Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.517 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 05:44:01

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 05:44:01

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304517
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 45
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 16
    Total: 16
    Choix de thème

    Pages: [1] 2 3 4 ... 6     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Comper swift από λαστιχοκίνητο σε ηλεκτρικό  (Lu 11194 fois)
    dpats
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 167


    « le: Vendredi, 3 Fιvr. 2012, 13:49:06 »

    ΠΡΟΛΟΓΟΣ
    Τα χρόνια περνάνε και οι υποχρεώσεις (κοινωνικές, οικονομικές, επαγγελματικές και οικογενειακές) αυξάνονται. Το Pattern πάει κατά διαόλου (με 6 πτήσεις τον χρόνο δεν μπορώ να μάθω την GR B) και ο καιρός είναι χάλια. Πως να ασχοληθώ με το hobby?
    Αποφάσισα να φτάξω ένα μικρό ηλεκτρικό scale R/C (πιστεύω να τα καταφέρω να το ολοκληρώσω για να το παρουσιάσω) που το είχσ στο νου μου εδώ και 9 χρόνια. Για τα παρελκόμενα θα χρησιμοποιούσα ό,τι απέμεινε από ένα Kyosho Minium profile 3D (η πιο μεγάλη μ@@@κί@ που πήρα ποτέ μου). Το project κόλλησε όταν ήρθε η ώρα της κάλυψης-δεν ήξερα τον τρόπο. Έψαξα για πληροφορίες και τις συνάντησα στο www.ffscale.co.uk. Ψάχνοντας το site έπεσα στο http://www.ffscale.co.uk/comper.htm. Κάπου γλυκάθηκα, κάπου το βρήκα πιο εύκολο από αυτό που ξεκίνησα (χωρίς εμπειρία σε τέτοιες μικρές κατασκευές και μe τα μάτια να χρειάζονται σιγά-σιγά γυαλιά πρεσβυωπίας) και αποφάσισα να το κάνω κι αυτό ηλεκτρικό R/C (ΝΑΙ, ΝΑΙ είχα πάρει και δεύτερο Minium profile που κατέληξε στα σκουπίδια).
    Έτσι ξεκίνησε η ιδέα του ηλεκτρικού Comper Swift.
    Journalisée
    dpats
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 167


    « Répondre #1 le: Vendredi, 3 Fιvr. 2012, 13:58:41 »

    To πώς κατασκευάζεται θα το βρείτε αναλυτικά στο προαναφερθέν site καθώς και στο https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=98.0. Το να παραθέσω όλα τα επιμέρους βήματα θα ήταν υπερβολή. Ακολούθησα (σχεδόν) σχολαστικά τα βήματα όπως αυτά παραθέτονται στο Αγγλικό site. Παρέκλινα μόνο στην μετατροπή και αυτήν θα δείξω. Ξεκίνησα 5/12/2011. Για όσους ενδιαφέρονται χρειάστηκα τα 3/4 μίας σανίδας balsa 1.5 mm, κόλλα (συγγνώμη, δεν είμαι της παλιάς σχολής και οι κόλλες ήταν παχύρευστη κυανοακρυλική και εποξεική) και ΠΟΛΛΑ κοπίδια (14 συνολικά). Το κόστος 15 ευρώ (προσπαθώ ακόμη να ξεχάσω και τα 100 του Minium).
    Journalisée
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.248



    « Répondre #2 le: Vendredi, 3 Fιvr. 2012, 14:06:49 »

    προσωπικά περιμένω τη συνέχεια με αρκετό ενδιαφέρον  Thumbs up
    Journalisée

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    dpats
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 167


    « Répondre #3 le: Vendredi, 3 Fιvr. 2012, 14:09:32 »

    Πιστεύω πως σε κανένα 2 ωρο θα ανεβάσω φωτό. Wink
    Journalisée
    dpats
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 167


    « Répondre #4 le: Vendredi, 3 Fιvr. 2012, 16:30:30 »

    Διαφήμιση.
    Αυτή την κόλλα χρησιμοποίησα. Την είχα πάρει από τα Lidl. Κάνει μικρές παχύρευστες σταγόνες και απλώνει έυκολα. Παρεπιπτότως την έχουν τώρα σε προσφορά 1.7 ευρώ


    * IMG00448-20120203-1451.jpg (71.71 Ko, 251x188 - vu 359 fois.)
    Journalisée
    dpats
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 167


    « Répondre #5 le: Vendredi, 3 Fιvr. 2012, 16:34:52 »

    Το σχέδιο αφού συνενώθηκαν οι 4 σελίδες Α4. Μόνο για την άτρακτο χρησιμεύει αλλά θυμίζει παλιές εποχές.


