdevetai to gyro. Aythn thn douleia thn kanei mono tou aytomata.
Twra mia kai alakses thn booma kata 90% exeis dwsei anapodo stripsimo stom imanta me apotelesma o ouriaios elika na gyrnaei anapoda.
Kai eksigw, pisw sthn oura o imantas inai kathetos kai mprosta orizontios sosta ? loipon otan montareis ton imanta prwta apo pisw kai ton peraseis mesa apo thn booma tha koitakseis otan vgei apo thn allh meria tha prosekseis na einai pali katheta xwris na exei parei kamia strofh kai to panw meros me to katw na einai paralhla, tote gia na peraseis ton imanta kai sto mprosta meros apo opou pernei thn kinhsh opws koitas thn mpouma apo mprosta tha dvshs mia mish strofh ston imanta pros ta deksia wste to mprosta meros na einai orizontio kai na to peraseis sto granazi.
An h strofh ayth den einai pros ta deksia kai einai anapoda sou kanei ayto pou sou kanei twra to heli.
An den kanw lathos to symptoma symvainei afou dwseis gazi akrivos ligo prin sykwthei ston aera kai h strofh einai apotomh kai grhgorh sosta ?
An einai ayto den tha exeis kanena provlhma.
filika nicos
|
|
|
Loggato
|
|
|
|
MarD
|
|
« Risposta #884 il: Mercoledì, 28 Mag 2008, 12:37:31 » |
|
Πιθανόν να είναι αυτό που αναφέρει ο Νίκος. Επίσης υπάρχει και η πιθανότητα να οφείλεται στην ρύθμιση του γυροσκοπείου. Αν προσέξεις υπάρχει ένα διακοπτάκι με REV και NOR επιλογές. Ίσως δηλαδή το γυροσκόπειο να διορθώνει προς λάθος κατεύθυνση. Δοκίμασε να του αλλάξεις επιλογή και αν δεν διορθωθεί επανέφερε και κοίταξε τον ιμάντα σου.
|
|
|
Loggato
|
“The helicopter approaches closer than any other [vehicle] to fulfillment of mankind's ancient dreams of the flying horse and the magic carpet.” - Igor Sikorsky http://www.coolmodels.gr
|
|
|
|