Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.530 Messages dans 12.389 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Lundi, 20 Mai 2024, 01:06:01

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Lundi, 20 Mai 2024, 01:06:01

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304530
    Total des fils de discussion: 12389
    En ligne aujourd'hui: 27
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 1
    Invités: 21
    Total: 22
    Choix de thème

    Pages: [1] 2 3  Toutes     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Hangar 9 Tiger Moth + OS GF40  (Lu 12244 fois)
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.045



    « le: Vendredi, 18 Avril 2014, 10:12:19 »

    Θα έγραφα "κατασκευή", αλλά μάλλον πρόκειται για συναρμολόγηση...

    Λόγω αυξημένου επαγγελματικού stress, αποφάσισα να αφήσω για λίγο τις ακροβατικές πτήσεις και να ασχοληθώ με τις..... υπνοβατικές!  Στριφογύρισμα ματιών
    Επιλογή, λοιπόν, του συγκεκριμένου scale subject το οποίο αναμένεται να πετά με ταχύτητα περπατήματος.
    Η H9 το δίνει για 2-χρονο 20-26-30cc -το οποίο και θα ήταν αμαρτία- καθότι η πολυστροφία του σε συνδυασμό με χαμηλό cruising speed απλά... δε δένουν. Το μοντέλο παρακαλά για σωστό/αργό ήχο.

    4-χρονος, λοιπόν σαν επιλογή - αλλά η στρατηγική απόφαση να εγκαταλειφθεί το νίτρο οδήγησε στην (ακριβή) λύση του απίθανου OS GF40. Εδώ πρέπει να πούμε μπράβο στην Ελληνική αντιπροσωπεία που τον δίνει σε τιμές... Αμερικής! Σα δύναμη μάλλον είναι υπερβολικός για το συγκεκριμένο μοντέλο (βγάζει HP 33cc δίχρονου!), αλλά δεν υπήρχε άλλη επιλογή συν ότι το μοντέλο χρειάζεται το βάρος μπροστά.

    Το αεροπλάνο αγοράστηκε από γνωστό κατάστημα της Ευρώπης με κάποιο discount, λόγω του ότι πλέον καταργήθηκε από την H9.  Sad

    Αφού καταστρώθηκε το concept, αρχίζει το bashing...!

    Project: Εγκατάσταση κινητήρα..
    Η Η9 δίνει το firewall έτοιμο για εγκατάσταση του δίχρονου EVO 33cc. Πιστεύω ότι αυτό είναι και το μεγαλύτερο σφάλμα του κατασκευαστή, διότι αφ' ενός έρχεται τρυπημένο με blind nuts (τα οποία μπορεί να πέφτουν τελείως λάθος), εφ' ετέρου εάν η μηχανή επιλογής είναι άλλη/μακρύτερη (π.χ. 4-χρονος) τότε υπάρχει πρόβλημα - όπως και σε αυτήν την περίπτωση. Αυτά βέβαια ήταν ήδη γνωστά μετά από αρκετή έρευνα στα forums. Πιστεύω ότι η εταιρία το κατάργησε βασικά λόγω αυτού του σχεδιαστικού προβλήματος - χρειάζεται γερά νεύρα για την παρακάτω μετατροπή (σε τόσο ακριβό αεροπλάνο).

    Αφού λοιπόν μετρήθηκαν όλες οι γωνίες του firewall, το μήκος της OS και του cowl, κόπηκε το engine box κατά 34mm προκειμένου να χωρέσει η OS με stand offs των 2.5". Αυτά επελέγησαν για να μη χρειαστεί να κοπεί τρύπα στο firewall για το καρμπυρατέρ. Φτιάχτηκε νέο firewall από 8mm ply και κολλήθηκε με 2.5 μοίρες down και 2 μοίρες right.
     


    * 20131230_141823.jpg (31.35 Ko, 360x480 - vu 657 fois.)

    * 20131230_141836.jpg (39.68 Ko, 360x480 - vu 671 fois.)

    * 20131230_142202.jpg (48.69 Ko, 640x480 - vu 680 fois.)

