Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 20:27:12

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 20:27:12

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 15:33]

    [Hier à 16:04]

    par geoli
    [Hier à 15:43]

    [Hier à 14:48]

    [Jeudi, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Dimanche, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samedi, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Jeudi, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Lundi, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Dimanche, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304514
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 1
    Invités: 33
    Total: 34
    Choix de thème

    Pages: 1 2 [3] 4     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ BAE HAWK 90mmEDF mercury  (Lu 12231 fois)
    vagg
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 40


    « Répondre #30 le: Samedi, 16 Fιvr. 2013, 20:06:39 »

    battery zippy 6s 5000mA 40C-50C
    speed controller turnigy 150A
    static time  4,30min
    η πρωτη πτηση αργει λόγω καιρού
    Journalisée
    vagg
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 40


    « Répondre #31 le: Dimanche, 17 Fιvr. 2013, 09:33:44 »

    Προβληματα κατα την κατασκευη
         1.Εγινε ενισχυση των εισαγωγων γιατι ητaν πολύ μαλακοι(αυξηση βαρους) carbon.
      2.τοποθετηση του ρυθμιστη στροφών (ψυξη -τοποθετηθη στην δεξια εισαγωγη)
      3.Ρυθμιση του ρυθμιστη στροφών με καρτα προγραμματισμου[ΔΕΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΣΕ ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΨΗ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ....ΤΕΛΙΚΑ ΡΥΘΜΙΣΤΗΚΕ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΟΥ SPEED CONTROLL        SOS    SOS   ]
    4.Ενισχυση των ελατηριων των retracts

    5Εύρεση του κέντρου βαρους(105χιλ απο την ριζα της πτερυγας).
     6.Ενισχυση των βάσεων των retracts.
     7.Ευρεση χώρου για τη δεύτερη μπαταρια ΝiMH
    8.Εξοδος για τα καλώδια του μοτέρ(βγαίνουν απο εμπρός
       τα  βγάλαμε ακριβώς στη μέση

    9.Στροφή της εμπρός ρόδας κατά την είσοδο στην άτρακτο.
    10.Εύρεση απο το μοτέρ του
    timing  11.75,,,,,,PWM 12KHz

    αυτά προς το παρόν
    αναμενεται η πρώτη πτηση

    « Dernière édition: Dimanche, 17 Fιvr. 2013, 09:46:08 par vagg » Journalisée
    vagg
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 40


    « Répondre #32 le: Dimanche, 3 Mars 2013, 21:03:24 »

    ΠΡΩΤΗ πτηση       αριστη απογείωση αλλά στην προσγείωση δεν άντεξαν τα retracts(3mm)[2.5kgr]
    θελει λιγο πιο χοντρό πύρο.
    Το βίντεο θα αναρτηθή στο διαδίκτυο όπως και η διεύθυνση
    http://www.facebook.com/media/set/?set=oa.10151331555854077&type=1
    « Dernière édition: Dimanche, 3 Mars 2013, 21:16:21 par vagg » Journalisée
    Giorgos_1
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 152


    « Répondre #33 le: Dimanche, 3 Mars 2013, 21:27:17 »

    Καλησπέρα....με όλο το σεβασμό, κάπως βαρύ δεν είναι το α/π ? Και όταν λέω βαρύ εννοώ την σχέση βάρους/ώσης...αφού στην καλύτερη η φάνα θα αποδώσει 3 περίπου κιλά. Εγώ έχω φτιάξει ένα MIG-29 (fly-fly) το setup του οποίου περιλαμβάνει 2 αλουμινένιες φάνες 90 mm 12 blades και μπαταρία 8000 mah, το βάρος είναι σχεδόν ίδιο, τα retracts είναι με άξονα 3mm και με flaps κατεβαίνει χωρίς προβλήματα για τα retracts.
    Journalisée
    vagg
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 40


    « Répondre #34 le: Dimanche, 3 Mars 2013, 21:41:56 »

