Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.512 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 11:24:47

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 11:24:47

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 02:09]

    [Hier à 16:04]

    par geoli
    [Hier à 15:43]

    [Hier à 14:48]

    [Jeudi, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Dimanche, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samedi, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Jeudi, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Lundi, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Dimanche, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304512
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 1
    Invités: 13
    Total: 14
    Choix de thème

    Pages: 1 ... 7 8 9 [10]     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Δεν θέλει να δουλέψει ο κινητήρας.  (Lu 29730 fois)
    carapis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 603


    ... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


    WWW
    « Répondre #135 le: Dimanche, 6 Juin 2010, 13:04:42 »

    Από ότι βλέπω,ξερής ακετά,ώστε να είσαι επικίνδυνος. Πολλά παιδιά σου έδωσαν καλές συμβουλές,μα τους αγνόησες. Τώρα έκανες την μηχανή κομμάτια(μεγάλο λάθος.Μονο για λόγους σοβαρής επισκευής,λύνεται η μηχανή.Όλα τα μέταλλα τρίβονται μεταξύ τους = στωσιμο Μηχανής.Τώρα από την αρχή πάλι.
    1)Θα ντέσης τη μηχανή όπως ήταν πριν.
    2)Ακολούθησε τις οδηγίες του κατασκευαστή,σε όλα τα settings(carb.,Throtle,k.t.l.)
    3)Αν δεν θέλεις να την βγάλεις από το μοντέλο,θα αναποδογυρίσεις το aeropl. 180 μοίρες,οsτε ο κύλινδρος να βρίσκετε απάνω.
    4)Βγάλε το μπουζί από την κεφαλή,ενωσετο στο mpouzokalwdio,ακουμπησετο καλά στην κεφαλή για να γιώνη,και με τον διακόπτη ON γυρνα την προπέλα.Αν δεν εξής σπινθήρα=πρόβλημα με ηλεκτονικα-καλώδια-οφθαλμό. Αν σπινθηρίζει,πρέπει να έxη blue χρώμα,ο σπινθήρας.Αν όχι =batteries πρόβλημα.
    5)Το μπουζί πρέπει να σπινθηρίζει με το πιστόνι στο απάνω μέρος(χρονισμός).Αν όχι = πρόβλημα με ηλεκτρονοκη-οφθαλμό.
    6)κανε mix καλή ποιότητα βενζίνης και λάδι. Όσο περισσότερο λάδι,= πιο μαύρος κινητήρας.see Manual instructions.Τοποθέτησε το μπουζί,και βάλε βενζίνη.Tοποτηeτησε την προπέλα περίπου 10-15 μοίρες ΜΕΤΑ το άνω μέρος του πιστονιού.
    7)Με Full Throtle,και κλειστό chock(ΔΙΑΚΟΠΤΗ OFF),carb.βελόνες set από Instr. Manual,γυρνα την προπέλα,μέχρι να ντής fuell στο carb.(το fuell να τρέξει από το carb.)
    8)Chock 1/2 OPEN h" Full OPEN
    9)Diakopths ON, Throtle περίπου 1/4 OPEN.
    10)Γυρνα γην προπέλα γρήγορα (απότομα)(φορα γάνδη).
    11)Μετά που θα ζεσταθεί,θα ρύθμισης τις βελόνες ανάλογα.(Κοίτα το manual για σωστή Προπέλα και RPMs)
    12)ρητμησης Βελόνες: Αρχίζουμε από την Η.1/4 turn κάθε φορα.Με Full Throtle,και όταν ο κινητήρας έρθει μεταξύ 2χρόνου και 4χρόνου(Ήχος) βίδωσε 1/4 turn. Μετά την L βeλονα. Με throtle στο Idle,1/4 turn κάθε φορα.(Το setting είναι σωστό όταν:απότομα πάμε full throtle,και ο κινητήρας,αυξάνει στροφές χωρίς να σβήνει. Αν σβήσει = too Lean. Αν καθυστερεί να αυκξάνει στροφές= too Ritch. Καλές Πτήσεις Jim USA


    Γεια σου Δημητροοοοο
     
    ...+ 1111111  :thumbs  Thumbs up (ακριβως, on the spot, για τις πιο πανω συμβουλες...!)

