Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.517 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 04:23:47

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 04:23:47

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304517
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 45
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 21
    Total: 21
    Choix de thème

    Pages: [1] 2 3 4 ... 16     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: QQ Somenzini YAK 54 50cc  (Lu 64558 fois)
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « le: Lundi, 7 Mai 2007, 15:18:20 »

    Γεια χαρα,

    Ειναι εδω και μερικες μερες που ετοιμαζω το QQ YAK 50cc, 2.16 m ανοιγμα. Θα επακολουθησουν πιο λεπτομερεις φωτογραφιες απο την κατασκευη καθως και flight report με video, ελπιζω συντομα... Χαμόγελο

    Για αρχη το setup που θα χρησιμοιποιησω:

    Κινητηρας: DA-50R με JTEC pitts style muffler

    Σερβο: 3 x HiTec 5955 TG (Titanium Gear) - Ailerons, Rudder
               2 x JR DS-8511 MG  - Elevators
               1 x JR DS-3421 Mini - Throttle
               Servo Arms: Airwild, SWB και JR

    Τροφοδοσια Δεκτη: SmartFly Super Regulator με Failsafe διακοπτη και  2 x Fromeco Peerless LiIon 2s 2400mAh για   redundancy.
                       
    Συστημα Τροφοδοσιας Αναφλεξης: SmartFly Iginition Regulatοr με Duralite LiIon 2s 2200mAh.
                                                              SmartFly Optical Kill Switch

    Ντιζες κτλ: Hangar9, Airwild και DUBRO

    Συνεχιζεται....

    Φιλικα,

    Νικος




    * YAK54.jpg (52.97 Ko, 800x600 - vu 2666 fois.)
    « Dernière édition: Lundi, 7 Mai 2007, 15:25:54 par Νικόλας » Journalisée
    HarisH
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 239



    WWW
    « Répondre #1 le: Lundi, 7 Mai 2007, 15:47:27 »

    Με το καλό στον αέρα, περιμένουμε νέα από την κατασκευή.

    (Μάνο το δικό μου που είναι?)
    Journalisée

    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #2 le: Lundi, 7 Mai 2007, 22:02:35 »

    Χαρη καλησπερα,

    Ευχαριστω, λοιπον δυο φωτογραφιες συντομα απο μεντεσεδιασμα στα elevator και rudder, (αγκαρια σκετη). Aρκετα καλη υποστηριξη στο landing gear...

    H κινηση του elevator πιστευω να φτασει... Στριφογύρισμα ματιών

    Βαζω κινητηρα και επανερχομαι...


    * 3D_El_Rate.JPG (38.84 Ko, 640x480 - vu 2580 fois.)

    * Gear.JPG (31.07 Ko, 640x480 - vu 2563 fois.)
    Journalisée
    dim sofos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.534


    ..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


    « Répondre #3 le: Mardi, 8 Mai 2007, 11:41:14 »

    Γειά σου Νικόλα με την YAKάρα σου!! Thumbs up

    Άντε περιμένουμε να μας πείς εντυπώσεις κτλ.




    Υ.Γ. Η οικογένεια με GAS 50cc μεγαλώνει..
    Journalisée
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #4 le: Mercredi, 9 Mai 2007, 00:28:01 »

    Δημητρη, τι κανεις? Ολα καλα?   Χαμόγελο

    Θελω  να πεταξω το μοντελο πως και πως, λογω δουλειας κυριως δεν ειχα το χρονο να κατσω να το φτιαξω, αν και ειχα ολα τα πραγματα απο τον περασμενο Οκτωβρη.

    Καλως κανει που μεγαλωνει η οικογενεια, τα 50cc ειναι αρκετα βολικο μεγεθος και σχετικα οικονομικο αναλογα με το setup.

    Θα μπορουσαμε καποια στιγμη  να οργανωσουμε ενα fly in με scale ακροβατικα μοντελα (glow, gas, electric) πιστευω οτι θα ειχε ιδιαιτερη απηχηση.

    Χαιρετισμους,
    Νικος







    Journalisée
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #5 le: Lundi, 8 Oct. 2007, 13:57:50 »

    Σημερα παρελαβα απο το φιλο Δημητρη Σοφο το πιλοτακι και τα SFGs (Side Force Generators) για το ΥΑΚ, ο Δημητρης εχει κανει εξαιρετικη δουλεια και στα δυο.