    η ώση ηταν καλη ΜΙΣΟ ΓΚΑΖΙ αλλα κατα την προσγειωση( απογειωση στο αεροδρομιο του ΑΚΤΙΟΥ) ηρθε λιγο αποτομα με αποτελεσμα να στραβωση ο αξονας
    ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ (μηδενικη εμπειρεια στα jet).
    Το βιντεο θα αναρτηθη και δεκτές  Thumbs upΟΛΛΕΣ ΟΙ ΓΝΩΜΕΣ
    Journalisée
    Giorgos_1
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 152


    « Répondre #35 le: Dimanche, 3 Mars 2013, 21:58:53 »

    Δεν θέλω να πώ κάτι για την πτήση, 4 κιλά αεροπλάνο με 3 κιλά ώση θα πετάξει, ίσως δεν θα σπάει τα κοντέρ αλλά θα πετάξει (εγώ έχω πρόβλημα με την πτήση λόγω μεγάλης ώσης και foam παρ' όλες τις ενισχύσεις που έχω κάνει στα "επικίνδυνα σημεία" και έτσι το throtle μου είναι αναγκαστικά στο 75% περίπου), για την προσγείωση μιλάω αφού τα jet type είναι κάπως "ιδιαίτερα" τόσο στην πτήση πολλών δε μάλλον στην προσγείωση αφού "στολάρουν" εύκολα, θέλει συνήθεια η απόκριση της φάνας και δεν θέλει "εμπροσθοβαρές" ζύγισμα με κανέναν τρόπο. Πρέπει οπωσδήποτε το α/π να πατήσει πρώτα με τους πίσω τροχούς και μετά με τον ρηνιαίο.
    Journalisée
    vagg
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 40


    « Répondre #36 le: Dimanche, 3 Mars 2013, 22:02:22 »

    Καλησπέρα....με όλο το σεβασμό, κάπως βαρύ δεν είναι το α/π ? Και όταν λέω βαρύ εννοώ την σχέση βάρους/ώσης...αφού στην καλύτερη η φάνα θα αποδώσει 3 περίπου κιλά. Εγώ έχω φτιάξει ένα MIG-29 (fly-fly) το setup του οποίου περιλαμβάνει 2 αλουμινένιες φάνες 90 mm 12 blades και μπαταρία 8000 mah, το βάρος είναι σχεδόν ίδιο, τα retracts είναι με άξονα 3mm και με flaps κατεβαίνει χωρίς προβλήματα για τα retracts.
    4 κιλα βαρος για 2 φανες δεν ξερω ,,,κοιταξε λιγο την κατασκευή μας και πές μου για το περιτο ΒΑΡΟΣ
    Journalisée
    vagg
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 40


    « Répondre #37 le: Dimanche, 3 Mars 2013, 22:11:51 »

    ΔΕΝ ηταν τα flaps τέρμα κατω και ειχε ταχυτητα μεγαλη ισως λογω απειριας μας
    Το μοντελο το δινουν 3.6-4 κιλα τα site η εταιρια 2.8-3
    ΟΙ ΕΝΙΣΧΥΣΕΙΣ ηταν οι απολύτως απαραίτητες
    Journalisée
    Giorgos_1
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 152


    « Répondre #38 le: Dimanche, 3 Mars 2013, 22:19:29 »

    Κοίταξε, ίσως απο δικό μου λάθος δεν το έκανα σαφές, Δεν μιλάω για το α/π αλλά για την φάνα. 12 blade φάνα με μεγάλο βάρος (αλουμίνιο) προσφέρει ίσως ομαλότερη ροή και απίστευτα scale θόρυβο αλλά από ώση λίγα πράγματα....για το συγκεκριμένο βάρος. Επιπλέον ίσως λόγω pitch των blades έχεις και αρκετά "βαρύ" setup όσον αφορά την κατανάλωση άρα και τον χρόνο πτήσης (το δικό μου setup τραβάει 85Α σε full throttle με 2,85 Kg στατική ώση το κάθε μοτέρ) (άρα 170Α και 5,7 Kg ώση στο σύνολο), με αποτέλεσμα ή το α/π να έρχεται σε "βαριά" προσγείωση με λίγο γκάζι ή με αρκετή ταχύτητα και πιο πολύ γκάζι. Οι ισορροπίες είναι πολύ "λεπτές". Αν βέβαια υπάρχουν χρήματα παίρνεις μια Schuebeller με απίστευτη ώση και θόρυβο.... και φυσικά με πολύ λιγότερο βάρος....
    Journalisée
    Giorgos_1
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 152


