Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.517 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 04:58:33

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 04:58:33

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304517
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 45
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 0
    Visitatori: 16
    Totale: 16
    Selezione di tema

    Pagine: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12 ... 53     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Thunder Tiger Μini Titan 325  (Letto 131202 volte)
    Robie
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 404



    « Risposta #120 il: Sabato, 10 Gen 2009, 14:13:10 »

    Αιντε ΜΠΡΑΒΟ επιτέλους ρε  VTR δώσε τα φώτα σου.........
    ΟΚ λοιπον....

    Και το μόνο που  μένει έιναι το gyro και τα προβλήματα του..........

    Οποιος έχει το 401 παρακαλώ να βοηθήσει γιατί δεν βγάζω άκρη με το manual του . THANKS  Thumbs up
    Loggato
    RAP
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 118


    « Risposta #121 il: Sabato, 10 Gen 2009, 14:29:41 »

    Ανοίγεις τηλεκατεύθυνση και την βάζεις σε ΗΗ.
    Συνδέεις την μπαταρία στο Ε/Π.
    Το λαμπάκι του gyro αναβοσβήνει για λίγο και μένει μετά σταθερά αναμμένο.
    Loggato
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Risposta #122 il: Sabato, 10 Gen 2009, 15:07:35 »

    Οταν ανεβάζω το throtlle κατεβαίνει το swashplate....

    Ετσι είναι το σωστό....προχώρα. Wink

    τι λετε ρε παιδια τςρα το εβαλα να δοκιμασω στο τρεξ πως ειναι δυνατον με οταν ανεβαζεισ το γκαζι να κατεβαινει?!

    http://www.youtube.com/watch?v=EHQhb9EueIs&feature=related

    αν ηταν οπως λεει ο Vtr θα εχεις αρνητικες μοιρες οταν πας να δωσεις γκαζι.... τι να πω εκτος και το heli εχει κατι διαφορετικο..!
    Loggato
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Risposta #123 il: Sabato, 10 Gen 2009, 15:16:12 »

    Φίλε MaSt0RaS, στο mini titan δουλεύει διαφορετικά. Wink
    Loggato

    Sponsored by: nemhobby.com 

    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Risposta #124 il: Sabato, 10 Gen 2009, 15:16:32 »

    Οταν ανεβάζω το throtlle κατεβαίνει το swashplate....

    Ετσι είναι το σωστό....προχώρα. Wink

    τι λετε ρε παιδια τςρα το εβαλα να δοκιμασω στο τρεξ πως ειναι δυνατον με οταν ανεβαζεισ το γκαζι να κατεβαινει?!

    http://www.youtube.com/watch?v=EHQhb9EueIs&feature=related

    Στο mini titan η κινηση του swashplate ειναι αναποδα Wink
    Loggato

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Risposta #125 il: Sabato, 10 Gen 2009, 15:18:10 »

    ποπο δεν το ηξερα μακρια απο μας  χαχαχα...!
    Loggato
    Robie
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 404



    « Risposta #126 il: Sabato, 10 Gen 2009, 15:43:14 »

    Πατεντα του MINI ειναι αυτο??  Εκπληξη Anyway το ξεπερασαμε αυτο...

    Με το Gyro τωρα ..... Το φωτάκι δεν σβήνει αλλά πες πως το βρίσκω αυτο με μερικά πειράματα. Από οτι παρατήρησα υπάρχει και αλλού πρόβλημα....και γι'αυτο παρουσιάζεται παιξιμο της ουρας... Το servo που ενώνω το gyro είναι απλό είπαμε.. Τώρα η κίνηση που κάνει αριστερα και δεξια το horn δεν είναι η ίδια και δεν είναι κάτι που μπορείς να αλλάξεις απο την T/k.

    Τι εννοώ?  Η κίνηση προς τα αριστερά είναι απείρως πιο γρήγορη με την κίνηση στα δεξιά και αυτό γίνετε κι αν αλλάξω το συγκεκριμένο servo και βάλω κάποιο άλλο. Αυτο έχει ώς συνέπεια να τρελαίνει την ουρα στις πολλές στροφες.

