Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 17:20:19

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 17:20:19

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304514
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 116
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 2
    Visitatori: 32
    Totale: 34
    Selezione di tema

    Pagine: 1 [2] 3 4 5     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: αγορες απο EBAY  (Letto 22807 volte)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #15 il: Domenica, 28 Set 2008, 07:49:23 »

    Θείε είσαι ένας "HACKER" στις ηλεκτρονικές αγορές!!! Χαμόγελο

    Η εμπειρία αποκτήθηκε σιγά-σιγά (696 αγορές εώς σήμερα)

    Προς Newbie:

    Ολως περιέργως, από τις 600 περίπου αγορές από Αμερική και Ιαπωνία, μόνο μία ημέρα πλήρωσα τελωνείο για τρία δέματα. Ποτέ άλλοτε. Και οι αξίες ήταν πολύ μεγαλύτερες από 100 δολλάρια.

    ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ τους e-bayers:
    Επειδή σχεδόν πάντοτε πληρώνετε με Paypal, κάποτε θα σας έρθει και εσάς ψευδομήνυμα από hacker, ότι ο λογαριασμός σας έχει ένα μικρό πρόβλημα και έχει μπλοκαριστεί, και προκειμένου να μπορέσετε να τον ξεμπλοκάρετε πρέπει να πληκτρολογήσετε ξανά τα συνθηματικά σας.

    Εμένα μου έχει έρθει τρεις φορές. Είναι τόσο καλά φτιαγμένο που φαίνεται ότι πράγματι έρχεται από το Paypal.
    ΕΙΝΑΙ ΠΑΓΙΔΑ. ΜΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ.

    Αυτό δεν έχει σχέση με το verification που το Paypal θα σας ζητήσει να κάνετε στην αρχή της χρήσης του λογαριασμού σας, αλλά αυτό είναι ασφαλές, αφού πληκτρολογείτε εσείς τη διεύθυνση www.paypal.com.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Kiril
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.210


    « Risposta #16 il: Domenica, 28 Set 2008, 09:55:55 »

    Χρησιμοποιω το paypal εδω και τρια χρονια συστηματικα και δεν εχω παρατηρησει κατι περιεργο.
    Γενικα δεν πρεπει η μαλον καλυτερα απαγορευεται να απανταμε σε mail οταν δεν γωριζουμε τον
    αποστολεα. Σε περιπτωσεις σαν αυτην που αναφερει ο κ. Κωστας σιγουρα χρειαζεται μεγαλυτερη
    προσοχη. Thumbs up Thumbs up Thumbs up
     
    Loggato
    newbie
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 486



    « Risposta #17 il: Venerdì, 28 Nov 2008, 19:08:46 »

    Καλησπέρα.

    Έκανα μια αγορά από ebay και ναι μεν μου έκανε ανάληψη από τη κάρτα της τράπεζας αλλά πήρε και το 1,5 ευρώ που υπήρχε στο paypal απο την αρχική ενεργοποίηση (δηλαδή η κάρτα μου χρεώθηκε το ποσό μείον το 1,5 ευρώ). Μέχρι τώρα τα έπαιρνε όλα από τη κάρτα και άφηνε το 1,5 ευρώ του paypal ανέπαφο. Η κάρτα είχε μέσα χρήματα αρκετά για την αγορά.

    Παρατηρήσατε κάτι τέτοιο;



    Ευχαριστώ.
    Loggato
    NikosX.
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 162


    « Risposta #18 il: Venerdì, 28 Nov 2008, 19:47:00 »

    Φυσιολογικό είναι.
    Το paypal σε είχε χρεώσει 1,5 ευρώ για να κάνει verify την κάρτα σου και έλεγε οτι τα χρήματα θα σου επιστραφούν.
    Τώρα λοιπόν στα επέστρεψε παίρνοντας 1,5 λιγότερο για την αγορά που έκανες.
    Loggato

    Belt-CP - Ηover και λίγο forward flight
    newbie
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 486



    « Risposta #19 il: Venerdì, 28 Nov 2008, 19:55:16 »

    Απλά επειδή αυτή η επιστροφή δεν είχε γίνει εδώ και 3 μήνες υπέθεσα ότι θα τα επέστρεφαν μόνο αν έκανα ανάληψη αυτό το 1,5 ευρώ από το paypal και το έβαζα σε κάποια τράπεζα.

    Ευχαριστώ  Χαμόγελο
    Loggato
    newbie
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 486



    « Risposta #20 il: Lunedì, 15 Dic 2008, 19:22:32 »

    Καλησπέρα.