    * IMG00412-20120124-2124.jpg (81.62 Ko, 400x300 - vu 380 fois.)
    Journalisée
    dpats
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 167


    « Répondre #6 le: Vendredi, 3 Fιvr. 2012, 16:47:07 »

    Η πρώτη παρέκλιση από το σχέδιο, για να τοποθετηθεί ο κινητήρας.
    Χρειάστηκαν δύο μικρά κομμάτια balsa 1.5 mm κολλημένα στα πλευρικά stringers, και κόντρα πλακέ 0.5 mm. Το τελευταίο κόπηκε σε σχήμα Π κόλλησε πάνω του ο κινητήρας και όλα μαζί στα μικρά κομμάτια balsa. Με αυτό τον τρόπο ο άξονας του μοτέρ ήρθε στο κέντρο του F1. Προσπάθησα να δώσω 2 μοίρες right thrust.
    Όλα αυτά έγιναν πριν την ολοκλήρωση της προσθήκης των άνω και κάτω νομέων. Θα μπορούσα να φτάψω κάποιο hatch για πιθανές μελλοντικές επισκευές, αλλά από την στιγμή που όλα τα κομμάτια του κινητήρα είναι κολλημένα θα ήταν μάλλον χωρίς νόημα. Έτσι δεν ασχολήθηκα.
    Δοκιμαστική τοποθέτηση από το πλάι:


    * IMG00335-20111228-2034.jpg (81 Ko, 351x263 - vu 374 fois.)
    Journalisée
    dpats
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 167


    « Répondre #7 le: Vendredi, 3 Fιvr. 2012, 16:49:48 »

    Το ίδιο από πάνω.


    * IMG00334-20111228-2034.jpg (80.48 Ko, 351x263 - vu 353 fois.)
    Journalisée
    dpats
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 167


    « Répondre #8 le: Vendredi, 3 Fιvr. 2012, 16:51:00 »

    Το σχήματος Π κόντρα πλακέ κολλημένο στον κινητήρα


    * IMG00337-20111228-2035.jpg (82.62 Ko, 351x263 - vu 358 fois.)
    Journalisée
    dpats
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 167


    « Répondre #9 le: Vendredi, 3 Fιvr. 2012, 16:52:24 »

    Η όλη κατασκευή όπως φαίνεται από κάτω


    * IMG00338-20111228-2035.jpg (79.99 Ko, 351x263 - vu 377 fois.)
    Journalisée
    dpats
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 167


    « Répondre #10 le: Vendredi, 3 Fιvr. 2012, 16:53:26 »

    ΛΑΘΟΣ. Από πάνω ήθελα να πω.
    Journalisée
    smartalex
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 359



    « Répondre #11 le: Vendredi, 3 Fιvr. 2012, 16:56:23 »

    αρχίζω και ψήνομαι

    εχω στην ακρη κατι παρελκομενα απο  micro eflite

    λες ;;;;;;;;;;;;;;;;;

    μπραβο φιλε  ωραια δουλεια   
    Journalisée

    hirobo srb - trex 250 - trex 500 - blade 400 - blade msr - extra 300 pkz - yak 54 eflite - f16 eflite - mosquito fms - habu pkz - icon a5 pkz - f86 eflite - f86 alfa models - ta183 alfa models
    twister multiplex - mig-29 sebart- fox - pkz p51- corsair - f-16starmax - venus 3d-
    dpats
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 167


    « Répondre #12 le: Vendredi, 3 Fιvr. 2012, 17:16:55 »

    Πρώτη αστοχία λόγω απροσεξίας. Ο Άγγλος έχει βάλει ένα κομμάτι balsa μεταξύ F7 και F3. Εγώ δεν το πρόσεξα και έβαλα μόνο το Κ1 όπως στο σχέδιο (γραμμή στην φωτογραφία) αφήνοντας το πιο πίσω κενό (κύκλος). Μετά που το παρατήρησα προσέθεσα ένα τριγωνικό κομμάτι. Μάλλον η κατασκευή του Άγγλου υπερέχει, όχι μόνο λόγω στιβαρότητας αλλά και γιατί το μοντέλο θα ζυγίζει πιο εύκολα.














    Θα συνεχίσω αργότερα Sad


    * IMG00335.jpg (81.78 Ko, 351x263 - vu 355 fois.)
    Journalisée
    dpats
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 167


    « Répondre #13 le: Vendredi, 3 Fιvr. 2012, 20:10:05 »

    Αφού ολοκληρωθεί η κατασκευή της ατράκτου, ώρα να τοποθετηθούν τα servo του rudder και του elevator. Αφαίρεσα τις πλαστικές βάσεις της kyosho και πέρασα ψιλές ξυλόβιδες που είχα.....κάπου


    * IMG00341-20111231-1037.jpg (74.3 Ko, 300x225 - vu 321 fois.)
    Journalisée
    dpats
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 167


    « Répondre #14 le: Vendredi, 3 Fιvr. 2012, 20:13:01 »

    Έκοψα μια βάση από κόντρα πλακέ 0.5 mm που να ταιριάζει στο κενό μεταξύ F8 και F9. Άνοιξα τις τρύπες ώστε να περνάνε από μέσα τα κινητά στοιχεία των servo.


    * IMG00339-20111231-1034.jpg (75.29 Ko, 300x225 - vu 319 fois.)
    Journalisée
    Pages: [1] 2 3 4 ... 6     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight (Modérateur: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Fil de discussion: Comper swift από λαστιχοκίνητο σε ηλεκτρικό
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.023 secondes avec 25 requêtes.