Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.517 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 04:47:47

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 04:47:47

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304517
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 45
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 15
    Gesamt: 15
    Themavorwähler

    Seiten: 1 2 3 [Alle]     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Κατασκευή F-4 Phantom 4-Stroke DF από σχέδιο  (Gelesen 12532 mal)
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 487



    « am: Freitag, 4 Jan 2013, 17:15:11 »

    Σχεδιάζω να ξεκινήσω την κατασκευή ενός άλλου DF jet με μηχανή glow.
    Η μεγάλη διαφορά σε σχέση με άλλα τέτοα jet είναι το ότι η μηχανή δεν θα είναι δίχρονη αλλά τετράχρονη !!!
    Συγκεκριμένα θα είναι η FS-30 Four Stroke OS Max. Σαν φάνα θα χρησιμοποιήσω την Haoye 4" δηλ. με διάμετρο 102mm, φυσικά προσαρμοσμένη κατάλληλα ωστε να δεχθεί την παραπάνω μηχανή.
    Έχω επιλέξει τέτοια μεγάλη φάνα λόγω του ότι οι στροφές στις τετράχρονες μηχανές είναι χαμηλές και μεγάλη η ροπή.
    Η επιλογή έγινε μετά από άπειρες δοκιμές για τραβήγματα κλπ. σε κινούμενο σταντ  Εκπληξη. Στις δοκιμές χρησιμοποιήθηκε η παραπάνω μηχανή (αυτή με τη μαύρη κεφαλή), καθώς και η λίγο μικρότερη FS-26 Four Stroke OS Max (αυτή με την αλουμινένια κεφαλή).
    Επέλεξα τέτοιο μέγεθος μηχανής γιατί έχω αρκετές τέτοιες μικρές τετράχρονες. Προφανώς θα πρέπει το σχέδιο να σμυκρινθεί κατάλληλα γιατί τέτοια σχέδια βγαίνουν για μεγαλύτερες μηχανές.
    Σε μια τέτοια κατασκευή το μοντέλο θα πρέπει απαραίτητα να πληρεί δύο προυποθέσεις:
    α) να είναι ελαφρύ άρα μικρό σε μέγεθος
    β) να έχει μεγάλης διαμέτρου duct.
    Τέτοια σχέδια κυκλοφόρησαν αρχικά τότε που δεν υπήρχαν ακόμη φάνες και έπρεπε ο μοντελιστής να κατασκευάσει και τη φάνα με αποτέλεσμα να δίνουν μεγάλη διάμετρο duct σε σχέση με το μέγεθος του αεροπλάνου αφού η φάνα θα έπρεπε να είναι κάπως μεγάλη για να έχει απόδοση.
    Το μοντελο στο οποίο προσανατολίζομαι είναι το Supermarine Swift το σχέδιο του οποίου έχω παραγγείλει αλλά δεν μου έχει έρθει ακόμα.
    Στις δύο επόμενες φωτο φαίνεται το σταντ με ρόδες !!! που χρησιμιοποιήθηκε για τις δοκιμές.


    * DSC00882.JPG (55.14 KB, 640x480 - angeschaut 989 Mal.)

    * DSC00883.JPG (54.57 KB, 640x480 - angeschaut 1009 Mal.)
    « Letzte Änderung: Samstag, 12 Jan 2013, 15:09:45 von dimkav » Gespeichert
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 487



    « Antwort #1 am: Freitag, 4 Jan 2013, 17:18:09 »

    Μέχρι να έρθει το σχέδιο θα κατασκευάσω τη βάση της μηχανής και θα την προσαρμόσω στη φάνα.


    * DSC00884.JPG (53.3 KB, 640x480 - angeschaut 989 Mal.)

    * DSC00885.JPG (53.73 KB, 640x480 - angeschaut 1004 Mal.)

    * DSC00886.JPG (53.72 KB, 640x480 - angeschaut 979 Mal.)
    « Letzte Änderung: Samstag, 12 Jan 2013, 15:10:43 von dimkav » Gespeichert
    stavrakis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 101



    « Antwort #2 am: Freitag, 4 Jan 2013, 17:22:21 »

    Καλη φαση μπορω να πω... παρα πολυ καλη! Σκεφτηκες μηπως κατι σε Mirage 2000 ή MiG-25?
    Gespeichert
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 487



    « Antwort #3 am: Freitag, 4 Jan 2013, 17:23:15 »

    Αυτή η δουλειά είναι από τις πιο δύσκολες. Η μεγαλύτερη δυσκολία είναι η ευθυγράμμιση της μηχανής σε σχέση με τη φάνα καθώς και η ακαμψία του όλου συστήματος.


