Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 18:41:09

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 18:41:09

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 15:33]

    [Hier à 16:04]

    par geoli
    [Hier à 15:43]

    [Hier à 14:48]

    [Jeudi, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Dimanche, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samedi, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Jeudi, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Lundi, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Dimanche, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304514
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 1
    Invités: 24
    Total: 25
    Choix de thème

    Pages: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Αεροδυναμική των pattern  (Lu 37391 fois)
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 274


    « Répondre #90 le: Mercredi, 6 Aoϋt 2008, 17:33:11 »

    Απ' ότι βλέπω οι δύο έλικες βλέπουν αντίθετα ή κάνω λάθως;
    Journalisée
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #91 le: Mercredi, 6 Aoϋt 2008, 17:33:19 »

    Στη φυσικη το θετικο ή αρνητικο ειναι σχετικο αναλογα με το σημειο η επιπεδο αναφορας που λαμβανουμε υποψη. Στην προκειμενη περιπτωση το θετικο η το αρνητικο εκφραζει τη σχετικη γωνια προσβολης του blade της μιας προπελας σε σχεση με την ιδια γωνια του αντιστοιχου blade της αλλης.
    Journalisée
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 274


    « Répondre #92 le: Mercredi, 6 Aoϋt 2008, 17:37:34 »

    Στην προκειμενη περιπτωση το θετικο η το αρνητικο εκφραζει τη σχετικη γωνια προσβολης του blade της μιας προπελας σε σχεση με την ιδια γωνια του αντιστοιχου blade της αλλης.

    Δηλαδή; Υπάρχει διαφορά στις γωνίες των blades;
    Journalisée
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.387



    « Répondre #93 le: Jeudi, 7 Aoϋt 2008, 09:50:42 »

    Καλημέρα,

    Για να καταλάβεις καλύτερα, δες τα ελικόπτερα. Υπάρχουν ελικόπτερα που έχουν ένα στροφείο και για αντιστάθμισμα της ροπής που δημιουργείται έχουν και ένα ουραίο στροφείο, υπάρχουν όμως και ελικόπτερα με δύο στροφεία που έχουν ακριβώς τους ίδιους ρότορες που στρέφει όμως το ένα αντίθετα από το άλλο.

    Με αυτή την διάταξη δεν χρειάζεται το ουραίο στροφείο γιατί δεν έχει να αντισταθμίσει κάτι.

    Με την ίδια διάταξη, από μία μηχανή, ο Sebastiano Silvestri, επιτυγχάνει την αφαίρεση του side thrust στην θεωρία.

    Πρακτικά όμως βάζει αρκετούς μπελλάδες παραπάνω στο κεφάλι του, γιατί αν κάτι πάει στραβά είτε στο μηχανικό μέρος αυτής της κατασκευής ή αν βρούν καταλάθος κάπου οι έλικες καταλαβαίνεις ότι θα πρέπεις να αλλάξεις όλο τον μηχανισμό στον χρόνο που προβλέπουν οι κανονισμοί ή στην χειρότερη περίπτωση να αλλάξεις δύο έλικες.

    Πιστεύω όμως ότι έχει και μία πηγή ακόμα θορύβου.

    Θα ήταν καλό ό Ηλίας και ο Νίκος που θα δούν σε λίγες μέρες το μοντέλο αυτό να πετά να μας πουν η διάταξη αυτή με τι στροφές γυρνά και τι θόρυβο κάνει (dbA).

    Ο Sebastiano είχε γυρίσει στα ηλεκτρικά. Εξακολουθεί? ΄Βλέπω αυτοκόλητα της Hacker άρα μάλλον ναί.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Journalisée
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #94 le: Jeudi, 7 Aoϋt 2008, 10:45:58 »


    Ο Sebastiano είχε γυρίσει στα ηλεκτρικά. Εξακολουθεί? ΄Βλέπω αυτοκόλητα της Hacker άρα μάλλον ναί.

