Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.511 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 00:38:16

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 00:38:16

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Gestern um 23:55]

    [Gestern um 16:04]

    von geoli
    [Gestern um 15:43]

    [Gestern um 14:48]

    [Donnerstag, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Freitag, 26 Apr 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304511
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 72
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 1
    Gäste: 76
    Gesamt: 77
    Themavorwähler

    Seiten: 1 [2] 3  Alle     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: F3A OXALYS -E  (Gelesen 17360 mal)
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.960


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Antwort #15 am: Freitag, 28 Sep 2007, 19:14:49 »

    Ηλία,

    Ξεκίνησες κάπωςσ έτσι το post " ...... τα ηλεκτρικά pattern μπορούν να προσφέρουν εκατοντάδες πτήσεις ..... κλπ".

    ΤΙ έγινε και έχωσες Dingo HuhHuhHuhHuhHuh

    Σε περιμένω στους αγώνες
    Gespeichert

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 324



    « Antwort #16 am: Freitag, 28 Sep 2007, 23:37:02 »

    Τασουλη

    Τα πραγματα εχουν ως εξης.
    Τα πλεονεκτηματα του ηλεκτρικου setup ειναι αναρυθμητα και δηλωνω φανατικος του ηλεκτρικου παττερν.Παρολα αυτα υπαρχουν και μειονεκτηματα.Ενα απο αυτα ειναι η αναμονη για την φορτηση στο μοντελοδρομιο.Οι απαιτουμενες πτησεις απλα δεν βγαινουν με δυο σετ μπαταριες.Το συμπερασμα μου ειναι οτι χρειαζονται 5 πακ εστι ωστε να μην χρειαζεται φορτιση στο μοντελοδρομιο ,η το πολυ μια μονο φορτιση.Τα προβληματα της φορτισης στο μοντ. με αυτα τα πακ ειναι πολλα,γενητριες ..κτλ.Ακομα, με 5 πακ χρειαζεται να κανεις τουλαχιστον 1000 !!!! πτησεις το χρονο για να τα κανεις αποσβεση γιατι σιγουρα του χρονου θα εχουν βγει καλυτερα και ελαφρυτερα στοιχεια
    Σημερα εφτασα στο μοντελοδρομιο κατα τις 5 και καταφερα παρολη την κινηση να πεταξω 4 πτησεις μεχρι τις 7:30 ,πραγμα αδυνατο με δυο πακ μπαταριων.
    Η YS 160 Dingo ειναι εκπληκτικη μηχανη που ξεχωριζει πολυ απο τις προηγουμενες YS .Το συστημα ρυθμησης σε συνδοιασμο με την πομπα χωρις συστημα πιεσης στα υδραυλικα την καθιστα πολυ αξιοπιστη και δυνατη μηχανη.
    Αυτα ολα ομως εχουν και τα αρνητικα τους ,τα σερβο στην ουρα θα χρειαστουν νεα γραναζια σε 100 πτησεις περιπου..κτλ.
    Αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι η αλλαγη του τριμμαρισματος του αεροπλανου που προς το παρον εχει αλλαξει θετικα .Οι μιξεις ολλες εχουν μειωθει και τα snap -roll εχουν γινει πιο καθαρα λογο της μη υπαρξης της μπαταριας στο κατω μερος του αεροπλανου.
    Παρολα αυτα το στησιμο του μοτερ του ηλεκτρικου δεν εχει αλλαξει καθολου και το μοντελο μπορει πολυ γρηγορα (ακομη και στο μοντελοδρομιο) να μετατραπει σε ηλεκτρικο.
    Σιγουρα θα επανελθω στο μελλον με ηλεκτρικο παττερν ,απλα δεν ειναι σιγουρο οτι θα ειναι το oxalys ισως ενα αλλο μοντελο ειδικα σχεδιασμενο για ηλεκτρικο και ισως με τις νεες Α123 ! Οι πρωτες δοκιμες εγιναν κιολας και οι μπαταριες αυτες διχνουν να εχουν μελλον...
    Προς το παρον φορτιζω το McDaniel μου και την μιζα μου και ερχομαι αυριο Λαρισσα να πεταξω και εγω λιγακι.
    Τα λεμε
    Ηλιας