    « Répondre #39 le: Dimanche, 3 Mars 2013, 22:21:08 »

    Όσον αφορά το δικό μου α/π είναι foam.....
    Journalisée
    vagg
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 40


    « Répondre #40 le: Dimanche, 3 Mars 2013, 23:03:53 »

    ηδη κοστισε αρκετά (raptor 50-trex 600 N -foam t45 64mm)
    μετα απο 3 λεπτα πτησης η μπαταρια πηρε 2000mA επαναλαμβανω ηταν η πρωτη δοκιμή
    μεγιστη καταναλωση 105Α
    βεβαια ειναι βαρύ αλλα οταν τα forum λενε οτι 120Α speed control ζεστενεται εμεις βαλαμε 150Α
    40 γραμμάρια πιο βαρύ    κλπ
    Journalisée
    matrix9293
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 103



    « Répondre #41 le: Dimanche, 3 Mars 2013, 23:27:03 »

    To Α/Π απο ώση σκίζει με μισό γκάζι πάει. Απογειώνεται για πλάκα. Απλά τα retract θα αλλαχθούν και ολα οκ. 
    Journalisée
    Giorgos_1
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 152


    « Répondre #42 le: Dimanche, 3 Mars 2013, 23:29:57 »

    Αγαπητέ συνμοντελιστή τα 40 γρ. σε μια τέτοια κατασκευή δεν μετράνε νομίζω. Απλά μάθε να το κατεβάζεiς σαν jet κ.αι όχι σαν ελικοφόρο, μην το έχεις μπροστόβαρο με τίποτα, δώσε λίγο up στο elevator καθώς τριμάρεις ώστε να "έρχεται" πισώβαρο κατά την προσγείωση έτσι ώστε να πέσει στα πίσω retracts που καλύπτουν το βάρος του  α/π και πρόσεχε να μην "στολάρει", πρόσφατα το Hawk ενός φίλου έπεσε για ακριβώς αυτό το λόγο
    Journalisée
    vagg
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 40


    « Répondre #43 le: Dimanche, 3 Mars 2013, 23:36:29 »

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
     θα ακολουθησουμε τις οδηγιες σου και μετα τα ξαναλέμε.
    το μοντελο δεν ειναι μπροστόβαρο ειναι σωστα ισοροπημενο
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=144596049033159&set=oa.10151296982144077&type=1&theater
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=146165588876205&set=o.292797679076&type=1&theater
    http://www.facebook.com/photo.php?v=144272855732145&set=o.292797679076&type=2&theater
    « Dernière édition: Dimanche, 3 Mars 2013, 23:58:11 par vagg » Journalisée
    matrix9293
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 103



    « Répondre #44 le: Lundi, 4 Mars 2013, 09:22:43 »

    To Α/Π έρχεται πολύ γρήγορα  Εκπληξη Εκπληξη  και δεν άκουσε ο ριναίος τροχός,έφαγε το λάστιχο αλλά δεν έστριβε.

    http://www.youtube.com/watch?v=Q6x6zfXF_t8




    « Dernière édition: Lundi, 4 Mars 2013, 09:50:47 par evan » Journalisée
    Pages: 1 2 [3] 4     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Τζετ και τουρμπίνες  |  Fil de discussion: ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ BAE HAWK 90mmEDF mercury
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.02 secondes avec 24 requêtes.