Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 00:11:54

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 00:11:54

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304516
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 44
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 2
    Visitatori: 40
    Totale: 42
    Selezione di tema

    Pagine: [1] 2 3 4 ... 9     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Περίεργο πρόβλημα με OS 50 Hyper + CoolPower 20%  (Letto 26500 volte)
    mastelios
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 531


    ElyQ/O.S.50H/s9452/DX7/GY611/SAB/B6X


    « il: Martedì, 25 Ago 2009, 13:16:49 »

    Θα ήθελα την συμβουλή σας για ένα περίεργο πρόβλημα που αντιμετώπισα με τον παραπάνω συνδιασμό.
    Είχα λοιπόν τον κινητήρα σε ένα ραπτορ 50 και πετούσε μια χαρά με το συγκεκριμένο καύσιμο,μετά από ένα περίπου μήνα από την τελευταία πτήση,ο κινητήρας μετακόμισε σε νέο ελικόπτερο και με το ίδιο καύσιμο έκανε τα εξής: δεν έπερνε εύκολα,ήταν μπουκομένος πολύ-πετούσε λάδια από την εξάτμιση- κατ'επέκταση δούλευε παγωμένος,ρελαντί με τπτ δεν κρατούσε,παρα μόνο με την μπουζόπιπα πάνω.αλλαγές μπουζί πολλές,τελικά δούλεψε για λίγο στο έδαφος με πολύ κλειστή βελόνα,3/4 της στροφής!!αλλά και παλι κρύος και μπουκομένος.Είχα προγραματισμένη αγορά νέου κινητήρα,οποτε έβαλα πάνω τον νέο.τα ίδια και με τον καινούριο,οποτε λέω πάω για φρέσκο καύσιμο-σημείωση ήταν ανοιγμένο το πολύ 2 μήνες και πετούσε κανονικά με τον ραπτορα-.με το καινούριο καύσιμο και ο παλίος και ο καινούριος κινητήρας δούλεψαν μια χαρά-σχετικά.Στο νέο καυσιμο που πήρα,να σημειωθεί οτί το προμηθεύτικα από το ίδιο κατάστημα και φαίνεται οτί είναι η ίδια παρτίδα, το άνοιξα,έβαλα 2-3 τεπόζιτα σε άλλο δοχείο και το ξανασφράγισα βγάζοντας τον πολύ αέρα.α!οι δοκιμές έγιναν με καύσιμο από το δοχείο.μετά από 10 μέρες λοιπόν,δοκιμάζω από το δοχείο να κάνω κανένα τεπόζιτο για να στρώσω και τον κινητήρα και πάλι τα ίδια περίπου.πάλι πολύ κλειστή η βελόνα,να μπουκώνει,να μην ανεβάσει ευκολα αλλά να είναι κρύος.
    Το ερωτήμά μου είναι το εξής, αφού έχω καταληξει οτί ευθύνεται το καύσιμο, είναι δυνατόν να μην ήταν αποθηκευμένο σωστά -απο τον εισαγωγέα,καταστηματάρχη - και με το που το ανοίγω να χαλάει πολύ γρηγορότερα από οτι αν ήταν σωστά αποθηκευμένο?εσείς πως/που το αποθηκεύεται?
    υγ
      για να επιβεβαιώσω και τις ρυθμίσεις του κινητήρα 1,5+ με 2 στροφές για το στρώσιμο και μετά κλείνεις σωστά?στην ακόλουθη φωτό όταν λέμε μια στροφή ενοούμε οτί το κόκκινο σημαδάκι θα ξεκινήσει από το Α σημείο και θα καταλύξει πάλι εκεί σωστά?

