Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 02:25:52

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 02:25:52

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304516
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 45
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 0
    Visitatori: 32
    Totale: 32
    Selezione di tema

    Pagine: 1 [2] 3 4 5 ... 7     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Kατασκευη μοντελου Q500 απο σχεδιο  (Letto 22639 volte)
    Γιαννης Κλειδαρας
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 77



    « Risposta #15 il: Martedì, 13 Gen 2009, 21:26:55 »

    Φιλε "andreas",
    τυχαινει να εχω και εγω το σχεδιο που εχεις. Απο αυτα που διαβασα στο περιοδικο που το δημοσιευσε σε συνδιασμο με οσα εχω δει στους αγωνες q500 συμπεραινω (χωρις βεβαια να το εχω δει να πεταει),οτι ειναι αρκετα "νευρικο" στη συμπεριφορα του και αυτο ειναι μαλλον σοβαρο μειονεκτημα την ωρα της "πιεσης"που φυσιολογικα υπαρχει στον αγωνα.
    Ο κατασκευαστης του αναφερει ως πλεονεκτηματα που προκυπτουν απο τη κοντη ατρακτο,το χαμηλοτερο βαρος,και τη μικροτερη αεροδυναμικη αντισταση. Το μεν πρωτο ειναι αχρηστο στην απλη κατηγορια που ετοιμαζεται, οσο για το δευτερο εχω τις επιφυλαξεις μου,γιατι το να μειωνεται η αεροδυναμικη αντισταση μονο με το κοψιμο του μηκους και να λεγεται χωρις σοβαρες μετρησεις μαλλον αφορα "μαθητευομενους μαγους".
    Τελος, μη σε απασχολει το ημισυμμετρικο της αεροτομης, καθως μονο τετοιες χρησιμοποιουντε στα Q500.

    Φιλικα Γιαννης Κλειδαρας
     
    Loggato

    Οι αγωνες βελτιωνουν τη ρατσα.
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.095



    WWW
    « Risposta #16 il: Martedì, 13 Gen 2009, 23:02:10 »

    Γιαννη  και Αντρέα
    το μονο σιγουρο ειναι οτι μια  κοντύτερη ατρακτος εχει μεγαλύτερη αεροδυναμικη αντισταση απο μια μακρύτερη  ιδιας μετωπικής επιφάνειας.

    Το μονο ισως πλεονέκτημα ειναι το μικροτερο βαρος.
     
    Loggato

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 814



    « Risposta #17 il: Mercoledì, 14 Gen 2009, 00:40:03 »

    Αγαπητοί Γιάννηδες,
    και οι δύο έχετε δίκιο, μα νομίζω πως ο Ανδρέας από την στιγμή που στο τελευταίο μήνυμα του αναφέρει πως το σκέφτεται τότε πιστεύω πως είναι σε καλό δρόμο, και αυτό γιατί όσα γράφτηκαν σε αυτό το thread και αφορούν όλους όσους θα ήθελαν να κατασκευάσουν Q500 έχουν αναφερθεί προς βοήθεια τους, και όχι για να τους μπλέξει σε περιπέτειες.
    Σημαντικό για όσους θέλουν να ασχοληθούν είναι να μη κάνουν τα λάθη που κάναμε εμείς όταν ξεκινούσαμε στην κατηγορία και μάλιστα αναγκασμένοι να μπούμε να "τρέξουμε" με όλους τους top της εποχής..

    dapan
    Loggato

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #18 il: Mercoledì, 14 Gen 2009, 10:43:26 »

    Μερικές προτάσεις

    Το μήκος της ατράκτου πίσω από το φτερό, συνδυάζεται με την επιφάνεια των πτερυγίων της ουράς stabilizer+elevator, και fin+rudder. Μακρύτερη άτρακτος θα συνδυαστεί με μικρότερες επιφάνειες πτερύγιων.

    Αφού υπάρχουν σχέδια προς μελέτη, ας επιλεγεί κάποιος μέσος όρος.

