Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.517 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 10:41:00

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 10:41:00

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304517
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 45
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 0
    Visitatori: 19
    Totale: 19
    Selezione di tema

    Pagine: [1]     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Νεα υλικα κατασκευης  (Letto 6132 volte)
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.358



    « il: Giovedì, 31 Mar 2005, 18:26:11 »

    Για σας και παλι.Σκεφτομουνα ευτες τις μερες καποια νεα υλικα που θα μπορουσαν να χρησιμοποιηθουν με σκοπο να δημιουργουμαι σχεδον αθραυστα μοντελλα κυριως εκπαιδευτικα.Το βασικοτερο κομματι που πιστευω μας ενδιαφερει περισσοτερο ειναι η ατρακτος,καθως αυτη σπαει πιο ευκολα(μετα τους ελικες πιστευω).Αυτα τα λεω γιατι εχω μεγαλη εμπειρια αρχαριου στις πτησεις καθως τρια χρονια τωρα ειμαι αρχαριος ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!(απο τα 15 μου).Ενα πολυ καλο υλικο που θα μπορουσε να χρησιμοποιηθει ειναι το αλουμινιο.Μια λαμαρινα αλουμινιου παχους 1-2 mm θα κρατουσε το βαρος του μοντελλου πολυ χαμηλα ενω παραλληλα θα ειχαι πολυ μεγαλη αντοχη.Ακομα μπορει να παρει σχημα ευκολα και ετσι η ατρακτος θα γινει ενα ενιαιο κομματι(εκτος του επανω τμηματος).Μια μικρη δυσκολια θα παρουσιαζοταν στο να καταφερουμε με τσακισματα να κανουμε τις ακρες του αλουμινιου ΜΗ κοφτερες αλλα πιστευω οτι διορθωνεται.Τελος οι κολησεις γινονται μονο με σιλικονη(κατα προτιμηση θερμικη)και μπορουν να χρησιμοποιηθουν βιδες για την στηριξη μηχανης,τροχων κ.α.(απλες και τριπανωβιδες ή αλλιως διατρητες).Το κοστος ακομα θα εμενε αρκετα χαμηλο.Το ερωτημα που θετω εγω ειναι το εξης:Αν χρησιμοποιηθει αλουμινιο στην κατασκευη αυτη θα παρουσιαστει καποιο προβλημα στην τηλ/ση(Εμβελεια,τρεμοπαιγματα σερβο κ.α.)?Σε αυτο θα μπορουσε να απαντησει καλυτερα ενας ηλεκτρονικος.Παρακαλω να μου απαντησετε με σκοπο να φιαξω καποια προχειρα σχεδια ή ακομα και να προσπαθησω να κατασκευασω ενα τετοιο μοντελλο αν ειναι εφικτο με ατρακτο αλουμινιου,φτερο foam και πτερυγια απο Balsa.
    Ευχαριστω
    Loggato

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Risposta #1 il: Giovedì, 31 Mar 2005, 21:45:10 »

    Καλωσόρισες Βασίλη

    Βλέπω ότι ταλαιπωρείσαι ακόμα.

    Εμαθες τελικά να πετάς; Αν ναι σε τι επίπεδο βρίσκεσαι; Με τι θέλεις ν' ασχοληθείς;

    Υπάρχουν σχέδια και μοντέλα που σπάνε δύσκολα και επισκευάζονται εύκολα.

    Loggato

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Risposta #2 il: Venerdì, 1 Apr 2005, 15:20:00 »

    Ειδα οτι καταχώρησες το ίδιο μήνυμα σε δύο πίνακες. Δεν πειράζει είναι συχνό λάθος που κάνουν οι αρχάριοι.

    Αν νομίζεις ότι καταχώρησες ένα μήνυμα σε λάθος πίνακα άφησε μια ειδοποίηση για τον συντονιστή ή διαχειριστή. Αυτός μπορεί να το μεταφέρει στον σωστό πίνακα.

    Το πανομοιότυπο μήνυμα που άφησες στο αερομοντελλιστικό εργαστήρι έχει διαγραφεί.
    Loggato

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.358



    « Risposta #3 il: Giovedì, 7 Apr 2005, 09:42:03 »

    Φιλε Κωστα!Ειμαι στη φαση που θελω αρκετη προπονηση για την προσγειωση.Τον τελευταιο καιρο ειχα αφησει το χομπυ λογω ελλειψης χρονου αλλα τωρα αρχισα να ξαναασχολουμαι.Τελος το mail το εστειλα δυο φορες γιατι μπορει να καταχθει και στα δυο σημεια αφου εχει σχεση και με trainers και με κατασκευες!!!
    Loggato

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Risposta #4 il: Giovedì, 7 Apr 2005, 15:01:26 »

    Ενα θέμα δεν μπορεί να καταχωρείται σε δύο πίνακες. Δεν πειράζει όμως θα ξαναγίνει ίσως και από άλλους και συμβαίνει και στα φόρουμ του εξωτερικού. Ο administrator και οι moderators θα το φροντίσουν.

