Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.517 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 05:42:32

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 05:42:32

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304517
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 45
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 16
    Total: 16
    Choix de thème

    Pages: 1 ... 5 6 7 [8] 9 10 11     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Τηλέμαχος - Η κατασκευή  (Lu 92854 fois)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Répondre #105 le: Mardi, 13 Janv. 2009, 06:25:26 »

    Με τον ίδιο τρόπο καλύπτουμε το stabilizer από την κάτω πλευρά και κόβουμε γύρω-γύρω με ξυράφι



    Στη συνέχεια καλύπτουμε την άνω επιφάνεια...



    ... καθαρίζουμε ...



    ... και κολλάμε το περιθώριο.


    Journalisée

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Répondre #106 le: Mardi, 13 Janv. 2009, 06:32:11 »

    Στην άτρακτο  κολλάμε πρώτα το κίτρινο...



    ...και στη συνέχεια το μπλε.



    Μετά από όλα αυτά έχουμε ένα μοντέλο ARF!

    Journalisée

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #107 le: Mardi, 13 Janv. 2009, 08:07:39 »

    Ελα να πάρεις λίγο γκρίζο να βάλεις παράθυρα.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Répondre #108 le: Mardi, 13 Janv. 2009, 09:15:22 »

    Ελα να πάρεις λίγο γκρίζο να βάλεις παράθυρα.

    Έρχομαι! (το απόγευμα στις 6μμ) Cheesy
    Journalisée

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 814



    « Répondre #109 le: Mardi, 13 Janv. 2009, 09:17:15 »

    Καλημέρα
    Άριστη παρουσίαση μα και κατασκευή!!  Thumbs up
    Μια παρατήρηση όσον αφορά το μονοκοτάρισμα της ατράκτου, δεν θα πρεπε αυτό να ξεκινάει από την ουρά προς τα εμπρός προσθέτοντας τα επιλεγμένα χρώματα έτσι ώστε το κάθε κομμάτι monokote να πατά το προηγούμενο και ο αέρας να μην μπορεί να το ξεκολλήσει?


    dapan
    Journalisée

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Répondre #110 le: Mardi, 13 Janv. 2009, 09:26:58 »

    Καλημέρα
    Άριστη παρουσίαση μα και κατασκευή!!  Thumbs up
    Μια παρατήρηση όσον αφορά το μονοκοτάρισμα της ατράκτου, δεν θα πρεπε αυτό να ξεκινάει από την ουρά προς τα εμπρός προσθέτοντας τα επιλεγμένα χρώματα έτσι ώστε το κάθε κομμάτι monokote να πατά το προηγούμενο και ο αέρας να μην μπορεί να το ξεκολλήσει?


    dapan

    Καλημέρα Παντελή και ευχαριστώ.
    Έχεις δίκιο. Εμπρός ισχύει. Ελπίζω πίσω να αντέξει το κόκκινο που πατάει την ένωση του κίτρινου - μπλέ.  Huh
    Journalisée

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Répondre #111 le: Mardi, 13 Janv. 2009, 09:41:18 »

    Mια ερωτηση: στα πηδαλια, δεν μπηκαν μεντεσεδες;  worry
    Journalisée

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    Geοrge
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.042



    « Répondre #112 le: Mardi, 13 Janv. 2009, 09:44:26 »

    Παρα πολύ ωραία δουλεία Χαμόγελο
    Μπορείς να μας πείς evan, όσα μπορούν να χωρέσουν και να μεταφερθούν μέσα από ένα γραπτό κείμενο, στα μαρκαρισμένα σημεία τις φωτογραφίας που έχω παρακάτω τι τεχνική ακολουθούμε ώστε να βγεί ένα ωραίο σύνολο ?
    Είναι ενα σημείο του μονοκοταρίσματος που πάντα το απέφευγα γιατι το μου έβγαινε ζαβό και το φοβόμουνα
    Τα λέει και ο jkon στο βιβλίο του αλλα δέν λένε  ότι η επανάληψη είναι η "μητέρα" της μάθησης



    Γιώργος


    * epeksigisigeorge.JPG (67.05 Ko, 800x600 - vu 1412 fois.)
    Journalisée
    alleo
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 216


