Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.512 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 10:07:41

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 10:07:41

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Heute um 02:09]

    [Gestern um 16:04]

    von geoli
    [Gestern um 15:43]

    [Gestern um 14:48]

    [Donnerstag, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Freitag, 26 Apr 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304512
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 116
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 19
    Gesamt: 19
    Themavorwähler

    Seiten: 1 ... 3 4 5 [6] 7     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Επισκευή καμμένου μοτέρ  (Gelesen 53594 mal)
    Kiril
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.210


    « Antwort #75 am: Dienstag, 19 Nov 2013, 13:23:38 »

    ...συρμα 0,20mm με 14 παραλληλα και 6 στροφες ανα δοντι που δεν το βλεπω να το τυλιγω με το χερι.
    Αν βαλω συρμα 0,4mm  τοτε πρεπει να εχω παραλληλα 4συρματα για να βγαλει 6 περιπου στροφες
    Ελπιζω να υπολογισα σωστα.
    Gespeichert
    Kiril
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.210


    « Antwort #76 am: Dienstag, 19 Nov 2013, 18:53:04 »

    Το μοτερ οπως ηταν...



    * MOTER_1.JPG (55.96 KB, 517x388 - angeschaut 688 Mal.)

    * MOTER_2.JPG (55.29 KB, 538x404 - angeschaut 684 Mal.)
    Gespeichert
    Kiril
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.210


    « Antwort #77 am: Dienstag, 19 Nov 2013, 18:54:17 »

    ...και οπως εγινε.



    * MOTER_3.JPG (59.15 KB, 501x376 - angeschaut 672 Mal.)

    * MOTER_4.JPG (59.61 KB, 615x461 - angeschaut 703 Mal.)
    Gespeichert
    Kiril
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.210


    « Antwort #78 am: Dienstag, 19 Nov 2013, 18:56:40 »

    Πριν το κολλημα εμεινε να δοκιμαστει για τυχον βραχυκυκλωμα και αν ολα πανε καλα τοποθετηση και τεστ.
    Gespeichert
    Kiril
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.210


    « Antwort #79 am: Dienstag, 19 Nov 2013, 23:39:25 »

    Ολα καλα για το μοτερακι μιας και δουλευει μετα απο τεστ που εγινε πανω στο μοντελο.
    Με 4s  4400mha στα 14,8v kai 9x6 προπελα τραβαει 25 αμπερ με φουλ γκαζι.
    Θερμοκρασιες δεν ανεβαζει οποτε μενει δοκιμη εν πτηση.
    Ευχαριστω ολους για τη βοηθεια και ελπιζω να αναστηθουν κι αλλα μοτερ με οδηγο το παρον θεμα. Thumbs up
    Gespeichert
    Aris M.
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 213



    WWW
    « Antwort #80 am: Mittwoch, 20 Nov 2013, 00:46:12 »

    Συγχαρητήρια!!
    Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες.. Πολυ σημαντικές όπως και του 0 teo!! Thumbs up Thumbs up

    Άρης..
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #81 am: Mittwoch, 20 Nov 2013, 07:49:20 »

    Ιδού τι μπορεί να κάνει ένας αερομοντελιστής, όταν έχει την αντίληψη του προβλήματος, και "πιάνουν" τα χέρια του.

    Μήπως μπορείς να περιγράψεις το τι είχε πάθει το μοτέρ?
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Kiril
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.210


    « Antwort #82 am: Mittwoch, 20 Nov 2013, 16:12:51 »

    Οταν εγινε ο ελεγχος για βραχυκυκλωμα μεταξυ στατορα και φασεων το αποτελεσμα ηταν αρνητικο.
    Το μοτερ δουλευε συνεχως με κομπιαζματα και δεν περιστρεφονταν ακομα και χωρις προπέλα.
    Αυτο με οδηγησε να το ψαξω λιγο και βρηκα αναμεσα στα τυλιγματα σε 3 δοντια του στατορα περισοτερο
    σκουρα μαυρα συρματα απο τα υπολοιπα 9 δοντια. Δηλαδη δεν καηκαν ολες οι φασεις αλλα μονο 2 μεταξυ τους.

    Για πληροφορια απλα αναφερω πως διαλεξα τον τροπο τυλιγματος DLRK με αριθμηση AabBCcaABbcC και DELTA
    ενωση των φασεων μεταξυ τους. Τελικα εβαλα 3 συρματα 0,40mm και 7 τυλιγματα σε καθε δοντι.

    Το αρχειο που βοηθαει αρκετα ειναι
    http://www.micronradiocontrol.co.uk/docs/komodo/KH-257-2.pdf

    Παω να φορτισω μπαταριες για νεες μετρησεις. Cheesy
    Gespeichert
    asterixx25
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 879


    Τρία πουλάκια κάθονται...


    « Antwort #83 am: Donnerstag, 28 Nov 2013, 18:22:36 »

    Δεν πετάμε τίποτα... Cheesy


    * 14-07-13_1516.jpg (37.06 KB, 600x450 - angeschaut 518 Mal.)