    Ελπιζω να εχω το αεροπλανο ετοιμο συντομα δεν θελει πολυ δουλεια για να πεταξει εχει μεινει στο παγκο αρκετο καιρο και ειναι κριμα.

    Χαιρετισμους,
    Νικος


    * Head_SFGs.JPG (61.15 Ko, 800x600 - vu 2386 fois.)

    * Sofos_Head.JPG (41.72 Ko, 640x480 - vu 2361 fois.)
    Journalisée
    dim sofos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.534


    ..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


    « Répondre #6 le: Mercredi, 10 Oct. 2007, 18:07:55 »

    Nικόλα ελπίζω να σου άρεσε το πιλοτάκι,αφού με άφησες να επιλέξω εγώ τα χρώματα για το δικό σου Yak. Χαμόγελο
    Το μόνο που θα χρειαστεί να κάνεις και είναι απλό,κόλλησε απο κάτω ένα κομμάτι balsa έτσι ώστε να το στερεώσεις στην καλύπτρα.

    Journalisée
    hlsat
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.042


    ΗΛΙΑΣ ΞΑΝΘΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ


    « Répondre #7 le: Mercredi, 10 Oct. 2007, 18:47:37 »

    Νικολα τι περιμενες για το πιλοτακι οτι δεν θα εχη καλη δουλεια ειναι δυνατον το μηλο να μην πεση κατω απο την μηλια και να παη στην πορτοκαλια τι ειναι ο γερο Σοφος και να μην του μιαση ο υιος
    Journalisée

    Χαρας το μαστορα που εχει μεγαλα κεφια
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #8 le: Dimanche, 18 Nov. 2007, 20:24:55 »

    Καταρχας μπραβο στον QQ για την νικη στο F3A και τη σχεδιαση ενος τοσο ωραιου αεροπλανου... buck2

    Το αεροπλανο ειναι πλεον σχεδον ετοιμο, μερικες φωτογραφιες απο την κατασκευη και τα σημεια που με προβληματισαν αφου ολα επρεπε να πανε μπροστα. Χρησιμοποιηθηκαν επισης μακρυα stand offs και ολες οι μπαταριες (3x 2S Lions) τοοθετηθηκαν μπροστα στον engine box μαζι με την ηλεκτρονικη, τον regulator της ηλεκτρονικης και τον οπτικο διακοπτη. Το τανκ τοποθετηθηκε οσο πιο μπροστα γινοταν χωρις να επιρεαζει το κεντρο βαρους.

    Θα στειλω φωτογραφια απο τις τελικες τοποθετησεις.





    * If10862__.jpg (35.32 Ko, 800x717 - vu 2120 fois.)

    * DA-50_QQ_.JPG (51.47 Ko, 800x600 - vu 2087 fois.)

    * Tank__.JPG (47.01 Ko, 800x600 - vu 2051 fois.)
    Journalisée
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #9 le: Dimanche, 18 Nov. 2007, 20:27:30 »

    ..


    * Power__.JPG (57.2 Ko, 800x600 - vu 2013 fois.)

    * Fuselage_Internal.JPG (50.51 Ko, 800x600 - vu 1981 fois.)

    * Pilot.JPG (57.89 Ko, 800x600 - vu 1948 fois.)
    Journalisée
    sech770
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 25


    « Répondre #10 le: Mardi, 20 Nov. 2007, 17:26:42 »

    Καλησπερα .μια ερωτηση σχετικη/ασχετη με το θεμα QQ Somenzini YAK 54 50cc. Μετα τον Super Regulator  θα βαλεις το ρευμα στον δεκτη ή θα ακολουθησει   power expander?? αν μπορεσεις καποια στιγμη να τραβηξεις μια φωτο των ηλεκρικων θα μου ελυνες πολλες αποριες. 

    ευχαριστω.
    Journalisée
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #11 le: Mardi, 20 Nov. 2007, 18:29:24 »

    Κατευθειαν ρευμα στο δεκτη απο το ενα deans Ο/P με δυο φυσακια JR παραλληλα για να καταμεριζεται το ρευμα.