    « Répondre #113 le: Mardi, 13 Janv. 2009, 10:44:13 »

    Η  Τεχνική  του  Βαγγέλη,  που  καιρό  τώρα  μας  επιδικνύεται,  είναι  άψογη  και  μπορώ  να  πω,  όχι  για  σεμινάριο,  αλλά  για  φοιτητές  Πολυτεχνικής  σχολής  πάνω  στο  αντικείμενο.
    Είναι  τεχνική  άνθρώπων  που  είναι  ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΕΣ  (  αερομοντελιστές ),  την  οποία  δυστυχώς  οι  νέοι  με  τα έτοιμα  που  κυκλοφορούν,  δεν  μπορούν  να  την  αποκτήσουν.  Από  την  άλλη  με  την  κυκλοφορία  των  ARF,  έχει  μεγαλώσει  ο  χώρος  μας.  Δεν  εμποδίζεται  όμως  και  ο  ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΗΣ  να  ασχοληθεί  με  την  κατασκευή.  Υπάρχουν  ακόμη  μερικά  κιτ  της  Top  Fliight  ή  και  σχέδια  κυκλοφορούν,  που  μπορεί  κανείς  να  ξεκινήσει  την  κατασκευή.
    Ο  "Τηλέμαχος"  είναι  μία  ευγενής  προσφορά  στον  νέο  αερομοντελιστή,  του  Γιάννη  Κωνσταντακάτου,  μήπως  μπορέσει  κανείς  και  ασχοληθεί  με  την  κατασκευή.  Πάρα  πολλοί  ασχολήθηκαν  με  την  πάροδο  του  χρόνου,  και  μάθαν  να  κατασκευάζουν  λόγω  του  σχεδίου  και  των  οδηγιών  του  Γιάννη.  Μεταξύ  αυτών  και  κάποια  μικρά  παιδιά  που  τα  ονομάζουν  ΑΕΡΟΠΡΟΣΚΟΠΟΥΣ.  Είναι  μία  ειδικότητα  του  Σώματος  Ελλήνων  Προσκόπων  κύριε  Κυρμπέση,  που  σκοπό  έχει  να  δώσει  αντικείμενο  έρευνας,  μεθόδου,  ασχολίας,  μελέτης,  κατασκευής,  κ.λ.π.  σε  νέους  ανθρώπους,  αντί  για  μπαρ,  φούμες,  αλκοόλ,  ναρκωτικά  κ.λ.π.  ΄Εχει  περάσει  πολύς  κόσμος  από  τις  τάξεις  των  αεροπροσκόπων,  και  ευγνομωνούμε  εκείνους  που  μας  ενέταξαν  σε  αυτούς.  Αν  δεν  τους  ξέρεις  Νικολάκη  έχασες.
    Αλλά  τι  να  σου  λέω  για  κατασκευές  και  μπάλσα,  ο  ελικοπτεράς  δεν  ξέρει  από  αυτά.  Καιρός  είναι  να  μάθεις  τι  θα  πει  μπάλσα.  Παραδίδονται  και  μαθήματα.  Ευτυχώς  που  ο  κουμπάρος  μου  και  φίλος  σου  ξέρει,  και  δεν  τον  κατατάσω  στην  ίδια  κατηγορία.
    Χαιρετίσματα  στη  Θράκη.       
    Journalisée

    Αλέκος Λεονταρίτης
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Répondre #114 le: Mardi, 13 Janv. 2009, 12:05:53 »

    Mια ερωτηση: στα πηδαλια, δεν μπηκαν μεντεσεδες;  worry

    Μή βιάζεσαι! Έρχονται και οι μεντεσέδες  Wink

    Παρα πολύ ωραία δουλεία Χαμόγελο
    Μπορείς να μας πείς evan, όσα μπορούν να χωρέσουν και να μεταφερθούν μέσα από ένα γραπτό κείμενο, στα μαρκαρισμένα σημεία τις φωτογραφίας που έχω παρακάτω τι τεχνική ακολουθούμε ώστε να βγεί ένα ωραίο σύνολο ?
    Είναι ενα σημείο του μονοκοταρίσματος που πάντα το απέφευγα γιατι το μου έβγαινε ζαβό και το φοβόμουνα
    Τα λέει και ο jkon στο βιβλίο του αλλα δέν λένε  ότι η επανάληψη είναι η "μητέρα" της μάθησης

