Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.705 μηνύματα σε 11.353 θέματα από 5.919 Μέλη / Τελευταίο μέλος: 558th MSG Artillery Group
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 11 Δεκ 2017, 11:42:19

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 11 Δεκ 2017, 11:42:19

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Δευτέρα, 20 Νοέ 2017, 22:44:55
Τα βλέπω όλα πράσινα !!!
Πρόσφατα θέματα
από dominicm
[Σήμερα στις 11:05]

από Mirage
[Σήμερα στις 09:16]

[Χθες στις 23:17]

από tritongr
[Χθες στις 21:38]

από niro
[Χθες στις 18:21]

από dimis-mjt
[Χθες στις 17:36]

από dhiotis
[Χθες στις 12:49]

[Χθες στις 11:52]

[Χθες στις 11:01]

από sliver
[Χθες στις 10:43]

από vagelis
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 19:08:02]

από dominicm
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 17:48:36]

[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 15:42:38]

από Apostolos
[Παρασκευή, 8 Δεκ 2017, 17:57:02]

από DIAMOND
[Παρασκευή, 8 Δεκ 2017, 10:34:33]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5919
Τελευταίο: 558th MSG Artillery Group
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285705
Σύνολο θεμάτων: 11353
Online σήμερα: 39
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 28
Συνολικά: 32
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: Κατασκευάζοντας ένα "UFO" « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 [2] 3  Όλοι  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Κατασκευάζοντας ένα "UFO"  (Αναγνώστηκε 8293 φορές)
   
PaNt
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8.650


Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


Προφίλ WWW
« Απάντηση #15 στις: Σάββατο, 15 Φεβ 2014, 18:11:11 »

Ωραίος…!! Θα ήθελα πολύ να το δώ απο κοντά..! Περιμένω  Video..!

Καταγράφηκε
dhiotis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 894



Προφίλ
« Απάντηση #16 στις: Σάββατο, 15 Φεβ 2014, 18:31:22 »

Video...to be continued.. Please

Μπράβο, τρομερή δουλειά  Thumbs up Thumbs up Thumbs up
Καταγράφηκε

Μιά φορά και ένα καιρό, υπήρχαν Nitros, flybars & κρύσταλλοι συχνότητας.
Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.174


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #17 στις: Σάββατο, 15 Φεβ 2014, 18:34:38 »

Video...to be continued.. Please
Μπράβο, τρομερή δουλειά  Thumbs up Thumbs up Thumbs up

Ωραίος…!! Θα ήθελα πολύ να το δώ απο κοντά..! Περιμένω  Video..!

Παιδιά μη βιάζεστε! Θα έρθει και το βίντεο..

Είμαστε ακόμη στην αρχή.. αυτό που βλέπετε είναι η demo έκδοση...
Η τελική έκδοση δεν έχει καμία σχέση με αυτό που βλέπετε τώρα.. 

Τα καλύτερα έρχονται...  Wink

Καταγράφηκε

ΝΙΚΟΣ
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 528



Προφίλ
« Απάντηση #18 στις: Σάββατο, 15 Φεβ 2014, 19:52:22 »

Φοβερο.Μπραβο Διονυση.Σουζες θα κανει Thumbs up
Καταγράφηκε

Markhelis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.749


Προσέχουμε για να έχουμε!!!


Προφίλ
« Απάντηση #19 στις: Σάββατο, 15 Φεβ 2014, 21:15:24 »

Τα καλύτερα έρχονται...  Wink

Διονύση αυτά περιμένω!!!  Cheesy 

Μπράβο για την όλη προσπάθεια και υλοποίηση αυτής!!!  Thumbs up

Ξέρω ότι το έχεις, έχω ακόμα στο μυαλό μου τις παλιότερες μετατροπές σου!!!  Wink
Καταγράφηκε
Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.174


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #20 στις: Σάββατο, 15 Φεβ 2014, 21:36:05 »

Φοβερο.Μπραβο Διονυση.Σουζες θα κανει Thumbs up

 Thumbs up

Τα καλύτερα έρχονται...  Wink

Διονύση αυτά περιμένω!!!  Cheesy  


Αν και ο χρόνος είναι περιορισμένος για "πατέντες", πάντα υπάρχει η όρεξη για νέες..
κάποιες από αυτές, που και που, πετυχαίνουν κιόλας..

 Thumbs up  

Πραγματικά το τελικό μοντέλο δεν έχει καμία σχέση με αυτές τις φωτογραφίες..

