Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.517 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 04:44:33

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 04:44:33

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304517
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 45
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 18
    Total: 18
    Choix de thème

    Pages: 1 2 [3]  Toutes     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Κατασκευή F-4 Phantom 4-Stroke DF από σχέδιο  (Lu 12530 fois)
    konanagno
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 125



    « Répondre #30 le: Samedi, 16 Fιvr. 2013, 23:03:27 »

    καλησπέρα, και συγχαρητήρια για την ωραία κατασκευη...

    μια ερώτηση θα μπορούσα να κανω???

    πως θα πιάσετε 20-25,000 στροφές στην φάνα από τετράχρονο μοτέρ??

    ευχαριστώ...

    « Dernière édition: Samedi, 16 Fιvr. 2013, 23:30:02 par konanagno » Journalisée
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 487



    « Répondre #31 le: Dimanche, 17 Fιvr. 2013, 08:15:35 »

    Παιδιά σας ευχαριστώ.
    Φίλε konanagno. Η απάντηση στο ερώτημά σου είναι πολύ απλή. Αυτό το μοντέλο, με τη σμίκρυνση 71% που του έχω κάνει, χρειάζεται φάνα διαμέτρου 81mm (για 20000-25000 στροφές). Επειδή όμως οι στροφές της τετράχρονης θα είναι λιγότερες (13000) του βάζω φάνα διαμέτρου 102mm. Γι΄ αυτό κατέληξα στο μοντέλο αυτό, που έχει χώρο για να βάλεις μεγαλύτερη φάνα, χωρίς να αναγκαστείς να μεγαλώσεις το μέγεθός του.
    Ετοιμάζονται τα retracts και έχει αντικατασταθεί η εξάτμιση της FS30S με την εξάτμιση της FS26S που είναι μικρότερη ώστε να μην προεξέχει από το σωλήνα των καυσαερίων. Επίσης έχει τοποθετηθεί, με διπλής όψης ταινία, το servo γκαζιού αφού προηγουμένως μονώθηκε, για τα λάδια, γύρω γύρω με εποξική και στην καφαλή με γράσο.


    * DSC00924.JPG (52.73 Ko, 640x480 - vu 1064 fois.)

    * DSC00925.JPG (53.02 Ko, 640x480 - vu 1030 fois.)

    * DSC00926.JPG (54.58 Ko, 640x480 - vu 1040 fois.)
    « Dernière édition: Dimanche, 17 Fιvr. 2013, 08:43:22 par dimkav » Journalisée
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 487



    « Répondre #32 le: Mercredi, 20 Fιvr. 2013, 18:41:43 »

    Κόβονται και τα τελευταία κομμάτια.


    * DSC00927.JPG (54.23 Ko, 640x480 - vu 949 fois.)

    * DSC00931.JPG (54.19 Ko, 640x480 - vu 942 fois.)
    Journalisée
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 487



    « Répondre #33 le: Mercredi, 20 Fιvr. 2013, 18:44:07 »

    Δοκιμαστική τοποθέτηση βάσης φάνας-μηχανής στις τομές της ατράκτου.


    * DSC00928.JPG (53.36 Ko, 640x480 - vu 949 fois.)

    * DSC00929.JPG (52.91 Ko, 640x480 - vu 941 fois.)

    * DSC00930.JPG (53.18 Ko, 640x480 - vu 955 fois.)
    Journalisée
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 487



    « Répondre #34 le: Mercredi, 20 Fιvr. 2013, 18:48:25 »

    Έχει τελειώσει το τρίψιμο όλων των κομματιών δηλαδή έχει δημιουργηθεί το "κιτ" και τώρα ξεκινά η συναρμολόγηση φτερών και ατράκτου.


    * DSC00934.JPG (53.33 Ko, 640x480 - vu 959 fois.)

    * DSC00932.JPG (54.82 Ko, 640x480 - vu 945 fois.)

    * DSC00933.JPG (54.75 Ko, 640x480 - vu 950 fois.)
    Journalisée
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.861



    « Répondre #35 le: Mercredi, 20 Fιvr. 2013, 19:48:48 »

    ο κινητηρας πως θα παιρνει εμπρος ; Με την κλασσικη μιζα;
    Journalisée

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 487



    « Répondre #36 le: Jeudi, 21 Fιvr. 2013, 12:01:36 »

    Ναι με την κλασσική μίζα η οποία γυρνάει τον άξονα που φαίνεται στην επόμενη φωτογραφία. Είναι μπετόβεργα στο ένα άκρο της οποίας έχω προσαρμόσει ένα 10άρι καρυδάκι το οποίο πιάνει στο παξιμάδι της μηχανής και το άλλο άκρο είναι από άξονα για εκκίνηση ελικοπτέρου που πιάνει στη μίζα.


    * DSC00935.JPG (54.23 Ko, 640x480 - vu 891 fois.)
    Journalisée
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.861



    « Répondre #37 le: Jeudi, 21 Fιvr. 2013, 17:22:14 »

     Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Journalisée

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 487



    « Répondre #38 le: Vendredi, 22 Fιvr. 2013, 20:18:04 »

    Βιδώθηκαν με blind nuts τα πίσω retracts και τοποθετήθηκαν πρόχειρα τα σκέλη, κολλήθηκαν με εποξική οι δοκοί πάνω στους οποίους θα βιδωθεί το εμπρός retract και οι ενισχύσεις τους και ξεκίνησε η κατασκευή των φτερών.


    * DSC00936.JPG (53.31 Ko, 640x480 - vu 805 fois.)

    * DSC00938.JPG (53.04 Ko, 640x480 - vu 793 fois.)

    * DSC00937.JPG (52.99 Ko, 640x480 - vu 783 fois.)
    Journalisée
    flaperon35
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 442



    « Répondre #39 le: Mercredi, 19 Fιvr. 2014, 19:09:16 »

    πολύ ενδιαφέρον  Thumbs up  τετράχρονος με φανά έγινε τελικά δοκιμη  Ποοολύ άνεση
    Journalisée

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 487



    « Répondre #40 le: Jeudi, 20 Fιvr. 2014, 18:12:14 »

    Όχι ακόμα, αλλά νομίζω ότι δεν θα έχει πρόβλημα, γιατί σε δοκιμές στο έδαφος που έχω κάνει βλέπω ότι έχει αρκετή δύναμη.
    Journalisée
    flaperon35
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 442



    « Répondre #41 le: Jeudi, 20 Fιvr. 2014, 20:15:49 »

    ωραία όταν το τελειώσεις περιμένουμε βίντεο.   Thumbs up  Thumbs up  Thumbs up  Thumbs up  Thumbs up
    Journalisée

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 487



    « Répondre #42 le: Vendredi, 21 Fιvr. 2014, 22:02:00 »

    Οκ.
    Journalisée
    Pages: 1 2 [3]  Toutes     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Τζετ και τουρμπίνες  |  Fil de discussion: Κατασκευή F-4 Phantom 4-Stroke DF από σχέδιο
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.019 secondes avec 25 requêtes.