    * 20131230_153704.jpg (39.49 Ko, 640x480 - vu 659 fois.)
    « Dernière édition: Vendredi, 18 Avril 2014, 10:40:38 par hpergm » Journalisée

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.045



    « Répondre #1 le: Vendredi, 18 Avril 2014, 10:26:02 »

    Το πρώτο trial fit της μηχανής έδειξε ότι εάν μετρήσεις 5 φορές και τρυπήσεις μία, τότε όλα θα πάνε ρολόι! Απόσταση του prop hub από το cowl ring 1.5mm με σωστές γωνίες (προσεκτικό offset του κινητήρα).

    Αλλά, ενέσκηψε προβληματάκι... Λόγω του κoντύματος του firewall και του αυξημένου up+left offset για σωστή έξοδο άξονα μπροστά (down+right thrust), το πάνω δεξί stand-off έπεσε ακριβώς στη γωνία του firebox...  Δάκρυ Αυτό δεν το προβλέψαμε...

    Μετά από λίγο σκέψη, αποφασίστηκε να γίνει offset το stand-off με ένα κομμάτι dural 4mm (κομμένο απο στραβωμένο σασσί 1/5 βενζινοκίνητου αυτοκινήτου!). Για να κρατηθεί το συνολικό μήκος ίδιο με τα άλλα stand offs, χρειάστηκε ξύρισμα στον τόρνο κατά 2mm κάθε πλευράς του συγκεκριμένου stand-off. Το αποτέλεσμα δε χάνει καθόλου σε στιβαρότητα, άν και θα προτιμούσα να μην είχε χρειαστεί...

    Από την άλλη, χρήση του Exhaust Elbow των 80 μοιρών φέρνει το καζανάκι της εξάτμισης σε τέτοιο σημείο που η απόληξη βγαίνει στο scale σημείο! Όλα χωρούν στο cowl χωρίς κοψίματα!


    * 20131231_142345.jpg (49.38 Ko, 640x480 - vu 686 fois.)

    * 20131231_142404(0).jpg (30.64 Ko, 360x480 - vu 676 fois.)

    * 20140108_190708.jpg (20 Ko, 360x480 - vu 660 fois.)

    * 20140108_190647.jpg (22.86 Ko, 360x480 - vu 692 fois.)
    « Dernière édition: Vendredi, 18 Avril 2014, 10:55:42 par hpergm » Journalisée

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.045



    « Répondre #2 le: Vendredi, 18 Avril 2014, 10:39:12 »

    Μετά από τη μετατροπή για εγκατάσταση κινητήρα, όλα τα άλλα ήταν παιχνιδάκι. Το μοντέλο δε χρειάζεται ούτε μια κόλληση - όλα είναι βιδωτά και πέφτουν ακριβώς! Το landing gear είναι έργο τέχνης, όπως και τα βαμμένα cabanes με τα αλουμινένια fittings.

    Λίγη δυσκολία να χωρέσουν όλα τα ηλεκτρονικά - χρησιμοποιώ 3 lipo (2 για Rx και 1 για iginition), regulator, cut-off (οποσδήποτε!) και λόγω του ότι το tank πήγε πίσω με το firewall. Τελοσπάντων, όλα καλά στο τέλος - με διάφορες μικρομετατροπές στην πορεία..


    * DSC_2871.jpg (30.62 Ko, 320x480 - vu 667 fois.)

    * DSC_2881.jpg (44.44 Ko, 640x426 - vu 661 fois.)
    Journalisée

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.045



    « Répondre #3 le: Vendredi, 18 Avril 2014, 10:44:31 »

    Στρώσιμο κινητήρα στη βεράντα. Πήρε 1η φορά με το χέρι(!), βάστηξε 1560 στροφές ρελαντί και στο μισό γκάζι (~4000) θέλει να ξεριζώσει το firebox... Η προπέλα είναι 20x6 MAS, επιλεγμένη για μικρές ταχύτητες (το μοντέλο έχει undercambered αεροτομές, θέλει πολύ down με γκάζια!).