    Αντώνης Παπαδόπουλος

    Αντωνη καλημερα,

    Ναι εξακολουθει και δεν υπαρχει λογος επιστροφης στα glow νομιζω για καποιον σαν το Seba, μονο καποιο πιθανο θεμα με sponsorship θα τον εκανε να γυρισει στα glow.

    Το ηλεκτρικο pattern ειναι η ιδανικη πτητικη μηχανη για ακροβατικα, με ελαχιστες καταπονησεις τοσο στο airframe οσο και στα ηλεκτρονικα, γραμμικο γκαζι, ελλειψη καπνου, καμια μεταβολη στο thrust του κινητηρα λογω κραδασμου και τελος ειναι καθαρο απο αποψη λαδιων.

    Αν η προμηθεια τοσης μεγαλης χωρητικοτητας LiPo pack καθως και η φορτιση τους δεν ειναι προβλημα για καποιον, δε νομιζω οτι υπαρχει λογος να ασχολειται με θερμικους κινητηρες.

    Χαιρετισμους,
    Νικος

    Journalisée
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 324



    « Répondre #95 le: Vendredi, 8 Aoϋt 2008, 00:27:13 »

    Συμφωνω και επαυξανω !!
    Journalisée
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #96 le: Vendredi, 19 Juin 2009, 22:12:34 »

    Νεες εξελιξεις  στη σχεδιαση ερχονται, μετα το γνωστο canalizer εχουμε τα fin turbulators τα οποια παρουσιασε προσφατα στο τουρνουα της Ρομιλιας (Romily) o Αυστριακος Gerhard Mayr. O Gerhard κατελαβε την 3η θεση στη συγκεκριμενη διοργανωση αναμεσα σε 51 συμμετοχες μετα απο τους αδερφους Le Roux (CPLR και BPLR) οι οποiοι πεταξαν με το Axiome, εκπληκτικο μοντελο και αυτο με τεραστιο canaliser  - σαν διπλανο.

    Προσωπικα πιστευω πως τα FT λειτουργουν αναλογα με το canaliser χωρις να αυξανουν την πλευρικη επιφανεια του μοντελου. Τετοια βοηθηματα στην ουσια δημιουργουν τυρβωδη ροη στο rudder και αυξανουν την αποτελεσματικοτητα του, με αποτελεσμα το μοντελο να κρατιεται στο ΚΕ με μικροτερη κινηση του. Απ'οτι λενε τα roll που εκανε ο Mayr ηταν πραγματικα σε slow motion και γενικα η πτηση του παρα πολυ αργη, σημειωση το μοντελο του ειναι ηλεκτρικο.

    Δυο φωτογραφιες του Osiris - Gerhard Mayr και μια του CPLR με τα δυο Axiome.


    * Gerhard1.JPG (45.82 Ko, 479x640 - vu 557 fois.)

    * Gerhard2.JPG (65.1 Ko, 640x479 - vu 556 fois.)

    * CPLR_Axiome.JPG (55.77 Ko, 479x640 - vu 551 fois.)
    Journalisée
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #97 le: Vendredi, 19 Juin 2009, 22:26:58 »

    Επισης ο 20χρονος Ρωσσος και κορυφαιος πιλοτος Sergey Butuzov (19ος στην συνολικη καταταξη) παρουσιασε στο Europa του το split rudder, κατι που για πρωτη φορα ειδα στο Passport του Chip Hyde. Στην ουσια το spilt rudder φρεναρει το μοντελο στις καθοδους.

    Εκτος αυτου ομως ο Chip Hyde χρησιμοποιηει και μια μιξη στα knife edge στην οποια εκτρεπεται μονο ενα εκ των δυο rudder (με ενα servo σε καθε rudder). O Butuzov απ'οτι πληροφορηθηκα δεν χρησιμοποιηει τετοια μιξη.


