Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.512 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 04:37:45

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 04:37:45

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Heute um 02:09]

    [Gestern um 16:04]

    von geoli
    [Gestern um 15:43]

    [Gestern um 14:48]

    [Donnerstag, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Freitag, 26 Apr 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304512
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 89
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 75
    Gesamt: 75
    Themavorwähler

    Seiten: 1 ... 67 68 69 [70] 71 72 73 ... 119     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: T REX 600 NITRO  (Gelesen 287901 mal)
    heliworld
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 206



    « Antwort #1035 am: Montag, 6 Apr 2009, 21:27:42 »

    τι να πω ρε παιδια.....το πολυ νιτρο το φοβαμαι....

    τοσοι πετανε με 10 -15%....

    δεν ξερω....

    ερχεται και καλοκαιρι........... Undecided

    Να μην φοβασαι τιποτε, οσο για το καλοκαιρι με το εικοσαρι η τριανταρι νιτρο θα εχεις ακομα καλυτερη ψυξη αφου η βελονα λογω περισσοτερου νιτρου θα ειναι πιο ανοιχτη,επισης σε αυτες τις κατηγοριες η περιεκτικοτητα του καυσιμου σε λαδι ειναι μεγαλυτερη.
    Gespeichert
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Antwort #1036 am: Montag, 6 Apr 2009, 23:20:39 »

    το 20αρι ειναι ειδικο μιγμα για ελικοπτερα ή οποιο 20αρι να νε βαζετε Huh
    Gespeichert

    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Antwort #1037 am: Montag, 6 Apr 2009, 23:42:07 »

    το 20αρι ειναι ειδικο μιγμα για ελικοπτερα ή οποιο 20αρι να νε βαζετε Huh

    ναι το 20αρι το elikopteriko Coolpower... Το κοκκινο αξιζειιιιιιιιιι λεμε...! πρωτον πρωτη φορα βλεπω το ελικοπτερο να καθαριζει απο την πρωτη γκαζια... ηηηη μαλλον να ιενια καθαρο απο την πρωτη γκαζια! με το 15 παντα ηθελε λιγο ζεσταμα!
    Gespeichert
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Antwort #1038 am: Montag, 6 Apr 2009, 23:44:35 »

    Να δω βρε Μαστορα τι θα την κανεις την δυναμη στο σταδιο που βρισκεσαι...
    Επιμενω, προς το παρον τσαμπα ταλεφτα.
    Gespeichert

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Antwort #1039 am: Montag, 6 Apr 2009, 23:49:50 »

    Να δω βρε Μαστορα τι θα την κανεις την δυναμη στο σταδιο που βρισκεσαι...
    Επιμενω, προς το παρον τσαμπα ταλεφτα.

    μαλλον δεν με καταλαβες τονιζω πιο πολυ την λειτουργια του κινητηρα... μεχρι τωρα loops rolls inverted χαμηλα ε και στην προσπαθεια για κανενα tic toc αλλα δεν βγαινει καλα τοχαλαω..>! σιγα σιγα μωρε 5ο γαλλονι!
    Gespeichert
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Antwort #1040 am: Montag, 6 Apr 2009, 23:56:11 »

    Eχω δουλεψει 20αρι. Με 15αρι, με governor  στις 1950στρ. το Ε\Π δουλευει μια χαρα και πιστευω οτι θα περασει αρκετος καιρος μεχρι να φτασουν τα χερια μου να μπορουν να εκμεταλευτουν παραπανω δυναμη.
    Και μην βιαζεσε...
    Gespeichert

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Antwort #1041 am: Montag, 6 Apr 2009, 23:57:43 »

    Eχω δουλεψει 20αρι. Με 15αρι, με governor  στις 1950στρ. το Ε\Π δουλευει μια χαρα και πιστευω οτι θα περασει αρκετος καιρος μεχρι να φτασουν τα χερια μου να μπορουν να εκμεταλευτουν παραπανω δυναμη.
    Και μην βιαζεσε...

    οχι δεν βιαζομαι απλα το tictoc το θεωρω απο τα πιο ευκολα...Tongue:P
    Οσο για το καυσιμο δεν λεω στον αερα καλα δουλευει αλλα δεν μπορω τις αρυθμιες με τπτ... με τρελενουν...!
    Gespeichert
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Antwort #1042 am: Dienstag, 7 Apr 2009, 00:43:17 »

    α ρε μαστορα ...αναποδα ειμαστε!