    Στις φωτό κάτω φαίνονται διάφορες λεπτομέρειες, όπως η τοποθέτηση του ignition και του cut-off, routing των σωληνακίων και καλωδίων (προστατευμένων πάντα από την τριβή με το cowl), θερμική μόνωση του firewall (τα ηλεκτρονικά/lipo βρίσκονται κοντά στο καζανάκι), κλπ.


    * DSC_2883.jpg (44.54 Ko, 640x426 - vu 672 fois.)

    * DSC_2884.jpg (24.15 Ko, 320x480 - vu 672 fois.)

    * DSC_2887.jpg (41.61 Ko, 640x426 - vu 661 fois.)

    * DSC_2885.jpg (40.91 Ko, 640x426 - vu 671 fois.)
    Journalisée

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.045



    « Répondre #4 le: Vendredi, 18 Avril 2014, 10:49:54 »

    Το συναρμολογημένο μοντέλο είναι εντυπωσιακό!

    Ο πιλότος είναι από την AH Designs, 1/4 (μισός). Αρκετά χαλαρός, θα έλεγα καθότι το αεροπλάνο είναι εκπαιδευτικό.


    * DSC_2888.jpg (31.38 Ko, 640x426 - vu 662 fois.)

    * DSC_2889.jpg (21.34 Ko, 320x480 - vu 641 fois.)

    * DSC_2890.jpg (36.36 Ko, 640x426 - vu 634 fois.)
    Journalisée

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.960


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Répondre #5 le: Vendredi, 18 Avril 2014, 13:52:13 »

    Πανέμορφο, υπέροχη προσέγγιση του θέματος ..... !!!

    Φυσικά και ΜΟΝΟΝ 4χρονο κινητήρα σε τέτοια θέματα.

    Θαυμασμό και για την εμμονή στην 9Ζ Wink

    Καλές προσγειώσεις !!!!
    Journalisée

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.158



    « Répondre #6 le: Vendredi, 18 Avril 2014, 14:31:57 »

    Πολύ ωραίο αεροπλάνο και απίστευτος κινητήρας. Νομίζω έκανες πολύ καλή επιλογή σε αυτό το θέμα!!Καλές πτήσεις!!
    Journalisée

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.045



    « Répondre #7 le: Samedi, 19 Avril 2014, 12:34:44 »

    Πανέμορφο, υπέροχη προσέγγιση του θέματος ..... !!!

    Φυσικά και ΜΟΝΟΝ 4χρονο κινητήρα σε τέτοια θέματα.

    Θαυμασμό και για την εμμονή στην 9Ζ Wink

    Καλές προσγειώσεις !!!!

    Σε ευχαριστώ Τάσο. Το μπράβο ανήκει στην H9 - εγώ μόνον το πλήρωσα και το βίδωσα...!  Tongue
    Νομίζω πάντως ότι ο κόπος με τον 4-χρονο είναι δικαιολογημένος.

    Όσο για την εμμονή στην 9Ζ WC1... Μακριά κουβέντα!
    5 πράγματα θα πώ:
    1. Είναι made in JAPAN (μάλλον η τελευταία Futaba).
    2. Δεν έχω εξαντλήσει τις δυνατότητές της μέχρι σήμερα.
    3. Η επένδυση σε PCM δέκτες, δεν δικαιολογεί αγορά νέας ΤΚ 2.4GHz - ιδίως από τη στιγμή που οι FM συχνότητες τώρα δεν είναι θέμα στα μοντελοδρόμια!
    4. Αγοράζω πλέον leftover stock στα PCM1024 (δέκτες, module) πολύ φθηνά από ebay, top σειρές.
    5. Πιστεύω ότι σε 2 γενιές τα πράγματα θα έχουν αλλάξει τόσο που αξίζει ακόμα να περιμένω πριν πέσει το 2χίλιαρο (π.χ. τηλεμετρία με feedback σε... Google glass!, προγραμματισμός στο δέκτη ala Mikado).

    Φιλικά,
    Έκτορας.
    Journalisée

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.045



    « Répondre #8 le: Samedi, 19 Avril 2014, 12:35:28 »

    Πολύ ωραίο αεροπλάνο και απίστευτος κινητήρας. Νομίζω έκανες πολύ καλή επιλογή σε αυτό το θέμα!!Καλές πτήσεις!!