    Περίμενα την απάντηση σου για να ξέρω τι θα σου απαντήσω.

    Ο Γιώργος Βασιλίκας σου έδωσε μια πολύ ευγενική απάντηση μέσα απ' το παλιό φόρουμ και σου έδωσε σωστές συμβουλές.

    Το πρόβλημα σου όμως είναι άλλο Βασίλη και αναζητείς την λύση σε λάθος δρόμο. Θέλεις να μάθεις να πετάς και να μην σπας το μοντέλο σου στην προσγείωση. Οι λύσεις είναι δύο.
    - Υποθέτω ότι το μοντέλο σου είναι κατάλληλο για εκπαίδευση οπότε βρίσκεις έναν εκπαιδευτή και προχωράς.
    - Αν δεν υπάρχει διαθέσιμος εκπαιδευτής πηγαίνεις σε ένα πιο ελαφρύ και αργό μοντέλο. Τα ηλεκτρικά εκπαιδευτικά από EPP και Depron είναι αυτό που ζητάς (σπάει δύσκολα - επισκευάζεται εύκολα). Για άλλη κατηγορία και επίπεδο θα πρότεινα άλλες λύσεις.

    Το αλουμίνιο χρησιμοποιείται στην κατασκευή αερομοντέλων κυρίως υπό μορφή δοκαριών, σωλήνων ή πλάκας στήριξης. Φτερά και σκάφη έχουν κατασκευαστεί με πολύ λεπτό αλουμίνιο στο παρελθόν για άλλους λόγους, σε πολύ εξειδικευμένες κατασκευές.

    Κράτησε τα χρήματα σου και τον κόπο σου για κάτι που θ' αξίζει τον κόπο και τις ιδέες σου γι' αργότερα όταν θα αποκτήσεις και τεχνογνωσία υλικού αλλά και την ικανότητα πτήσης για να μπορείς να ελέγξεις το αποτέλεσμα.

    Σε οργανωμένο πεδίο πτήσης δεν υπάρχει περίπτωση να δοθεί άδεια απογείωσης τέτοιου μοντέλου που περιγράφεις από αερομοντελιστή που δεν ξέρει να πετά με ασφάλεια.

    Μπορεί τα λόγια μου ν' ακούγονται σκληρά αλλά είναι η αλήθεια και έχει σκοπό να σε προφυλάξει από κακοτοπιές. Προτροπές για να κατασκευάσειες και να πετάξεις κάτι τέτοιο μου φέρνουν στο νου τον Πινόκιο και την αλεπού με τον γάτο.

    Μήπως, όπως στο παραμύθι, είναι καλύτερα ν' ακούσεις την προειδοποίηση του γρύλλου;
    « Ultima modifica: Giovedì, 7 Apr 2005, 15:28:13 da Κώστας Κωστόπουλος » Loggato

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.248



    « Risposta #5 il: Giovedì, 7 Apr 2005, 20:21:33 »

    Θα συμφωνήσω με τον Κώστα ( ή αλλιώς Κύριο Κωστόπουλο...  laugh)
    Να το θέσω από την πλευρά μου ως εξής: Δεν θα ήθελα να είμαι κοντά στο μοντελοδρόμιο όταν θα πετάει ένα τέτοιο μοντέλο. Μπορεί το ίδιο να μην σπάσει σε μια πτώση (που και αυτό παίζεται), επειδή όμως είναι αναπόφευκτες και απρογραμμάτιστες, όπου πέσει είναι σίγουρο ότι θα αφήσει γερό σημάδι. Μακάρι να μην είναι αυτοκίνητο ή κάτι χειρότερο...
    Και κάτι άλλο, το γερό συνήθως μεταφράζεται σε βαρύ. Τα βαριά αεροπλάνα σπάνε πολύ χειρότερα από μια ελαφρότερη κατασκευή. Και γίνονται και περισσότερα κομμάτια. Μακριά από μας...

    Πάντως ο πειραματισμός είναι κάτι που πρέπει να γίνει, κράτα την διάθεση σου για αργότερα. Θα έχεις πολλά θέματα να διαλέξεις.

