Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.506 Posts in 12.387 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Venerdì, 17 Mag 2024, 06:06:13

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Venerdì, 17 Mag 2024, 06:06:13

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    [Oggi alle 01:44]

    [Ieri alle 11:35]

    [Lunedì, 13 Mag 2024, 08:35:43]

    [Domenica, 12 Mag 2024, 14:53:18]

    [Sabato, 11 Mag 2024, 20:08:18]

    [Venerdì, 10 Mag 2024, 23:15:04]

    [Venerdì, 10 Mag 2024, 17:13:22]

    [Giovedì, 9 Mag 2024, 15:30:01]

    [Lunedì, 6 Mag 2024, 01:30:30]

    [Domenica, 5 Mag 2024, 14:26:40]

    [Venerdì, 3 Mag 2024, 20:02:54]

    [Mercoledì, 1 Mag 2024, 09:15:28]

    [Venerdì, 26 Apr 2024, 12:30:31]

    [Mercoledì, 24 Apr 2024, 19:34:42]

    [Lunedì, 22 Apr 2024, 23:33:41]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304506
    Topics Totali: 12387
    Online Oggi: 44
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 1
    Visitatori: 19
    Totale: 20
    Selezione di tema

    Pagine: 1 ... 59 60 61 [62] 63 64 65 ... 119     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: T REX 600 NITRO  (Letto 287733 volte)
    manosm1
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 640



    « Risposta #915 il: Lunedì, 30 Mar 2009, 23:30:30 »

    Πείσμωσα, και λέω μια και κάνω ψιλορεκτιφιέ στο ελικόπτερο να του βάλω και το governor. (Αφού το πληρώσαμε ρε φίλε τι να τόχουμε να κάθεται;)
    (Διότι όταν, λέμε τώρα, θα πετάω ανάποδα και θα κουρέυω τα χόρτα, ε πως να το κάνουμε θέλουμε σταθερές στροφές στον κινητήρα, τρομάρα μου... idiot2)

    Πάντως μου την έχει δώσει η Τ/Κ γιατί κάνω αλλαγές και δεν μου τις παίρνει όπως αυτή που περίγραψα πιο πάνω.
    Σαν να έχει "κλειδώσει" σε αυτές τις ρυθμίσεις που έχει και δεν θέλει τίποτε άλλο. Θυμός
    Loggato

    «Οι σοφοί άνθρωποι μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
    Οι ανόητοι άνθρωποι μιλούν επειδή πρέπει να πουν κάτι» .

    Πλάτωνας
    misterHATORI
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 497


    WWW
    « Risposta #916 il: Lunedì, 30 Mar 2009, 23:34:02 »

    Πείσμωσα, και λέω μια και κάνω ψιλορεκτιφιέ στο ελικόπτερο να του βάλω και το governor. (Αφού το πληρώσαμε ρε φίλε τι να τόχουμε να κάθεται;)
    (Διότι όταν, λέμε τώρα, θα πετάω ανάποδα και θα κουρέυω τα χόρτα, ε πως να το κάνουμε θέλουμε σταθερές στροφές στον κινητήρα, τρομάρα μου... idiot2)

    Πάντως μου την έχει δώσει η Τ/Κ γιατί κάνω αλλαγές και δεν μου τις παίρνει όπως αυτή που περίγραψα πιο πάνω.
    Σαν να έχει "κλειδώσει" σε αυτές τις ρυθμίσεις που έχει και δεν θέλει τίποτε άλλο. Θυμός
    καλυτερα ρε φιλε οσο ποιο λιγα τοσο ποιο καλα!!!χαχαχχαχχαχαχαχαχχαχα
    Loggato

    "FLY OR DIE!"
    kmiglis
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 292


    get AIRBORNE...!!!


    « Risposta #917 il: Martedì, 31 Mar 2009, 00:14:56 »

    Φίλε Kmiglis εσένα έψαχνα στον ουρανό στο forum σε βρήκα Χαμόγελο
    Κάποτε μου έστειλες σύντομες οδηγίες για να σετάρω το Governor με την JRX9303 και σε ευχαριστώ. Thumbs up
    Αλλά δες ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω και δεν μπορώ να το λύσω.
    1) Βάζω στο Device Sel στο Gear το Gov
    2) Βάζω στο Pitch trim το Pitch Lever (άσχετο...)
    3) Πάω μετά στο Function List και βλέπω την ένδειξη Governor για να βάλω τα ποασοστά κ.λ.π.