    * oxal-dingo_3.jpg (93.38 KB, 800x600 - angeschaut 1076 Mal.)
    Gespeichert
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 324



    « Antwort #17 am: Freitag, 28 Sep 2007, 23:39:56 »

    -


    * oxal-dingo-2.jpg (94 KB, 800x600 - angeschaut 1083 Mal.)
    Gespeichert
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 324



    « Antwort #18 am: Freitag, 28 Sep 2007, 23:40:46 »

    -


    * oxal-dingo-1.jpg (101.75 KB, 800x600 - angeschaut 1237 Mal.)
    Gespeichert
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Antwort #19 am: Samstag, 29 Sep 2007, 07:42:11 »

    ισως με τις νεες Α123

    Άλλη μια εφαρμογή των Α123: http://www.tgdaily.com/content/view/33853/113/
    Gespeichert

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #20 am: Samstag, 29 Sep 2007, 08:05:31 »

    Παρολα αυτα υπαρχουν και μειονεκτηματα.Ενα απο αυτα ειναι η αναμονη για την φορτηση στο μοντελοδρομιο.Οι απαιτουμενες πτησεις απλα δεν βγαινουν με δυο σετ μπαταριες.Το συμπερασμα μου ειναι οτι χρειαζονται 5 πακ εστι ωστε να μην χρειαζεται φορτιση στο μοντελοδρομιο ,η το πολυ μια μονο φορτιση.Τα προβληματα της φορτισης στο μοντ. με αυτα τα πακ ειναι πολλα,γενητριες ..κτλ.Ακομα, με 5 πακ χρειαζεται να κανεις τουλαχιστον 1000 !!!! πτησεις το χρονο για να τα κανεις αποσβεση γιατι σιγουρα του χρονου θα εχουν βγει καλυτερα και ελαφρυτερα στοιχεια

    Αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι η αλλαγη του τριμμαρισματος του αεροπλανου που προς το παρον εχει αλλαξει θετικα .Οι μιξεις ολλες εχουν μειωθει και τα snap -roll εχουν γινει πιο καθαρα λογο της μη υπαρξης της μπαταριας στο κατω μερος του αεροπλανου.
     

    Αγαπητέ ανηψιέ Ηλία, την ώρα που γράφω αυτές τις αράδες, σίγουρα θα προπονείσαι στη Λάρισσα.
    Κατέληξες και εσύ λοιπόν σε αυτά που πριν από ένα χρόνο υποστήριζα. Το ηλεκτρικό pattern είναι για αυτούς που τους χαρίζουν τις μπαταρίες.

    Οσο για την δεύτερη παρατήρησή σου, ναι μεν οι μπαταρίες ήταν από κάτω, αλλά και η κεφαλή και το muffler της YS είναι από κάτω.

    Απλά πές μου πόσο μικρότερη έλικα γυρίζει ο θερμικός κινητήρας συγκριτικά με το ηλεκτρικό μοτέρ. 

     

     
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 324



    « Antwort #21 am: Sonntag, 30 Sep 2007, 20:29:26 »

    Θειε Γιαννη
    Πεταξαμε και προπονηθηκαμε στην Λαριισα δυο μερες και περασαμε φανταστικα.

    Ναι η κεφαλη και η εξατμηση βρισκεται κατω αλλα to βαρος που βρσκεται χαμηλα ειναι περιπου σε βαρος το μισο απο μια μπαταρια που ζυγιζει 1140γρ (1200 για τις καινουργιες extreme).Βλεπε Berryl ηλεκτρικο απο φωτο Κυπρου οπου η μπαταρια βρισκεται στο υψος του φτερου και το πιο σημαντικο ευκολα ρυθμιζομενο αναλογα με την συμπεριφορα του μοντελου.