     Δάκρυ Δάκρυ Δάκρυ Μάλλον δεν θα το δω να πετάει μέσα στο Σ/Κ......
    Loggato
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268



    « Risposta #127 il: Sabato, 10 Gen 2009, 15:52:54 »

    OBL 29/35-10H με 13Τ και 3S1P LIPO
    Θα κανω μερικες δοκιμες το Σ\Κ με τα ΤC και PC και τα ξαναλεμε.Ευχαριστω παιδια.
    Mετα απο δοκιμες κατεληξα στα παρακατω:
    ΤC : 0-50-75-90-100
    PC : 30-70-90 με μοιρες  -2 τερμα κατω, +3 στη μεση και +9 τερμα πανω.
    Το ελικοπτερο ειναι βραχος στον αερα με καιρικες συνθηκες 15oC  και 2-3 μποφορ αερα!Με μπαταρια EVOLITE v2 2500mAh 20C  11.1V και πριν 4 μερες φορτισμενη ,εχω 14 min πτησης!Hover ,μικρες πορειες και 8ρακια!
    Τα συμπερασματα δικα σας . . . !?
     
     
    Loggato

    Πετάμε ?
    titanaki
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 118


    kineticdesign.gr


    WWW
    « Risposta #128 il: Sabato, 10 Gen 2009, 18:20:09 »

    Μπα σχεδ'ον τιποτα δεν 'ηταν ένταξει. Άλλα τα τα έκανα rev και άλλα τα άλλαξα απο το swash mix.  Τέλος παντων όσω αφορά το pitch διορθώθηκε το πρόβλημα....νομίζω.

    Οι ΄μοίρες αλλάζουν όπως πρέπει αλλά για να γίνει αυτό το swashplate είναι πάνω όταν το γκάζι είναι κάτω και κάτω όταν το γκάζι είναι φουλ πάνω.... Δεν ΄ξέρω αν είναι σωστό αυτο αν ναι τότε είμαστε ένταξει........

    Εκτός απο το GyRO.... Το 401 έχω για κάποιον που ρώτησε και δεν πάει καλά.... Θα προσπαθήσω να ανεβάσω και οπτικό υλικό αλλά γαι την ώρα όποις το έχει και μπορεί να βοηθήσει....

    Όσο ανεβαίνουν οι στροφές τόσο ταλαντεύεται η ουρά. Βέβαια δεν έχω βάλει ακόμα ψηφιακό Servo αλλά θα έπρεπε να δουλεύει και με απλό ετσι δεν έιναι?

    Επίσης όταν είναι στο απλό mode κάνεις αριστερα ή δεξιά και μένει ΄κει το horn του servo?Huh Του Belt που ήταν απλό γύριζε στη ΄θεση του.....

    Πλιζζζζζζζζζ Χελπ ΜΙ !!!

    καταρχάς άν δοκίμασες το απλά σέρβο και δεν είχες βάλει την επιλογή για ψηφιακό απο το γυροσκόπιο σου, το σερβάκι σίγουρα θα πνέει τα λύσθια...

    το ότι δεν γυρίζει στη θέση του είναι φυσιολογικό άν είναι σε AVC mode και το ε/π έχει μετατοπιστεί έστω και ελάχιστα.
    άν είναι σε νορμάλ mode θα γυρίζει κανονικά στη μέση

    Βασικοτατο είναι ότι δεν πρέπει να κουνηθεί καθόλου καθώς του δίνεις ρεύμα (συνδεείς την μπαταρία) περιμένεις μέχρι να σετάρει και τότε μπορείς να το μετακινήσεις.

    το σωστό gain τουλάχιστον στα δικά μου είνα στο 62% (ουρά βράχος)
    Loggato

    mini titan
    mini titan full CNC
    Futaba 9 Super+2,4 module
    titanaki
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 118


    kineticdesign.gr


    WWW
    « Risposta #129 il: Sabato, 10 Gen 2009, 18:35:47 »

    Πατεντα του MINI ειναι αυτο??  Εκπληξη Anyway το ξεπερασαμε αυτο...