    Έκανα μια παραγγελία μέσα από ebay και κάποιο από τα κομμάτια της παραγγελίας ήρθε χαλασμένο. Συγκεκριμένα πρόκειται για ένα μικρό τρικάναλο ελικοπτεράκι το οποίο συνεχώς κάνει κύκλους σαν τρελό γύρω από τον εαυτό του.
    Το πρόβλημα προέρχεται είτε από ένα από τα δύο μοτέρ (ίσως το ένα δουλεύει πιο αργά από το άλλο), είτε από κάποιο στραβωμένο άξονα (δηλαδή ο ένας να βρίσκει με τον άλλο). Μάλλον το δεύτερο είναι γιατί οι κάτω έλικες ακόμη και με το χέρι κινούνται δύσκολα σε αντίθεση με τους επάνω που κινούνται εύκολα.
    Επικοινώνησα με τον πωλητή και τον ενημέρωσα με email για το πρόβλημα αλλά η απάντηση του ήταν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα και απλά να το ρυθμίσω με το trim που υπάρχει πάνω στη Τ/Κ. Στη συνέχεια του εξήγησα ότι ούτε με αυτό τον τρόπο διορθώνεται και ότι μάλλον φταίει κάτι από τα δύο που ανέφερα παραπάνω.
    Μετά και από το e-mail δε πήρα καμία απάντηση και φαντάζομαι δε πρόκειται να απαντήσει ούτε τις επόμενες ημέρες.

    Γνωρίζει κάποιος τι μπορεί να κάνει ο πελάτης στη περίπτωση που παραλαμβάνει ένα προϊόν το οποίο δε δουλεύει όπως θα έπρεπε; Στο ελικόπτερο αυτό, ναι μεν γυρίζουν οι έλικες αλλά δε πετάει όπως θα έπρεπε....

    Κάπου διάβασα για τη περίπτωση που πληρώσεις το προϊόν και ο πωλητής δε σου το στείλει. Εκεί αν κατάλαβα καλά ζητάς refund από το Paypal. Στη περίπτωση μου όμως το έστειλε, αλλά ήταν χαλασμένο.  Εδώ τι γίνεται;


    Ευχαριστώ.
    Loggato
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #21 il: Lunedì, 15 Dic 2008, 20:22:40 »

    Υπάρχει η οδός της διαμαρτυρίας, προς το e-bay. Πρέπει να γνωρίζεις καλά αγγλικά για να συντάξεις τη διαμαρτυρία.
    Απλά να περιμένεις ότι θα σου πουν να τα βρεις με τον πωλητή.
    Μην περιμένεις καμμία θετική εξέλιξη.
    Το να αφήσεις τελικά αρνητικό feedback δεν θα διορθώσει τα πράγματα, το πιθανότερο είναι να αντιδράσει ο πωλητής και να σε κατηγορήσει για κακή πρόθεση.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    newbie
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 486



    « Risposta #22 il: Lunedì, 15 Dic 2008, 20:33:51 »

    Το να αφήσεις τελικά αρνητικό feedback δεν θα διορθώσει τα πράγματα, το πιθανότερο είναι να αντιδράσει ο πωλητής και να σε κατηγορήσει για κακή πρόθεση.

    Κι αν με κατηγορήσει; Τι επιπτώσεις έχει αυτό στον λογαριασμό μου;

    Δηλαδή τελικά ένας αγοραστής είναι καταδικασμένος (πέραν του ελαττωματικού προϊόντος που του μένει στα χέρια) να μη μπορεί να κρίνει αρνητικώς τον πωλητή; Τώρα αρχίζω να αναρωτιέμαι, τότε ποιος ο λόγος ύπαρξης του feedback και συγκεκριμένα του αρνητικού feedback;
    Loggato
    MarD
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.246



    WWW
    « Risposta #23 il: Lunedì, 15 Dic 2008, 21:00:06 »

    Γι' αυτόν ακριβώς τον λόγο εγώ προσωπικά επιλέγω να κάνω αγορές από ηλεκτρονικά καταστήματα και όχι από χρήστες του ebay. Μου έχει τύχει από το ελληνικό e-market (fleamarket) να παραλάβω προβληματικό προϊόν και χάρη στην καλή θέληση του πωλητή έγινε επιστροφή των χρημάτων. Μπορείς να κάνεις αρνητική αξιολόγηση αλλά όπως είπε και ο κ. Κωνσταντακάτος μάλλον θα υπάρξουν προβλήματα και θα καταλήξει απλά να κάνει κι αυτός σε εσένα αρνητική χωρίς να βγει τίποτα καλό απ' όλη αυτή την ιστορία. Εν' ολίγης την έφαγες...

