Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 22:13:27

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 22:13:27

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304516
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 116
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 3
    Gäste: 38
    Gesamt: 41
    Themavorwähler

    Seiten: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 11     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Το καλύτερο 1m DLG, βήμα-βήμα για να το φτιάξεις μόνος σου!!!  (Gelesen 16223 mal)
    Νίκος Νταναβάρας
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 126



    « Antwort #45 am: Montag, 26 Apr 2021, 11:21:19 »

    .


    * τελικο 2.jpg (35.95 KB, 525x394 - angeschaut 429 Mal.)

    * τελικο 3.jpg (44.79 KB, 525x393 - angeschaut 423 Mal.)
    Gespeichert

    afilos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 91


    WWW
    « Antwort #46 am: Montag, 26 Apr 2021, 12:28:10 »

    Γεια καποιον που θέλει  να ασχοληθεί και να φταίξει κανα δυο ,τρία , τέσσερα  Grin ανεμόπτερα ή αεροπλάνα , δεν ειναι κακη ιδέα  να αρχίσει να μαζευει  και να φτιάχνει εργαλεία . Σιγουρά δεν γινεται από την μια μερα στην άλλη , ειδικά εποχές που οι περισσότεροι έχουν οικονομικά προβλήματα . Αλλά π.χ.  ενα μοτέρ απο παλιό ψυγείο ισως να μπορέσεις να  βρεις με ελάχιστο ή και καθόλου κόστος. Αλλά κι ενα μοτέρ ψυγείου  καινουργιο  το πήρα 35€ .  Θελω να πω με στοχο σιγα σιγα βρισκόμαστε  με πραγματάκια που πάνε τις κατασκευές μας ενα βήμα παραπέρα.  ο Αντώνης εδειξε οτι γινεται και με φτηνά υλικά . π.χ. δεν χρειάζεται να τρέχουμε να βρούμε mylar καθως και με διαφάνεια γινεται . Οχι οτι το mylar ειναι ακριβό . Αν πας σε καποιον που κανει περιελίξεις μοτερ σιγουρα εχει και δεν ειναι ακριβό .

    Ναι καλό είναι αν κάποιος θέλει να ασχοληθεί σοβαρά να τα μαζέψει λίγα-λίγα, συμφωνώ.
    Η δική μου η περίπτωση ήταν απλά να πάρω μια γεύση από bagging χωρίς να ξοδέψω κάτι σημαντικό. Ήθελα να δοκιμάσω το foam αλλά δεν είχα τα υλικά και μου φαίνονταν και αρκετά περίπλοκη διαδικασία με το μηχάνημα κοπής, τις σακούλες, την προετοιμασία, τις κόλλες γύρω γύρω από την σακούλα, και τους περιορισμούς του COVID κτλ..

    Το vacum με τις σακούλες αποθήκευσης ρούχων είναι πιστοποιημένη διαδικασία (δείτε το βίντεο παρακάτω)...Όταν το έψαχνα μέσω YT δεν μπόρεσα να βρω κάτι σχετικό και θεώρησα ότι ανακάλυψα τον τροχό!! Με το που ανέβασα το πρώτο μου βιντεάκι στην πρώτη μου απόπειρα, εμφανίστηκε από το YT ως προτεινόμενο το παρακάτω βίντεο:
    Δείτε το!!! από την μέση ή και από την αρχή, και όπως λέει και το παλικάρι "γενικά επιτυγχάνουν το ιδανικό 20% κενό αέρος" και σε σχέση με τα επαγγελματικά εργαλεία η διαφορά στο τελικό αποτέλεσμα είναι σχεδόν μη ανιχνεύσιμη!!!!!!!!!!!!!!!!

    https://youtu.be/cj26c3V54SQ?t=627

    Σχετικά με το Mylar η επιλογή που έκανα δεν είναι τυχαία.. Το πάχος του φακέλου είναι 0.16χιλ, ενώ συνήθως χρησιμοποιούνται 0.5-0.7χιλ. Το 0.16χιλ είναι συμβατό με την σακούλα αποθήκευσης και την ηλεκτρική σκούπα καθώς πιο παχύ θα δυσκολευόταν να το προσαρμόσει στο φτερό.

    Επίσης με την σακούλα αποθήκευσης, έχεις την δυνατότητα να ανοίξεις την σακούλα ανα πάσα στιγμή για μικρο διορθώσεις και να την ξανακλείσεις!!