    Γιώργος

    Δεν έχω να προσθέσω πολλά σ'αυτά που γράφει ο jkon http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-088.htm
    Τα tips του stabilizer δεν παρουσιάζουν ιδιαίτερη δυσκολία. Τέντωμα την ώρα που ζεσταίνεις και στρώνει ικανοποιητικά.
    Το δυσκολότερο σημείο είναι τα μπροστινό σημείο των tips του φτερού.
    Εδώ μετράει η ποιότητα του φιλμ. Το Oracover είναι πολύ καλύτερο από το Monokote. Διαφορές υπάρχουν και στα χρώματα της ίδιας εταιρίας. Το Oracover Cub yellow είναι πολύ καλύτερο από το κόκκινο. Το κόκκινο έχει μικρότερη ελαστικότητα θέλει χαμηλότερη θερμοκρασία και έχεις την αισθηση ότι προτιμάει να συρρικνωθεί παρά να κολλήσει.
    Επίσης, μεγάλο ρόλο παίζει η σχεδίαση και κατασκευή των ακροπτερυγίων. Τα κάθετα τριγωνάκια πρέπει να είναι ευθεία και όχι καμπύλα.
    Το χείλος προσβολής να προεκτείνεται στα ακροπτερύγια και να είναι κατάλληλα διαμορφωμένο.
    Τέλος χρειάζεται σωστή θερμοκρασία στο σίδερο και δυνατό τέντωμα την ώρα που ζεσταίνεις και κολλάς.
    Φυσικά, είναι θέμα εμπειρίας και θα χρειαστεί να χαλάσουμε αρκετό φιλμ μέχρι να επιτύχουμε ικανοποιητικό αποτέλεσμα.
    Δυστυχώς δεν μπορούσα να βγάζω φωτογραφίες εκείνη την ώρα.

    ...Η  Τεχνική  του  Βαγγέλη,  που  καιρό  τώρα  μας  επιδικνύεται,  είναι  άψογη  και  μπορώ  να  πω,  όχι  για  σεμινάριο,  αλλά  για  φοιτητές  Πολυτεχνικής  σχολής  πάνω  στο  αντικείμενο...


    Αλέκο καλημέρα. Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
    Μακάρι αυτή η παρουσίαση να γίνει αφορμή για περισσότερες κατασκευές, περισσότερη γνώση και πιο ολοκληρωμένη αντίληψη του αερομοντελισμού.
    Journalisée

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #115 le: Mardi, 13 Janv. 2009, 12:35:35 »

    Το δυσκολότερο σημείο είναι τα μπροστινό σημείο των tips του φτερού.

    Οταν το τελευταίο κομμάτι μπάλσα του ακροπτερύγιου έχει μεγαλύτερη γωνία (φάλτσο), έτσι ώστε να έρχεται στην νοητή ευθεία με την καμπύλη των πλευριδίων, το πλαστικό φιλμ στρώνει εύκολα.

    Οταν όμως είναι με μικρότερη γωνία, όπως στο σχέδιο του Τηλέμαχου, υπάρχουν τρεις τεχνικές για την επάνω επιφάνεια:

    1) τραβάμε το φιλμ που έχει ήδη καλύψει το κύριο μέρος του φτερού, και προορίζεται να καλύψει και τα ακροπτερύγια,  προς τα έξω και κάτω, ζεσταίνοντας με το πιστολάκι όλη την περιοχή του ακροπτερύγιου. Τα φιλμ αυτά, όταν τα εφελκύεις προς την μία κατεύθυνση, μαζεύουν προς την άλλη. Για να γίνει αυτό πρέπει να υπάρχει αρκετό ελεύθερο περιθώριο, για να το πιάσουμε χωρίς να καούμε.

    2) βάζουμε τελείως ανεξάρτητο κομμάτι φιλμ για το ακροπτερύγιο (ίδιο ή άλλο χρώμα) το οποίο κόβουμε ελλειπτικά για να καθήσει στο τελευταίο πλευρίδιο ευθύγραμμα. Οπως κάθεται αυτό το κομμάτι, δεν αφήνει μπόσικα, θα τεντώσει καλά.

