Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 22:12:08

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 22:12:08

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304516
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 116
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 3
    Gäste: 35
    Gesamt: 38
    Themavorwähler

    Seiten: 1 2 [3] 4 5     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Setup για great planes Eagle 580  (Gelesen 13863 mal)
    kostasch
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 142


    « Antwort #30 am: Freitag, 22 Jun 2012, 18:58:06 »

    Γιατι ρε παιδια! Την ιδεα της 3σελης lipo με bec στα 5 volt(που δεν ειναι 5 αλλα κοντα στο 5.5ν) την βρισκετε κακη?
    Gespeichert
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Antwort #31 am: Freitag, 22 Jun 2012, 19:02:57 »

    Με γεια  Thumbs up μια χαρά μου φαίνονται.

    Τα ΗΧΤ5010 θέλουν 5V, προσοχή, στα 6V καίγονται.
    Κατά τ' άλλα είναι πολύ καλά.

    φιλε Yanko θα σου πω οτι εισαι λαθος γιατι εγω εχω σε ενα wabird τα ιδια σερωο και τα δουλευω με Life 6,6 εδω και ενα χρονο περιπου και δεν εχουν παθει τιποτα

    Φιλικα Παντα.
    Δημητρης

    Δεν ξέρω τι συμπεριφορά έχει το voltage της Life με φορτίο, δλδ πόσο πέφτει.

    Τώρα πώς το βλέπω στατιστικά το πράγμα και ποια είναι τα στοιχεία:

    Έχουμε ένα σύνολο 30-40 σέρβο όλοι ας πούμε στην παρέα.
    Οι 2 προσπαθούμε να κάνουμε και 3D ακροβατικά.
    Γενικά πετάμε συχνά.
    Όσο πετάμε με νιμη 4.8ν τα σέρβο είναι άψογα για πολύ καιρό, πάνω από χρόνο.

    Όταν βάζουμε για πρώτη φορά λιπο-μπεκ στα 6ν πετάμε για μερικούς μήνες άψογα,
    αλλά από ένα διάστημα μερικών μηνών και μετά αρχίζουν να καίγονται το ένα μετά το άλλο, σύνολο 5-10 σέρβο, δε θυμάμαι ακριβώς.

    Όταν παίρνουμε χαμπάρι τι γίνεται γυρίζουμε στα 5ν το μπεκ και μέχρι σήμερα, για περισσότερο από ένα χρόνο δλδ δεν καίγεται κανένα.

    Δεν ξέρω αν δε σε πείθει η στατιστική μου, αλλά προσωπικά δε ρισκάρω.
    Δεν πιστεύω ότι όλο αυτό ήταν μια σύμπτωση.
    Το ότι δε χάσαμε μοντέλο ήταν ευτύχημα φυσικά.

    Το ΗΧΤ5010 στα 5ν το θεωρώ ένα πολύ αξιόπιστο σέρβο.
    Το ΗΧΤ5010 στα 6ν όμως όχι, δεν ξέρεις πότε θα γίνει το κακό...

    Τώρα τι πιστεύω για τη δικιά σου περίπτωση που αναφέρεις.
    Ή με Α123 έχεις μεγάλη πτώση τάσης ή δεν πετάς πολύ συχνά ή δεν τα ζορίζεις ή μπορεί απλώς να σου συμβεί μελλοντικά το κακό.

    Τώρα ο καθένας πιστεύει ότι θέλει πάνω στο ζήτημα.
    Για μένα 5 στα 40 σέρβο ή και περισσότερα ίσως, είναι μεγάλος αριθμός αποτυχίας στα 6ν.
    Μηδέν στα 40 στα 5ν με κάνει να νιώθω περισσότερη σιγουριά.  Thumbs up
     
    Gespeichert

    konanagno
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 125



    « Antwort #32 am: Samstag, 23 Jun 2012, 17:47:11 »

    το servodatabase.com δίνει specs για το ΗΧΤ5010 μόνο για 4.8V και όχι για 6 ή 6,6 της LiFe....κάτι πρέπει να σημαίνει αυτό....
    Gespeichert
    kostasch
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 142


    « Antwort #33 am: Montag, 9 Jul 2012, 09:03:58 »

    Καλημερα και παλι!

