Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 18:26:33

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 18:26:33

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Heute um 15:33]

    [Gestern um 16:04]

    von geoli
    [Gestern um 15:43]

    [Gestern um 14:48]

    [Donnerstag, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Freitag, 26 Apr 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304514
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 116
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 13
    Gesamt: 13
    Themavorwähler

    Seiten: [1] 2 3  Alle     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Κατασκευάζοντας ένα "UFO"  (Gelesen 10679 mal)
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « am: Donnerstag, 13 Feb 2014, 19:40:54 »

    Σαφώς και δεν πρόκειται για τηλεκατευθυνόμενο ιπτάμενο δίσκο.. αλλά για ένα Over Powered ελικόπτερο.

    Από παλιά υπήρχε η "ανάγκη" - απληστία το λέω εγώ - για περισσότερη δύναμη στα ελικόπτερα..

    Στα 30άρια ελικόπτερα βάζαμε 50άρια μοτέρ, στα 50άρια βάζαμε 55άρια, στα 60άρια βάζαμε 70άρια ή 90άρια, μετά μπήκαμε στα ηλεκτρικά, στα θερμικά αργότερα για τα 90 άρια είχαμε τα 105 και φτάσαμε μέχρι και τα 120άρια!

    Μερικοί πήγαν και σε flybarless με πρόσχημα τη.. μικρότερη αντίσταση στον αέρα άρα περισσότερη δύναμη στο στροφείο λόγο της έλλειψης του flybar και των paddles.. οκ..

    Πηγαίνοντας αντίθετα από τη μόδα που επιτάσσει ηλεκτρισμό και flybarless, το δικό μας over powered project είναι λίγο διαφορετικό.. και ελπίζουμε να μην έχει να ζηλέψει τίποτα από τα σύγχρονα υπερ-τροφοδοτούμενα λειψά "φιλικά προς το περιβάλλον" πυραυλο-ελικόπτερα!

    Ένα ελικόπτερο στο μέγεθος 600αριού με πτητικά χαρακτηριστικά και δύναμη 700αριού..
    οκ η δύναμη σύμφωνα με το λόγο (βάρος / ιπποδύναμη) θα είναι λίγο περισσότερη απ' το συνηθισμένο..  Στριφογύρισμα ματιών

    Σκοπός δεν είναι ένα ελικόπτερο για καθημερινή χρήση.. ούτε να αποδείξουμε κάτι στις άλλες κατηγορίες αερομοντελιστών, σκοπός είναι η επιτυχία της πατέντας, ένα καλό WOW! Factor, η δημιουργική ενασχόληση του φετινού χειμώνα η οποία θα έχει ως αποτέλεσμα ένα κατασκεύασμα που δεν θα περνά εύκολα απαρατήρητο και θα αξίζει τον κόπο και το χρήμα που θα επενδύσουμε σε αυτό.

    Παλιότερα υπήρξε κάτι αντίστοιχο που στη περίπτωσή μας ήταν πολύ χρήσιμο στο να λυθούν πιο γρήγορα κάποια προβλήματα που θα αναλύσουμε παρακάτω.. αυτό ήταν ένα TREX 600 με 70άρι ή και 90άρι μοτέρ.. μετά την άνοδο των ηλεκτρικών όμως, τέτοιες προσπάθειες εγκαταλείφτηκαν.

    Έτσι λοιπόν θα σας παρουσιάσουμε, ίσως και το μοναδικό στον κόσμο, TREX 600 Nitro με YS 120 SR! Ναι καλά βλέπετε.. YS 120 SR!

    to be continued..
    « Letzte Änderung: Donnerstag, 13 Feb 2014, 20:35:48 von Γκούσκος Διονύσιος » Gespeichert

    dhiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 889



    « Antwort #1 am: Freitag, 14 Feb 2014, 06:13:13 »

    TREX 600 Nitro με YS 120 SR   Εκπληξη

    Περιμένουμε να δούμε
    το  Τ Ε Ρ Α Σ   Thumbs up
    Gespeichert

    Μιά φορά και ένα καιρό, υπήρχαν Nitros, flybars & κρύσταλλοι συχνότητας.
    ant1971
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 483



    « Antwort #2 am: Freitag, 14 Feb 2014, 07:30:35 »

     Thumbs up

    Καααλα  με την μεγαλη σιγουρια της γραφης σου θελεις να πιστεψουμε ότι θα τοοο στησεις

    Γιατι κατι μου λεει ότι το εγχείρημα σου όχι μονο το έστησες με επιτυχια αλλα το πετας ειδη

