Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.507 Posts in 12.387 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Venerdì, 17 Mag 2024, 14:40:26

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Venerdì, 17 Mag 2024, 14:40:26

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    [Oggi alle 14:08]

    [Ieri alle 11:35]

    [Lunedì, 13 Mag 2024, 08:35:43]

    [Domenica, 12 Mag 2024, 14:53:18]

    [Sabato, 11 Mag 2024, 20:08:18]

    [Venerdì, 10 Mag 2024, 23:15:04]

    [Venerdì, 10 Mag 2024, 17:13:22]

    [Giovedì, 9 Mag 2024, 15:30:01]

    [Lunedì, 6 Mag 2024, 01:30:30]

    [Domenica, 5 Mag 2024, 14:26:40]

    [Venerdì, 3 Mag 2024, 20:02:54]

    [Mercoledì, 1 Mag 2024, 09:15:28]

    [Venerdì, 26 Apr 2024, 12:30:31]

    [Mercoledì, 24 Apr 2024, 19:34:42]

    [Lunedì, 22 Apr 2024, 23:33:41]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304507
    Topics Totali: 12387
    Online Oggi: 44
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 6
    Visitatori: 26
    Totale: 32
    Selezione di tema

    Pagine: [1] 2  Tutte     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Μπαταρια ηλεκτρονικης!  (Letto 5024 volte)
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.358



    « il: Martedì, 8 Gen 2008, 18:26:30 »

    Επιτελους ηρθε η ωρα για την παραγγελια της μηχανης και των τελευταιων αξεσουαρ για το Εxtra!!
    Η μηχανη θα ειναι τελικα η ROTO 35Vi...Η μπαταρια της ηλεκτρονικης πρεπει να ειναι 4,8V..Το ερωτημα ειναι:
    Τι μπαταρια να βαλω?NiMH ή NiCd...Αν βαλω NiMH θα εχει βαρος 100gr στα 1400mAh και θα εχω δυο για να τις αλλαζω!!
    Αν παρω NiCd θα εχει βαρος 200γρ στα 2400mAh και θα εχω μια...
    Θα προτιμουσα τις ΝiMH απο αποψη βαρους(δεν με πειραζει να την αλλαζω μετα απο 7-8 πτησεις),αλλα δεν ξερω αν θα μπορουν να δωσουν το ρευμα που θα απαιτει η ηλεκτρονικη Huh
    Πειτε μου αποψεις και τι κανετε εσεις...
    Ευχαριστω Χαμόγελο
    Loggato

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.283



    « Risposta #1 il: Martedì, 8 Gen 2008, 19:12:06 »

    Aντε βρε με το καλο .... με μια 1400αρα ni-mh εισαι καλυμενος ....για αρκετες πτησεις.μην το βαρυνεις ...
    Loggato

    Fly hard ...land soft!
    georgedr
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 123


    « Risposta #2 il: Martedì, 8 Gen 2008, 19:19:40 »

    Θα συμφωνησω με τον ανδρεα. Οι NiMh δινουν αρκετο ρευμα για την ηλεκτρονικη. Θα εισαι καλυμμενος. Καλα τελειωματα. Thumbs up
    Loggato

    GeorgeDr
    JR PROPO...Feel the difference !!!
    mrkaza
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.113


    « Risposta #3 il: Martedì, 8 Gen 2008, 20:57:04 »

    Εγω ετσι για να διαφωνήσω λεγωντας μια λεξει SANYO ENELOOP http://www.eneloop.info/uploads/media/Datasheet_-_HR-4UTG_01.pdf και ειναι η μιρκουλα 800 Mha απλα θες 2 αλα εισε super ελαφρης και φορτιζης σημερα και ενα μηνα μετα πετας Cheesy .

