Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 02:28:51

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 02:28:51

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304516
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 45
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 1
    Gäste: 23
    Gesamt: 24
    Themavorwähler

    Seiten: 1 2 [3] 4 5     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Τοπικος αγωνας "ALL UP LAST DOWN" ΕΑΘ 01-12-2013  (Gelesen 13216 mal)
    GASTON
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.300



    « Antwort #30 am: Dienstag, 12 Nov 2013, 14:52:07 »

    Γιάννη αν αναφέρεστε σε αυτά που έγραψα παραπάνω λυπάμαι που το πήρες προσωπικά και φυσικά συμφωνώ με την ανάλυση που έκανες. 
    Τα σχόλια μου είναι προς όλους
    Κάθε φορά που πάμε να κάνουμε κάτι απλό και ωραίο νομίζουν πως είναι παγκόσμιο κύπελλο.
    Και ΟΧΙ δεν υποβαθμίζουμε τον αγώνα μας 
    Και όπως πολύ σωστά έγραψε ο Νίκος Γραμματικάκης τότε.

    Απ: Τοπικος αγωνας "ALL UP LAST DOWN" ΕΑΘ 20-11-2011
    « Απάντηση #34 στις: Τρίτη, 18 Οκτ 2011, 09:04:50 »   
    ________________________________________
    Ο κανονισμός είναι κανονισμός και έχει συνταχθεί αρκετά χρόνια πρίν.Πιστεύω οτι σχεδόν ολοι μας μπορούμε να τον αναγνώσουμε και να τον καταλάβουμε. Οτι τηρεί τις προδιαγραφές που θέτει επιτρέπεται. Εχουν γίνει και αγώνες στην ΕΑΘ με αυτόν τον ίδιο κανονισμό. Για όσους δεν το κατάλαβαν ο αγώνας και ο κάθε αγώνας γίνεται για να βρεθεί μια ευκαιρία να μαζευτούμε να τα πούμε και να ξεφύγουμε απο τη κατάθλιψη της καθημερινότητας που ζούμε τελευταία στην Ελλάδα. Και τα πειράγματα θα υπάρξουν και οι περίεργες κατασκευές εντός πάντα των ορίων που θέτει ο κανονισμός, και το BBQ Δημήτρη ετοιμάσου και να συνεννοηθούμε κάποια στιγμή, και πιστεύω οτι αυτός ήταν και ο σκοπός της διοργάνωσης του αγώνα και η αιτία που ξεκίνησε αυτό το πόστ στο forum. Οσοι δεν μπορούν να συμβιβαστούν με όλα τα παραπάνω καλύτερο θα είναι να απέχουν.
    Gespeichert

    Κώστας Σπυριάδης
    ΕΑΘ Ενωση Αερομοντελιστων Θεσσαλονικης
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #31 am: Dienstag, 12 Nov 2013, 14:56:33 »

    Τέτοια θέλουμε να ακούμε!!!
    Για πέστε και άλλα μυστικά για την οικονομία!!! Νομίζω ότι ξέρετε και πολλά άλλα!!!
    Λοιπόν;

    Αν κάποιος ακολουθήσει την τακτική της πτήσης με μικρότερη κατανάλωση καυσίμου, θα πρέπει να έχει έλξη μόνον όση χρειάζεαι το αεροπλάνο για να πετάξει οριζόντια με μικρή ταχύτητα.
    Παραγωγική έλξη είναι μόνο η οριζόντια συνιστώσα της έλξης.

    Αν υπάρχει downthrust ένα μέρος της έλξης χάνεται αφού έλκει σε λάθος γωνία.
    Και στην πράξη επειδή δεν τρέχει περισσότερο απ' ότι χρειάζεται για την οριζόντια πτήση, δεν χειάζεται και downthrust που είναι διορθωτική συνιστώσα.

    Αρα πρέπει να ξαναρρυθμιστεί η γωνία της έλξης, ώστε να μην υπάρχει downthrust. Η έλξη να είναι παράλληλη με τον άξονα του σκάφους, στην γωνία που πετάει οριζόντια με την μικρότερη ταχύτητα, και την μικρότερη ισχύ.