    Όπως και να εχει μπραβο Χαμόγελο
    Gespeichert

    η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
    gvertical
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 318


    HI ALL


    « Antwort #3 am: Freitag, 14 Feb 2014, 09:29:18 »

    μιλαμε για πολυ λαδιλα!!!
    αλλος με τρεξ 600 14ασελο?! laugh
    Gespeichert

    live simply, so other people can simply live!
    flaperon35
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 442



    « Antwort #4 am: Freitag, 14 Feb 2014, 10:13:09 »

    Με 90αρι βαζεις περιπου 6-7 πτισης στο γαλονη, με αυτο αραγε?
    Gespeichert

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Antwort #5 am: Freitag, 14 Feb 2014, 10:46:11 »

    Με 90αρι βαζεις περιπου 6-7 πτισης στο γαλονη, με αυτο αραγε?

    Ισως και περισσότερο...

    μιλαμε για πολυ λαδιλα!!!
    αλλος με τρεξ 600 14ασελο?! laugh

    Όντως ο 120 βγάζει πράμα.. Αλλά με ένα καλό muffler deflector κάτι γίνεται..

    TREX 600 Nitro με YS 120 SR   Εκπληξη

    Περιμένουμε να δούμε
    το  Τ Ε Ρ Α Σ   Thumbs up

     Wink

    Thumbs up

    Καααλα  με την μεγαλη σιγουρια της γραφης σου θελεις να πιστεψουμε ότι θα τοοο στησεις

    Γιατι κατι μου λεει ότι το εγχείρημα σου όχι μονο το έστησες με επιτυχια αλλα το πετας ειδη

    Όπως και να εχει μπραβο Χαμόγελο


    Ισχύει.
    Το ελικόπτερο πετάει.

    Απλά θα γίνει λεπτομερής αναφορά στη διαδικασία για να είναι όσο πιο ξεκάθαρη γίνεται..
    Για την περίπτωση που κάποιος δεν υπακούσει την εντολή " Μη το δοκιμάσετε στο σπίτι" και θελήσει να κάνει κάτι αντίστοιχο.  idiot2

    Δεν θέλω να κάνω κάτι πρόχειρο οπότε υπομονή, στο τέλος θα υπάρχει πολύ καλό υλικό για το συγκεκριμένο project τόσο απο πληροφορίες όσο και απο φωτογραφίες και βίντεο.
    Gespeichert

    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Antwort #6 am: Freitag, 14 Feb 2014, 10:55:51 »

    Αρχίσαμε λοιπόν με ένα φυσιολογικό TREX 600 Nitro Limited Edition στη Flybared  έκδοσή του, το οποίο μετά από μερικές πτήσεις με έναν OS 55HZ-H, μια μέρα αναγκάστηκε να προσγειωθεί με autorotation και μετά από αυτή την προσγείωση δεν μπόρεσε να ξανά απογειωθεί... ( το εσωτερικό του μοτέρ είχε γίνει ένα άμορφο συνονθύλευμα από αλουμίνιο, ατσάλι και χαλκό).

    Τέλος πάντων. Στο θέμα μας..

    Τα πιο βασικά προβλήματα όταν αρχίζεις να ξεφεύγεις από το ευαγγέλιο (manual) του κατασκευαστή και αρχίζεις τις διαολιές (πατέντες) με διαφορετικά μοτέρ ή εξαρτήματα από αυτά που είναι κατασκευασμένο να δέχεται ένα ελικόπτερο, είναι οι διαστάσεις, η σχέση μετάδοσης, οι ευθυγραμμίσεις των κινητών μερών και η ΑΣΦΑΛΕΙΑ λόγω της αντοχής των μηχανικών και ηλεκτρονικών μερών του ελικοπτέρου. Με το τελευταίο να είναι το πλέον σημαντικό!

    Έχουμε ένα σασί ελικοπτέρου που έχει κατασκευαστεί για 50άρια άντε μέχρι 60άρια μοτέρ και εμείς θα του βάλουμε 120άρι το οποίο προορίζεται για 700άρια και άνω, ελικόπτερα...

    Αν υπολογίσουμε λοιπόν ότι το OS105 αποδίδει 3.75 ίππους, το YS 120 σίγουρα θα ξεπερνά τους 4 ίππους και αυτοί πρέπει να καλπάζουνε μέσα σε ένα σασί μεγέθους και βάρους 600αριού!