    Αν πιστευεις οτι δεν σε φτανει το ρευμα http://www.eneloop.info/uploads/media/Datasheet_-_HR-3UTG_01.pdf

    Αν και φενεται να τα πανε καλα σε σχεση με της απλες http://sanyo.wslogic.com/pdf/pdfs/HR-3UR.pdf
    Loggato

    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.358



    « Risposta #4 il: Martedì, 8 Gen 2008, 21:07:22 »

    Παναγιωτη...Τις σκεφτηκα και εγω τις eneloop αλλα....
    Ποτε δεν θα φορτιζα μπαταριες ενος τετοιου μοντελλου(ουτε και μικρων θερμικων) και θα πεταγα μετα απο ενα μηνα!!!Φορτιση παντα το προηγουμενο βραδυ ή πριν την πτηση Thumbs up
    Και επισης θελω πιο μεγαλη χωρητικοτητα Wink
    Τα 100γρ πιστευω ειναι καλα για καθε μπαταρια οποτε παω για ΝiMH Wink
    Loggato

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    mrkaza
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.113


    « Risposta #5 il: Mercoledì, 9 Gen 2008, 11:04:59 »

    Εγω ακριβώς για αυτο το λογο κατέληξα σε Lipo μου ειναι αδύνατον να φορτίζω τα παντα το προηγούμενο βράδυ .

    Αν και οι Eneloop διαφημίζουν οτι και μετά απο 12 μήνες εχουν το 85 % της ενεργειας τους http://www.eneloop.info/218.html

    Οποτε ενα μηνα μετα θα ειναι Χαμόγελο
    Loggato

    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.358



    « Risposta #6 il: Mercoledì, 9 Gen 2008, 12:06:13 »

    μια αναλογου μεγεθους lipo(1300 dualsky για παραδειγμα) ζυγιζει λιγο πανω απο τις NiMH(περιπου 105 γρ) και θελει και εναν regulator,αρα το βαρος ειναι μεγαλυτερο σε μικρα μεγεθη μπαταριας Wink
    Και η αληθεια ειναι οτι βαριεμαι τη φροντιδα που θελουν οι LiPO...Εβαλα στον δεκτη LiPo και δεν θελω και αλλη laugh
    Aυτοι ειναι οι μονοι λογοι που επελεξα κατι σε NiMH Thumbs up
    Loggato

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    mrkaza
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.113


    « Risposta #7 il: Giovedì, 31 Gen 2008, 23:35:15 »

    Ξερει κανεις ποσα Amper τραβαει ?

    Αναρωτιεμε αν θα μπορουσε καποιος με ενα Regulator και μια μεγαλιτερη lipo να εχει μια μπαταρια Χαμόγελο .

    2000 mha lipo + 1300 nimh > απο 3300 lipo Χαμόγελο .


    Loggato

    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.358



    « Risposta #8 il: Giovedì, 31 Gen 2008, 23:48:50 »

    Oταν λες μια μπαταρια τι εννοεις??
    Που να εχει μια μπαταρια?
    Loggato

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    mrkaza
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.113


    « Risposta #9 il: Venerdì, 1 Feb 2008, 11:38:49 »

    Πχ αν θελω 6 Αμπερ για τα servo και 2 για την ηλεκτρονικη με 8 Α + regulator ειμαι αψογος και δινω ρευμα στην ηλεκτρονικη απο το regulator οπως και στα servo Χαμόγελο Ετσι κερδιζω βαρος και αυτονομια καθως μια μπαταρια 4000 mha ειναι ποιο ελαφρια απο 2 2000 mha Χαμόγελο

    http://www.spektrumrc.com/Products/Default.aspx?ProdID=SPMVR6010

    Ενα απο δαυτα λεω CheesyCheesy

    Αν και καθως οι Lipo δεν εχουν προβλημα να δοσουν Amper θα με κάλυπτε και μια μικρή με μειονέκτημα  οτι θα βγαζει πχ 2-3 ντεπόζιτα ΜΑΧ αλλα πολυ ευκολα εχεις 2 Lipo φορτισμενες και φορτιζης και μια Fast ή ισος 2 Pack Α 123 που φορτιζουν σε 30 λεπτα Χαμόγελο
    Loggato