    * 14-07-13_1520.jpg (43.58 KB, 600x450 - angeschaut 538 Mal.)

    * 14-07-13_1544.jpg (35.05 KB, 600x450 - angeschaut 526 Mal.)
    Gespeichert
    asterixx25
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 879


    Τρία πουλάκια κάθονται...


    « Antwort #84 am: Donnerstag, 28 Nov 2013, 18:27:32 »

    Δυστυχώς λόγω βιασύνης δεν μέτρησα τα τυλίγματα γύρω απο τον στάτορα.  idiot2

    Το επανατύλιξα όπως-όπως, και τέλος καλό... Χαμόγελο


    * 19-11-13_1120.jpg (26.08 KB, 405x305 - angeschaut 508 Mal.)

    * 19-11-13_1251.jpg (29.21 KB, 540x405 - angeschaut 506 Mal.)

    * 20-11-13_1159.jpg (29.73 KB, 540x405 - angeschaut 515 Mal.)

    * 20-11-13_1242.jpg (30.83 KB, 540x405 - angeschaut 511 Mal.)
    Gespeichert
    papabill
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.178



    WWW
    « Antwort #85 am: Donnerstag, 28 Nov 2013, 19:16:33 »

    Τι; τελείωμα; τι πάχος σύρμα χρησιμοποίησες;
    Gespeichert

    Το ελικόπτερο ή το ραφι θα στολίσει ή στο χωράφι θα σκορπίσει...
    asterixx25
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 879


    Τρία πουλάκια κάθονται...


    « Antwort #86 am: Donnerstag, 28 Nov 2013, 20:36:01 »

    Τι; τελείωμα; τι πάχος σύρμα χρησιμοποίησες;

    Επειδή δεν μέτρησα τα σύρματα και τις σπέιρες όταν το "καθάριζα", έβαλα οτι να 'ναι....στην τύχη... Στριφογύρισμα ματιών

    2πλό σύρμα 0,2mm, 6 στροφές.
    Gespeichert
    kolotoympas
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.353



    WWW
    « Antwort #87 am: Donnerstag, 28 Nov 2013, 22:32:28 »

    Τι μου θυμίζει αυτό το μοτέρ, τι μου θυμίζει... Grin
    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=29972.msg236432#msg236432
    Gespeichert

    Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
    kolotoympas Youtube
    kolotoympas Vimeo
    Fly.
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 89



    « Antwort #88 am: Sonntag, 1 Dez 2013, 15:13:26 »

    Οταν εγινε ο ελεγχος για βραχυκυκλωμα μεταξυ στατορα και φασεων το αποτελεσμα ηταν αρνητικο.
    Το μοτερ δουλευε συνεχως με κομπιαζματα και δεν περιστρεφονταν ακομα και χωρις προπέλα.
    Αυτο με οδηγησε να το ψαξω λιγο και βρηκα αναμεσα στα τυλιγματα σε 3 δοντια του στατορα περισοτερο
    σκουρα μαυρα συρματα απο τα υπολοιπα 9 δοντια. Δηλαδη δεν καηκαν ολες οι φασεις αλλα μονο 2 μεταξυ τους.

    Για πληροφορια απλα αναφερω πως διαλεξα τον τροπο τυλιγματος DLRK με αριθμηση AabBCcaABbcC και DELTA
    ενωση των φασεων μεταξυ τους. Τελικα εβαλα 3 συρματα 0,40mm και 7 τυλιγματα σε καθε δοντι.

    Το αρχειο που βοηθαει αρκετα ειναι
    http://www.micronradiocontrol.co.uk/docs/komodo/KH-257-2.pdf

    Παω να φορτισω μπαταριες για νεες μετρησεις. Cheesy


      Καλησπέρα σ 'ολους. Πολύ χρήσιμη και πρακτική αυτή η ενότητα που άνοιξε ο asterixx25. Eίναι κρίμα να πετάμε τα μοτέρ για μια καμμένη περιέλιξη.
     
      Μπράβο σε όλους !!
     
      kiril, μήπως έκανες κι άλλες μετρήσεις με το μοτέρ που επισκεύασες ?
    Πως συμπεριφέρεται με διαφορετικά φορτία (έλικες) ?
    Συγκριτικά με την αρχική του κατάσταση τι συμπεράσματα έχεις βγάλει σχετικάμε τα KV και την απόδοσή του (wax watt) ? μειώθηκαν ή αυξήθηκαν ?
     Συγνώμη αν σε ζάλισα με τις ερωτήσεις μου.
     Προσφατα επισκεύασα ένα GT-2820- 07, με σχεδόν ,παραπλήσια χαρακτηριστικά. δηλαδή από Φ20mm χαλκό με 10 παράλληλα και έξη τυλίγματα, πήγα σε Φ30mm με 4 παράλληλα και έξη
    τύλιγματα. Τελικά έβαλα Φ30mm  -  5 παραλληλα  -  6 τυλιγματα, με δραματική αυξηση τις απόδοσεις (watt), & KV , άνω του 30%.
     Ετσι ενώ πίστευα ότι είχα καταλάβει πως περίπου λειτουργεί ο πίνακας που έχει αναρτήσει ο  o-teo, τώρα ομολογώ οτι έχω μπερδευτεί !!!
    ΑΝ και κάποιος άλλος έχει κρατήσει δεδομένα ,πρίν και μετά επισκευείς θα είναι πολύ χρήσιμα  Thumbs up Thumbs up Thumbs up

     Ευχαριστώ .