    Η διαφορά με τα ηλεκτρονικά καταστήματα είναι ότι τα περισσότερα αναλαμβάνουν αντικατάσταση και ολική ή μερική επιστροφή των χρημάτων όταν το προϊόν είναι ελαττωματικό ή δεν είναι όπως περιγράφεται. Αυτό εξαρτάται από την πολιτική του εκάστοτε καταστήματος η οποία περιγράφεται στους όρους χρήσης της ιστοσελίδας του, τους οποίους και αποδεχόμαστε όταν κάνουμε εγγραφή σε αυτό. Για την ώρα περιμένω μια αντικατάσταση ενός φορτιστή από το hobbycity μετά από έναν μήνα καθυστέρηση για τον τεχνικό έλεγχο. Φορτώθηκα μόνο τα έξοδα αποστολής στο hong kong (περίπου 8 ευρώ) και λογικά μέχρι την παρασκευή θα είναι στα χέρια μου.
    Loggato

    “The helicopter approaches closer than any other [vehicle] to fulfillment of mankind's ancient dreams of the flying horse and the magic carpet.”
    - Igor Sikorsky

    http://www.coolmodels.gr
    newbie
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 486



    « Risposta #24 il: Lunedì, 15 Dic 2008, 21:50:24 »

    Μπορείς να κάνεις αρνητική αξιολόγηση αλλά όπως είπε και ο κ. Κωνσταντακάτος μάλλον θα υπάρξουν προβλήματα και θα καταλήξει απλά να κάνει κι αυτός σε εσένα αρνητική χωρίς να βγει τίποτα καλό απ' όλη αυτή την ιστορία. Εν' ολίγης την έφαγες...

    Ήδη μου έχει βάλει θετικό feedback και στα 4 αντικείμενα που περιείχαν οι δύο παραγγελίες μου στον συγκεκριμένο.

    Τώρα μιας και αναφέρεσαι στους όρους στη σελίδα του προϊόντος όριζε:
    Citazione
    # In case the item is defective, please inform us within 30 days of receipt, we will replace a new one. No Refunds are offered.
    # Buyers have to pay for the return cost and we will pay the cost for resend.

    Να υποθέσω ότι αυτό είναι υποχρεωμένος να το τηρήσει;
    Loggato
    MarD
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.246



    WWW
    « Risposta #25 il: Lunedì, 15 Dic 2008, 22:00:50 »

    Ωραία, μπορείς να του κάνεις αρνητική αξιολόγηση χωρίς πρόβλημα τότε!  Thumbs up

    Όσο για το αν δεν τηρήσει αυτό που περιγράφει, τότε το ebay είναι υποχρεωμένο να τον κάνει ban. Οπότε πιστεύω θα το τηρήσει!  Thumbs up
    Loggato

    “The helicopter approaches closer than any other [vehicle] to fulfillment of mankind's ancient dreams of the flying horse and the magic carpet.”
    - Igor Sikorsky

    http://www.coolmodels.gr
    newbie
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 486



    « Risposta #26 il: Lunedì, 15 Dic 2008, 22:53:29 »

    Κατανοητό.  Σας ευχαριστώ.  Χαμόγελο
    Loggato
    bleriot
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 316



    « Risposta #27 il: Martedì, 16 Dic 2008, 01:28:31 »

    Μπορείς να κάνεις αρνητική αξιολόγηση αλλά όπως είπε και ο κ. Κωνσταντακάτος μάλλον θα υπάρξουν προβλήματα και θα καταλήξει απλά να κάνει κι αυτός σε εσένα αρνητική χωρίς να βγει τίποτα καλό απ' όλη αυτή την ιστορία. Εν' ολίγης την έφαγες...

    Ήδη μου έχει βάλει θετικό feedback και στα 4 αντικείμενα που περιείχαν οι δύο παραγγελίες μου στον συγκεκριμένο.

    Τώρα μιας και αναφέρεσαι στους όρους στη σελίδα του προϊόντος όριζε:
    Citazione
    # In case the item is defective, please inform us within 30 days of receipt, we will replace a new one. No Refunds are offered.
    # Buyers have to pay for the return cost and we will pay the cost for resend.