    Το κεντρικό στροφείο, το ουριαίο στροφείο και ο άξονας μετάδοσης στο δεύτερο, είναι ευτυχώς κατασκευασμένα με προδιαγραφές που θα ζήλευαν πολλά 700άρια μοντέλα. Άρα δεν έχουμε πρόβλημα εδώ.
    Ο λόγος που συμβαίνει αυτό είναι ο σκοπός για τον οποίο προορίζονται τα μοντέλα της Align που δεν είναι άλλος από το δυνατό 3D.. Εμείς δεν ξέρουμε καν πως γίνεται αυτό οπότε δεν θα πετάξει ποτέ έτσι.. Θα αρκεστούμε σε sport πτήση άντε και mid-3D..
    Και σαφώς δεν είμαστε τόσο αφελείς ώστε να πιστεύουμε ότι ο Tareq και οι άλλοι "εξωγήινοι" πετάνε τα ελικόπτερά τους (ανεξαρτήτως μεγέθους) με κινητήρες του εμπορίου..

    to be continued..
    Gespeichert

    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Antwort #7 am: Freitag, 14 Feb 2014, 14:21:59 »

    Σε πρώτη φάση έχουμε έρευνα..

    Έπρεπε να εξασφαλίσουμε πάνω απ' όλα την ασφάλεια.

    Άρα και τη σωστή σχέση μετάδοσης ( gear ratio ), διότι η διάμετρος του στροφείου δεν θα αλλάξει !

    Δεν θα επιμηκύνουμε το 600άρι σε 700άρι ή παραπάνω ( stretching ).
    θα κρατήσουμε την κεφαλή και το στροφείο όπως έχει άρα τα γρανάζια δεν μπορούν  να συνεργαστούν με τον YS 120SR ..

    Ένας OS 50 Ηyper - αποδίδει την ονομαστική του ιπποδύναμη στις 17000 - 18000 στροφές.
    Οπότε για να έχουμε στο στροφείο 2000~2200 στροφές σε αυτό το εύρος λειτουργίας του κινητήρα, ο κατασκευαστής έχει χρησιμοποιήσει γρανάζια τα οποία δημιουργούν σχέση μετάδοσης της τάξης του 8,5.

    Στην προκειμένη περίπτωση το κεντρικό γρανάζι έχει 170 δόντια και το γρανάζι του μοτέρ έχει 20 δόντια ( Gear Ratio : 170/20=8,5 ).

    Εμείς όμως θέλουμε να έχουμε τις 2000~2200 στροφές στο στροφείο με τον YS 120...
     
    Όσο μεγαλώνει ο κυβισμός ενός κινητήρα μπορεί να αυξάνεται το μέγεθός του, η ιπποδύναμη και η ροπή του, αλλά μειώνονται οι στροφές στις οποίες αυτός αποδίδει..

    Αυτό οφείλεται στην αδράνεια που είναι ανάλογη με το μέγεθος κινητών μερών και μηχανικών εξαρτημάτων.

    Ο YS 120SR έχει πρακτικό εύρος στροφών 2000 ~ 16000 στροφές / λεπτό..
     
    Οπότε με τα γρανάζια του TREX 600 θα έχουμε 15000 / 8,5 = 1764 στροφές!
    Απλά απαγορευτικό!

    Διότι το κεντρικό στροφείο δεν πρόκειται ποτέ να φτάσει τις 2000 στροφές / λεπτό και στην προσπάθεια να γίνει αυτό το πιο πιθανό είναι να καταστραφεί ο κινητήρας από υπερστροφία ή να χαθεί και ο έλεγχος του ελικοπτέρου λόγω κραδασμών με ότι συνέπειες μπορεί να υπάρξουν στον τομέα της Ασφάλειας!

    Η σχέση μετάδοσης πρέπει να μειωθεί δραστικά διότι όχι μόνο έχουμε μεγαλύτερο κινητήρα, αλλά δεν θέλουμε να μεγαλώσουμε και τη διάμετρο του κεντρικού στροφείου. Θέλουμε να έχουμε ένα 600άρι ελικόπτερο.

    Επίσης στόχος είναι ένα ακούραστο μοτέρ το οποίο δεν θα υπερ-στροφάρει για να πιάσει το κεντρικό στροφείο τις απαραίτητες στροφές για να πετάξει σωστά, καθώς και η λειτουργία του κινητήρα να είναι ελαφρώς πιο χαμηλά σε στροφές για να ελαττώσουμε τους κραδασμούς που παράγονται από ένα τόσο μεγάλο μοτέρ σε σασί με προδιαγραφές για 50άρι μοτέρ.

