Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 22:18:15

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 22:18:15

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304516
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 116
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 3
    Gäste: 38
    Gesamt: 41
    Themavorwähler

    Seiten: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 11     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Τηλέμαχος - Η κατασκευή  (Gelesen 92841 mal)
    voxman
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 2


    « Antwort #60 am: Donnerstag, 8 Jan 2009, 00:02:59 »

    καλησπέρα και από εμενα.
    θα ήθελα να σου πω ένα μεγάλο bravo για την κατασκευή και την ανάλυση,
    και ευχαριστώ που έμμεσα μου δίνεις την δυνατότητα να κατασκευάσω και εγώ τον δικό μου τηλέμαχο
    ξεκίνησα σήμερα και από το πρωί έχω τελειώσει τα πάντα εκτος του φτερού
    καλή συνεχεια και να ξέρεις ότι με βοηθάς απίστευτα με την ανάλυση σου
    Gespeichert
    voxman
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 2


    « Antwort #61 am: Donnerstag, 8 Jan 2009, 00:05:50 »

    θα ήθελα να σου ζητήσω αν έχεις και μπορείς να μου στείλεις μια καλή φωτό από τα σχέδια διότι "μεγενθουνα" τα jpg και έχουν χαλια ανάλυση thanks
    Gespeichert
    Οrestis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 783


    Ορέστης Γιαννούκος


    « Antwort #62 am: Donnerstag, 8 Jan 2009, 00:08:18 »



    Πολύ καθαρή κατασκευή Evan!!

    Δείχνει και εμπνέει σιγουριά και σταθερότητα η παρουσίαση σου!
    Gespeichert

    Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Antwort #63 am: Donnerstag, 8 Jan 2009, 00:20:30 »

    θα ήθελα να σου ζητήσω αν έχεις και μπορείς να μου στείλεις μια καλή φωτό από τα σχέδια διότι "μεγενθουνα" τα jpg και έχουν χαλια ανάλυση thanks

    Ο Γιάννης Κωνσταντακάτος (jkon) στέλνει τα σχέδια σε φυσικό μέγεθος χωρίς χρέωση με το ταχυδρομείο. Το έχει πει πολλές φορές μέσα από αυτό το φόρουμ. Σήμερα ταχυδρόμισε 7 σχέδια αν δεν κάνω λάθος. Στείλε του π.μ με την ταχυδρομική σου διεύθυνση.

    Gespeichert

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Antwort #64 am: Donnerstag, 8 Jan 2009, 16:52:31 »

    Και τώρα μια "δουλειά για φυλακισμένους" (Τι θα ήταν το χόμπι μας χωρίς τέτοια...)
    Επειδή στο κέντρο του φτερού υπάρχει planking, το άνω πηχάκι βρίσκεται κατά 1,5mm χαμηλότερα σε κάθε πλευρίδιο. Αυτό καλούμαστε να γεμίσουμε.
    Κόβουμε από μπάλσα 2mm μία λωρίδα 1,5mm (λίγο περισσότερο δεν βλάπτει)



    Κόβουμε μικρά κομματάκια 6 mm περίπου και τα τοποθετούμε στη θέση τους



    Κολλάμε



    Τελειώνουμε με γυαλόχαρτο προσεκτικά

    Gespeichert

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Antwort #65 am: Donnerstag, 8 Jan 2009, 17:02:32 »

    Κολλάμε ενισχύσεις από μπάλσα 2,5mm με τα νερά κάθετα (web) όπου χρειάζεται και έχουμε τελειώσει με το αριστερό φτερό!


    Gespeichert

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.248



    « Antwort #66 am: Donnerstag, 8 Jan 2009, 17:25:53 »

     devil devil devil κάπου βλέπω μια λίγο σπασμένη αεροτομή Huh  devil devil devil

    Evan, και δημόσια, συγχαρητήρια για την παρουσίαση. Εξαιρετική δουλειά και ευκαιρία πιστεύω για πολλούς να δουν για πρώτη φορά πως κατασκευάζεται ένα μοντέλο από το μηδέν.