    Το τελευταίο το αναφέρω, διότι υπάρχει και η περίπτωση το αεροπλάνο να πετάξει με την μικρότερη δυνατή ταχύτητα, αλλά με υπερυψωμένη την μύτη, οπότε τότε χρειάζεται η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ δυνατή ισχύς. (π.χ. το hover που κάνουν τα 3D)
     
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    nickhawk
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 392



    « Antwort #32 am: Dienstag, 12 Nov 2013, 19:14:26 »

    Επειδή:

    Ο κανονισμός ΔΕΝ απαγορεύει ούτε υπαγορευει τι τύπος θα είναι το μοντέλο.
    Ο μοναδικός περιορισμός είναι ο κυβισμός του κινητήρα.
    Ο κανονισμός δεν αλλάζει τώρα.
    Ο σκοπός είναι να κάνουμε ολ' αυτά τα ωραία πράγματα μαζί ,πράγματα που γίνονται πριν, κατα τη διάρκεια και μετά το τέλος του αγώνα.
    Ο αερομοντελιστής έχει το χρόνο να μελετήσει,σχεδιάσει, κατασκευάσει κάτι που νομίζει ότι θα τον βοηθήσει, σειρά ενεργειών που τείνουν να γίνουν σπάνιες τη μοντελιστική εποχή που ζούμε , και που είναι το απώτερο ζητούμενο του αγώνα.

    Θα πάρω μέρος με διπλάνο του οποίου ο κορμός θάναι δικής μου επινόησης και φτερά απο ανεμόπτερο.Ο κινητήρας θάναι 40άρης με το δικό του καρμπυρατέρ με το τεπόζιτο σε θέση όπως περιγράφει ο θείος και υψωμένο κατα 12 χιλιοστά απο μπροστά. Η προπέλα μικρής διαμέτρου μεγάλου βήματος.
    Gespeichert

    Νίκος Γραμματικάκης Ε.Α.Θ
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Antwort #33 am: Dienstag, 12 Nov 2013, 19:25:38 »

    Δυστυχώς δε θα λάβω μέρος στον αγώνα...

    Να κάνω όμως μερικές σκέψεις και να τις θέσω έτσι σαν ένα ερωτηματικό προς συζήτηση.

    Μήπως με πολύ μεγάλα εκπετάσματα και μάλιστα διπλάνα θα έχουμε τέτοιες αεροδυναμικές αντιστάσεις που για να συνεχίσει να έχει ταχύτητα το μοντέλο θα πρέπει να ανεβάσουμε στροφές στον κινητήρα αλλιώς θα στολάρει;

    Δλδ μήπως υπάρχει ένα όριο εκπετάσματος μέχρι το οποίο μπορούμε να κερδίσουμε χρόνο πτήσης, αλλά αν μεγαλώσει πολύ το εκπέτασμα ή πάμε σε διπλάνο τότε αναγκαστικά θα αυξήσουμε την κατανάλωση;

    Π.χ. μπορεί ενδεχομένως με ένα 3μετρο μονοπλάνο μοτοανεμόπτερο να κάνω οικονομία.
    Με ένα 3μετρο διπλάνο μοτοανεμόπτερο θα κάνω οικονομία;
    Θέλει πειραματισμό βέβαια για να απαντηθεί το ερώτημα.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #34 am: Dienstag, 12 Nov 2013, 20:30:49 »

    Σίγουρα το διπλάνο έχει μεγαλύτερες αντιστάσεις, 4 ακροπτερύγια, μικρό λόγο ανοίγματος και πιθανόν μασίφ αντιρρίδες και σύρματα. Δεν πλανάρει όπως ένα μονοπλάνο με την ίδια επιφάνεια.

    Το αν έχει μεγαλύτερη ταχύτητα απώλειας στήριξης δεν γίνεται εμφανές έτσι από την συζήτηση. Εξαρτάται από τον πτερυγική φόρτιση κ.α..