    σκέψεις-παρατηρήσεις? Χαμόγελο


    * os50carb.JPG (40.17 KB, 640x480 - visto 700 volte.)
    Loggato

    When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes
       turned skyward, for there you have been, and you will always long to return.
                                        &n
    dhiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 889



    « Risposta #1 il: Martedì, 25 Ago 2009, 13:43:41 »

    Αλλαξες σωληνάκια καυσίμου ?
    Μήπως είναι κάπου τσακισμένα ή κάπου να υπάρχει "τρύπα¨" και χάνεις συμπίεση καυσίμου ?
    Loggato

    Μιά φορά και ένα καιρό, υπήρχαν Nitros, flybars & κρύσταλλοι συχνότητας.
    mastelios
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 531


    ElyQ/O.S.50H/s9452/DX7/GY611/SAB/B6X


    « Risposta #2 il: Martedì, 25 Ago 2009, 13:54:26 »

    Ελεγμένα όλα και σε δοκιμή με το στώμα δεν χάνει το παραμικρό.ούτε από την εξάτμιση.Άλλωστε με την πρώτη φορά έπαιξε,έστω και όχι πολύ σωστά..
    Loggato

    When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes
       turned skyward, for there you have been, and you will always long to return.
                                        &n
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Risposta #3 il: Martedì, 25 Ago 2009, 14:20:19 »

    να σου πω στειλε ενα PM  απο που το πηρες...!
    Εγω παλι στα τελευταια coolpower  που ειχα φενοταν μια ελλειψη δυναμης...
    Κοιτα η αποθηκευση θελει λογικη θερμοκρασια  16-18βαθμους σκια δλδ και εννοειται καλα κλεισμενο...!
    Loggato
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Risposta #4 il: Martedì, 25 Ago 2009, 14:48:44 »

    Eνα σκορωφάγωμα που βλέπω στο frame, πάνω απο το γράμμα Β τι είναι.  Ασχετο, απλά απο περιέργεια ρωτάω....

    Επίσης νομίζω ότι η μικρή βελόνα, θέλει μάλλον λίγο κλείσιμο.....   Πιστεύω ότι το ρελαντί θα βελτιωθεί.

    Επίσης ψάξε να βρείς κανένα μπουζάκι enya 3.  Τώρα που ο καιρός είναι δροσερός, θα είσαι ο.κ.

    Το καύσιμο για να έχει (πατώσει) τελείως, μου κάνει λίγο εντύπωση.... idiot2
    Που να τά αποθηκεύει.....στην ταράτσα. Cheesy
    Loggato

    Sponsored by: nemhobby.com 

    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.938


    « Risposta #5 il: Martedì, 25 Ago 2009, 15:16:46 »

    Θα ήθελα την συμβουλή σας για ένα περίεργο πρόβλημα που αντιμετώπισα με τον παραπάνω συνδιασμό.
    Είχα λοιπόν τον κινητήρα σε ένα ραπτορ 50 και πετούσε μια χαρά με το συγκεκριμένο καύσιμο,μετά από ένα περίπου μήνα από την τελευταία πτήση,ο κινητήρας μετακόμισε σε νέο ελικόπτερο και με το ίδιο καύσιμο έκανε τα εξής: δεν έπερνε εύκολα,ήταν μπουκομένος πολύ-πετούσε λάδια από την εξάτμιση- κατ'επέκταση δούλευε παγωμένος,ρελαντί με τπτ δεν κρατούσε,παρα μόνο με την μπουζόπιπα πάνω.αλλαγές μπουζί πολλές,τελικά δούλεψε για λίγο στο έδαφος με πολύ κλειστή βελόνα,3/4 της στροφής!!αλλά και παλι κρύος και μπουκομένος.Είχα προγραματισμένη αγορά νέου κινητήρα,οποτε έβαλα πάνω τον νέο.τα ίδια και με τον καινούριο,οποτε λέω πάω για φρέσκο καύσιμο-σημείωση ήταν ανοιγμένο το πολύ 2 μήνες και πετούσε κανονικά με τον ραπτορα-.με το καινούριο καύσιμο και ο παλίος και ο καινούριος κινητήρας δούλεψαν μια χαρά-σχετικά.Στο νέο καυσιμο που πήρα,να σημειωθεί οτί το προμηθεύτικα από το ίδιο κατάστημα και φαίνεται οτί είναι η ίδια παρτίδα, το άνοιξα,έβαλα 2-3 τεπόζιτα σε άλλο δοχείο και το ξανασφράγισα βγάζοντας τον πολύ αέρα.α!οι δοκιμές έγιναν με καύσιμο από το δοχείο.μετά από 10 μέρες λοιπόν,δοκιμάζω από το δοχείο να κάνω κανένα τεπόζιτο για να στρώσω και τον κινητήρα και πάλι τα ίδια περίπου.πάλι πολύ κλειστή η βελόνα,να μπουκώνει,να μην ανεβάσει ευκολα αλλά να είναι κρύος.
    Το ερωτήμά μου είναι το εξής, αφού έχω καταληξει οτί ευθύνεται το καύσιμο, είναι δυνατόν να μην ήταν αποθηκευμένο σωστά -απο τον εισαγωγέα,καταστηματάρχη - και με το που το ανοίγω να χαλάει πολύ γρηγορότερα από οτι αν ήταν σωστά αποθηκευμένο?εσείς πως/που το αποθηκεύεται?
    υγ
      για να επιβεβαιώσω και τις ρυθμίσεις του κινητήρα 1,5+ με 2 στροφές για το στρώσιμο και μετά κλείνεις σωστά?στην ακόλουθη φωτό όταν λέμε μια στροφή ενοούμε οτί το κόκκινο σημαδάκι θα ξεκινήσει από το Α σημείο και θα καταλύξει πάλι εκεί σωστά?