    Όλα ωραία ως εδώ!

    Μόλις κλείσω την Τ/Κ και την ξανανοίξω δεν έχει αλλάξει τίποτε, και ούτε βλέπω πλέον την επιλογή Governor στο Function List.
    Kάνω καμία Μ...κία μήπως; Βοήθα αδερφέ!  Δάκρυ
    αδερφακι εχεις κανει μαλ@κια στη φορτιση και εχεις καψει το regulator μεσα.... την ειχα πατησει και εγω καποτε για αυτο να φορτιζεις την μπαταρια της εκτος τηλ/σης.
    διαπιστευμενο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    επκοινωνησε με το σερβις μιας και εχουν πολυ καλη εξυπ.πελατων.
    ξερω ξερω δεν αποθηκευει ουτε τριμ ουτε τιποτα.......
    Loggato

    TDRigid 2011
    manosm1
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 640



    « Risposta #918 il: Martedì, 31 Mar 2009, 00:52:19 »

    Φίλε με πέθανες, με τελείωσες, και ξέρω οτι έχεις δίκιο (σου βγάζω το καπέλο!) Δάκρυ Δάκρυ Δάκρυ
    Ένας φίλος χωρίς να το θέλει την φόρτισε όταν την είχα πρωτοπάρει με λάθος ρεύμα, και είχε κάψει την ασφάλεια.
    Άλλαξα την ασφάλεια και από εκεί και πέρα δούλευε κανονικά (δεν ξέρω όμως ότι είχε κάψει και το regulator, είσαι σίγουρος;)
    Μετά από ένα μήνα περίπου (σήμερα δηλαδή) διαπίστωσα το πρόβλημα.

    Τέλος πάντων, τώρα τι κάνουμε; Έχεις καμιά διεύθυνση ή τηλέφωνο για service εδώ στην Αθήνα; (Την Τ/Κ την έχω πάρει από Αμερική και για να την στείλω ούτε λόγος να γίνεται. Εδώ κάνανε 3 μήνες για να μου την στείλουν και τσακώθηκα και μαζί τους.)

    Και κάτι τελευταίο ρε φίλε. Πως να την φορτίζω από εδώ και στο εξής αφού η μπαταρία έχει κονέκτορα που κουμπώνει στην Τ/Κ, και φορτίζει μόνο μέσω του ομοαξονικού βύσματος στο πλάϊ της Τ/Κ.);

    Σε ευχαριστώ. Αν δεν βαριέσαι στείλε μου μιά απάντηση. Δάκρυ
    Loggato

    «Οι σοφοί άνθρωποι μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
    Οι ανόητοι άνθρωποι μιλούν επειδή πρέπει να πουν κάτι» .

    Πλάτωνας
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Risposta #919 il: Martedì, 31 Mar 2009, 00:54:44 »

    εισαι τυχερος διοτι το λαθος ηταν δικο σου και δεν σε καλυπτει ετσι κ ιαλλιως η εγγυηση....
    Γιατι αν σε καλυπτει η εγγυηση δεν στην αναγνωριζουν στην ευρωπη...!
    Loggato
    manosm1
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 640



    « Risposta #920 il: Martedì, 31 Mar 2009, 00:59:02 »

    Mastoras τώρα με μπέρδεψες!
    Σε τι είμαι τυχερός Γα..ώ την γκαντεμιά μου μέσα! Θυμός
    Loggato

    «Οι σοφοί άνθρωποι μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
    Οι ανόητοι άνθρωποι μιλούν επειδή πρέπει να πουν κάτι» .

    Πλάτωνας
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Risposta #921 il: Martedì, 31 Mar 2009, 01:19:46 »

    Mastoras τώρα με μπέρδεψες!
    Σε τι είμαι τυχερός Γα..ώ την γκαντεμιά μου μέσα! Θυμός
    και καλα θα χτυπιοσουν που δεν την πηρες απο Eλλαδα να εχεις εγγυηση!
    Loggato
    kmiglis
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 292


    get AIRBORNE...!!!


