Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.512 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 11:22:34

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 11:22:34

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 02:09]

    [Hier à 16:04]

    par geoli
    [Hier à 15:43]

    [Hier à 14:48]

    [Jeudi, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Dimanche, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samedi, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Jeudi, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Lundi, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Dimanche, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304512
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 1
    Invités: 14
    Total: 15
    Choix de thème

    Pages: 1 [2] 3 4 5 ... 23     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Κοπή foam(φελιζόλ) με θερμό νήμα  (Lu 160908 fois)
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Répondre #15 le: Dimanche, 3 Sept. 2006, 09:06:50 »

    Καλημέρα σας .

    Για να δούμε ... χμμμ ... Κοπή Foam ... κάτι ξέρω και 'γώ ...  Χαμόγελο

    1)  ΞΕΧΑΣΤΕ τη θέρμανση του νήματος με DC (Direct Current)  Ρεύμα . Η Θέρμανση γίνεται με ΕΝΑΛΛΑΣΣΟΜΕΝΟ .

    2)  Χρησιμοποιούμε το Ψιλότερο νήμα που μπορούμε να βρούμε . Νομίζω πως με κάλυψαν πλήρως οι φίλοι με πηγές στην Αθήνα ... Εγώ χρησιμοποιώ 0,3 χιλ.

    3)  Το Ρεύμα που χρειάζεται (εναλλασσόμενο), είναι Απίστευτα Μικρό άν κόβετε με Νορμάλ Ταχύτητες περίπου 6 με 7 χιλιοστά / Δευτ. Εγώ κόβω με 5 στο μηχάνημα για Ακρίβεια .   

    Θα αναλύσω σ'αυτή την Απάντηση την Συσκευή . Τον Τρόπο με τις αεροτομές στο πλάι κ.λ.π. σε άλλη Απάντηση ...

    Αγοράζουμε απο Ηλεκτρολογικού Υλικού μαγαζιά τα εξής :

    * Ηλεκτρονικό Ρυθμιστή Φώτων σπιτιού (Dimmer Switch) . ΚΑΛΟ με Εσωτερική Ασφάλεια - ΑΚΡΙΒΟ . Περίπου 30 euro .
    * Μετασχηματιστή απο 220 σε 40-45 Volts . Τον βάζουν συνήθως σε φώτα Κήπου στις μονοκατοικίες . Γύρω στα 20 euro .
    * Καλώδιο 2,5 ή 3 χιλιοστών Διατομής . Όσο πιό χονδρό , τόσο καλύτερα . Εϊναι το Μπλέ στο σχήμα .

    Mε τον Ρυθμιστή ελέγχουμε την Τάση στην ΕΙΣΟΔΟ του Μετασχηματιστή . Η έξοδος προς το νήμα ρυθμίζεται κατά συνέπεια ... στα σημεία Α , Β τοποθετήστε Μόνιμα ένα φθηνό Βολτόμετρο . Βλέποντας την Τάση , μπορείτε να ρυθμίσετε Ακριβέστερα γιατί θα 'παίζετε' στην Κλίμακα των 55 - 65 Volts . Η ένδειξη του Ρεύματος θα είναι πολύ μικρή για να μπορείτε Ωφέλιμα να ρυθμίσετε (Κάτω απο 1 Αμπέρ μερικές φορές) .   
    Το κομμάτι που φαίνεται Κόκκινο στο Νήμα , είναι το Ζεστό . Απο εκεί και μετά φτιάχνετε ένα Π για τη στήριξη k.λ.π. ...

       


    * SxedioFoamCutting001.jpg (26.83 Ko, 744x438 - vu 3205 fois.)
    « Dernière édition: Dimanche, 3 Sept. 2006, 09:13:50 par DeltaMan » Journalisée

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.861



    « Répondre #16 le: Mercredi, 25 Oct. 2006, 23:02:46 »

    Deltaman καλησπερα
    καλα ολα υατα για τα υλικα αλλα για να κοπει μια πτερυγα τι αεροτομη θα χρησιμοποιουσαμε.

    Επισης το νημα θα περναγε απο εμπρος προς τα πισω στο μηκος της περυγας ή θα ηταν καλυτερα να γινουν τα δυο φτερα ξεχωριστα και μετα να κολληθουν?
    το τελικο αποτελεσμα δεν θα ειναι ιδιο γιατι η αεροτομη θα γινει υπο γωνια

    Μηπως ξερει κανεις καποιο σχεδιο CNC μηχανης για να το φτιαξουμε Huh
    Journalisée

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Répondre #17 le: Mercredi, 25 Oct. 2006, 23:36:19 »

    Ενα μικρό παραλληλογραμμο φτερό χωρίς δίεδρο μπορεί να γίνει σε ένα κομμάτι, διαφορετικά δύο ή περισσότερα, ανάλογα με το φτερό.

    Η είσοδος γίνεται από το πίσω μέρος του φτερού που δεν έχει μεγάλη καμπυλότητα. Οι οδηγοί γίνονται από σκληρό υλικό, το κόντρα πλακέ είναι εντάξει για λίγα κομμάτια, για πολλά αλουμίνιο.