    Υ.Γ. Ειχα απο την αρχή σκοπο να βάλω σύρμα ιδιας διατομής,αλλά λόγο βιασύνης ξεχάστηκα, και μέτρησα το δικό του χωρίς να βγάλω το βερνίκη laugh.έτσι μου βγήκε  30αρι Cheesy.
          Προσοχή λοιπον..... Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Gespeichert
    0 teo
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 575


    ουδέν κρυπτόν υπό του ηλίου


    WWW
    « Antwort #89 am: Sonntag, 1 Dez 2013, 16:38:42 »

    Ετσι ενώ πίστευα ότι είχα καταλάβει πως περίπου λειτουργεί ο πίνακας που έχει αναρτήσει ο  o-teo, τώρα ομολογώ οτι έχω μπερδευτεί !!!

    Φίλε μου καλησπέρα,

    Όλοι μας όταν αγοράζουμε ένα μοτέρ μελετάμε όλα του τα χαρακτηριστικά και βάση αυτών ξέρουμε αν μας κάνει για το μοντέλο που θέλουμε να το βάλουμε και το setup που θα επιλέξουμε (ESC, μπαταρία, έλικα κ.α.).
    Όταν φτάνει η ώρα να επισκευάσουμε ένα μοτέρ ένας μόνο τρόπος υπάρχει για να πάρουμε μετά το ίδιο μοτέρ και άρα να ξέρουμε τι θα το κάνουμε μετά: να εφαρμόσουμε τον πίνακα που ξέρουμε κι εγώ απλά έχω μεταφράσει στα Ελληνικά κι έχω βάλει μερικά επεξηγηματικά λογάκια παραπάνω.
    Αν τώρα δεν εφαρμόσουμε κατά γράμμα τον πίνακα αυτόν τότε μόνο κατά τύχη θα βγάλουμε ένα μοτέρ σχεδόν ίδιο με αυτό που είχαμε.
    Αν δε κάνουμε ότι μας κατέβει και ότι μας βολέψει, πριν το βάλουμε πάνω σε κάποιο μοντέλο θα πρέπει να το βάλουμε πάνω σε πλήρες πάγκο - δυναμόμετρο μοτέρ και να μετρήσουμε τα πάντα με την βοήθεια ειδικών οργάνων (θερμοκρασίες, kv, PRM, Vmax, mΩ, Amax, Wmax, μέγιστη ώση σε kg, προπέλες που παίρνει για μέγιστη απόδοση κ.α. ).
    Όταν θα έχουμε λοιπόν όλα τα στοιχεία του μοτέρ μπορούμε να ξεκινήσουμε δοκιμές σε μοντέλα.
    Εγώ για παράδειγμα όταν ακόμα δεν είχα καταλάβει τον πίνακα είχα φτιάξει ένα μοτέρ που μόλις το έβαζα σε ρεύμα το έκαιγα αμέσως. Γιατί έτσι όπως το είχα φτιάξει δεν δεχόταν πια 3S μπαταρία αλλά το πολύ 2S. Μέχρι να το καταλάβω (και μιας και απαξίωνα τις μετρήσεις επί πάγκου) το είχα κάψει και ξαναφτιάξει από την αρχή 5 φορές! Όταν όμως κατάλαβα τι έκανα λάθος κατάφερα να το φτιάξω σωστά. Και σε ένα άλλο μοτέρ που έφτιαχνα παράλληλα αποφάσισα να μην το κάνω ίδιο με πριν, αλλά πριν το βάλω πάνω σε μοντέλο του μέτρησα τα πάντα κι έτσι κατάφερα να μην κάψω ούτε αυτό ούτε το ESC ούτε να φουσκώσω την μπαταρία ούτε να σπάσω το μοντέλο μου.  
    Διάβασε τον πίνακα ξανά και ξανά μέχρι να τον καταλάβεις και όλο το θέμα με όλες τις απαντήσεις και ειδικά του Κυριάκου (Depron Maniac).
    Καλή τύχη!
    Gespeichert

    FrSky ACCST @ Spektrum-DX7
    E-Starter || Wilga 2000 || Easy Cub
    Hawk Sky || Easy Star I || Sky Sprite
    Easy Glider Pro || Phoenix 2000 || Phoenix EVO
    Seiten: 1 ... 3 4 5 [6] 7     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Ηλεκτρονικά (Moderatoren: DEPRON MANIAC, kolotoympas)  |  Thema: Επισκευή καμμένου μοτέρ
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.041 Sekunden mit 26 Zugriffen.