    « Risposta #922 il: Martedì, 31 Mar 2009, 01:42:52 »

    Φίλε με πέθανες, με τελείωσες, και ξέρω οτι έχεις δίκιο (σου βγάζω το καπέλο!) Δάκρυ Δάκρυ Δάκρυ
    Ένας φίλος χωρίς να το θέλει την φόρτισε όταν την είχα πρωτοπάρει με λάθος ρεύμα, και είχε κάψει την ασφάλεια.
    Άλλαξα την ασφάλεια και από εκεί και πέρα δούλευε κανονικά (δεν ξέρω όμως ότι είχε κάψει και το regulator, είσαι σίγουρος;)
    Μετά από ένα μήνα περίπου (σήμερα δηλαδή) διαπίστωσα το πρόβλημα.

    Τέλος πάντων, τώρα τι κάνουμε; Έχεις καμιά διεύθυνση ή τηλέφωνο για service εδώ στην Αθήνα; (Την Τ/Κ την έχω πάρει από Αμερική και για να την στείλω ούτε λόγος να γίνεται. Εδώ κάνανε 3 μήνες για να μου την στείλουν και τσακώθηκα και μαζί τους.)

    Και κάτι τελευταίο ρε φίλε. Πως να την φορτίζω από εδώ και στο εξής αφού η μπαταρία έχει κονέκτορα που κουμπώνει στην Τ/Κ, και φορτίζει μόνο μέσω του ομοαξονικού βύσματος στο πλάϊ της Τ/Κ.);

    ειχα αλλαξει και εγω ασφαλεια και δουλεψε αλλα χωρις να αποθηκευει αλλαγες....
    ο φιλος Διαμαντης μπορει να σε βοηθησει www.heliland.com διοτι ξερω οτι εχει στειλει 9303 για επισκευη(εξωτ.) με πολυ καλα αποτελεσματα.
    οσο για εμενα απαλ οταν το επαθα ηταν αφορμη να παρω την καινουργια αναβαθμισμενη 9303(heli) 2048 steps  αναλυση.
    φορτιση.....θα βγαζεις την μπαταρια της jr εκτος τ/κ και εχοντας φτιαξει 2 συρματακια με pin (βελονες) θα τις καρφωσεις στις δυο τρυπες του βυσματος της μπαταριας και τις αλλες δυο ακρες απο τα συρματακια τα καρφωνεις στην εξοδο του φορτιστη προσεχοντας την πολικοτητα.
    για να σε διευκολυνω  τετοια συρματακια βρηκα απο μια λιπο παλια που ειχα και εκοψα τα συρματα που πανε στον  balancer με το αναλογο βυσμα, απλα τραβηξα λιγο τα δυο απο αυτα και εκανα την δουλεια μου..
    ετσι φορτιζω πλεον λιγο προχειρα μεν αλλα αξιοπιστα δε!!!
    ελπιζω να σε κατατοπισα λιγο και συγνωμη για ορθογραφικα και συντακτικα λαθη....

    ]
    Loggato

    TDRigid 2011
    manosm1
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 640



    « Risposta #923 il: Martedì, 31 Mar 2009, 07:47:37 »

    Φιλαράκι νά'σαι καλά και σε ευχαριστώ (ποιός νοιάζεται για ορθογραφικά λάθη κ.λ.π. και μην ζητάς συγνώμη!)  Thumbs up
    Όσο για την αναβάθμιση τι εννοείς; Η δικιά μου υποτίθεται ότι είναι η ελικοπτερίστικη, και από ότι βλέπω στο manual, το resolution είναι 2048.
    Αγοράστηκε σχετικά πρόσφατα (τον Δεκέμβριο).  Undecided
    Loggato

    «Οι σοφοί άνθρωποι μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
    Οι ανόητοι άνθρωποι μιλούν επειδή πρέπει να πουν κάτι» .

