Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.506 Posts in 12.387 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Venerdì, 17 Mag 2024, 10:06:48

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Venerdì, 17 Mag 2024, 10:06:48

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    [Oggi alle 01:44]

    [Ieri alle 11:35]

    [Lunedì, 13 Mag 2024, 08:35:43]

    [Domenica, 12 Mag 2024, 14:53:18]

    [Sabato, 11 Mag 2024, 20:08:18]

    [Venerdì, 10 Mag 2024, 23:15:04]

    [Venerdì, 10 Mag 2024, 17:13:22]

    [Giovedì, 9 Mag 2024, 15:30:01]

    [Lunedì, 6 Mag 2024, 01:30:30]

    [Domenica, 5 Mag 2024, 14:26:40]

    [Venerdì, 3 Mag 2024, 20:02:54]

    [Mercoledì, 1 Mag 2024, 09:15:28]

    [Venerdì, 26 Apr 2024, 12:30:31]

    [Mercoledì, 24 Apr 2024, 19:34:42]

    [Lunedì, 22 Apr 2024, 23:33:41]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304506
    Topics Totali: 12387
    Online Oggi: 44
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 2
    Visitatori: 25
    Totale: 27
    Selezione di tema

    Pagine: 1 ... 77 78 79 [80] 81 82 83 ... 119     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: T REX 600 NITRO  (Letto 287747 volte)
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.938


    « Risposta #1185 il: Domenica, 26 Apr 2009, 19:35:56 »

    να κανω μια ερωτηση, ποια η διαφορα του pro απο το super pro? γιατι το super pro δεν βγαινει σε κιτ και πρεπει να το παρεις κομπλε.
    ευχαριστω.

    Να υποθέσω πως αφήνεις τα Hirobo και το "γυρνάς" στο T-REX ?
    Loggato
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Risposta #1186 il: Domenica, 26 Apr 2009, 19:36:01 »

    Γιατί όμως αυτή η συμπεριφορά??? Μετά χωρίς governor, όλα ήταν καλά.

    Με τις καμπυλες δουλευε μια χαρα.

    Να γιατί δεν χρησιμοποιώ governor. Ό,τι ΔΕΝ υπάρχει ΔΕΝ σε ταλαιπωρεί !!

    Εγω αντίθετα, έχω γλυτώσει την ταλαιπωρία με το governori. Wink
    Loggato

    Sponsored by: nemhobby.com 

    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Risposta #1187 il: Domenica, 26 Apr 2009, 19:38:25 »

    Να γιατί δεν χρησιμοποιώ governor. Ό,τι ΔΕΝ υπάρχει ΔΕΝ σε ταλαιπωρεί !!

    To καλο με το governor ειναι οτι δεν εχεις υπερστροφες ενω με τις καμπυλες καθε φορα που κατι αλλαζει πρεπει να τις πειραζεις.
    Ειναι αληθεια οτι πολλοι φτασμενοι πιλοτοι χρησιμοποιουν limiter.
    Loggato

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.938


    « Risposta #1188 il: Domenica, 26 Apr 2009, 19:41:07 »

    Εγω αντίθετα, έχω γλυτώσει την ταλαιπωρία με το governori. Wink

    Σίγουρα. Μεγάλη ευκολία το HH Gyro, το Governor και σε λίγο οι Flybarless κεφαλές. Μετά τι μένει ? Σύστημα σταθεροποίησης του pitch ?

    Για την ιστορία. Υπήρξε πριν από λίγα χρόνια πρόταση στη FAI να καταργηθεί η χρήση του governor, ώστε να μην υπάρχει μεγάλη εξάρτηση από ηλεκτρονικά βοηθήματα.
    « Ultima modifica: Domenica, 26 Apr 2009, 20:15:20 da Κυρμπέσης Νίκος » Loggato
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.938


    « Risposta #1189 il: Domenica, 26 Apr 2009, 19:42:46 »

    [Ειναι αληθεια οτι πολλοι φτασμενοι πιλοτοι χρησιμοποιουν limiter.

    Χρησιμοποιώ Limiter στο ένα F3C Ε/Π και φένεται να έχει καλύτερα αποτελέσματα, χωρίς ωστόσο αυτό να σημαίνει πως είμαι φτασμένος.
    « Ultima modifica: Domenica, 26 Apr 2009, 20:13:05 da Κυρμπέσης Νίκος » Loggato
    ARMANDO
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 48



    « Risposta #1190 il: Domenica, 26 Apr 2009, 19:46:51 »

    να κανω μια ερωτηση, ποια η διαφορα του pro απο το super pro? γιατι το super pro δεν βγαινει σε κιτ και πρεπει να το παρεις κομπλε.
    ευχαριστω.

