Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.512 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 12:59:40

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 12:59:40

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304512
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 116
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 1
    Visitatori: 17
    Totale: 18
    Selezione di tema

    Pagine: 1 [2] 3 4 5 ... 8     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Ερωτηση για Lipo Μπαταριες!  (Letto 28288 volte)
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.404



    « Risposta #15 il: Sabato, 8 Giu 2013, 06:34:06 »

    Αν έχει 79 mΩ δεν είναι για πολλά Αμπέρ, θα φουσκώσει

    Όταν φτάσουν σε αυτή την κατάσταση τις χρησιμοποιώ πλέον μόνο στο έδαφος αντί για 12-βολτη (π.χ. για το κομπρεσερ αέρα για τα ανασυρόμενα, ή για την μίζα)
    Loggato

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    aerojet
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 123



    « Risposta #16 il: Martedì, 17 Dic 2013, 10:18:06 »

    παιδια μια lipo απο 4cel σε 3cel  γινετε; και αν ναι πως;
    Loggato
    Periklis
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 352



    « Risposta #17 il: Martedì, 17 Dic 2013, 10:48:41 »

    παιδια μια lipo απο 4cel σε 3cel  γινετε; και αν ναι πως;

    Γίνεται αλλά θέλει πολύ προσοχή στο λύσε / δέσε της μπαταρίας.
    Θα σου πρότεινα αν δεν κατέχεις την τέχνη της κόλλησης με κολλητήρι και καλάι να προτρέψεις κάποιον άλλον να την κάνει λόγο της ιδιαιτερότητας των μπαταριών αυτού του τύπου.
    Έχε στο νού σου οτι θα πρέπει να αλλάξεις και το balancing port με ανάλογο για 3S.

    Δες αυτό για να πάρεις μια ιδέα από το διάγραμμα μιας μπαταρίας LiPo http://scriptasylum.com/rc_speed/lipo.html
    Loggato
    aerojet
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 123



    « Risposta #18 il: Martedì, 17 Dic 2013, 10:59:01 »

    αλλαζω  και το βυσμα για 3σελ ; σευχαριστω για την απαντηση
    το καθε σελ ειναι  ευκολο να ξεκολιση απο τα αλλα;
    Loggato
    Periklis
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 352



    « Risposta #19 il: Martedì, 17 Dic 2013, 11:21:57 »

    Θα πρέπει να αλλάξεις μόνο το balancing port (το μικρό δηλαδή). Το μεγάλο φυς (παροχικό) θα παραμείνει το ίδιο.
    Τα σέλ ξεκολλάνε σχετικά εύκολά αλλά θέλει προσοχή να μην βραχυκυκλώσεις κάποιο κατα τη διάρκεια της αποκόλλησης.
    Οι κολλήσεις που θα κάνεις θα πρέπει να είναι προσεκτικές και καθαρές αλλίως θα έχεις πρόβλημα στο τελικό πάκ. Πχ ψυχρή κόλληση.
    Φαντάζομαι πώς όλα τα σέλ από το 4σελλό πακάκι είναι ΟΚ και δεν υπάρχει κάποιο ελλατωματικό. Σε αυτήν τν περίπτωση θα πρέπει να ξεχωρήσεις το σελ αυτό και να κρατήσεις τα 3 καλά σέλ. 


    * LiPoWiring.jpg (33.65 KB, 640x480 - visto 630 volte.)
    Loggato
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 6.283


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Risposta #20 il: Martedì, 17 Dic 2013, 11:22:33 »

    Ρίξε μια ματιά εδώ για να δεις πως γίνεται, Θέλει όμως τεράστια προσοχή και αν είναι δυνατόν σε ανοιχτό χώρο!!
    Loggato
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #21 il: Martedì, 17 Dic 2013, 11:39:50 »

    Η δική μου γνώμη είναι να μην επιχειρήσεις αυτή την μετατροπή.

    Κατ' αρχή τα στοιχεία δεν ξεκολλάνε εύκολα μεταξύ τους, και δεν πρέπει να σχιστούν κατά την αποκόλληση γιατί θα αναφλεγούν.

    Πάντα λέω ότι αν σε ένα πακέτο χαλάσει ένα στοιχείο, το πιθανότερο είναι ότι γρήγορα θα ακολουθήσει και ένα άλλο.

    Δεν αξίζει να σκέφτεσαι την μετατροπή , πάρε μία νέα φρέσκια μπαταρία.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    aerojet
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 123



    « Risposta #22 il: Martedì, 17 Dic 2013, 12:00:50 »

    ευχαριστω παιδια αστο καλητερα με φοβισατε ασε που δεν ξεκολαει ευκολα
    Loggato
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 6.283


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Risposta #23 il: Martedì, 17 Dic 2013, 15:08:14 »

    Καλύτερα που σε φοβίζει διότι έτσι προσέχεις περισσότερο, είναι όμως ένα μεγάλο ρίσκο να κάνεις μετατροπή Lipo
    μπαταρία και καλύτερα όπως λέει ο θείος Γιάννης να μην την κάνεις!!
    Ομως επειδή είμαστε σε φόρουμ για να ξέρεις ότι υπάρχει λύση κοίτα εδώ στην τελευταία σελίδα τον τρόπο να ξεκολλάς
    τα στοιχεία μεταξύ τους!!!  Wink
    Loggato
    aerojet
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 123