    Δηλαδη:

    Αρσενικο Deans =>Χοντρα καλωδια (+ κ' -) 3.5mm αν δε κανω λαθος =>2 x JR Αρσενικα Παραλληλα στο δεκτη το ενα στο Βatt και το αλλο σε Aux καναλι διαθεσιμο πλην των Aux1 και Aux 2 για JR.

    Βαζουμε δυο στο δεκτη γιατι το απλο καλωδιο και φυσακι servo μπορει να μεταφερει μεχρι 3-4Α peak, αρα σε μια κατασταση peak current πχ Snap Roll ας πουμε 8Α, το ρευμα αυτο θα καταμεριστει στα δυο καλωδια. Το χοντρο με καρε 3.5mm και ο Deans connector δεν εχουν προβλημα στην τροφοδοσια με αυτα τα ρευματα.

    Θα εχεις φωτογραφια το βραδυ...οπου εχω βαλει δεκτες μπαταριες, kill switch κτλ.

    Τα λεμε,

    Νικος

    Αν προκειται για 50cc δε χρεαζεσαι τον expander της SF, αν ειναι 100cc βαλε ναι.
    Journalisée
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #12 le: Mardi, 20 Nov. 2007, 20:48:29 »

     Μερικες φωτογραφιες μετα απο request τοθ φιλου Sech770.



    * Rx_Reg.JPG (57.63 Ko, 800x600 - vu 1832 fois.)

    * Reg.JPG (61.67 Ko, 800x600 - vu 1834 fois.)

    * Ignition.JPG (56.21 Ko, 800x600 - vu 1811 fois.)
    Journalisée
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #13 le: Mardi, 20 Nov. 2007, 20:54:00 »

    ...


    * Cable.JPG (27.69 Ko, 800x600 - vu 1777 fois.)

    * 5955.JPG (55.88 Ko, 800x600 - vu 1765 fois.)
    Journalisée
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #14 le: Mardi, 20 Nov. 2007, 21:46:44 »

    Ξεχασα να γραψω στο φιλο οτι για επιπλεον redundancy μπορει να χρησιμοποιηθει και το 2ο Deans O/P αρκει και παλι να εχεις ελευθερο καναλι στο δεκτη. Αρα ενας δεκτης με πολλα καναλια ειναι καλο να υπαρχει, οτι μπαινει στο δεκτη σχετικο με τροφοδοσια ειναι παραλληλα συνδεδεμενο με τα υπολοιπα. Επισις το 2ο Ο/P απο το regulator ειναι παραλληλο με το 1ο.

    Μερικες φωτογραφιες απο τα servo arms. Στα aileron εχω την επιλογη για Airwild και SWB θα δειξει αναλογα με την κινηση και το resοlution που θα εχω και το μηκος τους. Στοχος ειναι να παρω γυρω στις 35' στα aiileron οχι υπερβολικα μεγαλη κινηση αλλα μου δινει τη δυνατοτητα καλου resolution στο low rate. Στο elevator και rudder στοχος ειναι οι 45' μοιρες και βλεπουμε.

    Ειναι πολυ σημαντικο σε αυτο το αεροπλανο να εχεις resolution στα aileron στις μικρες κινησεις για να ειναι ακριβες σε μανουβρες ακριβειας.

    Σημερα το βραδυ θα σεταρω τις ντιζες κτλ. Ισως πεταξει αυτο το ΣΚ αν και το βλεπω δυσκολο με βλεπω για το επομενο...ναι τωρα που το σκεφτομαι  ειναι αρκετα δυσκολο αφου θελω τουλαχιστον μια μερα για τα αυτοκολητα... Grin ισως το καλυτερο σημειο της κατασκευης. Grin

    Χαιρετισμους,
    Νικος



    * Throttle_Servo.JPG (45.85 Ko, 800x600 - vu 1700 fois.)

    * JR_ARM.JPG (28.78 Ko, 800x600 - vu 1672 fois.)

    * Servo_Arms.JPG (47.3 Ko, 800x600 - vu 1696 fois.)
    Journalisée
    Pages: [1] 2 3 4 ... 16     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Modérateur: ArgyrisGiannetakis)  |  Fil de discussion: QQ Somenzini YAK 54 50cc
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.02 secondes avec 25 requêtes.