Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.515 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 21:23:53

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 21:23:53

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Heute um 20:47]

    [Heute um 15:33]

    [Gestern um 16:04]

    von geoli
    [Gestern um 15:43]

    [Gestern um 14:48]

    [Donnerstag, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304515
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 116
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 2
    Gäste: 38
    Gesamt: 40
    Themavorwähler

    Seiten: 1 [2] 3 4 5 6     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Prototype B(alantis20)-MX2 depron 1.05m  (Gelesen 23542 mal)
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Antwort #15 am: Freitag, 6 Sep 2013, 22:48:29 »

    Καλό σκάλισμα του ντεπρόν για να πιάσει η κόλλα καλά τις χιαστί καρμπονίντιζες(2.5 χιλ.) των φτερών.
    Πρέπει να γίνει ενισχυμένη κόληση μιας και δοθέντος του υπολογισμένου κέντρου βάρους,οι καρμπονόντιζες αυτές δέχονται όλο το φορτίο κατά την διάρκεια της πτήσης.


    * 09072013600.JPG (90.71 KB, 778x584 - angeschaut 256 Mal.)

    * 09072013602.JPG (59.23 KB, 778x584 - angeschaut 254 Mal.)
    Gespeichert

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Antwort #16 am: Freitag, 6 Sep 2013, 22:49:09 »

    Γενικότερα γίνανε μπόλικες τροποποιήσεις,είτε αυτές ήταν αισθητικές έιτε λειτουργικές,με αποτέλεσμα να γίνει λίγο πιο περίπλοκο το όλο θέμα και να απαιτεί περισσότερο χρόνο,κάτι που είναι και το πιο δύσκολο της όλης διαδικασίας γιατί καταντάει ψυχοφθόρο.
    Περιληπτικά θα πώ πως τροποποιήθηκε το μήκος της σταθερής πτέρυγας και το μήκος των aileron,διότι το αεροπλάνο έδειχνε αρκετά κοντομούρικο και τα aileron κατέληξαν να είναι μικρά....Τροποποιήθηκε το μήκος του rudder καθώς και το σημείο εγκατάστασης των horn μιας και κατέληξε να υπάρχει λειτουργικό πρόβλημα στην κίνηση.Όλα αυτά σημειώθηκαν και πλέον όλα γίνονται by the book και εύκολα.


    * 09072013603.JPG (91.02 KB, 778x584 - angeschaut 253 Mal.)

    * 20072013638.JPG (95.3 KB, 778x584 - angeschaut 252 Mal.)
    Gespeichert

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Antwort #17 am: Freitag, 6 Sep 2013, 22:51:09 »

    Elevator-Rudder full rates

    Οι κινήσεις θα πρέπει να γίνονται σε όλο το μήκος τους αβίαστα και χωρίς εμπόδια με αποτέλεσμα να ζορίζεται επιπλέον το σερβο κατα την διάρκεια της πτήσης.Για μεντεσέδες χρησιμοποίησα απλούς pinned διαστάσεων 16X28.5


    * 20072013639a.JPG (97.21 KB, 830x623 - angeschaut 250 Mal.)
    Gespeichert

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Antwort #18 am: Freitag, 6 Sep 2013, 22:51:57 »

    Στα tip κάθε πηδαλίου πρόσθεσα κομμένη καρμπονόντιζα <2.5.χιλ ούτως ώστε να ενισχυθεί επιπλέον το πηδάλιο.
    Στα aileron αναγκάστηκα να τοποθετήσω ολόκληρη καρμπονόντιζα για να αποφευχθούν τα αντίστροφα deflections κατα την διάρκεια της πτήσης με αέρα.Το φαινόμενο αυτό ήταν πάρα πολύ έντονο και στην ουσία κατέρρευσε την ιδέα του να παραμείνω στα μεγάλα counterbalance surfaces που θα βοηθούσαν το σέρβο να κινείται πιό εύκολα.Σε απότομες ριπές αέρα το αεροπλάνο έμενε ανεξέλεγχτο για κάποια κλάσματα του δευτερολέπτου που είναι σημαντικά αν αναλογιστεί κανείς πως σε χαμηλό ύψος αυτό μπορεί να είναι καταστροφικό.Τώρα πλέον η ιδιότητα του counterbalance έχει ενισχυθεί εσωτερικά στο aileron με λίγο μεγαλύτερη επιφάνεια μικραίνοντας την αρχικη στα tip του φτερου,αποφεύγοντας έτσι αυτο το φαινόμενο.Είναι πολύ σημαντική παρατήρηση.