    « Risposta #24 il: Martedì, 17 Dic 2013, 16:30:43 »

     Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Loggato
    Χρηστος Βαγενας (vchris)
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.333



    « Risposta #25 il: Sabato, 5 Apr 2014, 23:48:55 »

    γεια σας
    για να μην ανοιγω αλλο θεμα...... εχω μια απορια
    οταν δε χρησιμοποιουμε τη μπαταρια σε πτηση και τη κανουμε storage
    θεωρειτε και αυτο σαν χρηση?
    δλδ υποθετικα η χχχ μπαταρια αντεχει για 100 πτησεις
    και κανουμε 80 πτησεις και 20 φορες storage ειναι παλι τελειωμενη ?
    η λογο τροπου εκφορτισης δεν <<πιανετε>> για αλλη μια χρηση?
    Loggato
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 6.283


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Risposta #26 il: Domenica, 6 Apr 2014, 01:42:53 »

    γεια σας
    για να μην ανοιγω αλλο θεμα...... εχω μια απορια
    οταν δε χρησιμοποιουμε τη μπαταρια σε πτηση και τη κανουμε storage
    θεωρειτε και αυτο σαν χρηση?
    δλδ υποθετικα η χχχ μπαταρια αντεχει για 100 πτησεις
    και κανουμε 80 πτησεις και 20 φορες storage ειναι παλι τελειωμενη ?
    η λογο τροπου εκφορτισης δεν <<πιανετε>> για αλλη μια χρηση?

    Αν π.χ. όπως λες Χρήστο μία μπαταρία αντέχει 100 πτήσεις ή 100 λεγόμενους κύκλους, κάθε κύκλος περιλαμβάνει
    μία πλήρη φόρτιση και μία εκφόρτιση, δεν μπορεί να πιάνεται κύκλος κάθε φορά που την βάζουμε για storage,
    διότι σε αυτήν την φάση θα φορτίσει ή θα εκφορτίσει ελάχιστα την μπαταρία!!

    "Μπορεί" να πιαστεί ένας κύκλος κάθε χ (π.χ. 20 - 30) φορές που την βάζουμε για storage, μην το φοβάσαι μόνο
    καλό κάνει στην μπαταρία!!  Wink
    Loggato
    Aris M.
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 213



    WWW
    « Risposta #27 il: Domenica, 6 Apr 2014, 01:51:58 »

    +1..Λογικό το παραπάνω γιατι δεν τραβάει ρεύματα πολλα στο storage.
    Loggato

    Χρηστος Βαγενας (vchris)
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.333



    « Risposta #28 il: Domenica, 6 Apr 2014, 09:05:59 »

    Αν π.χ. όπως λες Χρήστο μία μπαταρία αντέχει 100 πτήσεις ή 100 λεγόμενους κύκλους, κάθε κύκλος περιλαμβάνει
    μία πλήρη φόρτιση και μία εκφόρτιση, δεν μπορεί να πιάνεται κύκλος κάθε φορά που την βάζουμε για storage,
    διότι σε αυτήν την φάση θα φορτίσει ή θα εκφορτίσει ελάχιστα την μπαταρία!!
    "Μπορεί" να πιαστεί ένας κύκλος κάθε χ (π.χ. 20 - 30) φορές που την βάζουμε για storage, μην το φοβάσαι μόνο
    καλό κάνει στην μπαταρία!!  Wink

     ακομη και οταν την εχουμε φορτισει πληρως να παμε για πτηση αλλα αυτη δεν εγινε
     και τη κανουμε storage απο πληρη φορτιση ισχυει το ιδιο???
    Loggato
    ant1971
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 483



    « Risposta #29 il: Domenica, 6 Apr 2014, 09:30:30 »

    Μονο υποθετικα μπορουμε να μιλαμε αλλα

    ναι ειμαι πολυ κοντα με την αποψη  του Μαρκου

    Για μενα δεν εχει καμια σχεση η μια αποφορτιση με τη άλλη

    Η αποφορτιση σε διαδικασια lipo store ακομη και από φουλ φορτιση θα γινει με σταθερο και ιδανικο τροπο μεχρι τα 3.83v εως 3.86v ανα κυψελη

    ενώ πανω στην πτηση αστα και βραστα (αναλογα βεβαια με το ειδος της πτηση)  η καταπονιση μπορει για καποια δευτερα να είναι παααρα πολύ μεγαλη

    με πολύ βίαιες  στιγμιαίες αποφορτίσεις σε ορια εκτος του ιδανικου για την σωστη λειτουργια της μπαταριας που μεγαλωνουν τις εσωτερικες αντιστασεις της Lipo


     Χαμόγελο
    Loggato

    η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
    Pagine: 1 [2] 3 4 5 ... 8     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Ηλεκτρονικά (Moderatori: DEPRON MANIAC, kolotoympas)  |  Topic: Ερωτηση για Lipo Μπαταριες!
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.024 secondi con 24 queries.