    Ελπιζω νααα εισακουστεις..., εαν δεν παρει και τοτε και μονο τοτε να τον γυρισει πισω για τσεκαρισμα στον κατασκευαστη.
    Journalisée

    FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
    nikpapvolcan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 468



    « Répondre #136 le: Dimanche, 6 Juin 2010, 19:27:01 »

    Από ότι βλέπω,ξερής ακετά,ώστε να είσαι επικίνδυνος. Πολλά παιδιά σου έδωσαν καλές συμβουλές,μα τους αγνόησες.

    Γεια σου Demetre
    σε ευχαριστώ για τις οδηγίες σου όμως θα ήθελα να μου εξηγήσεις πως κατάλαβες ότι αγνόησα τις συμβουλές που μου έδωσαν οι “συνάδελφοι”?.
    Σε ενημερώνω ότι σέβομαι τον χρόνο και τις απόψεις όλων που μου απάντησαν και έπραξα τα λεγόμενα τους
    με εξαίρεση την πρόταση του andreas που έλεγε να κεράσω τον κινητήρα με καύσιμο διότι ήδη ερχόταν πολύ καύσιμο στον κινητήρα
    και την πρόταση του xaris k. να βάλω σπίνερ και να δοκιμάσω με μίζα να βάλω μπροστά διότι δεν έχω σπίνερ και γιατί για έναν κινητήρα που παίρνει μπροστά με το χέρι δεν ήθελα να χρησιμοποιήσω μίζα.
    Όμως τους ευχαριστώ πολύ όπως και όλα τα παιδιά για τις συμβουλές που μου έδωσαν.
    « Dernière édition: Dimanche, 6 Juin 2010, 20:10:03 par nikpapvolcan » Journalisée
    nikpapvolcan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 468



    « Répondre #137 le: Dimanche, 6 Juin 2010, 21:38:55 »

    Αγαπητέ Demetre αν και καταλαβαίνω την καλή σου πρόθεση να με βοηθήσεις όμως η άποψη μου είναι πως όταν δεν υπάρχει αποτέλεσμα με τις “τυποποιημένες” διαδικασίες τότε πρέπει να ακολουθηθούν άλλοι τρόποι για να επιλυθεί το οποιοδήποτε πρόβλημα που μπορεί να παρουσιαστεί σε οποιονδήποτε τομέα (αναφέρομαι και για εκτός μοντελισμού) αυτή είναι η προσωπική μου γνώμη και έχω μάθει να λειτουργώ έτσι, πάνω σε αυτό θα ήθελαν την άποψη και των μελλών του forum.

    Τώρα θα ήθελα να σε ενημερώσω ότι οι συμβουλές μου έδωσες είχαν ήδη γίνει πριν να τις αναφέρεις χωρίς αποτέλεσμα.

    Τώρα έκανες την μηχανή κομμάτια(μεγάλο λάθος.Μονο για λόγους σοβαρής επισκευής,λύνεται η μηχανή.Όλα τα μέταλλα τρίβονται μεταξύ τους = στωσιμο Μηχανής.Τώρα από την αρχή πάλι.
    Το βγάλσιμο του κυλίνδρου είναι κάτι που δεν πρέπει να γίνεται με το παραμικρό αλλά όχι και κάτι που είναι απαγορευτικό για την ζωή ενός κινητήρα. Αν ίσχυε αυτό στις δίχρονες μοτοσικλέτες (και όχι μόνο δεν θα έβγαζαν ποτέ τον κύλινδρο, καπάκι, πιστόνι, μιλάω ως παλιός μοτο κροσερ και εντουράς). Επίσης νομίζω ότι δεν είναι απαραίτητο από την αρχή να στρωθεί ο κινητήρας απλά με σύνεση το γκάζι στο επόμενο 1 με 2 λίτρα.

