Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 22:12:54

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 22:12:54

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304516
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 116
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 3
    Gäste: 35
    Gesamt: 38
    Themavorwähler

    Seiten: 1 2 [3]  Alle     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΤΗΛΕΚΑΤΕΥΘΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΩΣ ΑΠΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ.  (Gelesen 6345 mal)
    Acid Junkie
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 150


    « Antwort #30 am: Freitag, 4 Sep 2015, 23:42:18 »

    μμμμμμ και δεν εβαλα μια.....δυο εβαλα.....αλλα λεμε δε θα καει παλι αν μπει καταλαθος λεμε τωρα αναποδα η μπαταρια?
    Gespeichert
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.623


    game over :|


    « Antwort #31 am: Freitag, 4 Sep 2015, 23:48:44 »

    Ειτε καει ειτε δεν καει σε προστατευει.
    Το ιδεατο ειναι να μην καει. Εαν συνδεσεις αναποδα την μπαταρια η διοδος δεν αφηνει να περασει ρευμα (πρακτικα περναει ενα απειροελαχιστο ρευμα που δεν μπορει να βλαψει ουτε το πιο ευαισθητο κυκλωμα).
    Εαν ομω καει παλι σε εχει προστατεψει, καιγεται αυτη για να μην καψεις κατι πιο σημαντικο οπως ο επεξεργαστης της τηλεκατευθυνσης σου.

    Εξακολουθω να μην καταλαβαινω τι ακριβως καιγεται με αναποδη πολικοτητα, επισης δεν καταλαβαινω πως μπαινει αναποδα η μπαταρια.
    Gespeichert

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    Acid Junkie
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 150


    « Antwort #32 am: Freitag, 4 Sep 2015, 23:54:14 »

    ε αυτο εγινε πριν λεμε...καηκε πρωτα το regulator και μετα καταλαθος εβαλα αναποδα τη μπαταρια και καρβουνιασε η στοκ διοδος....δε παιζει ρολο οτι τα κολλησαμε με τη σωστη φορα?θα δουλευε η ΤΚ αν παραδειγμα τα κολλουσαμε αναποδα? οχι θελω να πιστευω....γιατι ευτυχως πανω εγραφε πιο ειναι το + και πιο το -
    Gespeichert
    kolotoympas
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.353



    WWW
    « Antwort #33 am: Samstag, 5 Sep 2015, 00:16:46 »

    Παιδιά οι εταιρίες δεν βάζουν δίοδο στις τηλ/σης για να μην καούν απο οσο ξέρω! Δεν τους νοιάζει το ενδεχόμενο ανάποδης πολικότητας.

    Συνήθως πάει ο ανυποψίαστος με μια καινούργια μπαταρία lipo που δεν ειναι της μανας του .βλεπει οτι κανει το φισακι και το χώνει...
    Σαν χομπιστας εχω φτιαξει και εγω μερικές τηλ/σης απο λαθος πολικότητα φίλων και τα εξαρτιματα που καιγόντουσαν ηταν δυο regulator και ένας πυκνωτής. στάνταρ (σε turnigy 9x)
    Τωρα αυτη η δίοδος που αναφερεται δεν ξερω αν εχει μπει σαν εξτρα  προστασία σε σειρά κατευθείαν μετά το φισακι απο τον ηλεκτρονικό που την εφτιαξε
    η αν είναι μέρος του κυκλώματος.

     
     
    Gespeichert

    Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
    kolotoympas Youtube
    kolotoympas Vimeo
    DEPRON MANIAC
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.062


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Antwort #34 am: Samstag, 5 Sep 2015, 02:17:46 »

    ....εβαλα αναποδα τη μπαταρια και καρβουνιασε η στοκ διοδος....

      Δεν είναι στοκ δίοδος αλλά πυκνωτής τανταλίου ο οποίος καίγεται με ανάποδη πολικότητα. Παρόμοια περίπτωση σε δέκτη

      Επίσης αρκετά regulator έχουν προστασία και για ανάποδη πολικότητα, αλλά οι εταιρίες το αν θα τα επιλέξουν δεν θα εξαρτηθεί στο αν θέλουν να "προστατέψουν" τον τελικό αποδέκτη του προϊόντος στο να βάλει ό,τι θέλει για τροφοδοσία. Κάλιστα μπορεί η εταιρία να πει ας έβαζες "γνήσια" μπαταρία.

      Τώρα για την συγκεκριμένη ΤΚ αν και δεν την ξέρω, αλλά αν έχει υποδοχή τριπλό βύσμα απο σέρβο τότε είναι εύκολο να μπει ανάποδα αν έχουμε διπλό βύσμα (ώρες ώρες περιμένω να την "κάνω" στην 9C που έχω).

      Ακόμα,
       αν και υπάρχουν τα διπλά JST που έχουν συγκεκριμένο τρόπο που κουμπώνουν, πάντα θα υπάρχει κάποιος που μπορεί να σκεφτεί ανάποδα και να πάθουμε ζημιά (παρολίγο να την πάθω) γι'αυτό όσο το δυνατόν να τα διπλοτσεκάρουμε
    Gespeichert

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    Seiten: 1 2 [3]  Alle     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ (Moderatoren: DEPRON MANIAC, kolotoympas)  |  Thema: ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΤΗΛΕΚΑΤΕΥΘΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΩΣ ΑΠΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ.
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.019 Sekunden mit 26 Zugriffen.