    Μικρότερη ανάγκη ισχύος/κατανάλωσης, έχουν τα αεροπλάνα με τον μεγαλύτερο λόγο ολίσθησης, που επιτυγχάνεται με μεγαλύτερο λόγο ανοίγματος, αλλά και τα αεροπλάνα με μικρότερη πτερυγική φόρτιση.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    nickhawk
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 392



    « Antwort #35 am: Dienstag, 12 Nov 2013, 20:56:20 »

    Τριπλάνο? Τρία φτερά xplorer?
    Gespeichert

    Νίκος Γραμματικάκης Ε.Α.Θ
    GMeskos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 336



    « Antwort #36 am: Dienstag, 12 Nov 2013, 21:00:40 »

    Πρόταση γιά νέα κατηγορία




                                                      F5 .40 engine
    Gespeichert

    SO MANY PLANES,SO LITTLE TIME!!
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.387



    « Antwort #37 am: Mittwoch, 13 Nov 2013, 08:50:03 »

    Καλημέρα Γιώργο,

    F5 και 40 δεν πάνε μαζί.

    Σκέψου κάτι στα γαλλικά..... laugh laugh

    Gespeichert
    modeller2
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 875



    « Antwort #38 am: Mittwoch, 13 Nov 2013, 13:17:52 »

    Επειδή διαβάζω διάφορα νομίζω ότι όλοι μας ξέρουμε πάρα πολύ καλά γιατί διοργανώθηκε αυτός ο αγώνας.

    Είναι γνωστό και το έχουμε συζητήσει και στο μοντελοδρόμιο αλλά και στους καφέδες που πίνουμε ότι ο αγώνας γίνεται για να περάσουμε κατα πρώτης καλά και κατα δεύτερο να ψήσουμε κανά μπριζολίκι και να γίνει πλάκα.


    Aν ειναι ετσι τοτε θα επρεπε να διοργανωσετε συναντηση και οχι αγωνα γιατι καποιος
    που θα ερθει στον αγωνα θελει να ανταγωνηστει χωρις να ξερει τι εχετε κουβεντιασει
    μεταξυ σας.
    Οπως κανουν τα παιδια στο Μιλεση που διοργανωνουν συναντησεις και οχι αγωνες

    Αντωνη να το πουμε F40  αν και θα θυμιζει Ferrari  Cheesy
    Gespeichert

    Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

    SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
    GMeskos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 336



    « Antwort #39 am: Mittwoch, 13 Nov 2013, 15:05:37 »

    Mon cher Antoin

    Voilla ce que je propose


     "Planeurs motorisés  avec moteur à combustion intérne deux temps de cylindrée minimale 6.5cc"

    Tu es d'accord maintenent?

    Trés amicalement

    Georges
    « Letzte Änderung: Mittwoch, 13 Nov 2013, 15:28:29 von GMeskos » Gespeichert

    SO MANY PLANES,SO LITTLE TIME!!
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.387



    « Antwort #40 am: Mittwoch, 13 Nov 2013, 15:59:41 »

    Absolument No, parce que F5 c'est pour Planeur electriques et non pour modeles 'a  moteur en combustion intern'e

    A bientot

     
    Gespeichert
    GMeskos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 336



    « Antwort #41 am: Mittwoch, 13 Nov 2013, 16:02:51 »

    Ou tu as vu f5?
    Gespeichert

    SO MANY PLANES,SO LITTLE TIME!!
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.387



    « Antwort #42 am: Mittwoch, 13 Nov 2013, 16:13:38 »

    Πρόταση γιά νέα κατηγορία


                                                      F5 .40 engine

    Ici
    Gespeichert
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #43 am: Mittwoch, 13 Nov 2013, 17:11:39 »

    Πως γελάνε στα Γαλλικά;

    Ha Ha Ha ?
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    nickhawk
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 392



    « Antwort #44 am: Freitag, 15 Nov 2013, 21:18:23 »

    Καλή η φιλοσοφία και το χιούμορ αλλά συμμετοχές ακόμα δεν έχουν ελθει. Γιά τρία κύπελλα το μίνιμουμ των συμμετοχών είναι το έξι. Σε αντίθετη περίπτωση ο αγώνας δε θα γίνει.
    Gespeichert

    Νίκος Γραμματικάκης Ε.Α.Θ
    Seiten: 1 2 [3] 4 5     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Πτήσεις - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση  |  Ανακοινώσεις (Moderatoren: Γιώργος Κανδυλάκης, andreas)  |  Thema: Τοπικος αγωνας "ALL UP LAST DOWN" ΕΑΘ 01-12-2013
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.031 Sekunden mit 24 Zugriffen.