Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.517 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 04:47:12

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 04:47:12

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304517
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 45
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 15
    Total: 15
    Choix de thème

    Pages: 1 [2] 3  Toutes     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: PYLON  (Lu 14852 fois)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Répondre #15 le: Dimanche, 13 Avril 2008, 20:45:41 »

    ... Καλό θα ήταν να μεταφερθεί στο σωστό σημείο...


    Έγινε!
    Journalisée

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.861



    « Répondre #16 le: Dimanche, 20 Avril 2008, 10:55:40 »

    ετοιμο το Stinger βαρος 560γρ με μπαταρια 1300 3S

    o θεος βοηθος


    * IMGP0243.JPG (43.75 Ko, 653x490 - vu 518 fois.)

    * IMGP0244.JPG (48.7 Ko, 653x490 - vu 531 fois.)
    Journalisée

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.861



    « Répondre #17 le: Dimanche, 20 Avril 2008, 22:06:22 »

    λοιπον η πρωτη δοκιμη εγινε σημερα παρολο τον αερα που ειχε 5-6 μποφορ αλλα με ετρωγε το χερι μου

    το μοντελο εφυγε γρηγορα επανω λογο αερα και γιατι ημουνα πισωβαρος

    με φουλ τριμ κατω ισορροπησε και εδειξε και σημαδια ανεμοποριας

    εκανα 2 - 3 γυρους αλλα ο αερας δεν βοηθουσε και στην προσγειωση ηρθε σχετικα καλα

    πιστευω με 20 γρ εμπρος θα ερθει σωστα στο κεντρο βαρους που δινει ο κατασκευαστης
    Journalisée

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 324



    « Répondre #18 le: Mercredi, 23 Avril 2008, 21:16:32 »

    Kαλημέρα,

    Αυτά τα μοντέλα που βλέπω εδώ δεν ειναι για ανθρώπους οι οποίοι ΤΩΡΑ ξεκινούν να πετούν Pylon.

    Η καλύτερη περίπτωση είναι να ξεκινήσει κάποιος με ενα Q500 (Quickie)και μια 40άρα απλή και μόλις μπεί στο "παιχνίδι" να μεταπηδήσει σε αυτά ποιυ μιλάτε εδώ.

    Θα πρότεινα να ερχόσασταν στους αγώνες Pylon - Q500 που γίνονται κάθε χρόνο απο την ΕΛΑΟ για να διαμορφώσετε και άποψη.

    Προς το παρόν επισυνάπτω εδώ αν 3gp αρχείο. Κατεβάστε τα 3 rar αποσυμπιέστετα και με ενα player θα δείτε το Ηλία Σοπέογλου να απογειώνει ενα F3D Pylon.


    Καλησπερα σε ολους, συμφωνω με τα λεγομενα του Τασου οτι ο πιο ευκολος τροπος να μπεις στο pylon ειναι με ενα q500 μοντελο και απλη 40αρα.Τα μοντελα αυτα εχουν πολυ μεγαλη κατασκευαστικη ευκολια και πετανε σαν εκπαιδευτικα.
    αργοτερα με την τοποθετηση ενος αγωνιστικου κινητηρα μπορουν να μετατραπουν σε ενα πραγματικο racer με επιδοσεις πανω απο 220χμ/ωρα μεσα στον στοιβο.Το τονιζω "μεσα στον στοιβο" γιατι παρχει μεγαλη διαφορα το να πετας ενα γρηγορο μοντελο ελευθερα μεσα στον χωρο απο το να το πετας μεσα στον στοιβο ,εκει εχεις την εντυπωση οτι πεταει με διπλασια ταχυτητα !
    Το video του Τασου (υπαρχει και η συναιχεια να μου την στειλεις ??) θελει να κατεβασεις και τα τρια μερη για να τα κανεις extract.
    Παντος για κατι καλυτερο και πιο εντυπωσιακο δειτε το βιντεακι που εχουν ανεβασει οι φιλοι Ολλανδοι απο καπoιο τοπικο αγωνα στην Ολλανδια.Οπως και το δευτερο που ειναι απο eurocup στην Γερμανια,
    τα σχολια περιττα ...
    http://www.youtube.com/watch?v=vWro8aZdCUY&feature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=ppCvIYCfSPk&feature=related
    « Dernière édition: Mercredi, 23 Avril 2008, 22:25:45 par Elias Sopeoglou » Journalisée
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.960


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Répondre #19 le: Mercredi, 23 Avril 2008, 21:59:28 »

    Ηλία,

    Υπόλοιπο κομμάτι απο το βίντεο δεν υπάρχει. Μετά    χ ά θ η κ ε ς   και αδυνατούσα να σε παρακολουθήσω με το κινητό ...