    Με το Gyro τωρα ..... Το φωτάκι δεν σβήνει αλλά πες πως το βρίσκω αυτο με μερικά πειράματα. Από οτι παρατήρησα υπάρχει και αλλού πρόβλημα....και γι'αυτο παρουσιάζεται παιξιμο της ουρας... Το servo που ενώνω το gyro είναι απλό είπαμε.. Τώρα η κίνηση που κάνει αριστερα και δεξια το horn δεν είναι η ίδια και δεν είναι κάτι που μπορείς να αλλάξεις απο την T/k.

    Τι εννοώ?  Η κίνηση προς τα αριστερά είναι απείρως πιο γρήγορη με την κίνηση στα δεξιά και αυτό γίνετε κι αν αλλάξω το συγκεκριμένο servo και βάλω κάποιο άλλο. Αυτο έχει ώς συνέπεια να τρελαίνει την ουρα στις πολλές στροφες.

     Δάκρυ Δάκρυ Δάκρυ Μάλλον δεν θα το δω να πετάει μέσα στο Σ/Κ......


    πρέπει να βάλεις το βιδάκι (το σημείο που εννόνεται το ντιζάκι της ουράς μετο σέρβο χόρν) όσο το δυνατό πιο κοντά στην κεντρική βίδα του σέρβο
    έν ανάγκη να ανοίξεις μία ώστε να έχεις την καλύτερη ανάλυση)

    να ψάξεις το σημείο (μετατόπιση μπρός πίσω από τα δύο βιδάκια που το δένουν στην ουρά) που το σέρβο στο εντελώς κάθετο ώς πρός τον οριζόντιο άξονα δεν θα δίνει στο ελικόπτεράκι τάση να το γυρίσει. Θέλει λίγο ψάξιμο.

    εκέινο το σημείο θα είναι και το ιδανικό-ηδονικό που θα σου δίνει άψογη ανάλυση και από τις δύο κατευθήνσεις.

    Πάντως είναι φυσιολογικό πρός την αντίθετη κίνηση της φοράς του στροφίου το ελικόπτερο να γυρνά πιο γρήγορά λόγω αδράνειας.

    από σέρβο ένα είναι η κορυφή για το γυροσκόπιο αυτό 9257 και τα μυαλά στα κάγκελα.

    στο rcpowersupply.com το είχε σε πολύ καλές τιμές το είχα πάρει σε 40 ευρώ (τώρα είδα ότι είναι σε έλλειψη)
    αλλά και από την
    http://www.helikraft.com/Futaba/FUTABA/S9257/S9257+Servo.html

    Ελλάδα κάνει από 75 ευρώ και πάνω.
    « Ultima modifica: Sabato, 10 Gen 2009, 20:09:38 da titanaki » Loggato

    mini titan
    mini titan full CNC
    Futaba 9 Super+2,4 module
    Robie
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 404



    « Risposta #130 il: Domenica, 11 Gen 2009, 15:36:53 »

    Μα καλα ειναι δνατον η τρυπα στο Horn να κανει τοση διαφορα?Huh Δηλαδη που το καταλαβε το gyro οτι αλλαξα τρυπα?Huh? Τεσπα χαιρομαι που βρεθηκε λυση γιατι νομιζα οτι ειναι χαλασμενο στην αρχη.......

    Τωρα ομως το φωτακιι δεν σταματαει ... Αναβοσβηνει μια φορα συνεχεια σε οποιοδηποτε Mode Huh??
    Loggato
    Robie
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 404



    « Risposta #131 il: Lunedì, 12 Gen 2009, 00:23:35 »

    Ενταξει οντως δεν εχει καμια σχεση belt με Mini..... Με αφησε μ@#$%^..... Βεβαια δεν το εχω στοθκαρει ακομα πουθενα αλλα το BElt ουτε στα καλυτερα του δεν το ειχα δει να πετα τοσο σταθερα(τουλαχιστον απο τα δικα μου χερια)....σχεδον αφηνεις Τ/κ και μενει εκει που ειναι στον αερα...