    Πλάτωνας
    misterHATORI
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 497


    WWW
    « Risposta #924 il: Martedì, 31 Mar 2009, 08:24:34 »

    μανωλη τι εκανε μωρε τα εκαψες ολαααααααα
    ΥΣ αγορασε κ καμια πυροσβεστηρα!!!!!!!χαχαχαχα
    Loggato

    "FLY OR DIE!"
    cu19x
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 464


    Μωραΐτης Γιώργος


    « Risposta #925 il: Martedì, 31 Mar 2009, 08:56:19 »

    Καλημέρα σας.

    Χθες έκανα μια πρόχειρη τοποθέτηση των ηλεκτρικών. Προβληματίστηκα λιγάκι όμως Huh. Καθώς έβαζα ένα-ένα τα βίσματα των servo-gyro κλπ στις αντίστοιχες θύρες του δέκτη (έχει 7 θύρες), μου μένει στο τέλος μία τελευταία για να τοποθετηθεί και το βύσμα του gov (στο μονό καλώδιο αναφέρομαι και όχι στο τριπλό που πάει στη θέση του throttle) αλλά και το βύσμα της παροχής ρεύματος από το regulator. Μετά από σύντομη σκέψη παρατήρησα πως το governor δίνει το μοναδικό καλώδιο του στο τρίτο pin (δεξί) του δικού του βύσματος, ενώ το regulator καταλάμβανε τα δύο πρώτα pin του δικού του βύσματος. Από την στιγμή που είχα μια καινή θύρα και δύο βύσματα, έκανα τα δύο ένα, δηλαδή έβγαλα το καλώδιο+pin του governor από το βύσμα του και το τοποθέτησα στην καινή-αντίστοιχη θέση του βύσματος του regulator. Αφού τελείωσα έδωσα ρεύμα και όλα φαινόντουσαν να δουλεύουν οκ. Ελπίζω να έκανα καλή επιλογή και να μην πάρω στα χέρια τα ηλεκτρικά με τις βλακείες μου.

    Αν η συνδεσμολογία που περιέγραψα πάνω είναι σωστή, τότε τι είναι πιο ασφαλές? Ο συνδυασμός σε ένα βύσμα του regulator με το governor ή του regulator με το σήμα του gyro (που και αυτό είναι μονό)?

    Κατά τα άλλα δεν είχα χρόνο να κάνω πολλά χθες. Αυτό που παρατήρησα όμως είναι ότι το align GP750 έρχεται με manual στα κινέζικα laugh laugh και ότι τα σερβάκια της align είναι δύναμη. Μόλις δε, έβαλα 100% στη ρύθμιση της ΤΧ για το swashplate, έβγαλε τρελές μοίρες.....Αλλά βρε παιδιά πολυυυυυυυυυυυυυυυυυυ φασαριόζικα. Επίσης δεν παρατήρησα να τρελαίνεται το tail servo (align DS620) κατά το σετάρισμα του GP750 gyro της align όπως είχε αναφερθεί κάπου εδώ στο topic. Σίγουρα όμως οι δυνατότητες θα φανούν στην πραγματική λειτουργία.

    Αυτά από εμένα.
    Loggato



    Trex 600NSP
    HDX 450 V3
    Walkera 36
    Kyosho EP Caliber M24
    manosm1
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 640



    « Risposta #926 il: Martedì, 31 Mar 2009, 11:30:26 »

    μανωλη τι εκανε μωρε τα εκαψες ολαααααααα
    ΥΣ αγορασε κ καμια πυροσβεστηρα!!!!!!!χαχαχαχα
    Άστα φίλε. Θυμάσαι τότε με την φόρτιση που έψαχνα για ασφάλεια από την μ...κία του άλλου;
    Φαίνεται πως έκανε μεγαλύτερη ζημιά και το ανακάλυψα τώρα τυχαία. Και το θέμα είναι πως θα το φτιάξω; Δάκρυ
    Loggato

    «Οι σοφοί άνθρωποι μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
    Οι ανόητοι άνθρωποι μιλούν επειδή πρέπει να πουν κάτι» .

    Πλάτωνας
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Risposta #927 il: Martedì, 31 Mar 2009, 12:47:25 »

    Καλημέρα σας.

