Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 02:50:43

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 02:50:43

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304516
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 45
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 13
    Total: 13
    Choix de thème

    Pages: [1]     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ SUPER 3W????  (Lu 8183 fois)
    modeller2
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 875



    « le: Vendredi, 3 Aoϋt 2007, 15:09:43 »

    Καλημερα

     Ανοιξα αυτο το θεμα για να δειτε μια μετατροπη που εκανα σε ενα κινητηρα SUPER TIGRE G4500.Ο κινητηρας ειναι 45cc μεθανολης και οταν τον εβαλα εμπρος τρομαξα με το πως ρουφαγε το καυσιμο αποφασισα τοτε να του κανω μετατροπη για να καιει βενζινη.

    Η ηλεκτρονικη υπηρχε μια 3w, αγορασα μονο τους μαγνητες το ματι που τους " βλεπει" και ενα καρμπιρατερ warbro.

    Χρειαστηκαν περιπου 5 ωρες σε ενα μηχανουργειο για να τοποθετηθουν τα νεα εξαρτηματα στη θεση τους και ο κινητηρας ηταν ετοιμος.

    Στις δοκιμες που ακολουθησαν ο κινητηρας δουλευει αψογα παιρνει πολυ ευκολα εμπρος και δουλευει με 22-8 ελικα ανετα (δεν ξερω στροφες).

    Αν εχει κανει καποιος αλλος κατι παρομοιο και στην πορεια παρουσιαστηκαν προβληματα θα ηθελα να καταθεσει την γνωμη του.

    Παρακατω στελνω φωτο με τις μετατροπες.

    Εδω φαινεται το ματι και οι μαγνητες στο βολαν


    * Aeeuia003.jpg (38.2 Ko, 900x675 - vu 1665 fois.)
    « Dernière édition: Samedi, 4 Aoϋt 2007, 12:19:43 par modeller2 » Journalisée

    Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

    SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
    modeller2
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 875



    « Répondre #1 le: Samedi, 4 Aoϋt 2007, 12:35:32 »

    H μετατροπή του μπουζί από glow σε spark.


    * 5.jpg (48.09 Ko, 900x675 - vu 1689 fois.)
    Journalisée

    Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

    SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
    modeller2
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 875



    « Répondre #2 le: Samedi, 4 Aoϋt 2007, 12:37:13 »

    Καρμπυρατέρ και ηλεκτρονική.


    * 7.jpg (41.22 Ko, 900x675 - vu 1567 fois.)
    Journalisée

    Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

    SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
    modeller2
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 875



    « Répondre #3 le: Samedi, 4 Aoϋt 2007, 12:45:43 »

    Το σωληνάκι υποπίεσης του καρμπιρατέρ.


    * oueciUee.jpg (60.17 Ko, 900x675 - vu 1673 fois.)
    Journalisée

    Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

    SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
    Ατζολετάκης Αγαπητός
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 297


    « Répondre #4 le: Mercredi, 2 Janv. 2008, 00:39:14 »

    Αυτος ο κινητηρας οντως ειναι πολυ δυνατος και εχει μεγαλη καταναλωση για να μπορεσει να βγαλει δυναμη.Η βενζινη ειναι η καλυτερη λυση    Χαμόγελο
    Καλημερα

     Ανοιξα αυτο το θεμα για να δειτε μια μετατροπη που εκανα σε ενα κινητηρα SUPER TIGRE G4500.Ο κινητηρας ειναι 45cc μεθανολης και οταν τον εβαλα εμπρος τρομαξα με το πως ρουφαγε το καυσιμο αποφασισα τοτε να του κανω μετατροπη για να καιει βενζινη.

    Η ηλεκτρονικη υπηρχε μια 3w, αγορασα μονο τους μαγνητες το ματι που τους " βλεπει" και ενα καρμπιρατερ warbro.

    Χρειαστηκαν περιπου 5 ωρες σε ενα μηχανουργειο για να τοποθετηθουν τα νεα εξαρτηματα στη θεση τους και ο κινητηρας ηταν ετοιμος.