    Και είναι και επαναχρησιμοποιούμενη.
    « Letzte Änderung: Montag, 26 Apr 2021, 12:52:18 von afilos » Gespeichert

    Αντώνης
    Πετάω κατά 95% DLG, το υπόλοιπο 5% τα ονειρεύομαι...
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 971


    « Antwort #47 am: Montag, 26 Apr 2021, 13:27:15 »

      kaλημερα
    μια απορια για το βιντεο που φταχνεις το φτερο στη σακουλα  1) το περνας γιαλι και μονο από πανω η  και από κατω?
       2) μετα βαζεις το πανω αρνητικο με ένα βιβλιο   το κατω αρνητικο το χρησιμοποιείς καθολου?
     εγω στις κατασκευες χρησιμοποιω  τα αρνητικα και αφουεμποτισω  εποξυ   βαζω το φτερο μεσα σε δυο ζελατίνες γιατι το μυλαρ είναι πανακριβο και κατοπιν ολο το φτερο τοποθετειται αναμεσα σε δυο κοντρα πλακε και σφιγκω με σφικτήρες ξυλου
     το μειονέκτημα είναι ότι εάν δεν εχει εμποτιστεί καλα το φτερο η επιφανεια δεν βγαινει γιαλυστερη και σε καποιες μεριες  πλεοναζει υλικο και το αποτέλεσμα είναι βαρυτερο σε σχεση με την αντλια
     με την σκουπα ειδα ότι την εφαρμόζεις για πολυ λιγο φτανει αυτό για να απομακρυνθει η επιπλέον εποξυ?


    * IMG_3708.JPG (86.49 KB, 640x480 - angeschaut 408 Mal.)
    Gespeichert
    afilos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 91


    WWW
    « Antwort #48 am: Montag, 26 Apr 2021, 13:45:24 »

     kaλημερα
    μια απορια για το βιντεο που φταχνεις το φτερο στη σακουλα

    1) το περνας γιαλι και μονο από πανω η  και από κατω?
    Ότι κάνω από πάνω κάνω και από κάτω απλά το δείχνω μια φορά στο βίντεο

    2) μετα βαζεις το πανω αρνητικο με ένα βιβλιο   το κατω αρνητικο το χρησιμοποιείς καθολου?
    Σε αυτή την κατασκευή δεν υπάρχει κάτω αρνητικό, είναι επίπεδη η κάτω επιφάνεια! Είναι για ευκολία κατασκευής και διότι η αεροτομή είναι υπολογισμένη για επίπεδη κάτω επιφάνεια. Το πάνω αρνητικό μπορείς να μην το χρησιμοποιήσεις και καθόλου αν χρησιμοποιήσεις μαλακού εξώφυλλου βιβλία σε όλο το μήκος του φτερού και κυρίως στο TE.

    εγω στις κατασκευες χρησιμοποιω  τα αρνητικα και αφουεμποτισω  εποξυ   βαζω το φτερο μεσα σε δυο ζελατίνες γιατι το μυλαρ είναι πανακριβο και κατοπιν ολο το φτερο τοποθετειται αναμεσα σε δυο κοντρα πλακε και σφιγκω με σφικτήρες ξυλου.
    Οι ζελατίνες που χρησιμοποιώ εγώ (Πολυπρεπιλένιο PP) κοστίζουν 0,4€ το τεμάχιο και για όλο το αεροπλάνο χρησιμοποίησα 4φύλλα, οπότε 1,6€. Το βάρος το βάζουμε για να διατηρηθεί ευθεία το φτερό και να μην στραβώσει, και όχι για να αποστραγγίξει η εποξικη.

    το μειονέκτημα είναι ότι εάν δεν εχει εμποτιστεί καλα το φτερο η επιφανεια δεν βγαινει γιαλυστερη και σε καποιες μεριες  πλεοναζει υλικο και το αποτέλεσμα είναι βαρυτερο σε σχεση με την αντλια
    με την σκουπα ειδα ότι την εφαρμόζεις για πολυ λιγο φτανει αυτό για να απομακρυνθει η επιπλέον εποξυ?
    Εαν πλεονάζει υλικό είναι γιατί χρησιμοποιείς πολύ, η αντλία και η σκούπα κάνουν την ίδια δουλειά, δηλαδή ασκούν πίεση για να εφαρμόσει καλά το γυαλί στον αφρό. Η σκούπα ρουφάει τον αέρα απο την σακούλα και γιαυτό επαρκούν μόνο μερικά δεύτερα, από κει και πέρα διατηρείται το κενό αέρος στην σακκούλα μέχρι η κόλλα να ωριμάσει. Κόλλα θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις τόσο όσο χρειάζεται για να μουσκέψει το γυαλί. Κάποιοι την σκουπίζουν κιόλας πιέζοντας χαρτί υγείας, εγώ όμως φροντίζω απλά να εφαρμόσω τόση κόλλα όση χρειάζεται με το ρολλό.