    * DSC00887.JPG (53 KB, 640x480 - angeschaut 986 Mal.)

    * DSC00888.JPG (52.94 KB, 640x480 - angeschaut 987 Mal.)

    * DSC00889.JPG (53.31 KB, 640x480 - angeschaut 993 Mal.)
    « Letzte Änderung: Samstag, 12 Jan 2013, 15:15:12 von dimkav » Gespeichert
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 487



    « Antwort #4 am: Freitag, 4 Jan 2013, 17:24:56 »

    Εδώ φαίνεται το 6mm κόντρα πλακέ θαλάσσης που θα χρησιμοποιηθεί για τη βάση.


    * DSC00890.JPG (52.46 KB, 640x480 - angeschaut 986 Mal.)
    « Letzte Änderung: Samstag, 12 Jan 2013, 15:15:43 von dimkav » Gespeichert
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 487



    « Antwort #5 am: Freitag, 4 Jan 2013, 17:33:34 »

    Καλη φαση μπορω να πω... παρα πολυ καλη! Σκεφτηκες μηπως κατι σε Mirage 2000 ή MiG-25?
    Ναι υπήρξε και αυτή η σκέψη (μάλιστα έχω αγοράσει και το σχέδιο του Mirage 2000) αλλά τελικά ήθελα ακόμα μεγαλύτερη διάμετρο στο σωλήνα, χωρίς όμως να μεγαλώσω το αεροπλάνο, οπότε πήγα στο Supermarine.
    « Letzte Änderung: Samstag, 12 Jan 2013, 15:16:18 von dimkav » Gespeichert
    stavrakis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 101



    « Antwort #6 am: Freitag, 4 Jan 2013, 17:43:33 »

    Μαααααααλιστα..... Καλη κατασκευη λοιπον! Χαμόγελο
    Gespeichert
    SAM
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 13


    « Antwort #7 am: Freitag, 4 Jan 2013, 19:26:35 »

    Καλη φαση μπορω να πω... παρα πολυ καλη! Σκεφτηκες μηπως κατι σε Mirage 2000 ή MiG-25?
    Ναι υπήρξε και αυτή η σκέψη (μάλιστα έχω αγοράσει και το σχέδιο του Mirage 2000) αλλά τελικά ήθελα ακόμα μεγαλύτερη διάμετρο στο σωλήνα, χωρίς όμως να μεγαλώσω το αεροπλάνο, οπότε πήγα στο Supermarine.
    Εκπληξη Εκπληξη :oductedfun με τετραχρονο κινητηρα?εισαι σιγουρος?αφου η φανα θελει αρκετες χιλ. στροφες(περιπου 20000) για να αποδωσει.
    Gespeichert
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 487



    « Antwort #8 am: Freitag, 4 Jan 2013, 20:12:28 »

    Σε αεροπλάνα που η αναλογία διαμέτρου duct προς μέγεθος είναι μεγάλη, (δηλ. κοντόχοντρα), θα αποδώσει οποσδήποτε.
    « Letzte Änderung: Samstag, 12 Jan 2013, 15:16:59 von dimkav » Gespeichert
    asterixx25
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 879


    Τρία πουλάκια κάθονται...


    « Antwort #9 am: Freitag, 4 Jan 2013, 20:25:09 »

    Το μάτι μου έπεσε στο dremelάκι  Χαμόγελο Είναι βολικό? Κια απο πού ?
    Gespeichert
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 487



    « Antwort #10 am: Freitag, 4 Jan 2013, 20:34:54 »

    Δεν το αγόρασα. Το έφτιαξα από ένα μοτέρ, ένα speed control μηχανικό και από μια 6 βολτη μπαταρία.
    « Letzte Änderung: Samstag, 12 Jan 2013, 15:17:38 von dimkav » Gespeichert
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 487



    « Antwort #11 am: Samstag, 5 Jan 2013, 19:04:13 »

    Η βάση είναι έτοιμη για να βιδωθούν πάνω της η φάνα και η FS 30.


    * DSC00893.JPG (53.41 KB, 640x480 - angeschaut 848 Mal.)