    Στις δοκιμες που ακολουθησαν ο κινητηρας δουλευει αψογα παιρνει πολυ ευκολα εμπρος και δουλευει με 22-8 ελικα ανετα (δεν ξερω στροφες).

    Αν εχει κανει καποιος αλλος κατι παρομοιο και στην πορεια παρουσιαστηκαν προβληματα θα ηθελα να καταθεσει την γνωμη του.

    Παρακατω στελνω φωτο με τις μετατροπες.

    Εδω φαινεται το ματι και οι μαγνητες στο βολαν
    Thumbs up
    Journalisée
    Ατζολετάκης Αγαπητός
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 297


    « Répondre #5 le: Mercredi, 2 Janv. 2008, 01:20:31 »

    Aυτο αξιζει να γινεται σε  clow    μηχανες  διοτι   τα κερδιζει  κανεις  απο  τα  καυσιμα
    Journalisée
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.938


    « Répondre #6 le: Mercredi, 2 Janv. 2008, 11:27:40 »

    Αυτό θα πει μοντελισμός !

    Κάποιος άλλος θα αγόραζε έναν κινέζικο βενζινοκινητήρα και θα έλεγε ότι κάνει μοντελισμό.
    Journalisée
    pani
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 479



    « Répondre #7 le: Mercredi, 2 Janv. 2008, 13:14:14 »

    Νικο διαφωνω.
    Αυτο θα πει πατεντα, δεν γινεται μονο στον μοντελισμο ουτε ο μοντελισμος στηριζεται στην πατεντα.
    Journalisée

    Ignorance is bliss
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.938


    « Répondre #8 le: Mercredi, 2 Janv. 2008, 13:52:28 »

    Βασικά η ευκολία εξεύρεσης (φθηνού αερομοντελιστικού) υλικού έχει κάνει τα πράγματα πιο τεμπέλικα με μεγάλες δόσεις "ξερολισμού" από τους αγοραστές/χρήστες.

    Παράδειγμα :
    Τη Καθαρά Δευτέρα του προηγούμενου (πλέον) έτους, είχα ψιλιαποφασίσει να κατασκευάσω έναν χαρταετό για να δουν και τα παιδιά μου την κατασκευή του μπαμπά. Μετά από μία γύρα στα καταστήματα αγόρασα τελικά ένα κινέζικο χαρταετό με 2 Ευρώ. Λίγο τα ζύγια έλεγχο, λίγο πιο μακριά η ουρά......και όλα έτοιμα.
    Κάπως έτσι λειτουργεί και ο (ετοιματζίδικος) αερομοντελισμός. Ποιος κάθεται να φτιάξει ένα εκπαιδευτικό (με τετράγωνη ακόμη άτρακτο) όταν ο Lιndiger σου το πουλάει με όλα το hardware με 85,00 € + 15.00 μεταφορικά = 100,00 ευρώ ?

    Εντάξει....και στο παρελθόν το homemade αεροπλάνο κόστιζε τα 25 χιλιάρικα (25.000 δρχ) όσο και το Eagle 25 της ΤΤ, αλλά το έφτιαχνες μόνος σου, με τα χαρακτηριστικά μήκος ουράς, μεγεθός πηδαλιών, δίεδρου και προφίλ αεροτομής που ήθελες εσύ ταιριάζοντάς το στις ανάγκες σου. Την διαφορά ποιότητας κατασκευής, πτήσης, αντοχής αλλά και χαράς που σου δίνει ένα δικό σου διμιούργημα είναι κάτι που σε κάνει να ξεχνάς τον κόπο και τα ξενύχτια σου ένα καλοφτιαφμένο homemade 40-45ρι χαμηλοπτέρυγο.

    Μπορεί και το τροφοδοτικό που έχω στο εργαστήριο να κόστισε τελικά το ίδιο με ένα έτοιμο, αλλά το τρύπα, άνοιξε, κόλλησε κάνει την χαρά της διμιουργίας να ξεχάσεις τον κόπο σου.