    3) ξεκινάμε με ολόκληρο κομμάτι, που θα καλύψει και το ακροπτερύγιο, το κολλάμε καλά έως και το τελευταίο πλευρίδιο. Μετά το κόβουμε με το μαχαιράκι ακριβώς απ' έξω και παράλληλα από αυτό, από το χείλος προσβολής έως το μέγιστο σημείο του πλευρίδιου. Μετά με την βοήθεια σελλοτεϊπ, φέρνουμε την άκρη του ελεύθερου τμήματος που μόλις κόψαμε να καθήσει υπό γωνία επάνω στην υπάρχουσα επιφάνεια του φιλμ, επάνω στο τελευταίο πλευρίδιο, και όσο πάει ακόμα προς τα μέσα.  Ετσι μαζεύουμε τα μπόσικα από το τμήμα του ακροπτερύγιου κοντά στο χείλος προσβολής.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #116 le: Mardi, 13 Janv. 2009, 12:48:28 »

    Καλημέρα
    Άριστη παρουσίαση μα και κατασκευή!!  Thumbs up
    Μια παρατήρηση όσον αφορά το μονοκοτάρισμα της ατράκτου, δεν θα πρεπε αυτό να ξεκινάει από την ουρά προς τα εμπρός προσθέτοντας τα επιλεγμένα χρώματα έτσι ώστε το κάθε κομμάτι monokote να πατά το προηγούμενο και ο αέρας να μην μπορεί να το ξεκολλήσει?

    dapan
    Καλημέρα Παντελή και ευχαριστώ.
    Έχεις δίκιο. Εμπρός ισχύει. Ελπίζω πίσω να αντέξει το κόκκινο που πατάει την ένωση του κίτρινου - μπλέ.  Huh

    Ο Παντελής έχει σωστή απορία. Το θέμα δεν είναι αν θα ξεκολλήσει από τον αέρα, αλλά από τα λάδια.

    Οπως τα έβαλε ο Evan διάλεξε να καλύψει το ανοιχτό χρώμα με το σκούρο. Εδώ ίσως ήταν αναγκαία μία λωρίδα Balsarite, ή Balsaloc για να ενισχυθεί η πρόσφυση. Αλλά και χωρίς αυτές τις πρόσθετες κόλλες, αρκεί ένα καλό καθάρισμα με ασετόν, ή οινόπνευμα, στην άκρη του φιλμ που θα επικαλυφθεί με το νέο. Το Oracover έχει καλή πρόσφυση επάνω στον εαυτό του.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    nikostantan
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 45



    « Répondre #117 le: Mardi, 13 Janv. 2009, 13:35:16 »

    ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΩ  ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ !!!!

           ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΤΕΛΙΑΣ ΑΥΤΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΙΣ , ΜΟΥ ΔΕΙΝΕΤΕ ΤΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΝΑ ΞΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΩ ΓΙΑ ΤΡΙΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟΝ  ΤΗΛΕΜΑΧΟ  !
    Journalisée
    G.Skargiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.639



    WWW
    « Répondre #118 le: Mardi, 13 Janv. 2009, 14:35:25 »

    τι να πω δεν έχω λόγια το ""μονοκοταρισμα"" SUPER


    και πολύ "ωραία" χρώματα μπράβο!!!





    θείε γιάννη ο τηλέμαχος ζει μεγάλες "στιγμές" ποιος τα το έλεγε ότι μετά από τόσα χρονια θα είναι και πάλι στο προσκήνιο!!
    Journalisée

    Γιωργος Σκαργιωτης

     Η αλήθεια πάντα λάμπει,
     Η λάσπη του επιστρέφει!

        (Κυνηγός Τroll )
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Répondre #119 le: Mardi, 13 Janv. 2009, 14:40:17 »

    τι να πω δεν έχω λόγια το ""μονοκοταρισμα"" SUPER
    και πολύ "ωραία" χρώματα μπράβο!!!

    Κάτι ξέρεις εσύ!  Wink
    Journalisée

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Pages: 1 ... 5 6 7 [8] 9 10 11     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Fil de discussion: Τηλέμαχος - Η κατασκευή
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.023 secondes avec 25 requêtes.