    Λοιπον το αεροπλανο το τελειωσα εχθες! Αντιμετωπιζω δυο μικροπροβληματα!

    1) Υπαρχει ενας μικρος τζογος στα aileron οταν βρισκονται σο κεντρο του περιπου 2-3 χιλιοστα

    2) Το αεροπλανο εχει βγει βαρυτερο απο οτι οριζει ο κατασκευαστης! Συγκεκριμενα 2720-3180 γρ λεει το μανουαλ! Εγω το εβγαλα περιπου 3300 και χωρις το καυσιμο! Που σημαινει οτι με γεματο τεποζιτο θα παει περιπου 350 γρ αφου εχει 420ml τεποζιτο !

    Το κακο ειναι οτι δεν εκανα κατι παραπανω απο αυτο που λεει στο μανουαλ !


    Τι μπορω να κανω??
    Gespeichert
    ChrisCalmato 40 Trainer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.046



    « Antwort #34 am: Montag, 9 Jul 2012, 10:29:58 »

    Κωστη καλημερα φιλε!!!
    Για το πηδαλιο μην σε αγχωνει αλλαξε το θεση αλλα προσεξε αν χρειαζεται να ανοιξεις τρυπα για να ταιριαξει η ντιζα μετρα πρωτα την ντιζα ποσα mm ειναι και τρυπα με ενα ιδιο τρυπανακι!!!
    Για το βαρος τωρα τι να σου πω δεν ειναι και οτι καλυτερο αλλα μην σε αγχωνει τοσο πολυ!!!!
    Φτιαξε αυτο με τον τζογο γιατι στον αερα θα εχεις τρεμοπεγμα του α/π!!!
    Gespeichert

    50 cc Petrol POWER/Acro F3D 50''/Piper Pawnee 40 Hangar 9/TT Piper J3 Cub/Sebart Sukhoi 29s 30E/ScratchBuild 3DPMini/Bixler EPO 1400mm/Kyosho Calmato 40 Trainer/BMI Extra 330EP/<<JR XG8>>/Spectrum DX7se!!!

    ΕΝΩΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΩΝ ΡΟΔΟΥ!!!!!!
    www.emr.gr
    kostasch
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 142


    « Antwort #35 am: Montag, 9 Jul 2012, 11:18:55 »

    Κωστη καλημερα φιλε!!!
    Για το πηδαλιο μην σε αγχωνει αλλαξε το θεση αλλα προσεξε αν χρειαζεται να ανοιξεις τρυπα για να ταιριαξει η ντιζα μετρα πρωτα την ντιζα ποσα mm ειναι και τρυπα με ενα ιδιο τρυπανακι!!!
    Για το βαρος τωρα τι να σου πω δεν ειναι και οτι καλυτερο αλλα μην σε αγχωνει τοσο πολυ!!!!
    Φτιαξε αυτο με τον τζογο γιατι στον αερα θα εχεις τρεμοπεγμα του α/π!!!

    Ευχαριστω πολυ φιε Χρηστο για την βοηθεια! Το θεμα με τον τζογο θα το φτιαξω! Το θεμα βαρους ειναι αυτο που με απασχολει? Δεν ειναι οτι το εβγαλα 120 γρ παραπανω απο οσο επρεπε! Αυτο ξερω οτι ειναι δεν ειναι και τοσο μεγαλο προβλημα! Με απασχολει το θεμα της μηχανης ! Εχει δυναμη η ASP 52 να σηκωσει 3,7κιλα μαζι με το καυσιμο?
    Gespeichert
    ChrisCalmato 40 Trainer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.046



    « Antwort #36 am: Montag, 9 Jul 2012, 14:17:26 »

    Αυτο εξαρταται και απο τι ελικα θα βαλεις!!Το εργοστασιο τι κινητηρα αναφερει?Huh
    Gespeichert

    50 cc Petrol POWER/Acro F3D 50''/Piper Pawnee 40 Hangar 9/TT Piper J3 Cub/Sebart Sukhoi 29s 30E/ScratchBuild 3DPMini/Bixler EPO 1400mm/Kyosho Calmato 40 Trainer/BMI Extra 330EP/<<JR XG8>>/Spectrum DX7se!!!

    ΕΝΩΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΩΝ ΡΟΔΟΥ!!!!!!
    www.emr.gr
    extenge
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 449


    Nikos


    « Antwort #37 am: Montag, 9 Jul 2012, 17:40:09 »

    Κωστη καλημερα φιλε!!!
    Για το πηδαλιο μην σε αγχωνει αλλαξε το θεση αλλα προσεξε αν χρειαζεται να ανοιξεις τρυπα για να ταιριαξει η ντιζα μετρα πρωτα την ντιζα ποσα mm ειναι και τρυπα με ενα ιδιο τρυπανακι!!!
    Για το βαρος τωρα τι να σου πω δεν ειναι και οτι καλυτερο αλλα μην σε αγχωνει τοσο πολυ!!!!
    Φτιαξε αυτο με τον τζογο γιατι στον αερα θα εχεις τρεμοπεγμα του α/π!!!

    Ευχαριστω πολυ φιε Χρηστο για την βοηθεια! Το θεμα με τον τζογο θα το φτιαξω! Το θεμα βαρους ειναι αυτο που με απασχολει? Δεν ειναι οτι το εβγαλα 120 γρ παραπανω απο οσο επρεπε! Αυτο ξερω οτι ειναι δεν ειναι και τοσο μεγαλο προβλημα! Με απασχολει το θεμα της μηχανης ! Εχει δυναμη η ASP 52 να σηκωσει 3,7κιλα μαζι με το καυσιμο?
    Φιλε μου θα το πεταξει αν αυτο εννοεις , η Magnum 52 εμενα με 11χ6 μου εδινε max 3 με 3,2 κιλα ωση και οτι ελικα και να του βαλεις δεν πιστευω πως θα ξεπερασεις τα 3.4 κιλα........αλλα για sport πτηση νομιζω πως θα εισαι οκ
    Gespeichert
    kostasch
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 142


    « Antwort #38 am: Montag, 9 Jul 2012, 17:49:33 »

    Το αεροπλανο το βγαζει για κινητηρα 46-61 2χρονο η 52-81 τετραχρονο! Αρχικα σκεφτομαι να βαλω 11χ6 για τις πρωτες πτησεις κι μεχρι να στρωθει και λιγο η μηχανη και στη συνεχεια ισως να βαλω 12χ6! Ακροβατικα τυπου hover δεν προκειται να κανω γιατι δεν ξερω! Σε ολα τα αλλα απλα ακροβατικα δεν νομιζω να υπαρξει προβλημα!

    Εμενα αυτο που με ενδιαφερει ειναι με αυτο τον κινητηρα να πεταει καλα και σε ολο το ευρος στροφων. Δηλαδη εκει που πεταω με τερμα γκαζι ξαφνικα να κοψω στην μεση και να ειναι κουτσουρο και να μην μπορει να σταθει στον αερα! 
    Gespeichert
    kostasch
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 142


    « Antwort #39 am: Montag, 9 Jul 2012, 21:03:01 »

    Ενα προγραμμα που βρισκεις το static thrust στον υπολογιστη δειχνει οτι με 11χ6 ελικα βγαζει 2,10 κιλα ωση ! Τι γινεται σε αυτη την περιπτωση με βαρος 3700 περιπου αεροπλανου συμπεριλαμβανομενου το καυσιμο?

    Η ωση ειναι αρκετη για scale πτηση και μερικα λουπ η ρολ?
    Gespeichert
    extenge
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 449


    Nikos


    « Antwort #40 am: Montag, 9 Jul 2012, 21:20:07 »

    Ενα προγραμμα που βρισκεις το static thrust στον υπολογιστη δειχνει οτι με 11χ6 ελικα βγαζει 2,10 κιλα ωση ! Τι γινεται σε αυτη την περιπτωση με βαρος 3700 περιπου αεροπλανου συμπεριλαμβανομενου το καυσιμο?