    Εγώ είμαι υπέρ του υψηλοπτέρυγου σκάφους, για να ισορροπεί η αντίσταση των φτερών από επάνω την αντίσταση από τους τροχούς από κάτω. Απλά χρειάζονται 4 βίδες στήριξης του φτερού στην άτρακτο. Σ' αυτή την μορφή δώστε ελάχιστη δίεδρο π.χ. 1-1,5 μοίρες γιατι το ευθύγραμμο φτερό φαίνεται σαν να έχει αρνητική δίεδρο.

    Ο κινητήρας πάντα με 0 μοίρες πλαγιότητα, 0 μοίρες οριζόντια


    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.283



    « Risposta #19 il: Mercoledì, 14 Gen 2009, 18:16:24 »

    Φιλε "andreas",
    τυχαινει να εχω και εγω το σχεδιο που εχεις. Απο αυτα που διαβασα στο περιοδικο που το δημοσιευσε σε συνδιασμο με οσα εχω δει στους αγωνες q500 συμπεραινω (χωρις βεβαια να το εχω δει να πεταει),οτι ειναι αρκετα "νευρικο" στη συμπεριφορα του και αυτο ειναι μαλλον σοβαρο μειονεκτημα την ωρα της "πιεσης"που φυσιολογικα υπαρχει στον αγωνα.
    Ο κατασκευαστης του αναφερει ως πλεονεκτηματα που προκυπτουν απο τη κοντη ατρακτο,το χαμηλοτερο βαρος,και τη μικροτερη αεροδυναμικη αντισταση. Το μεν πρωτο ειναι αχρηστο στην απλη κατηγορια που ετοιμαζεται, οσο για το δευτερο εχω τις επιφυλαξεις μου,γιατι το να μειωνεται η αεροδυναμικη αντισταση μονο με το κοψιμο του μηκους και να λεγεται χωρις σοβαρες μετρησεις μαλλον αφορα "μαθητευομενους μαγους".
    Τελος, μη σε απασχολει το ημισυμμετρικο της αεροτομης, καθως μονο τετοιες χρησιμοποιουντε στα Q500.

    Φιλικα Γιαννης Κλειδαρας
    Γιαννη ...δεν προκειτε να κανω το μοντελο με κοντη ατρακτο αυτη θα γινει μακρια κανονικα οπως στα περισσοτερα Q500
    απλα περνω απο την ατρακτο της μετρησεις που θελω,και θα τη διαμορφωσω μετα ..
    θα βαλω καποιες φωτο αργοτερα.
     
    Loggato

    Fly hard ...land soft!
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.283



    « Risposta #20 il: Mercoledì, 14 Gen 2009, 20:27:11 »

    Μια ιδεα απο το "τραβηγμα" της ατρακτου


    * 14-01-2009_002.jpg (81.2 KB, 855x641 - visto 467 volte.)
    Loggato

    Fly hard ...land soft!
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.283



    « Risposta #21 il: Mercoledì, 14 Gen 2009, 20:28:37 »

    και η αεροτομη ...μετο "παπουτσακι"


    * 14-01-2009_004.jpg (56.21 KB, 855x641 - visto 480 volte.)
    Loggato

    Fly hard ...land soft!
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 814



    « Risposta #22 il: Mercoledì, 14 Gen 2009, 20:41:05 »

    Καλησπέρα
    Θείε Γιάννη συμφωνώ με τα γραφόμενα σου που αφορούν την επιλογή μοντέλου και την τοποθέτηση του φτερού σε σχέση με το σύστημα προσγείωσης, από κει και πέρα θεωρώ πως στο υψηλοπτέρυγο μοντέλο η δίεδρος γωνία πρέπει να είναι 0 μοίρες και όσον αφορά την τοποθέτηση της μηχανής ξεκινάς από 0 side 0 down thrust και στην πορεία βλέπεις αν εξυπηρετεί τον τρόπο πτήσης σου να βάλεις thrust.
    Χαρακτηριστικό γνώρισμα των μοντέλων Q500 είναι η αδράνεια των πηδαλίων σε μικρές ταχύτητες πράγμα που μπορεί να διορθωθεί με τα dual rates, αλλά και η αστάθεια που παρουσιάζουν σε περίπτωση που το Κέντρο Βάρους δεν είναι σωστά και το μοντέλο είναι οπισθόβαρο.