    Εξάλλου δεν υπάρχει λόγος να φτάσουμε στα όρια τον κινητήρα αφού η ροπή που αποδίδει, για το μέγεθος του ελικοπτέρου, είναι κάτι παραπάνω από αρκετή..  Ποοολύ άνεση

    to be continued..
    Gespeichert

    dhiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 889



    « Antwort #8 am: Samstag, 15 Feb 2014, 08:34:31 »

    Πότε θα γράψεις την ενότητα 4 ?

    Gespeichert

    Μιά φορά και ένα καιρό, υπήρχαν Nitros, flybars & κρύσταλλοι συχνότητας.
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Antwort #9 am: Samstag, 15 Feb 2014, 10:40:19 »

    Εδώ λοιπόν αντιμετωπίζουμε το πρώτο μας πρόβλημα, στο κομμάτι μετάδοσης της κίνησης, το οποίο για να λυθεί θα πρέπει να βρούμε ένα άλλο γρανάζι (pinion) ώστε να μας "διορθώσει" την σχέση μετάδοσης σύμφωνα με τις ανάγκες μας.

    Η λύση είναι η εξής :

    Κρατώντας το κεντρικό γρανάζι στα 170 δόντια, με επιθυμητό εύρος λειτουργίας του κινητήρα να είναι στις 14000~15000 στροφές / λεπτό και στο κεντρικό στροφείο του ελικοπτέρου 2000~2300, χρειαζόμαστε ένα μεγαλύτερο γρανάζι για την καμπάνα του συμπλέκτη ( pinion ).

    Άρα με σταθερές τιμές, τις 15000 στροφές το λεπτό και τα 170 δόντια του κεντρικού γραναζιού, έχουμε τις εξής επιλογές :

    170 Τ / 20 Τ = 8,50  -----  15000 / 8,50  = 1764 στροφές - (καλό για 800άρι +)
    170 Τ / 21 Τ = 8,09  -----  15000 / 8,09  = 1854 στροφές - (καλό για 800άρι)
    170 Τ / 22 Τ = 7,72  -----  15000 / 7,72  = 1943 στροφές - (καλό για 700άρι & 800άρι)
    170 Τ / 23 Τ = 7,39  -----  15000 / 7,39  = 2029 στροφές - (καλό για 600άρι & 700άρι)
    170 Τ / 24 Τ = 7,08  -----  15000 / 7,08  = 2118 στροφές - (καλό για 600άρι & 700άρι)
    170 Τ / 25 Τ = 6,80  -----  15000 / 6,80  = 2205 στροφές - (καλό για 600άρι)

    Τελικά αποφασίσαμε ότι θα χρησιμοποιήσουμε 24άρι γρανάζι, άρα σχέση μετάδοσης 7.08 και με περίπου 2200 στροφές το λεπτό, ο κινητήρας θα λειτουργεί ακούραστος σε χαμηλές στροφές και θερμοκρασίες αφού το φορτίο για αυτόν θα είναι παιχνιδάκι...
     
    Πιθανόν να είναι και η τέλεια επιλογή με blades κεντρικού στροφείου στα 620ΜΜ..

    Στο μηχανουργείο λοιπόν ολοταχώς και voilà!

    Εγένετο γρανάζι 24 δοντιών..





    to be continued..
    « Letzte Änderung: Samstag, 15 Feb 2014, 10:53:06 von Γκούσκος Διονύσιος » Gespeichert

    dhiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 889



    « Antwort #10 am: Samstag, 15 Feb 2014, 10:56:23 »

    Ερώτηση χαζού.  idiot2

    Γιατί δεν πήγατε στην επιλογή --170 Τ / 23 Τ = 7,39  -----  15000 / 7,39  = 2029 στροφές - (καλό για 600άρι & 700άρι) -- 
    έτσι ώστε να έχετε χαμηλές στροφές στο στροφείο 60αρια blades με υπερβολική δύναμη, και εάν χρειαζόσασταν περισσότερες
    στροφές, θα ανεβάζατε λίγο τις στροφές στον κινητήρα [ στις 16000 άρα 2.165 στο στροφείο ] ?
    Gespeichert

    Μιά φορά και ένα καιρό, υπήρχαν Nitros, flybars & κρύσταλλοι συχνότητας.
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Antwort #11 am: Samstag, 15 Feb 2014, 11:07:31 »

    Ερώτηση χαζού.  idiot2

    Γιατί δεν πήγατε στην επιλογή --170 Τ / 23 Τ = 7,39  -----  15000 / 7,39  = 2029 στροφές - (καλό για 600άρι & 700άρι) -- 
    έτσι ώστε να έχετε χαμηλές στροφές στο στροφείο 60αρια blades με υπερβολική δύναμη, και εάν χρειαζόσασταν περισσότερες
    στροφές, θα ανεβάζατε λίγο τις στροφές στον κινητήρα [ στις 16000 άρα 2.165 στο στροφείο ] ?