    Φιλικά

    Γιώργος

    Υ.Γ. Τίθεται θέμα κόστους, αλλά η πιο hi-tech εφαρμογή και με πολύ καλό λόγο αντοχής/βάρους είναι τα ανθρακονήματα και άλλα composite υλικά. Για αργότερα...
    Loggato

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Risposta #6 il: Giovedì, 7 Apr 2005, 21:16:46 »

    Πολύ σωστά, το βάρος είναι κάτι που έπρεπε να τονίσω.

    Πoλλές φορές στα μοντέλα από EPP και Depron που ανέφερα χρησιμοποιείται carbon σε ράβδους, ταινίες ή σωλήνες για ενίσχυση. Το κόστος στα μικρά πάχη δεν είναι τόσο μεγάλο και η ενίσχυση μου προσφέρουν σε αντοχή και ακαμψία πολύ μεγάλη σε σχέση με το βάρος τους. Ακόμα έχουν αντοχή στις στρεβλώσεις και δεν χάνουν το σχήμα τους μετά έντονη καταπόνηση.
    Loggato

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Risposta #7 il: Lunedì, 11 Apr 2005, 00:47:29 »

    Φίλε Βασίλη Τόλια (σωστά το είπα έέέ Huh ) καλησπέρα .
    Μην προσπαθείς να ξανα-ανακαλύψεις τον Τροχό  angel . Τα πειράματα αυτά έχουν γίνει … πρό πολλού .
    Και εγώ με τη σειρά μου θα σε συμβούλευα να ακούσεις τον Κώστα .
    Καλά τα λέει …
    Έχεις σκεφθεί να ασχοληθείς με Ηλεκτρικά ή σε απασχολούν μόνο τα Καυσιμο-κίνητα ?   Huh
    Loggato

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    RIGASMODELS
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Posts: 17


    « Risposta #8 il: Sabato, 30 Apr 2005, 13:09:22 »

    ΥΠΑΡΧΕΙ ΥΛΙΚΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΑΕΡΟΜΟΝΤΕΛΩΝ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΗΝ BALSA TO ABS ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΔΗΚΕΥΕΤΑΙ Η ARC MODELFLY
    KAI ΠΑΡΑΓΕΙ ΑΕΡΟΜΟΝΤΕΛΑ ΘΕΡΜΙΚΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΟΥ ΠΑΡΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ ΔΕΣ ΦΩΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΕΚΠΕΔΕΥΤΟΚΟ ΤΗΣ 40ΣΤΟ
    www.rigasmodels.gr


    * ready1.jpg (14.16 KB, 350x175 - visto 932 volte.)
    Loggato
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.358



    « Risposta #9 il: Venerdì, 17 Giu 2005, 17:42:56 »

    Η αληθεια ειναι οτι ενω εχω προσπαθησει να βρω αρκετες λυσεις στα μικροπροβληματα της προσγειωσης χρησιμοποιωντας νεα υλικα,δεν σκεφτηκα ποτε το ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΛΟΥΚΙ!!!!Δηλαδη τα S.P.A.D.Διαβαζοντας λοιπον το site του airmodelling.gr καταλαβα οτι θα ηταν πολυ πιο ευκολο και πιο οικονομικο τα μοντελλα που φτιαχνω να ειναι πλαστικα,μεχρι να μαθω να προσγειώνω τελεια!!!Τι λετε??Το σχεδιο υπαρχει αρα τελειωνοντας η εξεταστικη προχωραω στην κατασκευη....Πρεπει να επισημανω!!!Δεν ψαχνω νεα υλικα για να κανω το μοντελλο πιο ανθεκτικο για μενα μονο,αλλα επειδη μ'αρεσουν οι κατασκευες-επισκευες γενικα και επειδη θελω να βοηθησω το χομπυ με οποιον τροπο μπορω..Και αυτη τη στιγμη μονο με πειραματα μπορω!!!Αλλωστε απο 10 χρονων ολο κατι φτιαχνω!Απο τοξο μεχρι ανακατασκευη παλαιου αυτοκινητου που ξεκινησα στο Πασχα..Αν δεν μου αρεσαν οι κατασκευες θα ειχα παρατησει το αθλημα προ 2ετιας......... Cheesy Wink
    Loggato

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Risposta #10 il: Sabato, 2 Lug 2005, 14:24:56 »

    Η απάντηση της 18-6-2005 μεταφέρθηκε στο https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php/topic,229.msg820.html#msg820.
    Loggato

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    Pagine: [1]     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Topic: Νεα υλικα κατασκευης
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.025 secondi con 25 queries.