    * DSC00894.JPG (55.2 KB, 640x480 - angeschaut 837 Mal.)

    * DSC00895.JPG (54.01 KB, 640x480 - angeschaut 843 Mal.)
    « Letzte Änderung: Samstag, 12 Jan 2013, 15:18:04 von dimkav » Gespeichert
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 487



    « Antwort #12 am: Samstag, 5 Jan 2013, 19:16:09 »

    Πριν το βίδωμα τοποθετούνται τα 7 κομμάτια κόντρα πλακέ σκληρού 0,8 mm όπως φαίνεται στην επόμενη φωτογραφία, ώστε κατά το βίδωμα να εξασφαλιστεί η ομοιόμορφη απόσταση των φτερών του στροφείου από τη φάνα, αν και σε μεγάλο ποσοστό αυτό εξασφαλίζεται κατά το τρύπημα της βάσης για να μπουν τα blind nuts. Το πως εξασφαλίζεται είναι ένας πολύπλοκος συνδυασμός μαθηματικών, χρήσης γεωμετρικών οργάνων, laser κλπ. Αυτό είναι και το δυσκολότερο μέρος της όλης κατασκευής.
    Μετά την αφαίρεση των κομματιών του κόντρα πλακέ φαίνεται η τέλεια ευθυγράμμιση.


    * DSC00896.JPG (52.55 KB, 640x480 - angeschaut 839 Mal.)

    * DSC00897.JPG (54.4 KB, 640x480 - angeschaut 815 Mal.)

    * DSC00898.JPG (54.66 KB, 640x480 - angeschaut 825 Mal.)
    « Letzte Änderung: Samstag, 12 Jan 2013, 15:18:36 von dimkav » Gespeichert
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 487



    « Antwort #13 am: Samstag, 5 Jan 2013, 19:23:32 »

    Η βάση έχει περαστεί με epoxy ώστε να γίνει αδιάβροχη από καύσιμο κλπ. Στα σημεία προσβολής έχει τριφτεί σαν το εμπρός τμήμα φτερού για μικρότερη αντίσταση. Το ίδιο θα γίνει και στο πίσω μέρος αφού πρώτα το πίσω μέρος της κοπεί στις διαστάσεις που πρέπει με βάση και το σχέδιο του μοντέλου (χωρίς να αφαιρεθούν φάνα και μηχανή).


    * DSC00899.JPG (54.08 KB, 640x480 - angeschaut 828 Mal.)

    * DSC00900.JPG (54.09 KB, 640x480 - angeschaut 824 Mal.)

    * DSC00901.JPG (53.43 KB, 640x480 - angeschaut 824 Mal.)
    « Letzte Änderung: Samstag, 12 Jan 2013, 15:19:10 von dimkav » Gespeichert
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 487



    « Antwort #14 am: Samstag, 12 Jan 2013, 15:29:30 »

    Τα σχέδια του Supermarine Swift ήρθαν αλλά δεν κάνουν γι΄αυτή τη φάνα-μηχανή.
    Γι΄αυτό τελικά, όπως φανερώνει και ο νέος τίτλος, θα κατασκευάσω το F-4 Phantom και όχι το Supermarine Swift.
    Τα σχέδια του F-4 που φαίνονται παρακάτω, έχουν σμικρυνθεί στο 71% από σχέδια που προοριζόταν για .77 DF engine.
    Το μοντέλο θα έχει εκπέτασμα 80cm.


    * DSC00902.JPG (55.99 KB, 640x480 - angeschaut 729 Mal.)

    * DSC00903.JPG (55.21 KB, 640x480 - angeschaut 740 Mal.)

    * DSC00904.JPG (54.56 KB, 640x480 - angeschaut 744 Mal.)
    « Letzte Änderung: Sonntag, 20 Jan 2013, 18:32:32 von dimkav » Gespeichert
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 487



    « Antwort #15 am: Sonntag, 20 Jan 2013, 18:24:33 »

    ’ρχισε το κόλλημα των κομματιών στις μπάλσες.


    * DSC00905.JPG (54.4 KB, 640x480 - angeschaut 883 Mal.)

    * DSC00906.JPG (54.27 KB, 640x480 - angeschaut 892 Mal.)