    Όλα τα παραπάνω είναι προσωπικές σκέψεις και δεν έχουν σκοπό να κάνει κάποιον να συμφωνήσει ή να διαφωνήσει μαζί μου.

    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
    Journalisée
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.283



    « Répondre #9 le: Mercredi, 2 Janv. 2008, 20:49:48 »

    Σε σχεση μετη μετατροπη ηθελα να μαθω αν εχει αλαξει καθολου η σχεση συμπιεσης για να δουλεψει ο ST με βενζινη ...?
    Journalisée

    Fly hard ...land soft!
    modeller2
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 875



    « Répondre #10 le: Mercredi, 2 Janv. 2008, 22:02:21 »

    Καλησπερα
    Η σχεση συμπιεσης δεν εχει αλαξει ο κινητηρας δουλευει απιστευτα
    καλα με βενζινη οπως και με την μεθανολη και με προπελα 22χ10
    Απλα λογο του οτι η μπιελα στο κομβιο του στροφαλου δεν εχει
    ρουλεμαν αλλα κουζινετο η σχεση λαδιου βανζινης πρεπει να ειναι
    35:1 εως 40:1 και οχι 50:1 που εχουν οι εργοστασιακοι κινητηρες
    βενζινης 3w,ZDZ, DA, ZG κλπ αυτο εχει σαν αποτελεσμα η συμπιεση
    να εινε λιγο καλητερη απο αυτους τους  κινητηρες λογο περησοτερου
    λαδιου.
    Journalisée

    Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

    SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
    modeller2
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 875



    « Répondre #11 le: Mercredi, 2 Janv. 2008, 22:29:13 »

    Το οτι η μπιελα εδραζετε σε κουζινετα με προβληματησε
    και εμενα πιστευω ομως οτι οντως με λιγο παραπανω καλο
    λαδι θα αντεξει.Θα μπορουσα αν ειχα μια καλη φρεζα μα εβαζα
    ρουλεμαν στη μπιελα η WEBRA ομως εβγαλε κινητηρα βενζινης
    15cc και λεει οτι θελει 25:1 λαδι οποτε μαλων η μπιελα εχει κουζινετα
    οποτε πιστευω οτι η ST λογο περισοτερων κυβικων αρα και λιγοτερων
    στροφων θα αντεξει δεν την εχω ακομα βαλει σε μοντελο την εχω ομως
    δουλεψει στον παγκο αρκετες ωρες,θα δουμε.Παντως και μονο η ολη
    διαδηκασια της μετατροπης και το γεγονος οτι η μηχανη δουλευη αψογα
    αξιζε τον κοπο.
    Journalisée

    Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

    SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
    Ατζολετάκης Αγαπητός
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 297


    « Répondre #12 le: Jeudi, 3 Janv. 2008, 02:04:39 »

               Καλησπερα
     

        Σε οτι αφορα τη  λιπανση  του κινητηρα η αναλογια  35%  του κανει καλο και τον προστατευει  . Το  καρμπυρατερ  Warbro  ειναι πιο  αξιοπιστο  απο αυτο  της  Super Tigre

    το  οποιο    κατα τη  φαση της  λειτουργιας του  κανει  υπερχειληση  και  κατα διαστηματα  παρατεταμενης  λειτουργιας  σε χαμηλες  στροφες   αρνειται  να  υπακουσει .Επειδη

    εχω ενα ιδιο κινητηρα  ,  η  συμπεριφορα  του  στο δοκιμαστηριο  διαφερει  απ οτι  στο αερα.  Ο Super Tigre  4500  γυριζει  την  ελικα  20x6  Metzlik  carbon στις  8000 rpm   με

    απλη  εξατμηση  και  εχει  στατικη ωση  6.5 κιλα  και  με  την  ιδια  ελικα  20x6  στις  9000 rpm  και  με  συντονισμενη  πιπα  εχει  στατικη  ωση  7.9 κιλα .