    ΥS 160 17x12 -18x10 @8000-8300rpm ( πεταω ακομα με 16.5χ12 για στρωσιμο)
    Hacker C50 XL 13   20x13 @????rpm
                    XL 14   20x15 @6200-6300rpm
                    XL 15   22x12 @?Huh rpm

    Επιμενω οτι το ηλεκτρικο ειναι καλυτερο με μοντελο ειδικα σχεδιασμενο γι’αυτο το setup.
    με τις Α123 θα αλλαξουν πολλα πραγματα !


    * a123sm.jpg (120.36 KB, 800x600 - angeschaut 990 Mal.)
    Gespeichert
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #22 am: Freitag, 16 Nov 2007, 17:42:04 »


    Δε ξερω σε ποιο αλλο θεμα θα μπορουσα να στειλω αυτη τη φωτογραφια...νομιζω οτι υπαρχει εμμεσος αν οχι αμεσος συσχετισμος με το θεμα... laugh

    Την εχω βρει εδω και καιρο..σε ποιον αραγε ανηκει το αυτοκινητο και τι ρολο λετε να παιζει το αεροδυναμικο βοηθημα? Εχω την εντυπωση οτι βοηθαει στα integrated rolling drifts.... laugh idiot2 buck2


    * cadours022he5.jpg (65.66 KB, 640x426 - angeschaut 860 Mal.)
    Gespeichert
    GiannisX
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.505



    « Antwort #23 am: Freitag, 16 Nov 2007, 19:52:48 »

    Καλησπέρα Νίκο
    Αν δεν χρησιμεύει σε μεταφορά αντικειμένων , τότε στο συγκεκριμένο
    αυτοκίνητο είναι καθαρά ποζεριά και τίποτα παραπάνω.
    Αν μου έδειχνες το συγκεκριμένο τύπο αεροτομής σε άλλο αυτοκίνητο, τότε θα το συζητούσαμε καλύτερα.
    Και για να επιστρέψω λιγάκι στο θέμα, συζητούσα με τον φίλο Κωστή για το
    oxalys 50 . ποιο κινητήρα προτείνετε διχρονο γιαυτό το μοντέλο?
    πληροφοριακά  Ποοολύ άνεση
    Gespeichert

    Aeolus-Rc
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #24 am: Freitag, 16 Nov 2007, 20:49:12 »

    Γιαννη ναι συμφωνω εχει χιομοριστικο χαρακτηρα το post... Χαμόγελο

    Θετω το ερωτημα διαφορετικα...ποιος ειναι Γαλλος, πεταει με Futaba, χρησιμοποιει καυσιμα Cosmo και εχει παρομοιο βοηθημα στο αεροπλανο του?

    Για το Oxalys 50 δυο λυσεις υπαρχουν ειτε ηλεκτρικο ειτε YS-63 για μενα.

    Αν δε θελεις YS-63 τοτε Saito 82 και το tank μπροστα, τελευταια αλλα οχι τοσο καλη λυση απο πλευρας δυναμης ειναι η OS-70 η απλη χωρις την τρομπα.

    Χαιρετισμους,

    Νικος
    Gespeichert
    GiannisX
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.505



    « Antwort #25 am: Freitag, 16 Nov 2007, 21:09:37 »

    Είναι κάποιος από δω μήπως? Εκπληξη

    Κωστή άκουσες τι μοτέρ θέλει το οxalakiii Huh? Grin Thumbs up


    * f3Afrance.jpg (52.07 KB, 480x376 - angeschaut 817 Mal.)
    Gespeichert

    Aeolus-Rc
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #26 am: Freitag, 16 Nov 2007, 21:33:27 »