    * 03082010684.JPG (79.8 KB, 778x584 - angeschaut 269 Mal.)
    Gespeichert

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Antwort #19 am: Freitag, 6 Sep 2013, 22:52:17 »

    Βάση του μοτέρ με χρήση καρμπονόντιζας κομμένης στο κέντρο κατα 3 χιλ και φώλιασμα μέσα στο ντεπρόν για ευκολότερο και σταθερότερο κόλλημα.Έπειτα πάει ο σταυρός και τοποθετείται με βίδες κάνοντας έτσι ευκολότερη την μετακίνηση του μοτέρ σε περίπτωση κάποιας πιθανής βλάβης. Δάκρυ
    Επίσης δίνει την δινατότητα να πειραματιστούμε με το thrust χρησιμοποιώντας ροδέλλες.Το σωστο είναι right thrust σε συμβατικά μοτέρ,ωστόσο το ευνοϊκότερο είναι το zero thrust ούτως ώστε να έχουμε τις λιγότερες δυνατές εκτροπές κατά την διάρκεια της πτήσης μας.Αυτο πρακτικά είναι σχεδόν αδύνατο αλλά όχι ανέφικτο αν χρησιμοποιηθεί η κατάλληλη προπέλα αναίρεσης εκτροπών που χρησιμοποιούνε κυρίως σε F3P μοντέλα(counterclockwise rotation).


    * 27072013649.JPG (72.41 KB, 778x584 - angeschaut 251 Mal.)

    * 27072013651.JPG (58.59 KB, 778x584 - angeschaut 256 Mal.)
    Gespeichert

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Antwort #20 am: Freitag, 6 Sep 2013, 22:53:32 »

    Για την κίνηση των rudder-elevator χρησιμοποιήθηκε pull-pull σύτημα με ψιλό συρματόσχοινο για παραγάδι που βρισκεται εύκολα σε καταστήματα με είδη αλιείας.
    Μέθοδος εγκατάστασης pull-pull συστήματος


    * 27072013654.JPG (63.27 KB, 778x584 - angeschaut 256 Mal.)

    * 27072013656.JPG (77.97 KB, 778x584 - angeschaut 264 Mal.)
    Gespeichert

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Antwort #21 am: Freitag, 6 Sep 2013, 22:54:07 »

    Spare parts:

    Ένα ευαίσθητο σημείο είναι εκεί που ενώνει το φτερό με την άτρακτο.Σε μια πιθανή πτώση όλη η εκτόνωση λόγω της ορμής πιθανότατα να γίνει εκεί με αποτέλεσμα να αποσπασει την πτέρυγα απο την άτρακτο και να γίνει σοβαρή ζημιά.Μπροστά δεν υπάρχει τέτοιο θέμα μιας και έχει τοποθετηθει μια ενιαία καρμπονόντιζα όπως αναφέραμε παραπάνω,ωστόσο στην πίσω πλευρά καλό είναι να μπεί μια προσθήκη όπως φαίνεται στην εικόνα,ούτως ώστε να ενισχυθεί κατάλληλα μαζί και με τον κεντρικό μεντεσέ των aileron που δέχεται το περισσότερο φορτίο.


    * 28072013670.JPG (79.93 KB, 778x584 - angeschaut 253 Mal.)

    * 28072013671.JPG (78.71 KB, 778x584 - angeschaut 247 Mal.)
    Gespeichert

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Antwort #22 am: Freitag, 6 Sep 2013, 22:54:43 »

    Στο πίσω μέρος της ατράκτου(ουραίος) χρησιμοποιούμε καρμπονόντιζες 2-2.5χιλ. όπως και στα φτερά σε γενικότερη διαταξη όπως φαίνεται και στις εικόνες παραπάνω.
    Στο τελικό τέστ θα πρέπει να έχουμε ένα καλά πακτωμένο-άκαμπτο αεροπλάνο και καθόλου εύκαμπτο.Αυτό το τσεκάρουμε πιάνοντας με τα δύο χέρια το οριζόντιο σταθερό και κουνώντας δεξια αρίστερα το αεροπλάνο θα πρέπει να ακολουθεί την κάθε μας κίνηση....


    * 03092013819.jpg (67.03 KB, 778x584 - angeschaut 260 Mal.)
    Gespeichert

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Antwort #23 am: Freitag, 6 Sep 2013, 22:55:12 »

    SFG's(Side Froce Generators)

    Τα SFG's διευκολύνουν στην rudder-based πτήση,δηλαδή καταλήγουμε να δίνουμε λιγότερο input από το stick του rudder ενώ το αεροπλάνο παραμένει σε θέση knife πιο εύκολα.Τα SFG's προσφέρουν πλεονεκτήματα αλλά και μειονεκτήματα αν αναλογιστεί κανείς πως λόγω της επιπλέον επιφάνειας το rolling rate,ή ταχύτητα περιστροφής,μειώνεται με αποτέλεσμα να γίνεται πιό αργη η πτήση.Για κάποιους μπορεί να είναι καλό,αλλα για κάποιους άλλους που πετάνε με συνεχη snap rolls ή σε fast rolling/rolling harrier mode μπορει να είναι εμπόδιο.Εγώ το ζύγισα και μειώνοντας αναλογικά το μέγεθος του rudder κατάφερα να βρώ το κατάλληλο σημείο που ταιριάζει τουλάχιστον σε μένα,μιάς και μου προσφέρει πιο προβλέψιμα roll και πιο σταθερά 4-point rolls με χαρακτηριστικό το 4-point rolling harrier που είναι αρκετά θεαματικό αν γίνεται με τον σωστό τρόπο.Επίσης πρόσθεσα aileron stabilizers όπου προσφέρουν καλύτερο penetration και σταθεροποιούν τα aileron σε εντυπωσιακο επίπεδο.Το μεγάλο πρόβλημα με τα aileron είναι πως καταλήγουν μεγάλα με μικρό πάχος,τριών χιλιοστών που προσφέρει το ντεπρόν,με αποτέλεσμα να χάνουν σε ευστάθεια στο κέντρο ή σε μεγάλες ταχύτητες,ζορίζοντας έτσι επιπλέον το σέρβο.