    σκέψεις-παρατηρήσεις? Χαμόγελο


    Προσωπικά εγώ το τελευταίο μισό γαλόνι το πέταξα στα σκουπίδια. Ούτε ρελαντί δεν δούλευε ο R50 με 30% CP.
    Από τηλεφωνικές συνομιλίες που είχα με μοντελιστές από Καβάλα, Κομοτηνή αλλά και από Αθήνα, φάνηκε πως δεν ήμουν/είσαι η μόνη περίπτωση με αστάθεια, έλλειψης ισχύος ή ακόμη και απανωτά σβησίματα στο αέρα !!

    Τα υπόλοιπα μέσω ΠΜ.
    Loggato
    mastelios
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 531


    ElyQ/O.S.50H/s9452/DX7/GY611/SAB/B6X


    « Risposta #6 il: Martedì, 25 Ago 2009, 16:54:14 »

    Eνα σκορωφάγωμα που βλέπω στο frame, πάνω απο το γράμμα Β τι είναι.  Ασχετο, απλά απο περιέργεια ρωτάω....

    Επίσης νομίζω ότι η μικρή βελόνα, θέλει μάλλον λίγο κλείσιμο.....   Πιστεύω ότι το ρελαντί θα βελτιωθεί.

    Επίσης ψάξε να βρείς κανένα μπουζάκι enya 3.  Τώρα που ο καιρός είναι δροσερός, θα είσαι ο.κ.

    Το καύσιμο για να έχει (πατώσει) τελείως, μου κάνει λίγο εντύπωση.... idiot2
    Που να τά αποθηκεύει.....στην ταράτσα. Cheesy

    Η φωτό δεν είναι δικία μου,την βρήκα στο google,το φάγωμα είναι γιατί στους raptor V1 δεν χωρούσε το carb του OS.Μπουζί ENYA 3 έχω 2-3 δοκίμασα και OS 8αρι.
    Loggato

    When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes
       turned skyward, for there you have been, and you will always long to return.
                                        &n
    mastelios
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 531


    ElyQ/O.S.50H/s9452/DX7/GY611/SAB/B6X


    « Risposta #7 il: Martedì, 25 Ago 2009, 17:19:01 »

    ...
    Το καύσιμο για να έχει (πατώσει) τελείως, μου κάνει λίγο εντύπωση.... idiot2
    Που να τά αποθηκεύει.....στην ταράτσα. Cheesy

    δεν ξέρω αν στην φωτό φαίνεται πόσο κιτρινισμένα είναι και τα 2 δοχεία.οποτε ναι μπορεί και στην ταράτσα.επίσης οι κωδικοί που έχουν πάνω σημαίνουν κάτι?ας πούμε το 082003 θα μπορούσε να είναι Αυγουστός του 2003 όπως περίπου έχουν και τα λάστιχα το DOT ή είναι τυχαίο?
    Loggato