    * DSC00907.JPG (55.9 KB, 640x480 - angeschaut 874 Mal.)
    Gespeichert
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 487



    « Antwort #16 am: Sonntag, 20 Jan 2013, 18:26:22 »

    Και η κοπή τους. Τα περισσότερα από τα κομμάτια που φαίνονται είναι διπλά, πρόχειρα κολλημένα μεταξύ τους μέχρι να τριφτούν και να πάρουν την τελική τους μορφή. οπότε και θα διαχωριστούν.


    * DSC00908.JPG (55.14 KB, 640x480 - angeschaut 876 Mal.)

    * DSC00909.JPG (53.09 KB, 640x480 - angeschaut 889 Mal.)
    « Letzte Änderung: Sonntag, 20 Jan 2013, 18:36:44 von dimkav » Gespeichert
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 487



    « Antwort #17 am: Dienstag, 5 Feb 2013, 20:17:37 »

    Περιμένοντας τα ξύλα που έχω παραγγείλει, συνεχίζω με αργό ρυθμό την κοπή των κομματιών.


    * DSC00910.JPG (54.76 KB, 640x480 - angeschaut 801 Mal.)

    * DSC00913.JPG (54.61 KB, 640x480 - angeschaut 762 Mal.)

    * DSC00914.JPG (54.46 KB, 640x480 - angeschaut 776 Mal.)
    Gespeichert
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 487



    « Antwort #18 am: Dienstag, 5 Feb 2013, 20:20:20 »

    ...


    * DSC00912.JPG (54.13 KB, 640x480 - angeschaut 776 Mal.)

    * DSC00911.JPG (56.03 KB, 640x480 - angeschaut 773 Mal.)
    Gespeichert
    Στέργιος Αντωνόπουλος.
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 56



    « Antwort #19 am: Dienstag, 5 Feb 2013, 21:04:15 »

    Καλησπέρα έχετε κάνει πολύ ωραία δουλειά μέχρι τώρα! ΧαμόγελοΚαλή συνέχεια!Τα ξύλα απο που τα αγοράζεται;
    « Letzte Änderung: Dienstag, 5 Feb 2013, 21:35:15 von Στέργιος Αντωνόπουλος. » Gespeichert
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 487



    « Antwort #20 am: Mittwoch, 6 Feb 2013, 13:42:33 »

    Φίλε Στέργιε, τα ξύλα τα αγοράζω από Κουτσός Στ.- Αθήνα.
    Gespeichert
    Στέργιος Αντωνόπουλος.
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 56



    « Antwort #21 am: Sonntag, 10 Feb 2013, 20:49:43 »

    Ευχαριστώ!
    Gespeichert
    aris2024
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 55


    « Antwort #22 am: Sonntag, 10 Feb 2013, 23:42:00 »

    καλή επιτυχία με την κατασκευή, φαίνεται πολύ ενδιαφέρον. πληροφοριακά πόσο thrust βγάζει περίπου η τετράχρονη με την φάνα?
    Gespeichert
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 487



    « Antwort #23 am: Freitag, 15 Feb 2013, 19:30:57 »

    Σ΄ευχαριστώ aris2024. Tο thrust δεν το έχω μετρήσει ακόμα. Ξέρω μόνο ότι η φάνα αποδίδει 3000g στις 26640 στροφές.
    Συνεχίζω την κατασκευή με το ρύγχος και το πίσω μέρος του Phantom.


    * DSC00915.JPG (54.1 KB, 640x480 - angeschaut 546 Mal.)

    * DSC00916.JPG (53.29 KB, 640x480 - angeschaut 553 Mal.)
    Gespeichert
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 487



    « Antwort #24 am: Freitag, 15 Feb 2013, 19:36:17 »

    Αυτά έχουν τριφτεί πρόχειρα εξωτερικά και έχουν ελαφρυνθεί με σχολαστικότητα, με την αφαίρεση εσωτερικά όσο το δυνατόν περισσότερου ξύλου.


    * DSC00919.JPG (53.28 KB, 640x480 - angeschaut 522 Mal.)

    * DSC00918.JPG (54.04 KB, 640x480 - angeschaut 534 Mal.)
    Gespeichert
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 487



    « Antwort #25 am: Freitag, 15 Feb 2013, 19:41:05 »

    Παρακάτω φαίνεται η πίσω τομή της ατράκτου, στην οποία θα καταλήγει ο σωλήνας καυσαερίων της φάνας (θα είναι ένας πεπλατυσμένος στο τέλος του και όχι δύο).