    Δεν υπάρχουν χαζές ερωτήσεις.. Υπάρχουν μόνο χαζές απαντήσεις.

    Ήταν ένα θέμα το οποίο μας απασχόλησε αρκετά..

    Ο λόγος λοιπόν για τον οποίο καταλήξαμε στα 24 δόντια συνεπώς και σε gear Ratio 7.08 ήταν ότι με το 23 γρανάζι αν θέλαμε να παίξουμε σε υψηλότερες στροφές στο στροφείο ( 2250~2300 ) θα έπρεπε ο κινητήρας να λειτουργήσει στις 16600 ~ 17000 στροφές το λεπτό.

    Αυτό με το φορτίο του δίσκου που είναι πολύ μικρό για τη ροπή του YS 120 θα ήταν καταστροφικό διότι θα λειτουργούσε σε τόσο υψηλές στροφές σχεδόν στον αέρα!

    Οπότε αποφασίσαμε να μην ζορίσουμε τον κινητήρα στα ψηλά αλλά να του δώσουμε περισσότερο βήμα σε χαμηλότερο εύρος στροφών.

    Έτσι και αλλιώς με αυτό το setup το ελικόπτερο δεν θα μάθει ποτέ τι είναι bogging...  Στριφογύρισμα ματιών
    Gespeichert

    ant1971
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 483



    « Antwort #12 am: Samstag, 15 Feb 2014, 12:35:35 »


    σωστότατος μου ακουγεσε Χαμόγελο

    μεγαλο ενδιαφερον απο αποψη θεωρητικης γνωσης αποτελει τουλαχιστον για εμενα το thread οπως εξελισσεται

    σου ειμαι υποχρεος

     Thumbs up

    για συνέχα
    Gespeichert

    η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Antwort #13 am: Samstag, 15 Feb 2014, 12:37:57 »


    μεγαλο ενδιαφερον απο αποψη θεωρητικης γνωσης αποτελει τουλαχιστον για εμενα το thread οπως εξελισσεται


    Αυτός είναι και ένας από τους στόχους του θέματος..  Thumbs up

    thanks & stay tuned..
    Gespeichert

    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Antwort #14 am: Samstag, 15 Feb 2014, 17:40:47 »

    Αφού λοιπόν έχουμε το γρανάζι και λύσαμε το πρόβλημα με την σχέση μετάδοσης...

    Το δεύτερο μεγάλο πρόβλημα ήταν η τοποθέτηση του κινητήρα στο σασί του μικρού ελικοπτέρου..

    Εδώ τα πράγματα είναι λίγο πολύ γνωστά..

    Oταν θέλεις να κάνεις μια πατέντα επιστρατεύεις μέγγενη, τρυπάνια, τροχούς, dremel, ότι άλλο εργαλείο υπάρχει διαθέσιμο στο μοντελιστικό εργαστήρι σου, φαντασία, ένα βαρέλι καφέ και αν είσαι και καπνιστής συν ένα καράβι τσιγάρα... (σαν αυτό στο Ναυάγιο στη Ζάκυνθο..)  Cheesy

    Έτσι λοιπόν ξεκίνησε ο "κανιβαλισμός" επάνω στο σασί του TREX 600 ώστε να χώσουμε το μοτέρ - τέρας μέσα σε αυτό..

    Εντέλει αυτό έγινε εφικτό μετά από 6 ώρες δουλειάς, 1 σπασμένο τριπάνι, 5 σπασμένα τροχάκια του dremel,αρκετές γρατζουνιές και κοψίματα στα δάχτυλα, επικαλούμενοι πολλούς αγίους (που μόλις τελείωσαν επινοήσαμε και μερικούς ακόμη..) και στο τέλος το μοτέρ μπορούσε να σταθεί σχετικά ίσια (?) μέσα στο σασί του κακόμοιρου TREX 600...
    Το ξεχειλώσαμε.....   Στριφογύρισμα ματιών

































    to be continued..
    Gespeichert

    Seiten: [1] 2 3  Alle     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Moderator: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Thema: Κατασκευάζοντας ένα "UFO"
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.024 Sekunden mit 26 Zugriffen.