    Χθες έκανα μια πρόχειρη τοποθέτηση των ηλεκτρικών. Προβληματίστηκα λιγάκι όμως Huh. Καθώς έβαζα ένα-ένα τα βίσματα των servo-gyro κλπ στις αντίστοιχες θύρες του δέκτη (έχει 7 θύρες), μου μένει στο τέλος μία τελευταία για να τοποθετηθεί και το βύσμα του gov (στο μονό καλώδιο αναφέρομαι και όχι στο τριπλό που πάει στη θέση του throttle) αλλά και το βύσμα της παροχής ρεύματος από το regulator. Μετά από σύντομη σκέψη παρατήρησα πως το governor δίνει το μοναδικό καλώδιο του στο τρίτο pin (δεξί) του δικού του βύσματος, ενώ το regulator καταλάμβανε τα δύο πρώτα pin του δικού του βύσματος. Από την στιγμή που είχα μια καινή θύρα και δύο βύσματα, έκανα τα δύο ένα, δηλαδή έβγαλα το καλώδιο+pin του governor από το βύσμα του και το τοποθέτησα στην καινή-αντίστοιχη θέση του βύσματος του regulator. Αφού τελείωσα έδωσα ρεύμα και όλα φαινόντουσαν να δουλεύουν οκ. Ελπίζω να έκανα καλή επιλογή και να μην πάρω στα χέρια τα ηλεκτρικά με τις βλακείες μου.

    Αν η συνδεσμολογία που περιέγραψα πάνω είναι σωστή, τότε τι είναι πιο ασφαλές? Ο συνδυασμός σε ένα βύσμα του regulator με το governor ή του regulator με το σήμα του gyro (που και αυτό είναι μονό)?

    Κατά τα άλλα δεν είχα χρόνο να κάνω πολλά χθες. Αυτό που παρατήρησα όμως είναι ότι το align GP750 έρχεται με manual στα κινέζικα laugh laugh και ότι τα σερβάκια της align είναι δύναμη. Μόλις δε, έβαλα 100% στη ρύθμιση της ΤΧ για το swashplate, έβγαλε τρελές μοίρες.....Αλλά βρε παιδιά πολυυυυυυυυυυυυυυυυυυ φασαριόζικα. Επίσης δεν παρατήρησα να τρελαίνεται το tail servo (align DS620) κατά το σετάρισμα του GP750 gyro της align όπως είχε αναφερθεί κάπου εδώ στο topic. Σίγουρα όμως οι δυνατότητες θα φανούν στην πραγματική λειτουργία.

    Αυτά από εμένα.
    Τι εκανες εκει περα βγαλτα ολα................ κανε οτι λεει το manual τα λεει αναλυτικα......... δεν γινονται αυτα τα 2 ενα.... εκει μπαινει η μπαταρια και στο gov μπαινει το htrottle σερβο αν καταλαβα τι εκανες!

    Παντως εχεις αρκετη φαντασια xxaxa!
    Loggato
    cu19x
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 464


    Μωραΐτης Γιώργος


    « Risposta #928 il: Martedì, 31 Mar 2009, 13:38:19 »

    Καλημέρα σας.

    Χθες έκανα μια πρόχειρη τοποθέτηση των ηλεκτρικών. Προβληματίστηκα λιγάκι όμως Huh. Καθώς έβαζα ένα-ένα τα βίσματα των servo-gyro κλπ στις αντίστοιχες θύρες του δέκτη (έχει 7 θύρες), μου μένει στο τέλος μία τελευταία για να τοποθετηθεί και το βύσμα του gov (στο μονό καλώδιο αναφέρομαι και όχι στο τριπλό που πάει στη θέση του throttle) αλλά και το βύσμα της παροχής ρεύματος από το regulator. Μετά από σύντομη σκέψη παρατήρησα πως το governor δίνει το μοναδικό καλώδιο του στο τρίτο pin (δεξί) του δικού του βύσματος, ενώ το regulator καταλάμβανε τα δύο πρώτα pin του δικού του βύσματος. Από την στιγμή που είχα μια καινή θύρα και δύο βύσματα, έκανα τα δύο ένα, δηλαδή έβγαλα το καλώδιο+pin του governor από το βύσμα του και το τοποθέτησα στην καινή-αντίστοιχη θέση του βύσματος του regulator. Αφού τελείωσα έδωσα ρεύμα και όλα φαινόντουσαν να δουλεύουν οκ. Ελπίζω να έκανα καλή επιλογή και να μην πάρω στα χέρια τα ηλεκτρικά με τις βλακείες μου.

