Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.511 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 00:37:53

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 00:37:53

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Gestern um 23:55]

    [Gestern um 16:04]

    von geoli
    [Gestern um 15:43]

    [Gestern um 14:48]

    [Donnerstag, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Freitag, 26 Apr 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304511
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 72
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 1
    Gäste: 74
    Gesamt: 75
    Themavorwähler

    Seiten: 1 ... 42 43 44 [45] 46 47 48 ... 119     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: T REX 600 NITRO  (Gelesen 287856 mal)
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Antwort #660 am: Montag, 26 Jan 2009, 18:21:27 »

    kmigli για πες μου λιγο πως ζυγιζεις το heli ποιο εινια το κεντρο βαρους δλδ?
    Gespeichert
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Antwort #661 am: Montag, 26 Jan 2009, 18:27:11 »

    Ανοιξε τα blades, ευθιγραμμισε τα, φερε καθετα στο frame το flybar και κρεμασε το απο 'κει βρε.
    Gespeichert

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    Ταρτης
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 285



    « Antwort #662 am: Montag, 26 Jan 2009, 18:39:59 »

    Γεια σας φιλοι!
    Φιλε MaSt0RaS,το Ε/Π θα το ζυγισεις με τον εξης τροπο(ο οποιος δουλευει για μενα,ετσι;;;!!!)
     Με μισο ντεποζιτο γεματο και τα παντα πανω στο Ε/Π(μπαταρια και canopy)θα πιασεις το Ε/Π απο το ενα grip με το δεξι χερι,και με τον αριστερο δεικτη θα ακουμπησεις το κατω μερος του κεντρικου αξονα.
     Rollαρεις το Ε/Π 45 μοιρες,ωστε το Ε/Π να ταλαντευεται πανω στον κεντρικο αξονα.
     Αναλογως το που ισοροπει το Ε/Π,μετακινεις και την μπαταρια μπρος-πισω ωστε να το Ε/Π να ερθει παραλληλα με το εδαφος και να μην κλινει προς την μπουμα η την μουρη.
     Σε ακραιες περιπτωσεις,μετακινεις και τα ηλεκτρονικα.


    Υ.Σ στο ταπεινο πλην τιμιο ΤΤ ZeroA governor δουλευω το 9253(0.8 sec/60deg) με ενα Align voltage step down αναμεσα σερβο και γκοβερνορα.Τα cyclic servos εχουν ταχυτητα 0.15sec/60deg
     Μια διευκρινηση.Δεν πα'να'χεις το σουπερ γρηγορο σερβο στο γκαζι σου,αν το μοτερ δεν ειναι καλα ρυθμισμενο,δεν κανεις τιποτα!!!!!!
    Gespeichert

    Ολοι για εναν και ενας για ολους!
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Antwort #663 am: Montag, 26 Jan 2009, 18:56:54 »

    Για σου φιλε Ταρτη! Ομολογω πως με μπερδευσες λιγακι... Εκπληξη
    Αν το κρεμασεις απο το flybar και το τσεκαρεις ως προς τον αξωνα του elevator δεν αρκει;
    Gespeichert

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    Ταρτης
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 285



    « Antwort #664 am: Montag, 26 Jan 2009, 19:17:48 »

    Φιλε Δημητρη,η μεθοδος με το flybar ηταν η πρωτη που δοκιμασα.
    Οταν δοκιμασα την αλλη μεθοδο,εμεινα πιο ευχαριστημενος.
    Με την μεθοδο "flybar" μπορει να εχεις οπτικο σφαλμα.Μπορει να εχεις μη ακριβη ενδειξη λογω τριβης δακτυλων και flybar.
    Η "αλλη" μεθοδος ειναι ζυγαρια!!!Και τριβη μηδεν λογω των ρουλεμαν!
    Gespeichert

    Ολοι για εναν και ενας για ολους!
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Antwort #665 am: Montag, 26 Jan 2009, 19:27:39 »

    Χμ... σωστος!!! Thumbs up
    Αρκει βεβαια να "αλφαδιασει" ο κεντρικος αξωνας...
    Gespeichert

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    kmiglis
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 292


    get AIRBORNE...!!!