Απλά έπρεπε να περάσουμε αυτό το στάδιο για να "επιβεβαιώσουμε" τις υποψίες μας για τα προβλήματα, που είναι λογικό ότι δημιουργούνται σε τέτοιες περιπτώσεις,
αλλά έπρεπε να λυθούν.. και να στρωθεί και το "μοτεράκι"..  Wink

Λίγο υπομονή και θα έχουμε και τη δεύτερη φάση του μονταρίσματος..
« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 16 Φεβ 2014, 13:26:16 από Γκούσκος Διονύσιος » Καταγράφηκε

Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.174


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #21 στις: Κυριακή, 16 Φεβ 2014, 13:04:47 »

Οι πρώτες πτήσεις αυτού του πρότυπου ξεχειλωμένου Over Powered TREX 600, με τον YS120 αρκετά μπουκωμένο και με τα 600ΜΜ Main Blades της Align στις 14 μοίρες.., έδειξαν ότι το συγκεκριμένο setup είναι πολλά υποσχόμενο..

Όπως αποδείχτηκε στις δοκιμαστικές πτήσεις, οι μετρήσεις και οι επιλογές μας ήταν σωστές όχι μόνο στη θεωρία και στην πράξη!  Thumbs up

Αν και η εκκίνηση ενός μπουκωμένου YS 120 πραγματικά είναι ένα θέμα αρκετά εκνευριστικό,  tickedoff κάνοντας τις επιγραφές στις μίζες τύπου "Heavy Duty Starter" να δείχνουν γραφικές..

Μπορώ να πω ότι το ελικόπτερο ήταν αρκετά εντυπωσιακό στον αέρα, ειδικά για όσους δεν γνώριζαν το παρασκήνιο.. με την απορία ζωγραφισμένη στα πρόσωπά τους
  "Τι μοτέρ φοράει αυτό ρε Huh"..  

Επίσης, μετά από ένα γαλόνι καύσιμο ( Cool Power 20% Heli ) αν και από άποψη θερμοκρασιών ήμασταν κάτι παραπάνω από καλά ( peace of cake για τον 120   ..), φάνηκαν και οι αδυναμίες οι οποίες έπρεπε να λυθούν για να θεωρηθεί το project πλήρως λειτουργικό άρα και επιτυχημένο.

Να μπορέσουμε δηλαδή να έχουμε ένα μοντέλο το οποίο θα λειτουργεί απροβλημάτιστα, χωρίς φθορές ( πέραν του φυσιολογικού ), με αντοχή στον χρόνο και οι ανάγκες συντήρησής του να παραμένουν γενικά, στα απολύτως απαραίτητα και όχι ειδικά λόγο μηχανικών σφαλμάτων της μετατροπής.
Και το σημαντικότερο, να είναι ασφαλές για τον χειριστή αλλά και τους γύρω του.

Τις αδυναμίες αυτές λίγο - πολύ τις είχαμε φανταστεί και περιμέναμε να εκδηλωθούν..

Ευτυχώς ο YS 120 "επιτάχυνε" τη διαδικασία και έτσι μπορέσαμε πολύ σύντομα να έχουμε δεδομένα για το πως θα πρέπει να συνεχίσουμε..

to be continued..
« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 16 Φεβ 2014, 13:27:25 από Γκούσκος Διονύσιος » Καταγράφηκε

dhiotis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 894



Προφίλ
« Απάντηση #22 στις: Κυριακή, 16 Φεβ 2014, 15:21:53 »

Τι θα γίνει ρε Διονύση, πάντα στο καλύτερο μας κοβεις  Azn

Θα γίνει κατι τελικά σαν σήριαλ μου φαίνεται το thred / ενότητα.
Πλάκα κάνω


Περιμένουμε την συνέχεια, με αγωνία.
Καταγράφηκε

Μιά φορά και ένα καιρό, υπήρχαν Nitros, flybars & κρύσταλλοι συχνότητας.
Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.174


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #23 στις: Δευτέρα, 17 Φεβ 2014, 15:03:59 »

Τι θα γίνει ρε Διονύση, πάντα στο καλύτερο μας κοβεις  Azn

Θα γίνει κατι τελικά σαν σήριαλ μου φαίνεται το thred / ενότητα.
Πλάκα κάνω

Περιμένουμε την συνέχεια, με αγωνία.

 lalala
Καταγράφηκε

Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.174


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #24 στις: Δευτέρα, 17 Φεβ 2014, 15:05:57 »

Είναι απολύτως λογικό όταν φτιάχνεις κάτι με το χέρι, να μην έχει την ακρίβεια ενός cnc μηχανήματος και όταν όλο αυτό το υπερφορτώνεις και με μηχανικές καταπονήσεις που ξεπερνούν το 200% από τα δεδομένα του κατασκευαστή, τα πράγματα να γίνονται επικίνδυνα και τα προβλήματα να αυξάνονται εκθετικά!