    ΣΥΓΝΩΜΗ

    Σου έχω κάτι καλό όμως που δεν νομίζω να το έχεις πάρει !!!

    Το αεροπλάνο αυτό είναι ο πρωταγωνιστής στο βιντεάκι που έβαλα παραπάνω


    * SOPEOGLOY_F3D_-_SANTAS.jpg (92.52 Ko, 800x572 - vu 445 fois.)
    « Dernière édition: Mercredi, 23 Avril 2008, 23:15:53 par Τάσος Μαρκούσης » Journalisée

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.960


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Répondre #20 le: Mercredi, 23 Avril 2008, 23:23:41 »

    Σοπέογλου με Q500


    * 137_ANAGN_SOPEOGLOY.jpg (69.58 Ko, 599x800 - vu 457 fois.)
    Journalisée

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.960


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Répondre #21 le: Mercredi, 23 Avril 2008, 23:25:57 »

    μια εικόνα χίλιες λέξεις


    * 147_BASDAB_SOPEOGLOY_TO.jpg (71.93 Ko, 800x533 - vu 446 fois.)

    * 152_SOPEOGLOY_TO.jpg (53.94 Ko, 800x533 - vu 429 fois.)
    Journalisée

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.861



    « Répondre #22 le: Mercredi, 23 Avril 2008, 23:36:01 »

    γιατι παιρνουν θεσεις εκκινησης οι πιλοτοι??

    το ειδα και στο βιντεο

    δεν μπορουν απλα να φουλαρουν με το στικ?? idiot2 idiot2 idiot2
    Journalisée

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.960


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Répondre #23 le: Jeudi, 24 Avril 2008, 00:56:59 »

    Ilias,

    Αυτούς που βλέπεις να χτυπιόνται ειναι οι βοηθοί τους. Οι πιλότοι ειναι καμμιά 50ρια μετρα πίσω απο το σημείο εκκίνησης και περιμένουν τους βοηθούς τους (caller)s μετά την Α/Γ να πανε διπλά τους και να τους καθοδηγούν για τον αγώνα.

    π.χ. Caller
    1. Βοηθάει στην προετοιμασία κάθε γύρου πτήσεων, A/Γ μοντέλου
    2. Λένε στον πιλότο πότε πρέπει να στριψει στους πυλώνες (Πυλώνα 1) τους άλλους δύο τους βλέπει
    3. τον βοηθάει να περιστρέφεται με μεγάλη προσοχή, ώστε να αποφεύγουμε ατυχήματα τύπου Πασχαλούδη, που πήγε και έπεσε στον Ηλία Σπυρόπουλο. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να πέσουν κάτω και οι δύο. Με μεγάλη δυσκολία αποφύγαμε το ατύχημα και αυτό οφείλεται στην εμπειρία του Ηλία Σπυρόπουλου.Την στιγμή της σύγκρουσης ο Πασχαλούδηε είχε αποροφηθεί στον αγώνα με αποτέλεσμα να πέσει επάνω στον Ηλία και να τον ρίξει στο έδαφος).

    Αποτέλεσμα κακού χειρισμού



    * 569_Crash.JPG (69.92 Ko, 800x533 - vu 430 fois.)
    Journalisée

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.960


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Répondre #24 le: Jeudi, 24 Avril 2008, 00:59:01 »

    Τυπικές θέσεις αγωνιζομένων .... όπως βλέπεις εναι όλοι "ζευγάρια" και τηρούν κάποια απόσταση μεταξύ τους


    * IMG__036.jpg (33.04 Ko, 800x533 - vu 417 fois.)
    Journalisée

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.960


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Répondre #25 le: Jeudi, 24 Avril 2008, 01:15:56 »

    Τυπικό παράδειγμα Α/Γ

    Φαίνεται καθαρά το σημείο που στέκονται οι αθλητές πιλότοι πίσω απο το σημείο εκκίνησης.