    Gespeichert

    Αντώνης
    Πετάω κατά 95% DLG, το υπόλοιπο 5% τα ονειρεύομαι...
    afilos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 91


    WWW
    « Antwort #49 am: Montag, 26 Apr 2021, 13:49:03 »

    Καλά, τέτοιο θηρίο φτερό δεν πρόκειται να χωρέσει σε καμιά σακούλα αποθήκευσης ρούχων. Cheesy
    Gespeichert

    Αντώνης
    Πετάω κατά 95% DLG, το υπόλοιπο 5% τα ονειρεύομαι...
    afilos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 91


    WWW
    « Antwort #50 am: Freitag, 30 Apr 2021, 22:52:03 »

    Και εδώ ο Peter απο την Ουγγαρία (το πνευματικό μου παιδί) επί το έργον...

    https://www.youtube.com/watch?v=-at8vqe9Eng



    « Letzte Änderung: Freitag, 30 Apr 2021, 23:34:48 von afilos » Gespeichert

    Αντώνης
    Πετάω κατά 95% DLG, το υπόλοιπο 5% τα ονειρεύομαι...
    Loukis35
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 72


    « Antwort #51 am: Montag, 3 Mai 2021, 13:52:33 »

    Κοιτάζοντας τώρα ένα site με διάφορα συνθετικά υλικά σκέφτηκα αν θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί Kevlar αντί για Carbon στις ενισχύσεις? Ή μίξη και των 2.
    Για μεγαλύτερη αντοχή?

    Ή μήπως είναι πιο ακριβό και πιο βαρύ?
    Gespeichert
    afilos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 91


    WWW
    « Antwort #52 am: Montag, 3 Mai 2021, 14:26:43 »

    Κοιτάζοντας τώρα ένα site με διάφορα συνθετικά υλικά σκέφτηκα αν θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί Kevlar αντί για Carbon στις ενισχύσεις? Ή μίξη και των 2.
    Για μεγαλύτερη αντοχή?

    Ή μήπως είναι πιο ακριβό και πιο βαρύ?

    Το carbon είναι ότι καλύτερο για αυτές τις ενισχύσεις, έξαλλου είναι αυτό που χρησιμοποιούν παντού και στα μοντέλα παραγωγής. Δεν έχω δουλέψει καθόλου το kevlar αλλά ξέρω ότι είναι δύσκολο υλικό και ακριβό.
    Από θέμα αντοχής η κατασκευή δεν έχει κανένα πρόβλημα είναι δοκιμασμένο, εκτός και αν θέλεις να κάνεις τον "γορίλα" και προσπαθήσεις να φτάσεις τα 70μ τότε ναι θα σε προδώσει πιστεύω (δεν το έχω δοκιμάσει) και πρώτα από όλα το boom.
    Gespeichert

    Αντώνης
    Πετάω κατά 95% DLG, το υπόλοιπο 5% τα ονειρεύομαι...
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.387



    « Antwort #53 am: Montag, 3 Mai 2021, 18:26:10 »

    Το carbon προσφέρει περισσότερα πλεονεκτήματα σε ακαμψία ενώ το kevlar σε εφελκυσμό. Δεν έχω δεί το video αλλά κανένας ανάλογα του τι θέλει να πετύχει χρησιμοποιεί το κατάλληλο υλικό. Υπάρχει και ύφασμα το οποίο στην μία διεύθυνση έχει κάρβουνο και στην άλλη έχει Kevlar. Αυτό υπάρχει σε διάφορα βάρη και πυκνότητα πλεξίματος.

    Και το πιο σημαντικό. Οταν δουλεύουμε με τέτοια υλικά (+ την ρητίνη) χρειάζεται ιδιάιτερη προσοχή στα μέτρα προστασίας. Η ρητίνη εισχωρεί στο δέρμα μας και αποθηκεύεται μονίμως με ότι επακόλουθα έχει αυτό. Τα δε υφάσματα από carbon ή kevlar θέλουν και αυτά προσοχή γιατί ένα μικρό νήμα είναι τόσο μυτερό που μπορεί να σε τρυπήσει και να εισχωρήσει μέσα σου. Γιαυτό γάντια και προστατευτική κρέμα.

    Gespeichert
    Loukis35
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 72


    « Antwort #54 am: Dienstag, 4 Mai 2021, 16:30:02 »

    Zitat
    Και το πιο σημαντικό. Οταν δουλεύουμε με τέτοια υλικά (+ την ρητίνη) χρειάζεται ιδιάιτερη προσοχή στα μέτρα προστασίας. Η ρητίνη εισχωρεί στο δέρμα μας και αποθηκεύεται μονίμως με ότι επακόλουθα έχει αυτό. Τα δε υφάσματα από carbon ή kevlar θέλουν και αυτά προσοχή γιατί ένα μικρό νήμα είναι τόσο μυτερό που μπορεί να σε τρυπήσει και να εισχωρήσει μέσα σου. Γιαυτό γάντια και προστατευτική κρέμα.