    * 03092013821.jpg (85.59 KB, 778x584 - angeschaut 251 Mal.)

    * 03092013822.jpg (56.7 KB, 778x584 - angeschaut 257 Mal.)
    Gespeichert

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Antwort #24 am: Freitag, 6 Sep 2013, 22:55:27 »

    Για τα σκέλη χρησιμοποιήθηκε 6άρι ντεπρόν για ευνόητους λόγους ενίσχυσης μιάς και λόγω βάρους φθείρονται με τον καιρό.


    * 03092013824.jpg (103.53 KB, 1037x778 - angeschaut 247 Mal.)
    Gespeichert

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Antwort #25 am: Freitag, 6 Sep 2013, 22:55:50 »

    Κουβούκλιο για φώλιασμα του μοτέρ και καλύτερη ροή αέρα για την αποφυγή υψηλών θερμοκρασιών.


    * 03092013826.jpg (101.38 KB, 1037x778 - angeschaut 252 Mal.)
    Gespeichert

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Antwort #26 am: Freitag, 6 Sep 2013, 22:56:22 »

    Aileron servo arm-Differential avoidance

    Είναι από τα βασικά στάδια για την ολοκλήρωσης της κατασκευής.Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να υπάρχει διαφορικό κίνησης στα aileron,το μόνο που προσφέρει είναι εκτροπές με πιθανό αποτέλεσμα το αεροπλάνο να βουτάει απότομα σε φάσεις rolling ακόμα και με μικρές κινήσεις.Για την αποφυγή αυτού του φαινομένου μετατοπίζουμε λίγες μοίρες μπροστα τις άκρες του servo arm.Υπάρχουν τέτοια έτοιμα servo arm στο εμπόριο αλλά αν κάποιος δεν βρίσκει είναι πολύ εύκολο να φτιάξει μόνος του χρησιμοποιώντας ένα διπλό servo arm και δύο μονά.Με μία βίδα μπορεί να ενώσει τα δύο μονά στην άκρη του διπλού και μετά να παίξει μέχρι να βρεί το σημείο όπου τα δύο aileron θα διανύουν ίσα τόξα την ίδια χρονική στιγμή.Μετά το σταθεροποιούμε με λίγη κόλλα και είναι έτοιμο....


    * 03092013827.jpg (70.04 KB, 778x584 - angeschaut 258 Mal.)

    * 03092013829.jpg (74.76 KB, 778x584 - angeschaut 260 Mal.)
    Gespeichert

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Antwort #27 am: Freitag, 6 Sep 2013, 22:56:55 »

    Οι κινήσεις όλες αγγίζουν τις 45 μοίρες και δεν τις χρησιμοποιώ όλόκληρες.Πρώτη φορά έφτιαξα ένα αεροπλάνο που όταν δίνεις full aileron αυτό αντί να ρολλάρει πιό γρήγορα,φρενάρει....  Grin
    Φανταστείτε σε τί ποσοστό αυξάνεται η οπισθέλκουσα δίνοντας τέτοια κίνηση,αυτό φυσικά δεν είναι ανεκτό οπότε αναγκαστικά πρέπει να μειωθούν τα rates των aileron.
    Επίσης έπρπε να βρεθεί τρόπος το αεροπλάνο να μην βρίσκεται μέσα στα πόδια μου(Είναι πρόβλημα τα fixed wing   Tongue)


    * 03092013830.jpg (112.95 KB, 1037x778 - angeschaut 249 Mal.)
    Gespeichert

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Antwort #28 am: Freitag, 6 Sep 2013, 22:57:55 »

    Μία γενική εικόνα......


    * 04082010693.JPG (85.75 KB, 778x584 - angeschaut 249 Mal.)

    * 04082010702.JPG (107.33 KB, 778x584 - angeschaut 255 Mal.)
    Gespeichert

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Antwort #29 am: Freitag, 6 Sep 2013, 23:00:12 »

    Το προσωπικό δοκιμαστήριο/μοντελοδρόμιο επί 3 ολόκληρα χρόνια,1λεπτο απ'το σπίτι μου.... poli-gelio


    * 02082010677a.JPG (112.04 KB, 701x526 - angeschaut 243 Mal.)
    Gespeichert

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    Seiten: 1 [2] 3 4 5 6     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight (Moderator: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Thema: Prototype B(alantis20)-MX2 depron 1.05m
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.022 Sekunden mit 24 Zugriffen.