       Σε οτι  αφορα  το  θεμα  του  μοντελισμου  ο καθ ενας  κανει  το  hobby  οπως  του  αρεσει . Τι  θα  πει  Κινεζικες  μηχανες.  Καποτε  στο  παρελθον ειχαν   

    κυκλοφορησει   καποιες  μηχανες  made  Japan  μαρκας  Fu.....οι οποιες  δεν  λειτουργουσαν  ουτε  στο  δοκιμαστηριο  αλλα  ουτε  και  στο  αερα .Για να  μην  αναφερω  σημερινες

    επωνυμες  μηχανες  .Υπαρχουν  βενζινομηχανες  απο  ξυλοκοπτικα που  με  απλη  μετατροπη  λειτουργουν  θαυμασια , και  μην  ξεχνατε  οτι  και  οι  ZENOAH  ειναι κινητηρες 

    ξυλοκοπτικων                                                                                                                                                                                                                                               
                      Ευχαριστω  πολυ  και    ΧΡΟΝΙΑ  ΠΟΛΛΑ 
    Journalisée
    Πτέραρχος
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 307



    « Répondre #13 le: Samedi, 12 Janv. 2008, 12:05:54 »

               Καλησπερα
     

        Σε οτι αφορα τη  λιπανση  του κινητηρα η αναλογια  35%  του κανει καλο και τον προστατευει  . Το  καρμπυρατερ  Warbro  ειναι πιο  αξιοπιστο  απο αυτο  της  Super Tigre

    το  οποιο    κατα τη  φαση της  λειτουργιας του  κανει  υπερχειληση  και  κατα διαστηματα  παρατεταμενης  λειτουργιας  σε χαμηλες  στροφες   αρνειται  να  υπακουσει .Επειδη

    εχω ενα ιδιο κινητηρα  ,  η  συμπεριφορα  του  στο δοκιμαστηριο  διαφερει  απ οτι  στο αερα.  Ο Super Tigre  4500  γυριζει  την  ελικα  20x6  Metzlik  carbon στις  8000 rpm   με

    απλη  εξατμηση  και  εχει  στατικη ωση  6.5 κιλα  και  με  την  ιδια  ελικα  20x6  στις  9000 rpm  και  με  συντονισμενη  πιπα  εχει  στατικη  ωση  7.9 κιλα .

       Σε οτι  αφορα  το  θεμα  του  μοντελισμου  ο καθ ενας  κανει  το  hobby  οπως  του  αρεσει . Τι  θα  πει  Κινεζικες  μηχανες.  Καποτε  στο  παρελθον ειχαν   

    κυκλοφορησει   καποιες  μηχανες  made  Japan  μαρκας  Fu.....οι οποιες  δεν  λειτουργουσαν  ουτε  στο  δοκιμαστηριο  αλλα  ουτε  και  στο  αερα .Για να  μην  αναφερω  σημερινες

    επωνυμες  μηχανες  .Υπαρχουν  βενζινομηχανες  απο  ξυλοκοπτικα που  με  απλη  μετατροπη  λειτουργουν  θαυμασια , και  μην  ξεχνατε  οτι  και  οι  ZENOAH  ειναι κινητηρες 

    ξυλοκοπτικων                                                                                                                                                                                                                                               
                      Ευχαριστω  πολυ  και    ΧΡΟΝΙΑ  ΠΟΛΛΑ 

     Thumbs up Thumbs upΩραίος ο Daedalous !!! Thumbs up Thumbs up
    Journalisée

    Τελικά ....τίποτα δεν είναι " απαξ "
    "Ουδεις Επικινδυνότερος εκ του Ευεργετηθέντος Αχάριστου"
    _______________________________________________
    _______________________________________________
    Pages: [1]     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Modérateur: ArgyrisGiannetakis)  |  Fil de discussion: ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ SUPER 3W????
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.022 secondes avec 25 requêtes.