    Ετοιμαζω το Canopy σιγα σιγα αλλα δε μου λετε τα αυτοκολητα οσοι εχετε το μαμισιο τα κολατε ολα???  Σα πολλα μου φαινονται για να χωρεσουν.....

    Το λαμπακι του gyro δεν εχει σταματησει να αναβοσβηνει ομως... Και εχω ολα τα τριμαρισματα του rudder στο  0 οπως λεει το Manual.  Sad

    Επισης κσι στο νορμαλ mode δεν θα επρεπε να επιστρεφει η ουρα στη θεση της?? Απο τοτε που εφτιαξε το HH, AVS , πως λεγεται τεσπα το αλλο mode μαλλον δεν παει καλα....μαλλον....

    ΑΑΑΑ ρε σεις το esc που ου εβαλα τελικα ενα pentium οχι το ace που εδινε μαζι , αφηνει την μπαταρια και πεφτει ακομα και ωσ τα 2.90/cell....To μουφα που ειχε το BElt μου σταματαγε το moter κανονικα στα 3.40 γυρω...

    Γενικα παντως ειμαι πολυ ενθουσιασμενος με την αγορα μου.... Και βλεπω οτι οπυ εχω ριξει πολλα λεφτα με τη μια εχω κανε καλη αγορα .....Mini..... JR.....Με το Belt το πληρωσα χρυσο μεν 1 χρονο που το πεταγα αλλα  Undecided

    Αντε θα τα πουμε στις επομενες δυσκολιες ....  Thumbs up
    Loggato
    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.075



    « Risposta #132 il: Lunedì, 12 Gen 2009, 08:52:21 »

       Για αυτό που λες ότι στο νόρμαλ δεν παει καλά από τότε που έφτιαξε το ΗΗ έχε υπόψη σου ότι στο νόρμαλ χρειάζεται και το κατάλληλο rudder mixing (κάτι σαν το  proportion στο λάμα) ενώ στο ΗΗ αυτή η παράμετρος είναι μηδέν.
       Επίσης αφού έχεις απλό αναλογικό σερβό θα χρειαστεί να πειράξεις και το τριμεράκι που λέει delay αν τυχόν σου ταλαντευέται η ουρά χωρίς να έχεις υπερβολικό gain. Τη θέση αυτού του τρίμερ θα τη βρεις με δοκιμές.




    Φιλικά Κώστας.
    Loggato
    Robie
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 404



    « Risposta #133 il: Lunedì, 12 Gen 2009, 10:58:05 »

    Α μαλιστα... οκ !!! Thanks.

    Κατι αλλο το GAIN το ρυθμιζεις μονο απο την Τ/κ ? Τα Limit και delay δεν εχουν καμια σχεση ετσι? Εννοω με την ευαισθησια του gyro.....

    Τωρα παρατήρησα οτι μόνο απο τη μια πλευρα του Rudder ταλαντευεται η ουρα και αυτο μονο οταν κανω αποτομη κινηση...

    Το φωτακι ακομα αναβοσβηνει.............. Θυμός Το παλιοφως!
    Loggato
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Risposta #134 il: Lunedì, 12 Gen 2009, 11:13:36 »

    Aν ξερεις Αγγλικα διαβασε στο manual, λεει για το φλας του λαμπακι. Εμενα παντως θυμαμαι αναβωσβηνε αν το gyro εκανε calibration προτου κλειδωσει ο δεκτης.
    Εκλεινα και ανοιγα παλι τον δεκτη μεχρι να κλειδωσει πρωτος και οκ.
    Loggato

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    Pagine: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12 ... 53     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα ηλεκτρικά (Moderatore: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Topic: Thunder Tiger Μini Titan 325
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.029 secondi con 24 queries.