    * DSC00917.JPG (53.86 KB, 640x480 - angeschaut 524 Mal.)
    Gespeichert
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 487



    « Antwort #26 am: Freitag, 15 Feb 2013, 19:43:49 »

    Κατασκευή του σκελετού του κάθετου σταθερού.


    * DSC00920.JPG (54.5 KB, 640x480 - angeschaut 529 Mal.)

    * DSC00921.JPG (53.27 KB, 640x480 - angeschaut 536 Mal.)
    Gespeichert
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 487



    « Antwort #27 am: Freitag, 15 Feb 2013, 19:59:25 »

    Παρακάτω φαίνεται η κατασκευή του σκελετού του δεξιού οριζόντιου σταθερού.
    Επειδή το αριστερό οριζόντιο δεν υπάρχει στο σχέδιο, ψεκάζουμε το σχέδιο με ψιλό λάδι, ώστε όταν το γυρίσουμε ανάποδα να φαίνονται οι γραμμές του και πάνω σ΄αυτό κατασκευάζουμε το αριστερό οριζόντιο. Το ίδιο θα γίνει αργότερα και για το φτερό.


    * DSC00922.JPG (54.16 KB, 640x480 - angeschaut 525 Mal.)

    * DSC00923.JPG (55.55 KB, 640x480 - angeschaut 515 Mal.)
    Gespeichert
    errikos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 279



    « Antwort #28 am: Freitag, 15 Feb 2013, 20:56:28 »

    μπραβο φιλε μου ωραιο αεροπλανο διαλεξες καλη συνεχεια με την κατασκευη σου Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Gespeichert
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.283



    « Antwort #29 am: Samstag, 16 Feb 2013, 00:08:52 »

    Ωραια η κατασκευη ..καλη συνεχεια και καλη δυναμη Χαμόγελο
    Gespeichert

    Fly hard ...land soft!
    konanagno
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 125



    « Antwort #30 am: Samstag, 16 Feb 2013, 23:03:27 »

    καλησπέρα, και συγχαρητήρια για την ωραία κατασκευη...

    μια ερώτηση θα μπορούσα να κανω???

    πως θα πιάσετε 20-25,000 στροφές στην φάνα από τετράχρονο μοτέρ??

    ευχαριστώ...

    « Letzte Änderung: Samstag, 16 Feb 2013, 23:30:02 von konanagno » Gespeichert
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 487



    « Antwort #31 am: Sonntag, 17 Feb 2013, 08:15:35 »

    Παιδιά σας ευχαριστώ.
    Φίλε konanagno. Η απάντηση στο ερώτημά σου είναι πολύ απλή. Αυτό το μοντέλο, με τη σμίκρυνση 71% που του έχω κάνει, χρειάζεται φάνα διαμέτρου 81mm (για 20000-25000 στροφές). Επειδή όμως οι στροφές της τετράχρονης θα είναι λιγότερες (13000) του βάζω φάνα διαμέτρου 102mm. Γι΄ αυτό κατέληξα στο μοντέλο αυτό, που έχει χώρο για να βάλεις μεγαλύτερη φάνα, χωρίς να αναγκαστείς να μεγαλώσεις το μέγεθός του.
    Ετοιμάζονται τα retracts και έχει αντικατασταθεί η εξάτμιση της FS30S με την εξάτμιση της FS26S που είναι μικρότερη ώστε να μην προεξέχει από το σωλήνα των καυσαερίων. Επίσης έχει τοποθετηθεί, με διπλής όψης ταινία, το servo γκαζιού αφού προηγουμένως μονώθηκε, για τα λάδια, γύρω γύρω με εποξική και στην καφαλή με γράσο.


    * DSC00924.JPG (52.73 KB, 640x480 - angeschaut 1064 Mal.)

    * DSC00925.JPG (53.02 KB, 640x480 - angeschaut 1030 Mal.)

    * DSC00926.JPG (54.58 KB, 640x480 - angeschaut 1040 Mal.)
    « Letzte Änderung: Sonntag, 17 Feb 2013, 08:43:22 von dimkav » Gespeichert
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 487



    « Antwort #32 am: Mittwoch, 20 Feb 2013, 18:41:43 »

    Κόβονται και τα τελευταία κομμάτια.


    * DSC00927.JPG (54.23 KB, 640x480 - angeschaut 949 Mal.)