    Να υποθέσω ότι αυτό είναι υποχρεωμένος να το τηρήσει;

    Σύμφωνα με τη νέα πολιτική του Ebay ο πωλητής δεν μπορεί να δώσει αρνητικό feedback εφόσον ο αγοραστής έχει πληρώσει με τρόπο που φαίνεται από το Ebay(paypal). Είναι δίκαιο γιατί σημαίνει οτι ο αγοραστής έχει τηρήσει το δικό του μέρος της συμφωνίας.

    εφόσον ο συγκεκριμένος πωλητής προβλέπει όρους επιστροφής και αντικατάστασης, ναι ειναι υποχρεωμένος να το τηρήσει.

    Γενικότερα σε περίπτωση που κάποιος δεν τα βρεί με τον πωλητή μπορεί να κάνει dispute
    δηλαδή να θέσει υπόψιν τη διαφορά του στο paypal, το οποίο ενθαρύνει την επικοινωνία μεταξύ αγοραστή-πωλητή.
    Αν και πάλι δεν υπάρχει αποτέλεσμα μπορεί να κλιμακώσει την αναφορά του σε claim δηλαδή να ζητήσει πίσω χρήματα.
    Το Paypal συνήθως δικαιώνει και αποζημιώνει τον αγοραστή.

    μια περίπτωση που μου συμβαίνει αυτές τις μέρες είναι να έχω αγοράσει σκληρό δίσκο από το Ebay.
    H πρώτη αποστολή χάθηκε (δεν ήταν συστημένο) και έκανα dispute.
     Ο πωλητής συνέστησε να περιμένω αλλά κόντευε πια να εξαντλήθεί η προθεσμία του dispute και προχώρησα στο επόμενο βήμα και έκανα claim.
    Ο πωλητής προσφέρθηκε να στείλει νέο δίσκο,  αλλά ζήτησα αυτή τη φορά να είναι συστημένο και πλήρωσα τη διαφορά.
    Στο μεταξύ το Paypal αποφάνθηκε για την περίπτωση και μου έδωσε πίσω τα λεφτά.
     Όμως τώρα βλέπω οτι το νέο δέμα που έχει κωδικό και το παρακολουθώ,  έφτασε στο κέντρο διαλογής του αεροδρομίου! (αν είναι όλα εντάξει το σωστό θα είναι να του ξαναστείλω τα λεφτά και να δώσω θετικό feedback)

    Bλέπετε λοιπόν οτι η προστασία του αγοραστή προέχει στο paypal.

    ένας κακόβουλος "αγοραστής" θα μπορούσε να έχει 2 σκληρούς δίσκους με 1.90$  !!

         
    Loggato
    harrysvr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 679



    « Risposta #28 il: Martedì, 16 Dic 2008, 11:57:04 »

    Στείλε του ξανά το τελευταίο σου mail και αν δεν απαντήσει σε 3-4 μέρες τότε κάνε dispute, αν  δεν απαντήσει κι εκει κάνεις claim και θα πάρεις και τα ταχυδρομικά...
    Loggato
    newbie
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 486



    « Risposta #29 il: Venerdì, 19 Dic 2008, 15:35:29 »

    Σε άλλη μία αγορά που έκανα πριν δυο μέρες και ζήτησα από τον πωλητή να μου αφήσει θετικό feedback(πλήρωσα άμεσα με paypal) μου απάντησε ότι έχει μία πολιτική: να δίνει θετικό feedback σε αγοραστές αφού πρώτα ο αγοραστής τον βαθμολογήσει.
    Αυτό έτσι όπως το αντιλαμβάνομαι πρόκειται για ένα μικρό εκβιασμό και υπόκειται στη κατηγορία του Feedback Extortion.
    http://pages.ebay.com/help/policies/feedback-extortion.html

    Σύμφωνα με τη νέα πολιτική του Ebay ο πωλητής δεν μπορεί να δώσει αρνητικό feedback εφόσον ο αγοραστής έχει πληρώσει με τρόπο που φαίνεται από το Ebay(paypal). Είναι δίκαιο γιατί σημαίνει οτι ο αγοραστής έχει τηρήσει το δικό του μέρος της συμφωνίας.

    Κάποια σελίδα που να αναφέρει τη νέα πολιτική;
    Loggato
    Pagine: 1 [2] 3 4 5     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Η αγορά αερομοντελλιστικού υλικού  |  Ο Ελληνας αερομοντελλιστής και η αγορά υλικών (Moderatore: Serafim)  |  Topic: αγορες απο EBAY
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.024 secondi con 24 queries.