    When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes
       turned skyward, for there you have been, and you will always long to return.
                                        &n
    dhiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 889



    « Risposta #8 il: Martedì, 25 Ago 2009, 19:11:16 »

    Η δικιά μου εμπειρία πάντως, με cool power 15% και Ο.S. 50 Hyper R σε ενα Raptor 50 SE που έχω με σχεδόν τα ίδια προβλήματα με
    τα δικά σου, αφου άλλαξα σωληνάκια, έψαξα σχεδόν τα πάντα, και λίγο πριν αγοράσω καινούργιο κινητήρα, κάποιος φίλος " παλιος "
    μου λέει. Αλλαξες ρεζερβουάρ καυσίμου ? Φυσικά είπα όχι. Μου λέει Αλλαξέ το πριν πάρεις μοτερ.  Αλλάζω λοιπόν ρεζερβουάρ, και ΟΟΟ!!!!!
    ως εκ θαύματος, το μοτέρ ξαναδούλεψε σωστα.

    Φυσικά και δεν το είχα διαπιστώση στις δοκιμές με το στόμα, γιατι απλά ΔΕΝ μπορείς να εξομοιώσεις την πίεση που υπάρχει όταν λειτουργή
    το μοτέρ.

    Αυτό δε συμβαίνει μεν αλλα σπάνια στα Raptro λόγω του ότι " συμπιέζεται " αρκετα το ρεζερβουάρ στην θέση που βρίσκεται.

    Δοκίμασέ το εαν έχεις κάποιο άλλο ρεζερβουάρ.

    Οι δικές μου ρυθμίσεςι πάντως είναι με 1 στροφή μόινο
    Loggato

    Μιά φορά και ένα καιρό, υπήρχαν Nitros, flybars & κρύσταλλοι συχνότητας.
    mastelios
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 531


    ElyQ/O.S.50H/s9452/DX7/GY611/SAB/B6X


    « Risposta #9 il: Martedì, 25 Ago 2009, 19:47:07 »

    Δύσκολο γιατί δοκίμασα και από ένα 30αρι ελικόπτερο το τεποζιτο-που δούλευε σωστά- αλλά πάλι τα ίδια..το κοίταξα γιατί κάπου διάβασα οτί σε μερικά κιτ vision 50 είχαν πλαστικά γρέζια μέσα...Αυριο κανόνισα να κάνουμε δοκιμές και με άλλο ελικόπτερο με το συγκεκριμένο καύσιμο και να δοκιμάσω εγώ το δικό του που πετάει καλά...θα δείξει..

    1 στροφή μόνο ε?αλλά με 15%?βέβαια παίζουν και πολλοί άλλοι παράγοντες ρόλο...
    Loggato

    When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes
       turned skyward, for there you have been, and you will always long to return.
                                        &n
    dhiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 889



    « Risposta #10 il: Martedì, 25 Ago 2009, 19:56:04 »

    Θα περιμένω με πολύ ενδιαφέρων το αποτέλεσμα απο την δοκιμή σου αύριο.
    Λες να " παίζει " η θερμοκρασία αποθήκευσης το ρόλο της ?
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    Καλα και 'συ δεν μπορούσες σήμερα να κάνεις την δοκιμή αυτή ?  Χαμόγελο
    Loggato

    Μιά φορά και ένα καιρό, υπήρχαν Nitros, flybars & κρύσταλλοι συχνότητας.
    mastelios
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 531


    ElyQ/O.S.50H/s9452/DX7/GY611/SAB/B6X


    « Risposta #11 il: Martedì, 25 Ago 2009, 20:15:08 »

    Σήμερα είναι "εργάσιμο" απόγευμα... Δάκρυ
    Loggato

    When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes
       turned skyward, for there you have been, and you will always long to return.
                                        &n
    ΝΙΚΟΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 552



    « Risposta #12 il: Martedì, 25 Ago 2009, 21:04:20 »

    Καλησπερα.