    * Butuzov.JPG (71.55 Ko, 640x479 - vu 562 fois.)
    Journalisée
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #98 le: Vendredi, 19 Juin 2009, 22:38:05 »

    Τελος για οσους θελουν κατι απλο και scale χωρις να παιδευονται ιδιαιτερα με θεματα αεροδυναμικης υπαρχει και αυτο το semi scale YAK 55 που πεταξε ο Gernot Bruckmann στη Ρομιλια και κατελαβε την 8η θεση (απο 51 συμμετοχες)... Grin. Μιλαμε ομως για πολυ ειδικη περιπτωση και δεν χρειαζονται συστασεις νομιζω. Χαμόγελο



    * GMAN.JPG (60.31 Ko, 640x479 - vu 537 fois.)
    Journalisée
    iosif
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 148



    « Répondre #99 le: Samedi, 20 Juin 2009, 13:19:07 »

    Νικόλα, αυτό το rudder που ανοίγει στα δυο και χρησιμοποιείται σαν αερόφρενο, είναι χρηστικό και κάπου αλλού?
     
    Journalisée
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #100 le: Dimanche, 21 Juin 2009, 22:44:48 »

    Νικόλα, αυτό το rudder που ανοίγει στα δυο και χρησιμοποιείται σαν αερόφρενο, είναι χρηστικό και κάπου αλλού?
     

    Φιλε Ιωσηφ,

    Φαντασου ενα βιβλιο δεμενο που το ριχνεις απο ψηλα σαν τουβλο και ενα βιβλιο χωρις δεσιμο που του επιτρεπεται να ανοιξουν τα φυλλα του. Ποιο αληθεια θα πεσει πιο γρηγορα αν κανει ελευθερη πτωση απ το ιδιο υψος; Μαλλον το πρωτο. Καπως ετσι λειτουργει και το split rudder.

    Εκτος αυτου βοηθαει απ'οτι λεει ο Hyde στα knife edge ο οποιος χρησιμοποιηει μια μιξη ως εξης:

    - Αριστερο ΚΕ - Εκτροπη σε αριστερο rudder και δεξιο ουδετερο
    - Δεξιο ΚΕ - Εκτροπη σε δεξιο rudder και αριστερο ουδετερο

    Χρησιμοποιηει ενα servo σε καθε rudder για να το πετυχει αυτο.

    Νικος
    Journalisée
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #101 le: Samedi, 2 Janv. 2010, 23:40:26 »

    Νεο μοντελο απο τον guru του pattern Chip Hyde με νεες καινοτομιες στο σχεδιασμο της ατρακτου. Το μοντελο VISA το οποιο δοκιμαστηκε ολο το Δεκεμβρη στην Αργεντινη με παρα πολυ καλα αποτελεσματα απ'οτι λεει και ο Hyde.



    * Visa1.jpg (58.05 Ko, 711x392 - vu 350 fois.)

    * VISA2.jpg (57.7 Ko, 1024x683 - vu 352 fois.)
    Journalisée
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #102 le: Samedi, 2 Janv. 2010, 23:41:53 »

    ...


    * VISA3.jpg (86.41 Ko, 768x1152 - vu 353 fois.)

    * VISA4.jpg (70.14 Ko, 1024x683 - vu 353 fois.)
    Journalisée
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #103 le: Samedi, 2 Janv. 2010, 23:43:18 »

    ...


    * VISA5.jpg (75.17 Ko, 922x615 - vu 369 fois.)

    * VISA6.jpg (65.21 Ko, 830x554 - vu 347 fois.)
    Journalisée
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #104 le: Samedi, 2 Janv. 2010, 23:46:35 »

    Chip Hyde με τη VISA της επιτυχιας... Grin


    * VISA7.jpg (72.52 Ko, 922x615 - vu 334 fois.)

    * VISA8.jpg (25.23 Ko, 320x240 - vu 333 fois.)

    * VISA9.jpg (34.98 Ko, 320x240 - vu 333 fois.)
    Journalisée
    Pages: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Modérateurs: 3DJunk, stavros)  |  Fil de discussion: Αεροδυναμική των pattern
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.022 secondes avec 27 requêtes.