Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.521 Posts in 12.389 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 14:57:16

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 14:57:16

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304521
    Topics Totali: 12389
    Online Oggi: 45
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 2
    Visitatori: 29
    Totale: 31
    Selezione di tema

    Pagine: 1 [2]  Tutte     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Ερώτηση για συντήρηση κινητήρων θερμικού αεροπλάνου  (Letto 6134 volte)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #15 il: Sabato, 1 Apr 2023, 07:18:59 »

    Αν δεν έχετε λάδι συντήρησης, μπορείτε να κάνετε, εναλλακτικά την εξής κίνηση.

    Αυτό που θέλουμε να αποφύγουμε είναι να μείνει μέσα στον κινητήρα καύσιμο, που αφ’ ενός η μεθανόλη θα απορροφήσει υγρασία και αφ’ ετέρου το νιτρομεθάνιο παρουσία υγρασίας θα μετατραπεί σε διαβρωτικό οξύ.

    Αρα πάντα αφηνουμε τον κινητήρα να σβήσει από έλλειψη καυσίμου, ώστε να καούν όσο το δυνατόν η μεθανόλη και το νιτρομεθάνιο

    Σίγουρα τα μέταλλα θα μείνουν καλυμμένα με λεπτό φιλμ λαδιού. Τότε τυλίγουμε τον κινητήρα σε μία ναϋλον σακκούλα να μην μπορεί να αναρροφήσει υγρασία από τον αέρα. Η το ίδιο είναι αν βουλώσουμε την εισαγωγή του καρμπυρατέρ και την εξαγωγή του σιγαστήρα.

    Μικρότερη μεν προστασία από το λάδι συντήρησης, αλλά καλύτερο  από το να μην κάνεις τίποτε.

    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    viper1
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 40


    « Risposta #16 il: Sabato, 8 Apr 2023, 12:00:12 »

    Αν δεν έχετε λάδι συντήρησης, μπορείτε να κάνετε, εναλλακτικά την εξής κίνηση.

    Αυτό που θέλουμε να αποφύγουμε είναι να μείνει μέσα στον κινητήρα καύσιμο, που αφ’ ενός η μεθανόλη θα απορροφήσει υγρασία και αφ’ ετέρου το νιτρομεθάνιο παρουσία υγρασίας θα μετατραπεί σε διαβρωτικό οξύ.

    Αρα πάντα αφηνουμε τον κινητήρα να σβήσει από έλλειψη καυσίμου, ώστε να καούν όσο το δυνατόν η μεθανόλη και το νιτρομεθάνιο

    Σίγουρα τα μέταλλα θα μείνουν καλυμμένα με λεπτό φιλμ λαδιού. Τότε τυλίγουμε τον κινητήρα σε μία ναϋλον σακκούλα να μην μπορεί να αναρροφήσει υγρασία από τον αέρα. Η το ίδιο είναι αν βουλώσουμε την εισαγωγή του καρμπυρατέρ και την εξαγωγή του σιγαστήρα.

    Μικρότερη μεν προστασία από το λάδι συντήρησης, αλλά καλύτερο  από το να μην κάνεις τίποτε.

    Το καύσιμο εξατμίζεται και μένουν κατάλοιπα από καμμένο λάδι και καύσιμα το οποίο μόνο ζημιά θα προκαλέσει.
    Αν δεν υπάρχει διάθεση για καθαρισμό και λίπανση το καλύτερο είναι να βγει το μπουζι να ρίξουμε μέσα λίγο λάδι να γυρίσουμε την έλικα ώστε να πάει λάδι στα περισσότερα μέρη του και τοποθετούμε το μπουζι
    Loggato
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 318



    « Risposta #17 il: Giovedì, 13 Apr 2023, 10:45:58 »



    Demetre manufacturer recommends  ATF specified for his brand for selling reason.

    My 10 year old 46 engine runs like a workhorse, carb O rings and sealing gaskets  are consumables I have 1 bottle ATF for a year and  does the job
    Loggato

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    viper1
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 40


    « Risposta #18 il: Giovedì, 13 Apr 2023, 10:55:29 »



    Demetre manufacturer recommends  ATF specified for his brand for selling reason.

    My 10 year old 46 engine runs like a workhorse, carb O rings and sealing gaskets  are consumables I have 1 bottle ATF for a year and  does the job

    This is a Greek forum so it will be much appreciated to make comments in the Greek language
    Loggato
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 6.287


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Risposta #19 il: Giovedì, 13 Apr 2023, 19:09:08 »

    Παιδιά μπορεί να είμαστε Ελληνικό φόρουμ όμως επιτρέπονται τα μηνύματα σε ξένες
    γλώσσες, άλλωστε ένας ξένος πως αλλιώς θα επικοινωνούσε με το φόρουμ??
    Υπάρχει άλλωστε και θεματολογία εδώ!!!  Wink

    Καλό Πάσχα και Καλή ανάσταση με υγεία σε όλους!!!!!  Thumbs up   Thumbs up
    Loggato
    DEPRON MANIAC
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.062


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Risposta #20 il: Giovedì, 13 Apr 2023, 22:32:51 »



    Demetre manufacturer recommends  ATF specified for his brand for selling reason.

    My 10 year old 46 engine runs like a workhorse, carb O rings and sealing gaskets  are consumables I have 1 bottle ATF for a year and  does the job

    This is a Greek forum so it will be much appreciated to make comments in the Greek language

      Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά

      Το αρχικό μήνυμα αναφέρεται στον Demetre που είχε απαντήσει πιο παλιά και φαίνεται σε προηγούμενη σελίδα

      Ο Demetre ζει Αμερική και αρκετές φορές έχει αναφέρει ότι έχει πρόβλημα στο να γράψει Ελληνικά ή και Greeklish Χαμόγελο Χαμόγελο
    Loggato

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    viper1
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 40


    « Risposta #21 il: Venerdì, 14 Apr 2023, 17:08:57 »

    Ok. I have no objections on the above.
    We could practice our English  Thumbs up
    Loggato
    Pagine: 1 [2]  Tutte     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Κινητήρες - Ρυθμιστές - Μπαταρίες  |  Topic: Ερώτηση για συντήρηση κινητήρων θερμικού αεροπλάνου
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.02 secondi con 24 queries.