    Η ωση ειναι αρκετη για scale πτηση και μερικα λουπ η ρολ?
    Λιγη εβγαλε το προγραμμα σου .... τι στροφες του εβαλες.......την 11χ6 αν θυμαμαι καλα την γυρναει ο κινητηρας σου 12500 με 13000 σαλ.....
    Gespeichert
    ChrisCalmato 40 Trainer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.046



    « Antwort #41 am: Dienstag, 10 Jul 2012, 00:12:23 »

    Παιξε με μεγαλυτερη ελικα!!!
    Gespeichert

    50 cc Petrol POWER/Acro F3D 50''/Piper Pawnee 40 Hangar 9/TT Piper J3 Cub/Sebart Sukhoi 29s 30E/ScratchBuild 3DPMini/Bixler EPO 1400mm/Kyosho Calmato 40 Trainer/BMI Extra 330EP/<<JR XG8>>/Spectrum DX7se!!!

    ΕΝΩΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΩΝ ΡΟΔΟΥ!!!!!!
    www.emr.gr
    kostasch
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 142


    « Antwort #42 am: Dienstag, 10 Jul 2012, 11:31:59 »

    Παιξε με μεγαλυτερη ελικα!!!
    [/quote

    Ευχαριστω Χρηστο! Θα δοκιμασω σημερα και με 11χ6 και με 12χ6! Με βλεπω κατα τις 2:30 στου τραουνου να σταζει ο ιδρωτας αλλα θα παω γιατι εχει 1 μηνα να πεταξω
    Gespeichert
    kostasch
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 142


    « Antwort #43 am: Dienstag, 17 Jul 2012, 18:09:06 »

    Καλησπερα σε ολη την παρεα! Θελω να σας μεταφερω τις εντυπωσεις μου μετα απο την πτηση που εκανα σημερα!
    Το μοντελο πεταει πολυ καλα με 11χ6! Το κεντρο βαρους ειναι στη σωστη θεση ετσι ωστε να ισοροπει και να μην εχει καθολου κλιση ουτε μπροστα ουτε πισω! Χρειαστηκε περιπου 20 μετρα για να απογειωθει αλλα στον αερα ειναι υπερβολικα γρηγορο και τις κινησεις των πηδαλιων τις ειχα στο μινιμουμ που οριζει ο κατασκευαστης !
    Οσον αφορα την προσγειωση : Καθεται σχετικα ομαλα εαν ερχεται με λιγο γκαζι και οχι στο τελειως ρελαντι!


    Τωρα παμε σε ενα πολυ κουφο προβλημα το οποιο το αντιμετωπιζω πρωτη φορα και το οποιο μου το εκανε μια φορα πριν καμια εβδομαδα που πηγα να στρωσω την μηχανη και μια σημερα!

    Ενω εχω ρυθμισει τα πηδαλια απο την ντιζα να ειναι στο κεντρο τους μετα απο ολες τις δοκιμες που εγιναν εντος σπιτιου ολα ηταν καλα(κινησεις απο Τ/Κ, Κεντραρισμα σερβο κτλ) Και τις δυο φορες που πηγα για να κανω πτηση ειδα οτι το rudder και τα 2 servo aileron δεν ηταν στο κεντρο τους ! Τα εφερα οσο μπορουσα μεσω subtrim και το πεταξα χωρις κανενα προβλημα!

    Μπορει να βοηθησει καποιος?
    Gespeichert
    giles 202
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.200



    « Antwort #44 am: Dienstag, 17 Jul 2012, 20:03:15 »

    μπραβο, αφου πηγαν ολα καλα. Thumbs up
    Ειναι προβλημα σερβο.(κακο κεντραρισμα)
    Gespeichert
    Seiten: 1 2 [3] 4 5     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Moderator: Serafim)  |  Thema: Setup για great planes Eagle 580
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.023 Sekunden mit 25 Zugriffen.