    Από τεκμηριωμένους ελέγχους που έκανα σε ενημερώνω για τα εξής :
    3)Αν δεν θέλεις να την βγάλεις από το μοντέλο,θα αναποδογυρίσεις το aeropl. 180 μοίρες,οsτε ο κύλινδρος να βρίσκετε απάνω.
    Αν διάβασες παραπάνω έχω ήδη κάνει αυτή την ενέργεια και το αποτέλεσμα ήταν να βγαίνει καύσιμο από το καρμπυρατέρ, ενδεχόμενος λειτουργεί μόνο με τον κύλινδρο προς τα κάτω ο κινητήρας.

    Αν σπινθηρίζει,πρέπει να έxη blue χρώμα,ο σπινθήρας.Αν όχι =batteries πρόβλημα.
    Την ίδια αντίληψη είχα και εγώ για αυτό το θέμα και ήδη το έχω αναφέρει σε κάποια απάντησή μου, όμως ενώ με το μπουζί του GF26i είχα μπλε σπινθήρα μα το μπουζί του mintor είχα λευκό σπινθήρα (με την ίδια μπαταρία).

    Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς στην παρακάτω φράση
    Tοποτηeτησε την προπέλα περίπου 10-15 μοίρες ΜΕΤΑ το άνω μέρος του πιστονιού.
    Μήπως ήθελες να πεις πριν το άνω σημείο του πιστονιού? περιμένω διευκρινήσεις.

    Με ότι έχω γράψει δεν έχω σκοπό να μειώσω τις γνώσεις σου αλλά να διευκρινίσω κάποια δεδομένα που δεν ισχύουν τουλάχιστόν στην δικιά μου περίπτωση.

    Φιλικά Νίκος
    Journalisée
    nikpapvolcan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 468



    « Répondre #138 le: Dimanche, 6 Juin 2010, 21:59:07 »

    Καλησπέρα σε όλους σας
    Όπως ήδη σας έχω πει βγήκε το καρμπυρατέρ και καθαρίστηκε πρώτα με σπρέι W40 και μετά καλό φύσημα αφού πρώτα λύθηκε και βγήκαν οι βελόνες.
    Βγήκε ο κύλινδρος και καθαρίστηκε με βενζίνη.
    Επίσης εντοπίστηκε ότι είχε βγει ο βοσκός από τον σωλήνα της τροφοδοσίας του καυσίμου κάτι που διορθώθηκε.
    Εφτιαξα νέο μίγμα με 1,5% λάδι και καινούργια βενζίνη.
    Οι βελόνες ρυθμίστηκαν η ως εξης η  Η στις 1,5 στροφές (όπως λέει ο κατασκευαστής) και η  L στις 1 και 1/4 , αυξάνοντας σταδιακά κατά 1/8 την βελόνας της μικρής. μέχρι της 2 στροφές.
    Δυστυχώς ο κινητήρας δεν ξεκίνησε και άρχισα αυτή την φορά να κλείνω την μικρή βελόνα ……….. και επιτέλους άκουσα τον γλυκό ήχο του κινητήρα!!  Cheesy στα αυτιά μου ακουγόταν σαν κελαΐδισμα αηδονιού.
    Η ρύθμιση ήταν στην 1,5 στροφή (η mintor αναφέρει 1 και 3/4 ) και ο κινητήρας δούλευε χωρίς πρόβλημα για 10-15 δεύτερα μέχρι που τον έσβησα.
    Στην συνέχεια έβαλα νέο μίγμα με 2% λάδι και τον ξανά έθεσα σε λειτουργία άλλες 3 φορές χωρίς να παρουσιάσει πρόβλημα.
    Στο link που ακολουθεί υπάρχει το ανάλογο video.
    http://www.youtube.com/watch?v=uXRAionXORU
    Αυτό που με ανησυχεί είναι ότι δεν εντοπίστηκε η αιτία που δημιούργησε το πρόβλημα και ίσως να μου ξανά παρουσιαστεί.
    Το επόμενο στάδιο είναι να δουλέψει ο κινητήρας εκτός εργαστηρίου (πάνω στην βάση ) για να δω πως συμπεριφέρεται ο κινητήρας με αυτή την ρύθμιση και αν χρειαστεί να γίνει κάποια αλλαγή και να μετρήσω τις στροφές που βγάζει.

    Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τον πολύτιμο χρόνο σας που μου αφιερώσατε ώστε να λυθεί το πρόβλημα μου.
    Journalisée
    nikpapvolcan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 468



    « Répondre #139 le: Dimanche, 6 Juin 2010, 22:01:35 »

    Σε όλο αυτό το διάστημα είχα επικοινωνία με τον επίσημο αντιπρόσωπο των κινητήρων mintor στην Ελλάδα
    (κύριος Μαργαρώνης Γιώργος) που μου έδωσε χρήσιμες συμβουλές και με βοήθησαν να ξεπεράσω το πρόβλημα που είχα.

    Τον ευχαριστώ δημόσια για την βοήθειά του χωρίς να έχω καμία πρόθεση να κάνω διαφήμιση,
    απλά πιστεύω ότι πρέπει να επικροτούμε και να επιδεικνύουμε τους καλούς επαγγελματίες που υπάρχουν.
    Journalisée
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 6.283


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Répondre #140 le: Dimanche, 6 Juin 2010, 22:32:42 »

    Επιτέλους φίλε  nikpapvolcan Ανάσταση, είδαμε το Φως το Αληθινό!!!! Thumbs up  Thumbs up
    Καλή συνέχεια και καλές πτήσεις.  Wink
    Journalisée
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.283



    « Répondre #141 le: Dimanche, 6 Juin 2010, 23:15:07 »

     Thumbs up επιτελους ...πιθανοτατα κατι με το καρμπυρατερ ..τελος καλο ολα καλα
    Journalisée

    Fly hard ...land soft!
    Χρηστος Βαγενας (vchris)
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.333



    « Répondre #142 le: Dimanche, 6 Juin 2010, 23:27:13 »

    επιτελους τελος
    ελπιζω να ηταν απο τη ρυθμιση της βελονας και να μεινει εκει

    απο δω και περα τερμα τα βιντεο απο τις προσπαθειες εκινησης
    περιμενουμε βιντεο πτησεων

    καλες πτησεις  Thumbs up
    Journalisée
    TOLIS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.264



    « Répondre #143 le: Dimanche, 6 Juin 2010, 23:39:22 »

    κριμα ...παει το "ΤΟΛΜΗ ΚΑΙ ΓΟΗΤΕΙΑ".... Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin
    γεια σου ρε νικολα.....αντε και βιντεο απο πτησεις επιτελους..... Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Journalisée

    cogito ergo sum....
    nikpapvolcan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 468



    « Répondre #144 le: Lundi, 7 Juin 2010, 14:25:31 »

    Γεια σας και καλή σας εβδομάδα,
    θα αργήσω λίγο μέχρι να κάνω την πρώτη του πτήση,
    βλέπετε την εβδομάδα που μας πέρασε ανάλωσα πολλές ώρες με τον κινητήρα
    με αποτέλεσμα να μην χαρώ όσο θα ήθελα τα αγγελούδια μου.
    Ετσι αυτή η εβδομάδα θα είναι αποκλειστικά δική τους.

    Μόλις θα γίνει η πρώτη πτήση θα ανεβάζω video.
    Journalisée
    Pages: 1 ... 7 8 9 [10]     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Modérateur: ArgyrisGiannetakis)  |  Fil de discussion: Δεν θέλει να δουλέψει ο κινητήρας.
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.021 secondes avec 25 requêtes.