    εγω κανω τικ τοκ αλλα δεν μπορω inverted πτηση ακομα....ουτε καν χοβερ δεν προσπαθω.... Sad

    θα κανω κανα ντεποζιτο να δω τι διαφορα θα εχει ο χερομπας αλλα δεν νομιζω οτι θα συνεχισω με 20αρι....

    ειδωμεν....
    Gespeichert

    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Antwort #1043 am: Dienstag, 7 Apr 2009, 01:38:11 »

    α ρε μαστορα ...αναποδα ειμαστε!

    εγω κανω τικ τοκ αλλα δεν μπορω inverted πτηση ακομα....ουτε καν χοβερ δεν προσπαθω.... Sad

    θα κανω κανα ντεποζιτο να δω τι διαφορα θα εχει ο χερομπας αλλα δεν νομιζω οτι θα συνεχισω με 20αρι....

    ειδωμεν....

    Κοιτα αν δεν ειχες προβλημα με το 15αρι δεν θα συνεχισεις αλλα αν ειχες αυτο που λεω εγω αρυθμιες πιστευω θα το συνεχισεις...

    Για inverted μιλαω για hover mexri 1-1.5m για πορεια ακομα σιγα σιγα..
    Κοιτα εινια απλο οταν κοιτας μουρη τοτε το ELEV εινια κανονικα και το AILron αναποδα οποτε δινεις απο την πλευρα που ριχνει φτερο αν κοιτας ουρα ιενια ακριβως το αναποδο ailro κανονικα και Elev δινεις εκει που ριχνει
    Gespeichert
    cu19x
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 464


    Μωραΐτης Γιώργος


    « Antwort #1044 am: Dienstag, 7 Apr 2009, 08:36:07 »

    Κοιτα εινια απλο οταν κοιτας μουρη τοτε το ELEV εινια κανονικα και το AILron αναποδα οποτε δινεις απο την πλευρα που ριχνει φτερο αν κοιτας ουρα ιενια ακριβως το αναποδο ailro κανονικα και Elev δινεις εκει που ριχνει

    Γεια σου ρε mastoras με τα απλά laugh(σε πειράζω). Ε και όταν κοιτάς ανάποδα και ουρά, το aileron είναι το ίδιο αλλά το elevator είναι ακριβός το ανάποδο. Μ'αυτά και μ'αυτά τον έχω τον alan szabo στο παγκόσμιο laugh laugh. Αλλά ρε γαμώτο, δεν έχουνε ορίσει ακόμα ημερομηνία για F3N γιατί θέλω και τον εγχώριο τίτλο laugh laugh laugh.

    Πέρα της πλάκας....πολύ simulator, για να σου βγαίνουν αυθόρμητες οι απλές μανούβρες και κυρίως....οι διορθώσεις τους Ποοολύ άνεση.
    Gespeichert



    Trex 600NSP
    HDX 450 V3
    Walkera 36
    Kyosho EP Caliber M24
    Ταρτης
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 285



    « Antwort #1045 am: Dienstag, 7 Apr 2009, 09:32:59 »

    Παιδια,θα'θελα να παραθεσω και'γω ην αποψη μου για αυτην την μικρη διαμαχη που εχετε για το καυσιμο.(παρ'οτι το topic λεει T REX 600 NITRO)
    Πρωτα απο ολα,ο καθενας κανει οτι θελει με την τσεπη του.Για να μην παρεξηγουμαστε.
    Δευτερον,θα συμφωνησω ακραδαντα με αυτο που ειπε ο φιλτατος(και κατα προσωπικη μου αποψη,πιο "προσγειωμενος" απο ολους σας)Dimitris Kriti σχετικα με το ""τι θα την κανεις την δυναμη στο σταδιο που βρισκεσαι...""
    Και θα σας κανω μια ερωτηση.Τι ακροβατικο δεν βγαζατε με το 15αρι και το βγαζετε με το 20αρι η το 30αρι;
    Οσο για τις αρρυθμιες,ας ρυθμισετε το μοτερ καλυτερα.
    Και μενα το 15αρι μου μπορει καμμια φορα να μπερδευει στο ενα τριτο του γκαζιου(απο ρελαντι),για αυτο ομως φταιει και η συντηρηση που παρεχω στο μοτερ.Ολα ξεπερνιουνται οταν αλλαξω μπουζι και σωληνακια βοσκων.Απο'κει και περα ρυθμιστε τις βελονες σας.
    Δεν θελω να παρεξηγηθουμε,μια παρεα ειμαστε ολοι.
    Παντα φιλικα.
    Gespeichert