    * IMG__395.jpg (64.54 Ko, 800x533 - vu 419 fois.)
    Journalisée

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    Pilot Haris
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 854

    http://www.facebook.com/pilot.haris.5


    « Répondre #26 le: Mercredi, 21 Mai 2008, 19:59:04 »

    Πριν λίγο καιρό εγώ και άλλοι 2 φίλοι πήραμε 2 pylonακια.. το Denon που πήρα εγώ το δίνει για 90 μίλια περίπου με ένα μοτέρ 2000 στροφές και 300 watt.
    Παραθέτω μερικές φωτογραφίες από την κατασκευή του.


    * Denon.jpg (113.26 Ko, 510x383 - vu 345 fois.)
    Journalisée

    http://www.facebook.com/pilot.haris.5

    Aurora-
    Raptor X50-
    Gemini Multiplex-
    Fun Jet Multiplex-
    Twin Jet Multiplxex-
    Minimoa ArtTech-
    Yak 54 Thunder Tiger-
    DogFighter Multiplex-
    Tucan  Multiplex-
    EasyStar II  Multiplex-
    Pilot Haris
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 854

    http://www.facebook.com/pilot.haris.5


    « Répondre #27 le: Mercredi, 21 Mai 2008, 20:04:32 »

    Τοποθέτηση των 2 servo στα aileron και σταθεροποίηση του rader. Δεν θα χρησιμοποιήσω το rader γιατί από ότι μου είπαν τα pylon δεν έχουν rader και έτσι θα γλιτώσω servo και λίγο βάρος.


    * Denon_3.jpg (126.59 Ko, 495x371 - vu 355 fois.)
    Journalisée

    http://www.facebook.com/pilot.haris.5

    Aurora-
    Raptor X50-
    Gemini Multiplex-
    Fun Jet Multiplex-
    Twin Jet Multiplxex-
    Minimoa ArtTech-
    Yak 54 Thunder Tiger-
    DogFighter Multiplex-
    Tucan  Multiplex-
    EasyStar II  Multiplex-
    Pilot Haris
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 854

    http://www.facebook.com/pilot.haris.5


    « Répondre #28 le: Mercredi, 21 Mai 2008, 20:13:19 »

    Να και τα ηλεκτρονικά που χρησιμοποίησα. Δεν πήγα με αυτά που έλεγε ο κατασκευαστής και έτσι πήγα σ’ένα μοτέρ 2700 – 430 watt περίπου και 80A speed control. Αν και το 80A είναι πολλή μεγαλύτερο. Στην πρώτη πτήση πέταξα με μια προπέλα 5.5*4.5 (αν θυμάμαι καλά) και τράβηξε 32 Α. μετά άλλαξα την προπέλα και έβαλα 4.5*4.5. έπεσα στα A και πήρα περισσότερες στροφές. Πάντα με 11.1 και 25C το λιγότερο.


    * seup_for_pylon.jpg (117.98 Ko, 509x382 - vu 346 fois.)
    Journalisée

    http://www.facebook.com/pilot.haris.5

    Aurora-
    Raptor X50-
    Gemini Multiplex-
    Fun Jet Multiplex-
    Twin Jet Multiplxex-
    Minimoa ArtTech-
    Yak 54 Thunder Tiger-
    DogFighter Multiplex-
    Tucan  Multiplex-
    EasyStar II  Multiplex-
    Pilot Haris
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 854

    http://www.facebook.com/pilot.haris.5


    « Répondre #29 le: Mercredi, 21 Mai 2008, 20:19:38 »

    Εδώ το μοντέλο είναι τελειωμένο και μετά από την πρώτη παρθενική του πτήση στην Θήβα. Πέταξε πάρα πολλή καλά και γρήγορα φυσικά.  Thumbs up Thumbs up


    * Denon_8.jpg (127.56 Ko, 667x500 - vu 344 fois.)
    Journalisée

    http://www.facebook.com/pilot.haris.5

    Aurora-
    Raptor X50-
    Gemini Multiplex-
    Fun Jet Multiplex-
    Twin Jet Multiplxex-
    Minimoa ArtTech-
    Yak 54 Thunder Tiger-
    DogFighter Multiplex-
    Tucan  Multiplex-
    EasyStar II  Multiplex-
    Pages: 1 [2] 3  Toutes     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Pylon racing - F3D - Q500  |  Fil de discussion: PYLON
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.022 secondes avec 25 requêtes.