    Καλησπέρα,

    Το NSP είναι κι αυτό σε μορφή ΚΙΤ δεν είναι αυτή η διαφορά του, απλά όπως είπες ερχετε σε πληρης μορφή με όλα τα καλουδια Ποοολύ άνεση
    « Ultima modifica: Domenica, 26 Apr 2009, 20:02:52 da PTARMANDO » Loggato

    - Align T-Rex 600 NSP, Spartan ds760
    - Raptor Titan 50, Futaba 401
    - Align T-rex 500 ESP, JR G770 3D
    - JR DSX9
    blackbird
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 75



    « Risposta #1191 il: Domenica, 26 Apr 2009, 19:47:12 »

    να κανω μια ερωτηση, ποια η διαφορα του pro απο το super pro? γιατι το super pro δεν βγαινει σε κιτ και πρεπει να το παρεις κομπλε.
    ευχαριστω.

    Να υποθέσω πως αφήνεις τα Hirobo και το "γυρνάς" στο T-REX ?

    νικο δεν αφηνω τα hirobo αλλα θελω ενα ε/π για 3d και επειδη εχω κινητηρα osmax 50 ,outrage muffler και gy520 ,θα προτιμουσα σκετο το κιτ.
    Loggato

    sponsored by  www.helidoctor.gr
    ARMANDO
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 48



    « Risposta #1192 il: Domenica, 26 Apr 2009, 20:01:04 »

    Τελικά είχε καλο καιρό σημερα ? ή φυσαγε? Χαλκιδα σήμερα είχε κανενα 4-5αράκι...
    Loggato

    - Align T-Rex 600 NSP, Spartan ds760
    - Raptor Titan 50, Futaba 401
    - Align T-rex 500 ESP, JR G770 3D
    - JR DSX9
    kmiglis
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 292


    get AIRBORNE...!!!


    « Risposta #1193 il: Domenica, 26 Apr 2009, 21:03:43 »

    Τελικά είχε καλο καιρό σημερα ? ή φυσαγε? Χαλκιδα σήμερα είχε κανενα 4-5αράκι...
    μ.....κια καιρο ειχα Πανο εδω δεν πηγα καθολου αν και προτιμω την μουνταδα και τη συννεφια.....αυριο πρωι ομως.....
    Loggato

    TDRigid 2011
    ARMANDO
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 48



    « Risposta #1194 il: Domenica, 26 Apr 2009, 21:09:05 »

    Τελικά είχε καλο καιρό σημερα ? ή φυσαγε? Χαλκιδα σήμερα είχε κανενα 4-5αράκι...
    μ.....κια καιρο ειχα Πανο εδω δεν πηγα καθολου αν και προτιμω την μουνταδα και τη συννεφια.....αυριο πρωι ομως.....

    Που είσαι ρε Κώστα...?
    Δεν έκανες καμιά πτήση? Κι εγώ πουνόμιζα πως θα το ειχες λιωσει αυτες τις μέρες... Αλλά βλεπω πως και αυριο μπορεις να τη κανεις... ενω η διαφορα με εμενα είναι πως  πρεπει να περιμένω το Σ/Κ για να καμια πτηση... Τελικά δεν εχασα καποια πτηση... κι εκανα και βόλτα με τη γυναίκα και τη μηχανη που ειχε πολύ καιρο να καβαλησει....
    Loggato

    - Align T-Rex 600 NSP, Spartan ds760
    - Raptor Titan 50, Futaba 401
    - Align T-rex 500 ESP, JR G770 3D
    - JR DSX9
    kmiglis
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 292


    get AIRBORNE...!!!


    « Risposta #1195 il: Domenica, 26 Apr 2009, 22:37:50 »

    απλα κοβω χρονο απο τον υπνο που δεν χρησημευει σε τιποτα.....!!!!
    Loggato

    TDRigid 2011
    Ταρτης
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 285



    « Risposta #1196 il: Domenica, 26 Apr 2009, 22:57:04 »

    Γεια σας και απο μενα παιδια!
    ΣΚ χωρις πτηση,οπως και η βδομαδα που περασε.
    Simulator...ακομα να φτιαξω τις θυρες USB...
    Να απαντησω στον Γιωργο για το invert,το ρελαντι και το παραλιγο σπασιμο.
    Εκτος και αν μου διαφευγει κατι(δεν διαβασα καλα τα posts δηλαδη γιατι το συνηθιζω...!!!)το προβλημα βρισκεται στο οτι ο governor δεν εχει ρυθμιστει.(η στα idle1,2 στο γκαζι δεν ειχες βαλει V καμπυλη )
    Την επομενη φορα πριν απογειωσεις το Ε/Π και εχοντας το throttle stick κοντα στην μεση,γυρνα το σε idle up.
    Με στροφες στον governor στις 1800,και εφοσον το stick ειναι στην μεση,αρα 0 μοιρες)δωσε αρνητικο stick.
    -Αν κατεβει παλι σε ρελαντι το μοτερ,ο governor δεν ειναι ρυθμισμενος.
    -Αν δινει γκαζι αλλα οχι σταθερο,,ο governor δεν ειναι ρυθμισμενος.
    -Για τις μοιρες μην ανυσηχεις γιατι θα ειναι αρνητικες και θα πιεζουν το Ε/Π στο εδαφος,δεν θα πεταξει(προσοχη,καθολου cyclic σε αυτην την φαση)
    -Αν το μοτερ ομως κραταει σταθερα στροφες και στο αρνητικο βημα,ολα ειναι ΟΚ.
    Ειναι μια διαδικασια που κανω παντα οταν τυχει να ξανασεταρω τον governor για οποιονδηποτε λογο.
    Loggato