    Οι οδηγοί χωρίζονται σε εκατοστιαίες θέσεις, με πιο πολλά σημεία αναφοράς στα μέρη με την μεγαλύτερη καμπυλότητα. Παραλληλόγραμμο  φτερό μπορεί να κόψει και ένα άτομο με εμπειρία, τραπεζοειδές θέλει δύο που να έχουν εξασκηθεί για συγχρονισμό, να περνάνε τα σημεία αναφοράς μαζί. Στην αρχή θα γίνουν λάθη. Υπάρχουν και τεχνικές για ένα άτομο αλλά θέλουν αρκετό χώρο και στήσιμο (δεν το έχω δοκιμάσει).
    Journalisée

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Répondre #18 le: Jeudi, 26 Oct. 2006, 00:08:58 »

    Καλησπέρα παιδιά .

    1)  Για Αεροτομές υπάρχει το site Ευαγγέλιο ...  "Aerodesign.de" . Απο εκεί έχει συνδέσεις για άλλα sites .
    2)  Η Είσοδος γίνεται απ'το χείλος Εκφυγής όπως είπε και ο Κώστας .
    3)  Δέν πειράζει σε μιά Ερασιτεχνική κατασκευή να κόψεις το φτερό χωρίς Οπισθόκλιση και να τη δώσεις μετά με μία Κάθετη Κοπή .
    4)  Για τους οδηγούς υπάρχουν δύο μήτρες ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΛΕΥΡΑ . Η μία έχει το άνω μέρος της αεροτομής και πατάει κανονικά στον πάγκο ο 'πάτος' της .
        Η δεύτερη έχει το Κάτω μέρος της αεροτομής και πατά ξανά στον πάγκο ο 'πάτος' της  .
    Κάποια στιγμή θα κάνω και ένα σχέδιο ...
    Journalisée

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.095



    WWW
    « Répondre #19 le: Jeudi, 26 Oct. 2006, 07:53:35 »

    Ολα οσα χρειάζεστε ή θα χρειαστείτε στο μέλλον  Wink  σχετικά με αεροτομές θα τα βρείται εδω 

    σχετικα με cnc foam cutter εδω
    « Dernière édition: Jeudi, 26 Oct. 2006, 13:28:09 par Γιάννης Παξιμαδάκης » Journalisée

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.861



    « Répondre #20 le: Lundi, 30 Oct. 2006, 07:11:54 »

    μαζι με ολα αυτα μηπως ξερει κανεις καποιο site με σχεδια για πτερυγες??
    Journalisée

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    kerpinis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 619



    WWW
    « Répondre #21 le: Lundi, 30 Oct. 2006, 09:41:27 »

    Ηλία, ο άνθρωπός σου για πτέρυγες είναι ο δελτάνθρωπος! 

    1. Τις έχει έτοιμες και δοκιμασμένες

    2. Τις κατασκευάζει όπως βλέπω ότι θέλεις να κανεις και σύ.

    3. Πρέπεινα έχει σπάσει δεκάδες για να φτάσει εκέι που είναι τώρα

    4. Έχει πλέον την γνώση και εμπειρία για να σε υποστηρίξει..

    άρα ίσως είναι καλό να μιλησετε με πμ.

    Να δω εγώ πότε θα τις πάρω τις ριμάδες!  Cheesy

    Μάνος
    « Dernière édition: Lundi, 30 Oct. 2006, 19:29:03 par kerpinis » Journalisée
    sfyris
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.031


    WWW
    « Répondre #22 le: Lundi, 30 Oct. 2006, 11:06:07 »

    2. Τις κατασκευάζει όπως βλέπω ότι θέλεις να κλανεις και σύ.

    Μάνος

     laugh laugh laugh laugh laugh laugh laugh laugh laugh laugh laugh
    Journalisée

    Έχεις σκεφτεί ποτέ οτι δεν προσέλαβα τον γιο, τον αδερφό, τον ξάδερφο, το φίλο σου στην επιχείρησή μου επειδή εσύ κάνεις πλούσιο το κάθε κινεζάκι;
    sfyris
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.031


    WWW
    « Répondre #23 le: Lundi, 30 Oct. 2006, 11:11:16 »

    Καμιά φορά τα λάθη είναι χαριτωμένα ιδίως όταν τα βλέπεις ξαφνικά μόλις ξυπνήσεις  angel
    Journalisée

    Έχεις σκεφτεί ποτέ οτι δεν προσέλαβα τον γιο, τον αδερφό, τον ξάδερφο, το φίλο σου στην επιχείρησή μου επειδή εσύ κάνεις πλούσιο το κάθε κινεζάκι;
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Répondre #24 le: Lundi, 30 Oct. 2006, 15:15:16 »

    Χί , χί , χί , χί ...  Grin

    Έ , καλά ρέ παιδιά ... το (Λ) είναι δίπλα στο ; που χρησιμοποιούμε για να βάζουμε οξείες και άν βιάζεσαι ...   

