Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.515 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 20:52:18

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 20:52:18

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304515
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 116
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 2
    Visitatori: 18
    Totale: 20
    Selezione di tema

    Pagine: [1] 2 3 4 5     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Κατασκεή F-18 Hornet για Glow DF από σχέδιο  (Letto 16284 volte)
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 487



    « il: Giovedì, 2 Ago 2012, 10:30:31 »

    Μετά από επιθυμία φίλων ανοίγω ένα νέο θέμα με την κατασκευή ενός μικρού F-18 σε σμίκρυνση 72% του σχεδίου που είχε σχεδιαστεί για φάνα Ramtec και μηχανή OS .91.Έχει άνοιγμα φτερών 90cm  και σ΄αυτό θα τοποθετηθεί μηχανή OS .21 με φάνα για ηλεκτρικό μοτέρ 90mm κινέζικη με τη δημιουργία κατάλληλης βάσης από ply 6mm, ώστε η μηχανή να ταιριάζει στη φάνα. Επειδή η μηχανή έχει αντίθετη φορά περιστροφής από τις άλλες μηχανές, μπαίνει μπροστά από τη φάνα (όπως στις Byron DF). Είχα ξεκινήσει την κατασκευή χωρίς να κρατάω φωτογραφίες γιατί δεν είχα σκοπό να την ανεβάσω στο site άρα το πρώτο τμήμα της κατασκευής δεν έχει καταγραφεί. Έχω λοιπόν κόψει τις τομές της ατράκτου και τις έχω ενώσει. Επίσης τα φτερά έχουν κοπεί με χρωμονικελίνη από μπλέ foam και έχουν ντυθεί με μπάλσα 1mm.


    * DSC00773b.JPG (52.83 KB, 640x480 - visto 791 volte.)

    * DSC00774b.JPG (54.25 KB, 640x480 - visto 805 volte.)
    « Ultima modifica: Giovedì, 2 Ago 2012, 11:00:59 da dimkav » Loggato
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 487



    « Risposta #1 il: Giovedì, 2 Ago 2012, 10:34:12 »

    Φαίνονται και τα mini retracts αερίου που θα τοποθετηθούν.


    * DSC00777b.JPG (52.69 KB, 640x480 - visto 809 volte.)

    * DSC00776b.JPG (53.87 KB, 640x480 - visto 788 volte.)
    « Ultima modifica: Giovedì, 2 Ago 2012, 19:35:44 da dimkav » Loggato
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 487



    « Risposta #2 il: Giovedì, 2 Ago 2012, 10:41:11 »

    Ο σωλήνας καυσαερίων έχει κατασκευαστεί από 2 στρώματα υαλοβάμβακα 48gr και εποξική τυλιγμένο σε foam το οποίο αφαιρείται μετά το στέγνωμα της εποξικής με ασετόν.


    * DSC00775b.JPG (52.04 KB, 640x480 - visto 791 volte.)

    * DSC00780b.JPG (54.34 KB, 640x480 - visto 793 volte.)
    « Ultima modifica: Giovedì, 2 Ago 2012, 11:01:39 da dimkav » Loggato
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 487



    « Risposta #3 il: Giovedì, 2 Ago 2012, 10:48:17 »

    Παρακάτω φαίνεται το μοναδικό κομμάτι ply που είναι ολόκληρο. Όλα τα άλλα ήταν μισά. Δηλ. κατασκευάστηκε το δεξιό μέρος της ατράκτου και το αριστερό μέρος ξεχωριστά και ενώθηκαν μετά γύρω από το σωλήνα καυσαερίων και τη φάνα-μηχανή.


    * DSC00779b.JPG (53.14 KB, 640x480 - visto 792 volte.)
    « Ultima modifica: Giovedì, 2 Ago 2012, 11:02:02 da dimkav » Loggato
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 487



    « Risposta #4 il: Giovedì, 2 Ago 2012, 10:51:55 »

    Κατασκευή του εμπρός καπακιού και κόλλημα της μύτης.


    * DSC00778b.JPG (53.16 KB, 640x480 - visto 788 volte.)

    * DSC00781b.JPG (54.5 KB, 640x480 - visto 791 volte.)
    « Ultima modifica: Giovedì, 2 Ago 2012, 11:02:19 da dimkav » Loggato
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 487



    « Risposta #5 il: Giovedì, 2 Ago 2012, 17:28:01 »

    Προσωρινό βίδωμα των πίσω retracts για να κολλήσουν τα blind nuts.


    * DSC00797.JPG (54.8 KB, 640x480 - visto 766 volte.)

    * DSC00798.JPG (54.4 KB, 640x480 - visto 746 volte.)
    Loggato
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 487



    « Risposta #6 il: Giovedì, 2 Ago 2012, 17:33:21 »

    Η καατασκευή των βαθουλωμάτων μέσα στα οποία θα κολληθούν τα servos γίνεται με ένα κομμάτι αλουμίνιο στο οποίο έχει αντιγραφεί το περίγραμμα του servo. Στη συνέχεια αυτό ζεσταίνεται και πιέζοντάς το λιώνει το foam και δημιουργεί το βαθούλωμα αφού πρώτα αφαιρεθεί η επένδυση της μπάλσας.


    * DSC00788.JPG (54.25 KB, 640x480 - visto 750 volte.)

    * DSC00792.JPG (53.77 KB, 640x480 - visto 744 volte.)

    * DSC00793.JPG (56.1 KB, 640x480 - visto 744 volte.)
    Loggato
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 487



    « Risposta #7 il: Giovedì, 2 Ago 2012, 17:38:10 »

    Κατασκευή των εξαγωγών, ντύσιμο του πάνω πίσω μέρους και δημιουργία υποδοχών για τις δοκούς των φτερών.