    Και να διαπιστώσουν ότι δεν είναι και τόσο τραγικά δύσκολο. Αρκεί να το δοκιμάσουν...

    Αναμένω με ενδιαφέρον τη συνέχεια, όπως και οι υπόλοιποι...

    gkan
    Gespeichert

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Antwort #67 am: Donnerstag, 8 Jan 2009, 17:38:45 »

    Και περνάμε στο δεξί φτερό.
    Ο σχεδιαστής δεν μας δίνει το σχέδιο του δεξιού φτερού.
    Μπορούμε να το φτιάξουμε πάνω στο αριστερό προσέχοντας τις διαφορές, ή να κάνουμε το σχέδιο διαφανές και να το γυρίσουμε από πίσω.
    Υπάρχουν σπρέι που κάνουν το χαρτί διαφανές, αλλά επειδή βρήκα μπροστά μου ένα WD40 είπα να δοκιμάσω.
    Έτσι με λίγο WD40 το σχέδιο έγινε αρκετά διαφανές όπως βλέπετε



    και κάτω από τη μεμβράνη



    Η διαδικασία για το δεξί φτερό είναι ακριβώς ίδια με αυτή που ακολουθήσαμε για το αριστερό και δεν θα την επαναλάβουμε.
    Σημείωση: Τα κεντρικά πλευρίδια δεν τοποθετούνται τώρα. Θα τοποθετηθούν κατα τη σύνδεση των δύο φτερών.
    Επίσης δεν τοποθετούνται τα web



    άλλη μία φωτογραφία



    Μικρό διάλειμμα. Θα ακολουθήσει η ένωση των δύο φτερών.
    Gespeichert

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Antwort #68 am: Donnerstag, 8 Jan 2009, 17:42:55 »

    devil devil devil κάπου βλέπω μια λίγο σπασμένη αεροτομή Huh  devil devil devil

    Γειά σου Γιώργο. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
    Αυτό που, μάλλον, βλέπεις είναι ένα κόψιμο του Π-3 για το planking που θα ακολουθήσει (λίγο κακοκομμένο όντως)
    Gespeichert

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #69 am: Donnerstag, 8 Jan 2009, 19:07:51 »

    Και περνάμε στο δεξί φτερό.
    Ο σχεδιαστής δεν μας δίνει το σχέδιο του δεξιού φτερού.
    Καλά, δεν ντρέπεται λίγο ;
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 841



    « Antwort #70 am: Donnerstag, 8 Jan 2009, 20:33:26 »

    Ουφ, γιατί δεν τον σχεδιάζατε για κινητήρες .049-.061;
    Gespeichert

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #71 am: Donnerstag, 8 Jan 2009, 21:03:30 »

    Ουφ, γιατί δεν τον σχεδιάζατε για κινητήρες .049-.061;

    Δεν χρειάζεται ξανά σχεδίαση, απλά σμικρύνεις το σχέδιο να έχει το ολόκληρο φτερό άνοιγμα 105 έως 110 εκατοστά.

    Δες στο βιβλίο μου στο κεφάλαιο Τηλέμαχος την φωτογραφία με το κίτρινο διαφανές monokote.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Antwort #72 am: Freitag, 9 Jan 2009, 00:21:01 »