    Αποστέλω και Φωτό σχετικά με τις ΄πατούρες' που πρέπει να κατασκευαστούν για να κοπεί το Φελιζόλ με το Θερμό νήμα .
    Στην πρώτη κοπή τις έχουμε και τις δύο βιδωμένες . Μόλις κόψουμε την πάνω ή (ανάλογα τί επιλέξατε πρώτο) την κάτω επιφάνεια , ξεβιδώνουμε τη μία (εξωτερική) και συνεχίζουμε με την άλλη επιφάνεια του φτερού ...
    Εγώ προτιμώ να κόβω απ'το χείλος Εκφυγής προς το Προσβολής .
    Όπως είχε αναφέρει και ο Κώστας άν θυμάμαι καλά , χρειάζεται αρκετή εξάσκηση ώστε το νήμα να μπεί και να βγεί στα ίδια σημεία σε περίπτωση που έχουμε φτερό με 'Σβήσιμο' προς το ακροπτερύγιο (taper) . 


    * PatouresKopisFoam001.jpg (17.11 Ko, 691x382 - vu 2315 fois.)
    « Dernière édition: Lundi, 30 Oct. 2006, 15:21:40 par DeltaMan » Journalisée

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.861



    « Répondre #25 le: Lundi, 30 Oct. 2006, 19:27:28 »

    Δεν το συζηταω οτι ο deltaman ξερει απο πτερυγες ...το ξερουμε οι ποιο πολλοι
    Απλα επειδη μου αρεσει να πειραματιζομαι γιαυτο ψαχνω σχεδια για πτερυγες
    Η ευχαριστηση οτι αυτο που φτιαχνεις μπορει να πεταξει εστω και για λιγο δεν ξεπληρωνεται

    kerpinis στην αρχη προσπαθουσα να καταλαβω που το πηγαινες  idiot2 idiot2 idiot2
    μετα καταλαβα το λαθος
    « Dernière édition: Lundi, 30 Oct. 2006, 19:38:10 par ilias » Journalisée

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    kerpinis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 619



    WWW
    « Répondre #26 le: Lundi, 30 Oct. 2006, 19:30:42 »

    Symfwnv apolyta! Apla pote den etyxe na exw ton xrono na asxolhthw me toso bathia kataskeyh..asta na pane...

    SFYRIS?  => xaxaxax!! Twra to eida re sy. Kai to rimadi to l einai dipla sto k!  buck2

    xexe!
    Journalisée
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.358



    « Répondre #27 le: Lundi, 30 Oct. 2006, 20:06:48 »

    Ρε Μανο...
    Μεχρι πριν 2 μηνες εγραφες μονο greeklish και τωρα θες να βαλεις και τονους??? laugh laugh
    Δεν πειραζει!!Παντως το μονο που χρειαζεται να κλανεις(κάνεις) ειναι να μην βαζεις τονους........... devil devil devil
    Journalisée

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.861



    « Répondre #28 le: Vendredi, 3 Nov. 2006, 18:38:34 »

      ΞΕΧΑΣΤΕ τη θέρμανση του νήματος με DC (Direct Current)  Ρεύμα . Η Θέρμανση γίνεται με ΕΝΑΛΛΑΣΣΟΜΕΝΟ

    Μετασχηματιστή απο 220 σε 40-45 Volts .


    DELTAMAN γιατι κανει μονο το εναλλασσμενο ρευμα??? και οχι το συνεχες μιας μπαταριας αυτοκινητου???
    και γιατι 40-45volts και οχι 12volts
    « Dernière édition: Vendredi, 3 Nov. 2006, 18:41:26 par ilias » Journalisée

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    sfyris
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.031


    WWW
    « Répondre #29 le: Vendredi, 3 Nov. 2006, 19:16:54 »

    Όσο ανεβαίνουν τα βολτ (η τάση) που παρέχουμε σε ενα κύκλωμα τόσο η απιτούμενη ένταση για την παραγωγή ίδιας ισχύος είναι λιγότερη. Και όσο μεγαλύτερη συχνότητα έχει το ίδιο ρεύμα τόσο η ενεργός ισχύς που παράγεται είναι μεγαλύτερη. Και τα δύο συνεπάγονται απλούστερα και οικονομικότερα κυκλώματα ελέγχου και λιγότερη απώλεια ισχύος πάνω στα στοιχεία του κυκλώματος.
    Journalisée

    Έχεις σκεφτεί ποτέ οτι δεν προσέλαβα τον γιο, τον αδερφό, τον ξάδερφο, το φίλο σου στην επιχείρησή μου επειδή εσύ κάνεις πλούσιο το κάθε κινεζάκι;
    Pages: 1 [2] 3 4 5 ... 23     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Υλικά, εργαλεία και τεχνικές (Modérateurs: Γιάννης Παξιμαδάκης, DEPRON MANIAC)  |  Fil de discussion: Κοπή foam(φελιζόλ) με θερμό νήμα
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.021 secondes avec 25 requêtes.