    « Antwort #666 am: Montag, 26 Jan 2009, 19:36:16 »

    kmigli για πες μου λιγο πως ζυγιζεις το heli ποιο εινια το κεντρο βαρους δλδ?
    ακολουθω τη μεθοδο του κρεμασματος απο το γκριπσ με ισομακρα κορδονια και αλφαδι στα σκιντ.
    τελικα αφαιρεσα ενα πακ γιατι ειχα βαλει δυο της αλαιν, και το ε/π εκατσε κοτα με μισο γεματο ντεποζιτο.
    απλα θα αλλαζω πακ αντι να τα κουβαλαω πανω ολη την ωρα ο εξυπνος.
    Gespeichert

    TDRigid 2011
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Antwort #667 am: Montag, 26 Jan 2009, 19:36:33 »

    Για να διευκρινιστεί καλύτερα τί εννοεί ο φίλος Ταρτης, πάρε μιά μπετονιά ή ένα ράμα,
    κεντράρισε τα blades παράληλα μέ την puma, και πέρασε το ράμα στήν τρύπα απο τα γρανάζια, και κρεμασέ το.

    Εννοείτε οτι, περνάς από την τρύπα που είναι κάθετα με τον άξονα...όχι όποια βρείς.... Grin Grin



    * zygi.JPG (81.01 KB, 600x450 - angeschaut 172 Mal.)
    Gespeichert

    Sponsored by: nemhobby.com 

    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Antwort #668 am: Montag, 26 Jan 2009, 19:42:45 »

    Υ.Σ στο ταπεινο πλην τιμιο ΤΤ ZeroA governor δουλευω το 9253(0.8 sec/60deg) με ενα Align voltage step down αναμεσα σερβο και γκοβερνορα.

    Καλά και το ανέφερες φίλε, γιατί νόμιζα ότι ήσουν με το 9254. Wink
    Gespeichert

    Sponsored by: nemhobby.com 

    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Antwort #669 am: Montag, 26 Jan 2009, 19:48:07 »

    vtr, πολυ σωστη η παρατηρηση σου. Οντως το Ε\Π ζυγιζει καλα στο γραναζι. Thumbs up
    Gespeichert

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Antwort #670 am: Montag, 26 Jan 2009, 19:59:47 »

    vtr, πολυ σωστη η παρατηρηση σου. Οντως το Ε\Π ζυγιζει καλα στο γραναζι. Thumbs up

    Η παρατήρηση ήταν του Τάρτη.  Εγώ απλά διευκρίνισα. Wink
    Gespeichert

    Sponsored by: nemhobby.com 

    kmiglis
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 292


    get AIRBORNE...!!!


    « Antwort #671 am: Montag, 26 Jan 2009, 20:01:19 »

    μεχρι ποσα κλικ τριμ εμπρος η πισω ειναι επιτρεπτο να γινει διορθωση λογο διαφορας βαρους ?
    Gespeichert

    TDRigid 2011
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Antwort #672 am: Montag, 26 Jan 2009, 20:09:04 »

    Φιλε kmiglis αυτο νομιζω ειναι υποκειμενικο. Εξαρταται απο το ποσο καλα εχεις στησει-τριμαρει το Ε/Π.
    Gespeichert

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    kmiglis
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 292


    get AIRBORNE...!!!


    « Antwort #673 am: Montag, 26 Jan 2009, 20:17:35 »

    Φιλε kmiglis αυτο νομιζω ειναι υποκειμενικο. Εξαρταται απο το ποσο καλα εχεις στησει-τριμαρει το Ε/Π.

    εαν υποθεσουμε οτι στο κεντρο του στικ  εχουμε 0 μοιρες και ειμαστε και καλα τριμαρισμενοι τοτε στην αιωρηση ειμαστε σταθεροι οσο μπορουμε να ειμαστε,
    εαν επισεις υποθεσουμε οτι ειμαστε λιγο πιο βαρυτεροι στη μυτη τοτε το ε/π φευγει λιγο μπροστα και διορθωνουμε με πισω τριμ.
    ποσο τριμ ειναι επιτρεπτο? για ακροβατικη πτηση παντα....
    Gespeichert

    TDRigid 2011
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Antwort #674 am: Montag, 26 Jan 2009, 20:32:42 »

    ποσο τριμ ειναι επιτρεπτο? για ακροβατικη πτηση παντα....

    Ρέ φίλε kmiglis, αυτό που ρωτάς, δεν νομίζω να έχει βάση.
    Μπορεί να χρειαστεί να τριμάρεις και όλη τήν διαδρομή. 

    Οταν οι αποκλίσεις είναι μεγάλες, είτε προέρχονται απο κακή ρύθμιση είτε προέρχονται απο βάρος, μερικά κλίκ είναι τίποτα.....

    Δέν υπάρχει stantar.  Απλά φροντίζεις να φύγεις απο το σπίτι, όσο γίνεται καλύτερα ρυθμισμένος... Wink
    Gespeichert

    Sponsored by: nemhobby.com 

    Seiten: 1 ... 42 43 44 [45] 46 47 48 ... 119     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Moderator: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Thema: T REX 600 NITRO
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.031 Sekunden mit 25 Zugriffen.