    Επίσης η σκόνη μετά από τρίψιμο. Χρειάζεται ειδική μάσκα νομίζω αν κάποιος το κάνει σε κλειστό χώρο.
    Όπως επίσης και οι αναθυμιάσεις από τις ρητίνες και γενικά όλες τι κόλλες!
    Gespeichert
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Antwort #55 am: Dienstag, 4 Mai 2021, 18:06:31 »

    Υπάρχει ένα σχετικό θέμα με την ασφάλεια στο εργαστήριο
    Καλή συνέχεια στην παρουσίαση της κατασκευής
    Gespeichert

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    afilos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 91


    WWW
    « Antwort #56 am: Freitag, 7 Mai 2021, 13:04:07 »

    Maiden από τον φίλο Peter.. Ακριβές αντίγραφο εκ του "πρωτοτύπου" μόνο λίγο πιο βάρύ (137γρ) σε σχέση με τα 105γρ τα δικά μου

    αν και άσχημη ώρα για maiden και λίγο tail heavy  το Plane δείχνει πολλά υποσχόμενο..

    https://www.youtube.com/watch?v=l2-qP8imwDA
    Gespeichert

    Αντώνης
    Πετάω κατά 95% DLG, το υπόλοιπο 5% τα ονειρεύομαι...
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.095



    WWW
    « Antwort #57 am: Freitag, 7 Mai 2021, 13:08:07 »

    Ερώτηση  κρίσεως !  Χαμόγελο
    είδα και σε σένα  Αντώνη και σε αλλά DLG  οτι δεν βάφετε το επανω μερος τους φτερού . Εννοω οτι αφήνετε την εποξική  εκτεθειμένη στο φως του ηλίου . Ξερω οτι οι εποξικές  καταστρέφονται από την UV ακτινοβολία . Εγω σε άλλες κατασκευές χρησιμοποιώ για σκληρυντή ανθεκτικό στην Uv , αλλά και πάλι υπάρχει προστασία ή με βερνικι ή με χρώμα . Δεν έχεις δει αλλοιώσεις στη διαφάνεια της εποξικής μετα απο καιρό στον ηλιο ??
    Gespeichert

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    afilos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 91


    WWW
    « Antwort #58 am: Freitag, 7 Mai 2021, 13:21:43 »

    Σε αυτά τα μικρά μοντέλα, το βάψιμο προσθέτει αρκετό βάρος γιαυτό και το αποφεύγουμε. Κυρίως βάφεται η κάτω επιφάνεια για να γίνεται πιο διακριτό σε μεγάλο ύψος το αεροπλάνο και συνήθως σε φαρδιές κάθετες λωρίδες. Το βάψιμο είναι διακοσμητικό, αναγκαίο κακό.
    Τωρα για την φθορά στην εποξική δεν έχω παρατηρήσει κάτι το ιδιαίτερο, αλλά δεν τα έχω παραπάνω από χρόνο, και πάλι είναι τόσο φτηνά και ευπαθή που νομίζω πρέπει να θεωρούνται ως αναλώσιμα και τα οποία βεβαίως θα αντικατασταθούν πριν την φθορά της εποξικής.
    Στο 1μ dlg στα 105γρ συνολ.βάρος που φτάνει η κατασκευή, τα 5γρ είναι αρκετά σημαντικό βάρος, πόσο μάλλον τα 10γρ ή και παραπάνω. Το μόνο που θα συνιστούσα θα ήταν πινελίες διακοσμητικές....

    Το ξεκίνησες τελικά Γιάννη?
    Gespeichert

    Αντώνης
    Πετάω κατά 95% DLG, το υπόλοιπο 5% τα ονειρεύομαι...
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.095



    WWW
    « Antwort #59 am: Freitag, 7 Mai 2021, 15:27:13 »


    Το ξεκίνησες τελικά Γιάννη?
    Ναι ! Εχω κόψει φτερά ,ουρά , ειδικά απο την ουρά εχω κόψει 5-6 "εκδόσεις "   Grin .
    . Περιμένω μπούμα και υαλούφασμα . Δεν έχω τόσο ελαφριά ,ούτε υφάσματα , ούτε carbon  σωλήνα.  Ντροπή

    Gespeichert

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Seiten: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 11     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ολα τα ανεμόπτερα R/C (Moderatoren: Γιάννης Παξιμαδάκης, _ΤΑΣΟΣ_)  |  Thema: Το καλύτερο 1m DLG, βήμα-βήμα για να το φτιάξεις μόνος σου!!!
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.04 Sekunden mit 26 Zugriffen.