Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 02:56:49

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 02:56:49

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304516
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 45
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 1
    Visitatori: 16
    Totale: 17
    Selezione di tema

    Pagine: [1] 2 3 4 ... 16     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: QQ Somenzini YAK 54 50cc  (Letto 64555 volte)
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « il: Lunedì, 7 Mag 2007, 15:18:20 »

    Γεια χαρα,

    Ειναι εδω και μερικες μερες που ετοιμαζω το QQ YAK 50cc, 2.16 m ανοιγμα. Θα επακολουθησουν πιο λεπτομερεις φωτογραφιες απο την κατασκευη καθως και flight report με video, ελπιζω συντομα... Χαμόγελο

    Για αρχη το setup που θα χρησιμοιποιησω:

    Κινητηρας: DA-50R με JTEC pitts style muffler

    Σερβο: 3 x HiTec 5955 TG (Titanium Gear) - Ailerons, Rudder
               2 x JR DS-8511 MG  - Elevators
               1 x JR DS-3421 Mini - Throttle
               Servo Arms: Airwild, SWB και JR

    Τροφοδοσια Δεκτη: SmartFly Super Regulator με Failsafe διακοπτη και  2 x Fromeco Peerless LiIon 2s 2400mAh για   redundancy.
                       
    Συστημα Τροφοδοσιας Αναφλεξης: SmartFly Iginition Regulatοr με Duralite LiIon 2s 2200mAh.
                                                              SmartFly Optical Kill Switch

    Ντιζες κτλ: Hangar9, Airwild και DUBRO

    Συνεχιζεται....

    Φιλικα,

    Νικος




    * YAK54.jpg (52.97 KB, 800x600 - visto 2666 volte.)
    « Ultima modifica: Lunedì, 7 Mag 2007, 15:25:54 da Νικόλας » Loggato
    HarisH
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 239



    WWW
    « Risposta #1 il: Lunedì, 7 Mag 2007, 15:47:27 »

    Με το καλό στον αέρα, περιμένουμε νέα από την κατασκευή.

    (Μάνο το δικό μου που είναι?)
    Loggato

    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #2 il: Lunedì, 7 Mag 2007, 22:02:35 »

    Χαρη καλησπερα,

    Ευχαριστω, λοιπον δυο φωτογραφιες συντομα απο μεντεσεδιασμα στα elevator και rudder, (αγκαρια σκετη). Aρκετα καλη υποστηριξη στο landing gear...

    H κινηση του elevator πιστευω να φτασει... Στριφογύρισμα ματιών

    Βαζω κινητηρα και επανερχομαι...


    * 3D_El_Rate.JPG (38.84 KB, 640x480 - visto 2580 volte.)

    * Gear.JPG (31.07 KB, 640x480 - visto 2563 volte.)
    Loggato
    dim sofos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.534


    ..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


    « Risposta #3 il: Martedì, 8 Mag 2007, 11:41:14 »

    Γειά σου Νικόλα με την YAKάρα σου!! Thumbs up

    Άντε περιμένουμε να μας πείς εντυπώσεις κτλ.




    Υ.Γ. Η οικογένεια με GAS 50cc μεγαλώνει..
    Loggato
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #4 il: Mercoledì, 9 Mag 2007, 00:28:01 »

    Δημητρη, τι κανεις? Ολα καλα?   Χαμόγελο

    Θελω  να πεταξω το μοντελο πως και πως, λογω δουλειας κυριως δεν ειχα το χρονο να κατσω να το φτιαξω, αν και ειχα ολα τα πραγματα απο τον περασμενο Οκτωβρη.

    Καλως κανει που μεγαλωνει η οικογενεια, τα 50cc ειναι αρκετα βολικο μεγεθος και σχετικα οικονομικο αναλογα με το setup.

    Θα μπορουσαμε καποια στιγμη  να οργανωσουμε ενα fly in με scale ακροβατικα μοντελα (glow, gas, electric) πιστευω οτι θα ειχε ιδιαιτερη απηχηση.

    Χαιρετισμους,
    Νικος







    Loggato
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #5 il: Lunedì, 8 Ott 2007, 13:57:50 »

    Σημερα παρελαβα απο το φιλο Δημητρη Σοφο το πιλοτακι και τα SFGs (Side Force Generators) για το ΥΑΚ, ο Δημητρης εχει κανει εξαιρετικη δουλεια και στα δυο.