    dapan
    Loggato

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    GiannisX
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.505



    « Risposta #23 il: Giovedì, 15 Gen 2009, 15:55:32 »

     Kαλές κατασκευές Αντρέα  Thumbs up

    Να ρωτήσω... έχει χρησημοποιήσει κανείς δέκτη 2.4 σε τέτοιου είδους αεροπλάνα?
    Loggato

    Aeolus-Rc
    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.075



    « Risposta #24 il: Giovedì, 15 Gen 2009, 16:32:43 »

         Σε οποιοδήποτε αεροπλάνο μπορείς να χρησιμοποιήσεις τέτοιους δέκτες αρκεί να μην έχει καρμπονένιο ή μεταλλοποιημένο κέλυφος γιατί τότε υπάρχει πρόβλημα.




    Φιλικά Κώστας.
    Loggato
    GiannisX
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.505



    « Risposta #25 il: Giovedì, 15 Gen 2009, 18:28:37 »

     Κώστα στη θεωρία γίνεται ναι το ξέρω και γω.
    Ρώτησα αν πέταξε κανείς για να μου πει εντυπώσεις γιατί άλλες δυνάμεις και κραδασμούς
    συναντάς σε τέτοια α/π , . Προσπαθώ να αποφύγω το θεόβαρο pcm δέκτη που έχω.
    κέλυφος τι ενοοείς? κάρμπον θα είναι μόνο το πηδάλιο ανόδου-καθόδου.
    Loggato

    Aeolus-Rc
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.283



    « Risposta #26 il: Giovedì, 15 Gen 2009, 18:38:11 »

    Μια ερωτησουλα και απο εμενα ...ΔΕΝ θελω να κανω το μοντελο με V tail αλλα με συμβατικη ουρα ....μου φαινετε ευκολοτερο ..υπαρχει προβλημα ?
    Loggato

    Fly hard ...land soft!
    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.075



    « Risposta #27 il: Giovedì, 15 Gen 2009, 19:56:09 »

    Κώστα στη θεωρία γίνεται ναι το ξέρω και γω.
    Ρώτησα αν πέταξε κανείς για να μου πει εντυπώσεις γιατί άλλες δυνάμεις και κραδασμούς
    συναντάς σε τέτοια α/π , . Προσπαθώ να αποφύγω το θεόβαρο pcm δέκτη που έχω.
    κέλυφος τι ενοοείς? κάρμπον θα είναι μόνο το πηδάλιο ανόδου-καθόδου.

       Κέλυφος εννοώ καρμπονένια άτρακτος. Δέκτης 2.4 σε καρμπονένια άτρακτο δεν παίζει. Από κραδασμούς πάντως δεν έχεις πρόβλημα. Και στο μεγάλο το κάμπ με τον πενηνταεξάρη τον τετράχρονο τέτοιο δέκτη έχω και δεν έχει πρόβλημα. Αυτοί οι δέκτες μάλιστα έχουν μικρότερο πρόβλημα με τους κραδασμούς γιατί λόγω μικρότερου βάρους έχουν και λιγότερη αδράνεια.



    Φιλικά Κώστας.
    Loggato
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.283



    « Risposta #28 il: Giovedì, 15 Gen 2009, 20:54:03 »

    Λοιπον σχεδιασα αεροτομουλες ....και μια ιδεα της ατρακτου ...σε πρωτο αταδιο


    * 15-01-2009_002.jpg (66.31 KB, 855x641 - visto 402 volte.)
    Loggato

    Fly hard ...land soft!
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.283



    « Risposta #29 il: Giovedì, 15 Gen 2009, 20:54:55 »

    ατρακτος  Χαμόγελο


    * 15-01-2009_007.jpg (81.1 KB, 855x641 - visto 393 volte.)
    Loggato

    Fly hard ...land soft!
    Pagine: 1 [2] 3 4 5 ... 7     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Pylon racing - F3D - Q500  |  Topic: Kατασκευη μοντελου Q500 απο σχεδιο
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.032 secondi con 25 queries.