    Πάμε για την ένωση των δύο φτερών.
    Η δίεδρος ορίζεται από τα τρία κομμάτια κόντρα πλακέ (joiners). Μπορούμε να στηριχθούμε σε αυτά και να κολλήσουμε τα φτερά. Η ακρίβεια που θα επιτύχουμε είναι αρκετή για την περίπτωσή μας.
    Εμείς όμως θα κάνουμε και κάτι άλλο. Από το κεφάλαιο τριγωνομετρίας στο βιβλίο του jkon μαθαίνουμε ότι: "Επειδή οι γωνίες είναι μικρές θα τις υπολογίσεις με ανεκτή ακρίβεια αρκεί να θυμάσαι ότι το ημίτονο και η εφαπτόμενη της γωνίας 1ο (μίας μοίρας) είναι 1,74/100. Αυτό σημαίνει ότι σε απόσταση 100 χιλιοστών οι πλευρές γωνίας 1ο θα απέχουν μεταξύ τους 1,74 χιλιοστά, σε απόσταση 200 χιλιοστών θα απέχουν 3,5 χιλιοστά κ.ο.κ."
    Μετράμε λοιπόν το μήκος του (μισού) φτερού από το κέντρο μέχρι τό τελευταίο πλευρίδιο και το βρίσκουμε 575mm Η γωνία της διέδρου είναι 140. => 14*1,74*5,75=140mm (το περνάω το μάθημα θείε;) Huh
    Πηγαίνουμε στη βιβλιοθήκη μας και βρίσκουμε βιβλία συνολικού πάχους 140mm
    Φροντίζουμε το ένα φτερό να πατάει στον πάγκο και βάζουμε τα βιβλία στο ακραίο πλευρίδιο του άλλου.
    Εδώ θα χρειαστεί να κόψουμε τα πηχάκια και τα χείλη προσβολης - εκφυγής για να ταιριάξουν τα δύο φτερά.
    Κολλάμε με πυκνόρευστη CA ή ρητίνη



    Τα δύο φτερά κολλημένα. (Φαίνονται οι τσόντες που αναγκάστηκε να βάλει ο απρόσεκτος υπογράφων  Θυμός)



    και



    Κολλάμε τα κεντρικά πλευρίδια του δεξιού φτερού (Π-1, Π-2, Π-3).
    Κάνουμε σάντουιτς τα δύο κεντρικά πλευρίδια και τα κολλάμε στη μέση της ένωσης ακριβώς.
    Κολλάμε τα web του δεξιού φτερού.


    « Letzte Änderung: Freitag, 9 Jan 2009, 09:06:53 von evan » Gespeichert

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Antwort #73 am: Freitag, 9 Jan 2009, 00:32:51 »

    Με το φτερό έτοιμο, είμαστε έτοιμοι για την επικάλυψη του κεντρικού τμήματος με μπάλσα (planking)
    Από το σχέδιο δεν προβλέπεται επικάλυψη της κάτω πλευράς. Επειδή όμως ακουμπάει στην άτρακτο το πλαστικό φίλμ και ίσως ταλαιπωρείται, ζήτησα και πήρα άδεια από τον σχεδιαστή να βάλω planking από κάτω στις 4 κεντρικές αεροτομές.
    Δεν μπορούμε να επικαλύψουμε με ένα κομμάτι μπάλσα γιατί θα έρθει σε υψηλότερο επίπεδο από το υπόλοιπο φτερό και δεν θα στρώνει καλά το πλαστικό φίλμ. Έτσι κόβουμε μικρά κομμάτια και τα κολλάμε ακριβώς στο κάτω επίπεδο.



    Το planking έτοιμο από κάτω



    ...και όπως φαίνεται απο επάνω. Τώρα είναι η τελευταία ευκαιρία να ελέγξουμε και να ενισχύσουμε, αν χρειάζεται, την κεντρική ένωση των φτερών.

    « Letzte Änderung: Freitag, 9 Jan 2009, 10:39:37 von evan » Gespeichert

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Antwort #74 am: Freitag, 9 Jan 2009, 17:29:17 »

    Συνεχίζουμε με το planking της άνω πλευράς.
    Κόβουμε τα κομμάτια από μπάλσα 1,5mm



    Θα τοποθετηθούν έτσι



    Κολλάμε πρώτα το ένα ήμισυ και κόβουμε προσεκτικά με το νυστέρι ακριβώς στη μέση όπου υπάρχουν κολλημένα τα κεντρικά πλευρίδια



    Κόβουμε το άλλο ήμισυ και πολύ προσεκτικά το ταιριάζουμε. Προσέξτε την καμπύλη στο κόψιμο που οφείλεται στην καμπυλότητα της αεροτομής



    Το planking (ή πέτσωμα) έτοιμο

    Gespeichert

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Seiten: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 11     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Thema: Τηλέμαχος - Η κατασκευή
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.028 Sekunden mit 25 Zugriffen.