    * DSC00931.JPG (54.19 KB, 640x480 - angeschaut 942 Mal.)
    Gespeichert
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 487



    « Antwort #33 am: Mittwoch, 20 Feb 2013, 18:44:07 »

    Δοκιμαστική τοποθέτηση βάσης φάνας-μηχανής στις τομές της ατράκτου.


    * DSC00928.JPG (53.36 KB, 640x480 - angeschaut 949 Mal.)

    * DSC00929.JPG (52.91 KB, 640x480 - angeschaut 941 Mal.)

    * DSC00930.JPG (53.18 KB, 640x480 - angeschaut 955 Mal.)
    Gespeichert
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 487



    « Antwort #34 am: Mittwoch, 20 Feb 2013, 18:48:25 »

    Έχει τελειώσει το τρίψιμο όλων των κομματιών δηλαδή έχει δημιουργηθεί το "κιτ" και τώρα ξεκινά η συναρμολόγηση φτερών και ατράκτου.


    * DSC00934.JPG (53.33 KB, 640x480 - angeschaut 959 Mal.)

    * DSC00932.JPG (54.82 KB, 640x480 - angeschaut 945 Mal.)

    * DSC00933.JPG (54.75 KB, 640x480 - angeschaut 950 Mal.)
    Gespeichert
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.861



    « Antwort #35 am: Mittwoch, 20 Feb 2013, 19:48:48 »

    ο κινητηρας πως θα παιρνει εμπρος ; Με την κλασσικη μιζα;
    Gespeichert

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 487



    « Antwort #36 am: Donnerstag, 21 Feb 2013, 12:01:36 »

    Ναι με την κλασσική μίζα η οποία γυρνάει τον άξονα που φαίνεται στην επόμενη φωτογραφία. Είναι μπετόβεργα στο ένα άκρο της οποίας έχω προσαρμόσει ένα 10άρι καρυδάκι το οποίο πιάνει στο παξιμάδι της μηχανής και το άλλο άκρο είναι από άξονα για εκκίνηση ελικοπτέρου που πιάνει στη μίζα.


    * DSC00935.JPG (54.23 KB, 640x480 - angeschaut 891 Mal.)
    Gespeichert
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.861



    « Antwort #37 am: Donnerstag, 21 Feb 2013, 17:22:14 »

     Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Gespeichert

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 487



    « Antwort #38 am: Freitag, 22 Feb 2013, 20:18:04 »

    Βιδώθηκαν με blind nuts τα πίσω retracts και τοποθετήθηκαν πρόχειρα τα σκέλη, κολλήθηκαν με εποξική οι δοκοί πάνω στους οποίους θα βιδωθεί το εμπρός retract και οι ενισχύσεις τους και ξεκίνησε η κατασκευή των φτερών.


    * DSC00936.JPG (53.31 KB, 640x480 - angeschaut 805 Mal.)

    * DSC00938.JPG (53.04 KB, 640x480 - angeschaut 793 Mal.)

    * DSC00937.JPG (52.99 KB, 640x480 - angeschaut 783 Mal.)
    Gespeichert
    flaperon35
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 442



    « Antwort #39 am: Mittwoch, 19 Feb 2014, 19:09:16 »

    πολύ ενδιαφέρον  Thumbs up  τετράχρονος με φανά έγινε τελικά δοκιμη  Ποοολύ άνεση
    Gespeichert

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 487



    « Antwort #40 am: Donnerstag, 20 Feb 2014, 18:12:14 »

    Όχι ακόμα, αλλά νομίζω ότι δεν θα έχει πρόβλημα, γιατί σε δοκιμές στο έδαφος που έχω κάνει βλέπω ότι έχει αρκετή δύναμη.
    Gespeichert
    flaperon35
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 442



    « Antwort #41 am: Donnerstag, 20 Feb 2014, 20:15:49 »

    ωραία όταν το τελειώσεις περιμένουμε βίντεο.   Thumbs up  Thumbs up  Thumbs up  Thumbs up  Thumbs up
    Gespeichert

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 487



    « Antwort #42 am: Freitag, 21 Feb 2014, 22:02:00 »

    Οκ.
    Gespeichert
    Seiten: 1 2 3 [Alle]     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Τζετ και τουρμπίνες  |  Thema: Κατασκευή F-4 Phantom 4-Stroke DF από σχέδιο
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.025 Sekunden mit 24 Zugriffen.