    Ελπιζω να εχω το αεροπλανο ετοιμο συντομα δεν θελει πολυ δουλεια για να πεταξει εχει μεινει στο παγκο αρκετο καιρο και ειναι κριμα.

    Χαιρετισμους,
    Νικος


    * Head_SFGs.JPG (61.15 KB, 800x600 - visto 2386 volte.)

    * Sofos_Head.JPG (41.72 KB, 640x480 - visto 2361 volte.)
    Loggato
    dim sofos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.534


    ..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


    « Risposta #6 il: Mercoledì, 10 Ott 2007, 18:07:55 »

    Nικόλα ελπίζω να σου άρεσε το πιλοτάκι,αφού με άφησες να επιλέξω εγώ τα χρώματα για το δικό σου Yak. Χαμόγελο
    Το μόνο που θα χρειαστεί να κάνεις και είναι απλό,κόλλησε απο κάτω ένα κομμάτι balsa έτσι ώστε να το στερεώσεις στην καλύπτρα.

    Loggato
    hlsat
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.042


    ΗΛΙΑΣ ΞΑΝΘΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ


    « Risposta #7 il: Mercoledì, 10 Ott 2007, 18:47:37 »

    Νικολα τι περιμενες για το πιλοτακι οτι δεν θα εχη καλη δουλεια ειναι δυνατον το μηλο να μην πεση κατω απο την μηλια και να παη στην πορτοκαλια τι ειναι ο γερο Σοφος και να μην του μιαση ο υιος
    Loggato

    Χαρας το μαστορα που εχει μεγαλα κεφια
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #8 il: Domenica, 18 Nov 2007, 20:24:55 »

    Καταρχας μπραβο στον QQ για την νικη στο F3A και τη σχεδιαση ενος τοσο ωραιου αεροπλανου... buck2

    Το αεροπλανο ειναι πλεον σχεδον ετοιμο, μερικες φωτογραφιες απο την κατασκευη και τα σημεια που με προβληματισαν αφου ολα επρεπε να πανε μπροστα. Χρησιμοποιηθηκαν επισης μακρυα stand offs και ολες οι μπαταριες (3x 2S Lions) τοοθετηθηκαν μπροστα στον engine box μαζι με την ηλεκτρονικη, τον regulator της ηλεκτρονικης και τον οπτικο διακοπτη. Το τανκ τοποθετηθηκε οσο πιο μπροστα γινοταν χωρις να επιρεαζει το κεντρο βαρους.

    Θα στειλω φωτογραφια απο τις τελικες τοποθετησεις.





    * If10862__.jpg (35.32 KB, 800x717 - visto 2119 volte.)

    * DA-50_QQ_.JPG (51.47 KB, 800x600 - visto 2087 volte.)

    * Tank__.JPG (47.01 KB, 800x600 - visto 2051 volte.)
    Loggato
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #9 il: Domenica, 18 Nov 2007, 20:27:30 »

    ..


    * Power__.JPG (57.2 KB, 800x600 - visto 2013 volte.)

    * Fuselage_Internal.JPG (50.51 KB, 800x600 - visto 1981 volte.)

    * Pilot.JPG (57.89 KB, 800x600 - visto 1948 volte.)
    Loggato
    sech770
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Posts: 25


    « Risposta #10 il: Martedì, 20 Nov 2007, 17:26:42 »

    Καλησπερα .μια ερωτηση σχετικη/ασχετη με το θεμα QQ Somenzini YAK 54 50cc. Μετα τον Super Regulator  θα βαλεις το ρευμα στον δεκτη ή θα ακολουθησει   power expander?? αν μπορεσεις καποια στιγμη να τραβηξεις μια φωτο των ηλεκρικων θα μου ελυνες πολλες αποριες. 

    ευχαριστω.
    Loggato
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #11 il: Martedì, 20 Nov 2007, 18:29:24 »

    Κατευθειαν ρευμα στο δεκτη απο το ενα deans Ο/P με δυο φυσακια JR παραλληλα για να καταμεριζεται το ρευμα.