    Αγαπητά ανήψια, μήπως το παρακάνετε;

    Οταν το μοντέλο έχει 145 εκατοστά άνοιγμα φτερών, δεν μπορεί να δεχθεί 80άρα τετράχρονη. Ακόμα και η 70άρα θα του πέσει βαριά.
    Το μυστικό σ' αυτά τα μοντέλα είναι να είναι ελαφριά, και το Κέντρο Βάρους ακριβώς εκεί που πρέπει. Δεν πρέπει να ξεπεράσει τα 2,400-2,500 γραμμάρια, γιατί η φόρτιση θα περάσει τα 75 γραμμάρια την τ.π.

    Πόσο είναι το περιθώριο βάρους για τον κινητήρα με τον σιγαστήρα για να κρατηθεί σ' αυτά τα βάρη;



    « Letzte Änderung: Samstag, 17 Nov 2007, 01:43:07 von Νικόλας » Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    heli-division
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 665


    sponsored by NEM Hobby


    « Antwort #27 am: Freitag, 16 Nov 2007, 21:45:48 »

    καλησπέρα να ρωτήσω κάτι επιδει με ενδιαφέρει το συγκεκριμένο μοντέλο!!!στην παραπάνω φωτογραφία τα oxalys πού κρατούν τα 3 παλικάρια είναι το oxalys 50 η καπιω  μεγαλύτερο μοντέλο???ευχαριστώ Βαγγέλης 
    Gespeichert

    synergy n9 9452 os 91gy 611 pump spektrum radix fromeco arizona
    style 90/os-max.91/gy 611/spektrum,dx7,full metal & carbon
    extreme 50 9451 spartan 760 radix os 50 hyper sx rjx mufler
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #28 am: Freitag, 16 Nov 2007, 21:56:38 »

    Γιαννη και Θ.Γιαννη καλησπερα,

    Τωρα μολις ειδα οτι ανεφερθηκε σε 2χρονο...τοτε η OS-50 ειναι μια καλη λυση.

    Η Saito 82 ειναι παναλαφρη μηχανη εχει παραπλησιο βαρος με τη YS-63 γυρω απο την οποια εχει σχεδιαστει το μοντελο. Εγω το πετουσα με OS-70 Ultimate με αντλια, η οποια ειναι κι αυτο σε παραπλησιο βαρος, το μοντελο πετουσε εκπληκτικα για το μεγεθος του. Η  OS-70 η απλη ειναι αρκετα βαρυτερη απο τις παραπανω αλλα ειναι αρκετα αξιοπιστη.

    Για πληροφορια σας τα 2 πρωτα προτοτυπα Kyosho Oxalys 50 τα πεταξε  LeRoux με YS-63 και ΟS-70 Ultimate. Αν θελετε μπορω να σας στειλω το ακριβες Setup του αεροπλανου, κινησεις expo, CG, μιξεις οπως τα ειχε ο LeRoux  στα προτοτυπα.

    Καλο βραδυ παω cinema τα λεμε αργοτερα!

    Νικος

    Gespeichert
    Κωστης
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 674


    Playing some blues...


    « Antwort #29 am: Samstag, 17 Nov 2007, 01:15:34 »

       Σκεφτομουν για την Os-Max 55AX διχρονη ενω βλεπω προτεινετε την 50αρα.Οπως και να εχει προς Μαρτιο θα γινει η αγορα απλα ψαχνω απο τωρα καποια πραγματα.Σας ευχαριστω παρα πολυ για την βοηθεια!




    Υ.Γ.:Σε ευχαριστω Gianni X Wink
    Gespeichert

    …χαρά στον Ίκαρο αψήφιστα που υψώθη φτεροπλάστης…
    Seiten: 1 [2] 3  Alle     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Moderatoren: 3DJunk, stavros)  |  Thema: F3A OXALYS -E
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.022 Sekunden mit 27 Zugriffen.