    Αν η συνδεσμολογία που περιέγραψα πάνω είναι σωστή, τότε τι είναι πιο ασφαλές? Ο συνδυασμός σε ένα βύσμα του regulator με το governor ή του regulator με το σήμα του gyro (που και αυτό είναι μονό)?

    Κατά τα άλλα δεν είχα χρόνο να κάνω πολλά χθες. Αυτό που παρατήρησα όμως είναι ότι το align GP750 έρχεται με manual στα κινέζικα laugh laugh και ότι τα σερβάκια της align είναι δύναμη. Μόλις δε, έβαλα 100% στη ρύθμιση της ΤΧ για το swashplate, έβγαλε τρελές μοίρες.....Αλλά βρε παιδιά πολυυυυυυυυυυυυυυυυυυ φασαριόζικα. Επίσης δεν παρατήρησα να τρελαίνεται το tail servo (align DS620) κατά το σετάρισμα του GP750 gyro της align όπως είχε αναφερθεί κάπου εδώ στο topic. Σίγουρα όμως οι δυνατότητες θα φανούν στην πραγματική λειτουργία.

    Αυτά από εμένα.
    Τι εκανες εκει περα βγαλτα ολα................ κανε οτι λεει το manual τα λεει αναλυτικα......... δεν γινονται αυτα τα 2 ενα.... εκει μπαινει η μπαταρια και στο gov μπαινει το htrottle σερβο αν καταλαβα τι εκανες!

    Παντως εχεις αρκετη φαντασια xxaxa!

    Φίλε mastora. Ίσως να μην έχω καταλάβει εγώ σωστά και να έκανα τρελή πατάτα, αλλά με τις ελάχιστες ηλεκτρολογικές μου γνώσεις φαινόταν σωστό. Λοιπόν:

    Στο gov μπαίνει το βύσμα του throttle servo και βγάζει 4 καλώδια. Τα 3 μαζί σε ένα βύσμα που πάει στο throttle του δέκτη και  το 4ο σε ένα ξεχωριστό βύσμα =   (1 βύσμα τριπλού καλωδίου)+(1 βύσμα μονού καλωδίου)
    Στο gyro μπαίνει το βύσμα του tail servo και βγάζει 4 καλώδια.  Τα 3 μαζί σε ένα βύσμα που πάει στο rudder του δέκτη και το 4ο σε ένα ξεχωριστό βύσμα =          (1 βύσμα τριπλού καλωδίου)+(1 βύσμα μονού καλωδίου)
    Βύσμα elev=                                                                                                                                                                                                            (1 βύσμα τριπλού καλωδίου)
    Βύσμα ail=                                                                                                                                                                                                               (1 βύσμα τριπλού καλωδίου)
    Βύσμα col=                                                                                                                                                                                                              (1 βύσμα τριπλού καλωδίου)
    Τροφοδοσία από regulator=                                                                                                                                                                                       (1 βύσμα διπλού καλωδίου)

    Όλα αυτά είναι 8 βύσματα και πρέπει να μπουν σε 7 θύρες που διαθέτει ο δέκτης. Έτσι έκανα τα δύο βύσματα (μονό και διπλό) σε ένα τριπλό.

    Για ξαναδείτε το παρακαλώ.
    Loggato



    Trex 600NSP
    HDX 450 V3
    Walkera 36
    Kyosho EP Caliber M24
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Risposta #929 il: Martedì, 31 Mar 2009, 13:44:41 »

    λοιπον εχεις 7 καναλια +1 για ρευμα... οποτε το regulator παει σε αυτο και τελος...
    παμε πρακατω βαζεiς:
    1) ail to ail
    2)elev to elev
    3)pitch to aux1
    4)gyro to gear
    5)gyro to rudder
    6)governor to throttle
    7)gov to aux 2
    ααα και το gkazi πανω στο governor!

    να που βγαινουν 7 καναλια..
    Loggato
    Pagine: 1 ... 59 60 61 [62] 63 64 65 ... 119     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Moderatore: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Topic: T REX 600 NITRO
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.023 secondi con 25 queries.