    Κανε εναν κοπο και βγαλε το καρμυρατερ και καθαρισε το με καυσημο μπας και εχεις κανενα σκουπιδακι μεσα.Οταν το ξαναβαλεις προσεξε να το πατησεις καλα να κατσει μεσα και κοιτα και το Oring απο κατω εκει που φωλιαζει το καρμυρατερ μηπως τυχαια εχει κοπει.

    Εννοειτε βαλε ενα καινουργιο μπουζι (καλο ειναι οτι λεει ο κατασκευαστης δηλαδη OS-8).

    Φερε την μικρη βελονα σχεδον και ''τεταρτο'' της ωρας (καπου εκει λογικα θα σε κραταει ρελαντι αν ολα ειναι οκ θα το δεις περιπου που δεν γκαγκανιαζει) και την μεγαλη 1 στροφη και 25 λεπτα της ωρας + -.Βγαλε οτιδηποτε εχει να κανει με την διαχειρηση του κινητηρα (κατι carbsmart-governon etc) αν χρησιμοποιεις.

    Εννοειτε ελενξε σωληνακια να ειναι σε αριστη κατασταση και ιδιας διατομης απο και προς τον κινητηρα οπως επεισεις κοιτα και τους ''βοσκους'' στα ντεποζιτα.

    Λογικα αν η μηχανη σου ειναι οκ θα δουλεψει.Αν τωρα σε περιπτωση που τα κανεις ολα τα παραπανω δεν δουλεψει και εχει παλι το ιδιο φαινομενο τοτε επομενο σταδιο ειναι να δοκιμασεις καποια αλλη εξατμιση μπας και ξεκολλησε καποιο διαφραγμα απο την δικια σου και δεν εχει σωστη ροη το καυσαεριο ή αλλιως μετα ανοιγεις κινητηρα (λυνεις) μπας και εχει σπασει το ελατηριο απο μεσα (καπως τραβηγμενο αλλα το εχουμε δει στο παρελθον).
    Loggato

    johnraptor
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 413



    « Risposta #13 il: Martedì, 25 Ago 2009, 22:19:03 »

    ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΕΣ ΕΧΩ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΟΤΙ Η ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΤΟΥ ΚΟΟΛ ΠΑΟΥΕΡ 20 ΑΡΙ ΕΧΕΙ ΑΛΑΞΕΙ ΣΤΗ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΠΑΡΤΙΔΑ ΠΟΥ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗΚΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΤΑ ΚΟΥΛ ΠΑΟΥΕΡ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΠΡΙΝ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΝΕΚΡΟΚΕΦΑΛΕΣ ΑΠΛΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΖΩΓΡΑΦΙΣΜΕΝΟ ΣΑΝ ΑΝΑΓΛΥΦΟ ΛΕΤΕ ΑΥΤΟΣ ΝΑ ΗΤΑΝ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑ ΑΔΙΑΒΑΣΤΟ ΕΝΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΥS 50. Ο ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑΡΧΗΣ ΠΟΥ ΠΗΡΑ ΤΑ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ Ο Κ ΚΟΥΤΣΟΥΛΑΣ ΑΠΟΡΟΥΣΕ ΠΩΣ ΤΟΝ ΡΗΜΑΞΑ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ ΜΗΠΩΣ ΕΦΤΕΓΕ ΤΟ ΚΑΥΣΙΜΟ ΤΕΛΙΚΑ ; ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΜΠΟΡΕΙ ΓΙΑΤΙ ΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΕΧΑΣΕ ΞΑΦΝΙΚΑ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ..............
    Loggato
    heli-division
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 665


    sponsored by NEM Hobby


    « Risposta #14 il: Martedì, 25 Ago 2009, 22:21:33 »

     Huh
    Loggato

    synergy n9 9452 os 91gy 611 pump spektrum radix fromeco arizona
    style 90/os-max.91/gy 611/spektrum,dx7,full metal & carbon
    extreme 50 9451 spartan 760 radix os 50 hyper sx rjx mufler
    Pagine: [1] 2 3 4 ... 9     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Moderatore: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Topic: Περίεργο πρόβλημα με OS 50 Hyper + CoolPower 20%
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.029 secondi con 24 queries.