    Σε ευχαριστώ για τις ευχές. Παρθενική εντός του Πάσχα - θα ακολουθήσει ποστ.
    Journalisée

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.960


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Répondre #9 le: Samedi, 19 Avril 2014, 15:13:43 »

    Καλή Ανάσταση,

    Και εγώ εραστής της Futaba, μεγάλη αγάπη ......
    Journalisée

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #10 le: Samedi, 19 Avril 2014, 15:21:32 »

    Χρόνια Πολλά σε όλους,

    Συγχαρητήρια στο φίλο Έκτορα για την παρουσίαση.  Thumbs up .Η συνεισφορά του στο forum ελπίζω να συνεχιστεί.

    Σχετικά με την 9WC, θρυλική ΤΚ. Εβλεπα πρόσφατα ένα video του CPLR από το 1999 που ζωγράφιζε τους αιθέρες με αυτή στο παγκόσμιο F3A στην Pensacola-US...θα το ποστάρω σε άλλο thread.

    Ανυπομονώ για την παρθενική του Moth... Wink

    Καλές γιορτές,
    Νίκος
    Journalisée
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 10.777



    WWW
    « Répondre #11 le: Samedi, 19 Avril 2014, 16:35:33 »

    Ωραίο εργαλείο φίλε Έκτορα!! Thumbs upΟS  εγγύηση!και scale ηχος!Καλές πτήσεις!
    Journalisée

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.045



    « Répondre #12 le: Samedi, 19 Avril 2014, 21:15:32 »


    Σχετικά με την 9WC, θρυλική ΤΚ. Εβλεπα πρόσφατα ένα video του CPLR από το 1999 που ζωγράφιζε τους αιθέρες με αυτή στο παγκόσμιο F3A στην Pensacola-US...θα το ποστάρω σε άλλο thread.

    Ανυπομονώ για την παρθενική του Moth... Wink

    Καλές γιορτές,
    Νίκος

    Νίκο, thanks. Φυσικά και χρησιμοποιώ πάντα την τελευταία λέξη της τεχνολογίας (για... 1999!).  Ανεση
    Παρθενική Τρίτη του Πάσχα - κι όποιος αντέξει!
    Ετοίμασα και νέα πατέντα airplane stand για τη συναρμολόγηση στο field (είναι διπλάνο, με hatch από κάτω και άρα λίγο.. δύσκολο!) και ανακούφιση για τη μέση. Θα ποστάρω τη λύση - κόστισε μόνον ~ 30€ και είναι αρκετά universal.

    Ωραίο εργαλείο φίλε Έκτορα!! Thumbs upΟS  εγγύηση!και scale ηχος!Καλές πτήσεις!

    Αργύρη, οποιοδήποτε καλό σχόλιο από έναν Master Scaler είναι "too much" για έναν ARF-άκια (πλέον) σαν και μένα! Θα το φέρω Ακραίφνιο στο scale 18/5!
    Journalisée

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.045



    « Répondre #13 le: Dimanche, 20 Avril 2014, 10:51:29 »

    Μερικές cowl-on (τελικό ζύγισμα). Η θέση του κινητήρα και της εξάτμισης θυμίζουν πολύ το πραγματικό.
    Ένα μικρό cut-out στο cowl χρειάστηκε για τη γωνία του elbow.


    * DSC_2903.jpg (86.94 Ko, 1024x683 - vu 436 fois.)

    * DSC_2904.jpg (77.15 Ko, 1024x683 - vu 452 fois.)
    Journalisée

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.045



    « Répondre #14 le: Dimanche, 20 Avril 2014, 10:54:00 »

    Άλλες 2


    * DSC_2905.jpg (73.28 Ko, 1024x683 - vu 428 fois.)

    * DSC_2907.jpg (51.23 Ko, 512x768 - vu 437 fois.)
    Journalisée

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    Pages: [1] 2 3  Toutes     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Modérateur: ArgyrisGiannetakis)  |  Fil de discussion: Hangar 9 Tiger Moth + OS GF40
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.022 secondes avec 26 requêtes.