    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.358



    « Risposta #10 il: Venerdì, 1 Feb 2008, 13:36:10 »

    Αυτο δεν ξερω αν θα το συνιστουσε καποιος...
    Εγω παντως οχι!!
    Καλυτερα 100 γρ ελαφρυτερος και μια μπαταρια στο καθενα(ανεξαρτητα πραγματα) παρα μια μπαταρια και στα 2!!
    Ακομα η ηλεκτρονικη και καθε τι που περναει απο αυτη δεν πρεπει να ερχεται σε επαφη (και να μην ειναι κοντα) σε αλλα ηλεκτρονικα.....
    Ασε που ειναι και επικυνδυνο...Τι θα γινει αν η ηλεκτρονικη τα φτυσει ξαφνικα και δωσει κανα περιεργο ρευμα?Μηπως σου ψησει το δεκτη??
    Loggato

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    mrkaza
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.113


    « Risposta #11 il: Venerdì, 1 Feb 2008, 16:21:00 »

    Αν τα φτιση η ηλεκτρονική λογικα δεν βγάζει στην είσοδο κανένα ρεύμα αλλα στην εξοδο  και να βγαλει μια δίοδος και Cheesy ή κανω λαθος ? 

    Αναμεσα στο δεκτη παρευβαλετε το Bec οπου μαλλον αν ειναι να καει κατι θα ειναι αυτο  .

    μου φενετε κουλο παντος να περασω τα 10 Αμπερ με 6servo + μια ηλεκτρονικη ποσο μαλλον τα 16 peak . Οσο για την μπαταρια μια 20 c δινει ανετα 30 στα 6.8 -7 V  καθως θεροριτικα εχεις 50 Α οριο με μια 2500 mha χωρις να υπολογιζω οτι τραβας 6V και οχι 7 οποτε θες ακομα λιγοτερα .

    Τι να πω απο την μια το φοβαμε απο την αλλη φενεται ασφαλες καθως ακομα και 20 αμπερ να τραβαγα για την lipo ειναι παιχνιδακι . Οποτε ο μονος φοβος ειναι αν τα 10 Amper του Bec φτανουν .

    Το εχει σκευτει κανεις αλλον ή ακόμα καλλίτερα να το εχει δοκιμαση ?
    Loggato

    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.283



    « Risposta #12 il: Venerdì, 1 Feb 2008, 18:42:56 »

    Λιγο μπλεγμενα τα εχεις τα πραγματα  Huh Huhγιατι να μπεις σε τετοιες διαδικασιες οταν τα πραγματα ειναι απλα και δοκιμασμενα . Μην μπλεξεις την ηλεκτρονικη με τον δεκτη σε καμια  περιπτωση ...μακρια και αγαπημενοι Χαμόγελο
    Loggato

    Fly hard ...land soft!
    mrkaza
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.113


    « Risposta #13 il: Venerdì, 1 Feb 2008, 21:32:24 »

    Απλα μου ερχοταν μια χαρα η ιδεα του να μεταφερο ολο το βαρος τον μπαταριων πισω καθως θα πεσει λιγο βαρια η βενζινα  devil .

    Το project ειναι  διπλανο που το δινουν για 90-120 2τ και ειναι της graupner και τα 1100 gr πιστευω θα του πεσουν καπως πολλα και ελεγα να βαλω μια lipo στην ουρα  idiot2 και βολεβε γμτ .

    Θα διξει και μου αρεσε γμτ η ιδεα
    Loggato

    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.283



    « Risposta #14 il: Venerdì, 1 Feb 2008, 21:39:52 »

    ποιο μοτερ βαζεις?
    Loggato

    Fly hard ...land soft!
    Pagine: [1] 2  Tutte     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Moderatore: ArgyrisGiannetakis)  |  Topic: Μπαταρια ηλεκτρονικης!
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.025 secondi con 25 queries.