    Ολοι για εναν και ενας για ολους!
    cu19x
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 464


    Μωραΐτης Γιώργος


    « Risposta #1197 il: Lunedì, 27 Apr 2009, 08:02:09 »

    Γεια σας και απο μενα παιδια!
    ΣΚ χωρις πτηση,οπως και η βδομαδα που περασε.
    Simulator...ακομα να φτιαξω τις θυρες USB...
    Να απαντησω στον Γιωργο για το invert,το ρελαντι και το παραλιγο σπασιμο.
    Εκτος και αν μου διαφευγει κατι(δεν διαβασα καλα τα posts δηλαδη γιατι το συνηθιζω...!!!)το προβλημα βρισκεται στο οτι ο governor δεν εχει ρυθμιστει.(η στα idle1,2 στο γκαζι δεν ειχες βαλει V καμπυλη )
    Την επομενη φορα πριν απογειωσεις το Ε/Π και εχοντας το throttle stick κοντα στην μεση,γυρνα το σε idle up.
    Με στροφες στον governor στις 1800,και εφοσον το stick ειναι στην μεση,αρα 0 μοιρες)δωσε αρνητικο stick.
    -Αν κατεβει παλι σε ρελαντι το μοτερ,ο governor δεν ειναι ρυθμισμενος.
    -Αν δινει γκαζι αλλα οχι σταθερο,,ο governor δεν ειναι ρυθμισμενος.
    -Για τις μοιρες μην ανυσηχεις γιατι θα ειναι αρνητικες και θα πιεζουν το Ε/Π στο εδαφος,δεν θα πεταξει(προσοχη,καθολου cyclic σε αυτην την φαση)
    -Αν το μοτερ ομως κραταει σταθερα στροφες και στο αρνητικο βημα,ολα ειναι ΟΚ.
    Ειναι μια διαδικασια που κανω παντα οταν τυχει να ξανασεταρω τον governor για οποιονδηποτε λογο.
    Που είσαι Τάρτης αγόρι μου? Καιρό έχεις να κάνεις εμφάνηση...λυπάμαι για τις θύρες σου (format έκανες?)
    λοιπόν, τις δοκιμές που προτείνεις θα τις δοκιμάσω σίγουρα για να βεβαιωθώ πως όλα βαίνουν καλώς...αλλά,
    α)η καμπύλη γκαζιού στο idle1-2 είναι V 90-50-90 και στο Normal / 0-40-80 (το governor είχε σεταριστεί στο normal και με καμπύλη / 0-50-100).
    β)πριν συμβεί το αναπάντεχο, είχα κάνει ήδη 2-3 aileron flips και invert hover με επιτυχία. στο 3ο χρειάστηκε να δώσω απότομο αρνητικό pitch, καθώς πλησίαζα απειλητικά στο έδαφος, και το μοτέρ φάνηκε σαν να κάνει ένα βαθύ βύθισμα (ίσως και μπούκωμα).

    Εγώ σκέφτομαι να ξανασετάρω και να δοκιμάσω το governor, όπως λες Νίκο, σε καμπύλη / 0-50-100 για σιγουριά και να γυρίσω επιτέλους την βελόνα στο 1,25, όπως λέει η align και φωνάζει και ο Γιάννης, γιατί όντως είναι πολύ πιστεύω το 1,5 μετά από ένα γαλόνι καύσιμο.Τι λέτε? Και κάτι ακόμα, την μικρή βελόνα να την αφήσω στη μέση ακριβώς?
    Loggato



    Trex 600NSP
    HDX 450 V3
    Walkera 36
    Kyosho EP Caliber M24
    Hobbitakos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 810



    « Risposta #1198 il: Lunedì, 27 Apr 2009, 08:50:45 »

    Παντως εγω για limiter μεκοβω να βαζω μιας και μπορο να εχω φουλ γκαζι και απλα με ενα ποτεσιομετρο να αλλα ζω τις στροφες ειδωμεν προς  τι ο παρον καθαρισμα στο ε/π απο τα λαδια
    Loggato
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.938


    « Risposta #1199 il: Lunedì, 27 Apr 2009, 09:30:51 »

    ........και απλα με ενα ποτεσιομετρο να αλλα ζω τις στροφες........

    Αυτό βέβαια στην περίπτωση που δεν έχεις επιπλέον κανάλι. Αλλιώς η ρύθμιση των στροφών μέσω καναλιού Remote Control.
    Loggato
    Pagine: 1 ... 77 78 79 [80] 81 82 83 ... 119     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Moderatore: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Topic: T REX 600 NITRO
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.029 secondi con 25 queries.