    Δηλαδη:

    Αρσενικο Deans =>Χοντρα καλωδια (+ κ' -) 3.5mm αν δε κανω λαθος =>2 x JR Αρσενικα Παραλληλα στο δεκτη το ενα στο Βatt και το αλλο σε Aux καναλι διαθεσιμο πλην των Aux1 και Aux 2 για JR.

    Βαζουμε δυο στο δεκτη γιατι το απλο καλωδιο και φυσακι servo μπορει να μεταφερει μεχρι 3-4Α peak, αρα σε μια κατασταση peak current πχ Snap Roll ας πουμε 8Α, το ρευμα αυτο θα καταμεριστει στα δυο καλωδια. Το χοντρο με καρε 3.5mm και ο Deans connector δεν εχουν προβλημα στην τροφοδοσια με αυτα τα ρευματα.

    Θα εχεις φωτογραφια το βραδυ...οπου εχω βαλει δεκτες μπαταριες, kill switch κτλ.

    Τα λεμε,

    Νικος

    Αν προκειται για 50cc δε χρεαζεσαι τον expander της SF, αν ειναι 100cc βαλε ναι.
    Loggato
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #12 il: Martedì, 20 Nov 2007, 20:48:29 »

     Μερικες φωτογραφιες μετα απο request τοθ φιλου Sech770.



    * Rx_Reg.JPG (57.63 KB, 800x600 - visto 1832 volte.)

    * Reg.JPG (61.67 KB, 800x600 - visto 1834 volte.)

    * Ignition.JPG (56.21 KB, 800x600 - visto 1811 volte.)
    Loggato
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #13 il: Martedì, 20 Nov 2007, 20:54:00 »

    ...


    * Cable.JPG (27.69 KB, 800x600 - visto 1777 volte.)

    * 5955.JPG (55.88 KB, 800x600 - visto 1764 volte.)
    Loggato
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #14 il: Martedì, 20 Nov 2007, 21:46:44 »

    Ξεχασα να γραψω στο φιλο οτι για επιπλεον redundancy μπορει να χρησιμοποιηθει και το 2ο Deans O/P αρκει και παλι να εχεις ελευθερο καναλι στο δεκτη. Αρα ενας δεκτης με πολλα καναλια ειναι καλο να υπαρχει, οτι μπαινει στο δεκτη σχετικο με τροφοδοσια ειναι παραλληλα συνδεδεμενο με τα υπολοιπα. Επισις το 2ο Ο/P απο το regulator ειναι παραλληλο με το 1ο.

    Μερικες φωτογραφιες απο τα servo arms. Στα aileron εχω την επιλογη για Airwild και SWB θα δειξει αναλογα με την κινηση και το resοlution που θα εχω και το μηκος τους. Στοχος ειναι να παρω γυρω στις 35' στα aiileron οχι υπερβολικα μεγαλη κινηση αλλα μου δινει τη δυνατοτητα καλου resolution στο low rate. Στο elevator και rudder στοχος ειναι οι 45' μοιρες και βλεπουμε.

    Ειναι πολυ σημαντικο σε αυτο το αεροπλανο να εχεις resolution στα aileron στις μικρες κινησεις για να ειναι ακριβες σε μανουβρες ακριβειας.

    Σημερα το βραδυ θα σεταρω τις ντιζες κτλ. Ισως πεταξει αυτο το ΣΚ αν και το βλεπω δυσκολο με βλεπω για το επομενο...ναι τωρα που το σκεφτομαι  ειναι αρκετα δυσκολο αφου θελω τουλαχιστον μια μερα για τα αυτοκολητα... Grin ισως το καλυτερο σημειο της κατασκευης. Grin

    Χαιρετισμους,
    Νικος



    * Throttle_Servo.JPG (45.85 KB, 800x600 - visto 1700 volte.)

    * JR_ARM.JPG (28.78 KB, 800x600 - visto 1672 volte.)

    * Servo_Arms.JPG (47.3 KB, 800x600 - visto 1696 volte.)
    Loggato
    Pagine: [1] 2 3 4 ... 16     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Moderatore: ArgyrisGiannetakis)  |  Topic: QQ Somenzini YAK 54 50cc
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.023 secondi con 25 queries.