    * DSC00789.JPG (54.32 KB, 640x480 - visto 774 volte.)

    * DSC00794.JPG (54.15 KB, 640x480 - visto 736 volte.)

    * DSC00796.JPG (55.66 KB, 640x480 - visto 738 volte.)
    Loggato
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 487



    « Risposta #8 il: Giovedì, 2 Ago 2012, 17:52:55 »

    Ντύσιμο του εμπρός πάνω μέρους.


    * DSC00790.JPG (53.18 KB, 640x480 - visto 739 volte.)

    * DSC00791.JPG (52 KB, 640x480 - visto 745 volte.)
    Loggato
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 487



    « Risposta #9 il: Giovedì, 2 Ago 2012, 17:55:34 »

    Μια πρόχειρη τοποθέτηση για να δούμε τι κάναμε μέχρι τώρα.


    * DSC00783.JPG (53.78 KB, 640x480 - visto 749 volte.)

    * DSC00784.JPG (54.68 KB, 640x480 - visto 731 volte.)

    * DSC00787.JPG (54.18 KB, 640x480 - visto 744 volte.)
    Loggato
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 487



    « Risposta #10 il: Giovedì, 2 Ago 2012, 19:26:19 »

    Το τζάμι κατασκευάστηκε ως εξής:
    Κατασκεύασα από χοντρή συμπαγή μπάλσα το καλούπι που φαίνεται στην επόμενη φωτο, έκοψα τον πάτο ενός μπουκαλιού από νερό 1.5 lt και το έβαλα μέσα στο μπουκάλι. Αυτό το ζέστανα με γκαζάκι που κάνουμε καφέ και επειδή τα μπουκάλια είναι θερμοσυστελλόμενα, πήρε τη μορφή του τζαμιού.
    Ακόμα καλύτερα είναι μπουκάλια που είναι όσο το δυνατόν λεία χωρίς αυλακώσεις. Όταν βάλετε το καλούπι μέσα στο μπουκάλι, στο κάτω μέρος του πρέπει να σφηνώσετε ένα άλλο κομμάτι π.χ. μπάλσας ή ξύλου ώστε να κρατάει την επάνω επιφάνεια του καλουπιού σε επαφή με το τοίχωμα του μπουκαλιού.
    Σεσουάρ μαλλιών δεν κάνει γιατί χρειάζεται μεγαλύτερη θερμοκρασία.


    * DSC00799.JPG (54.67 KB, 640x480 - visto 722 volte.)
    « Ultima modifica: Giovedì, 2 Ago 2012, 19:40:17 da dimkav » Loggato
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 487



    « Risposta #11 il: Giovedì, 2 Ago 2012, 19:47:52 »

    Η μηχανή είναι η OS MAX .21 XM για εξωλέμβιο σκάφος με maximum στροφές 25000. Η φάνα έχει και αυτή max. στροφών 25000.


    * DSC00785.JPG (53.98 KB, 640x480 - visto 735 volte.)

    * DSC00786.JPG (54.41 KB, 640x480 - visto 722 volte.)
    Loggato
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268



    « Risposta #12 il: Giovedì, 2 Ago 2012, 20:08:16 »

    dimkav πώς υπολόγισες το λόγο εισαγωγής -εξαγωγής του αέρα σε σχέση με την 90άρα φάνα έτσι ώστε να έχεις τη μέγιστη απόδοση?
    Με απλά λόγια πόσο είναι περίπου η συνολική διάμετρος στις εισαγωγές αέρα και πόσο περίπου στα ακροφύσια όταν έχεις μια 90άρα φάνα,ώστε να μετακινείται ελεύθερα ο αέρας και να αποδίδει τα μέγιστα η φάνα??
    Loggato

    Πετάμε ?
    Themis96
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 81


    « Risposta #13 il: Giovedì, 2 Ago 2012, 21:50:19 »

    Πολύ ωραία κατασκευή!! Το κόλπο για τα σέρβο είναι πολύ καλό και το βλέπω πρώτη φορά. Επίσης αν θέλεις μπορείς να ανεβάσεις το σχέδιο;
    Loggato
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 487



    « Risposta #14 il: Sabato, 4 Ago 2012, 10:59:42 »

    Φίλε Δημήτρη, το συγκεκριμένο σχέδιο είναι για τη φάνα Ramtec. Έτσι μέτρησα τη διάμετρο της κινέζικης φάνας, τη διάμετρο της Ramtec που έχω και διαίρεσα τις δύο διαμέτρους. Η διαίρεση έδωσε 0.72 άρα έγινε σμίκρυνση 72% και η κινέζικη φάνα ταίριαξε ακριβώς στο μέρος που το σχέδιο έχει τη Ramtec. Από κει και πέρα ακολούθησα τις διαστάσεις των εισαγωγών και εξαγωγών του σχεδίου. Φυσικά, προηγουμένως είχα κάνει πολλές δοκιμές για να δω αν ταιριάζει η φάνα με τη συγκεκριμένη μηχανή (τράβηγμα, αριθμός στροφών κλπ.).
    Φίλε Themis96, το σχέδιο δεν γίνεται να το ανεβάσω γιατί δεν το έχω σε ηλεκτρονική μορφή. Eίναι σμίκρυνση του σχεδίου του F-18 Hornet που αγόρασα από την Traplet Publications που και αυτό έναι σε χαρτί.
    Loggato
    Pagine: [1] 2 3 4 5     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Τζετ και τουρμπίνες  |  Topic: Κατασκεή F-18 Hornet για Glow DF από σχέδιο
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.027 secondi con 25 queries.