    Ολοι για εναν και ενας για ολους!
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Antwort #1046 am: Dienstag, 7 Apr 2009, 09:56:00 »

    Πεστα βρε Ταρτη γιατι εχουμε μπει ολοι στο τριπακι της απολυτης ηποδυναμης...
    Θα συμφωνησω μαζι σου οτι με 15αρι ο hyper ζοριζεται να φυγει απο το ρελαντι αλλα οταν "φορτωσει" δουλευει μια χαρα με την προηποθεση να ειναι σωστα ρυθμισμενος. Δεν το πετανε το Ε\Π τα μεταλα και το νιτρο αλλα τα χερια. Καλητερα λοιπον 15αρι και ποιο πολλα γαλονια σε προπονηση...
    Gespeichert

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    Ταρτης
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 285



    « Antwort #1047 am: Dienstag, 7 Apr 2009, 10:17:59 »

    Αυτο ειναι το σκεπτικο φιλε μου Δημητρη!Αυτο ειναι!
    Gespeichert

    Ολοι για εναν και ενας για ολους!
    cu19x
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 464


    Μωραΐτης Γιώργος


    « Antwort #1048 am: Dienstag, 7 Apr 2009, 10:43:19 »

    Ναι παιδιά, βγήκαμε λίγο off topic.
    Αν και δεν έχω ακόμα πρακτικές γνώσεις για τα καύσιμα, συμφωνώ απόλυτα με Τάρτη και Δημήτρη. Έχω όμως μια ερώτηση. Μήπως η χρήση καυσίμου με μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε νίτρο συντηρεί καλύτερα τους κινητήρες (λογο θερμοκρασιών,λαδιού κ.λ.π.)?
    Gespeichert



    Trex 600NSP
    HDX 450 V3
    Walkera 36
    Kyosho EP Caliber M24
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.938


    « Antwort #1049 am: Dienstag, 7 Apr 2009, 10:53:43 »

    Τι ακροβατικο δεν βγαζατε με το 15αρι και το βγαζετε με το 20αρι η το 30αρι;

    Έκαψα αυτό το Σ/Κ 2 γαλόνια πρόγραμμα F3C/FΑΙ στην Αλεξ/πολη και Κομοτηνή με 20% με αεράκι. Φίλος από την τοπική αερολέσχη ήταν σίγουρος πως χρησιμοποιούσα 30% με την τόση ισχύ που έβλεπε να υπάρχει στην εκτέλεση των ακροβατικών.
    Ομοίως, στις ασκήσεις hover το Ε/Π απλώς "βούμβιζε" σα χαρούμενη μέλισσα.

    Όταν το συζητήσαμε τηλεφωνικά το συγκεκριμένο συμβάν με φίλο μοντελιστή, μου είπε :

    "Έχε πλάκα να βάλεις το 30% και να γίνει χειρότερα". Μία δοκιμή θα δείξει.

    Έχετε υπόψη πως η απόδοση ενός (θερμικού) κινητήρα εξαρτάται από τη θερμογόνο δύναμη που έχει το καύσιμο, δηλ. την μεθανόλη και όχι από το νίτρο το οποίο διαθέτει.

    Έχουμε σκεφτεί ποτέ πως όταν ο κινητήρας που ζητάει περισσότερο νίτρο για να δουλέψει σωστά (καλύπτοντας την αδυναμία του), απλώς είναι κακοσχεδιασμένος ;

    Ζητώ και εγώ με την σειρά μου συγνώμη για τη παρέμβασή μου στο θέμα.
    Gespeichert
    Seiten: 1 ... 67 68 69 [70] 71 72 73 ... 119     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Moderator: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Thema: T REX 600 NITRO
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.024 Sekunden mit 26 Zugriffen.