Ποια ήταν αυτά τα προβλήματα?

- Οι κραδασμοί ήταν λίγο περισσότεροι από το επιθυμητό.

Δεν ήταν υπερβολικοί αλλά με καλύτερες μετρήσεις στο σασί, καλύτερες ευθυγραμμίσεις και μερικές ενισχύσεις σε κρίσιμα σημεία (με ανθρακονήματα & Αλουμίνιο ) θα ήταν πολύ καλύτερα, ίσως και τέλεια.

- Η φθορά του συστήματος μετάδοσης, λόγω δύναμης και λάθος στις ευθυγραμμίσεις.

Συμπλέκτης ( clutch ), περμανίτης ( cutch liner ), κεντρικό γρανάζι ( main rotor gear ) είναι μερικά από τα εξαρτήματα για τα οποία πρέπει να εξετάσουμε το ενδεχόμενο αναβάθμισής τους, έτσι ώστε να προβλέψουμε το χειρότερο.

Εκτός από την καλύτερη ευθυγράμμιση βάσης κινητήρα, συμπλέκτη, και καμπάνας συμπλέκτη, οι δοκιμές έδειξαν ότι απαιτείται η χρήση αναβαθμίσεων τύπου Heavy duty για να αντέξουν τη δύναμη και τις καταπονήσεις του YS 120..

Έτσι λοιπόν :

Ο original συμπλέκτης αντικαταστάθηκε με ισχυρότερο ( Heavy Duty ) συμπλέκτη από την εταιρεία Lynx.

Ο περμανήτης ( clutch liner ) της Align αντικαταστάθηκε με Heavy Duty Clutch Liner της Hirobo.

To original πλαστικό Engine Bearing Block που κρατά σταθερή την απόσταση μεταξύ των γραναζιών ( mesh distance ) αντικαταστάθηκε με το μεταλλικό της ίδιας εταιρείας που έχει βγάλει ως αναβάθμιση για το TREX 600Ν.


to be continued..
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 24 Φεβ 2014, 22:04:24 από Γκούσκος Διονύσιος » Καταγράφηκε

Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.174


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #25 στις: Τετάρτη, 19 Φεβ 2014, 18:52:51 »

Όσο αφορά τώρα το σασί και τη βάση του κινητήρα, είμαστε τυχεροί διότι υπάρχει έτοιμο kit από το Infinity Hobby, αναβάθμισης Trex 600 σε 90 κομμένο σε cnc και έρχεται μαζί με βάσεις για 90άρια μοτέρ..



Αφού λοιπόν ο YS120 έχει τις ίδιες εξωτερικές διαστάσεις με τον YS 91 δεν θα χρειαστεί να ανακαλύψουμε τον τροχό!
Απλά θα το κάνουμε λίγο πιο άκαμπτο ( rigid ) για χάρη του 120..
Φύλαγε τα ρούχα σου..  

Θα αντικαταστήσουμε λοιπόν τις πατέντες στις βάσεις και τα main frames του TREX 600 με third part (αυτά του Infinity Hobby για τη μετατροπή σε 90).

Τις ενισχύσεις για τη δική μας μετατροπή σε 120, θα τις φτιάξουμε από τα original main Frames που ήδη έχουμε κατακρεουργήσει με το αγαπημένο μας dremel...

Δηλαδή το original σασί της Align πλέον θα παίξει τον ρόλο του βοηθητικού ( Ι4..  Tongue ).

Με την γνωστή (απ' την κατασκευή ανθρακονημάτων) τεχνική ως "sandwich" θα κάνουμε το σασί πιο στιβαρό και άκαμπτο αλλά με κάποια μπιχλιμπίδια ακόμη θα το κάνουμε να δείχνει και λίγο πιο όμορφο επίσης.. έτσι και για τη μόστρα βρε αδερφέ..  

Για τη μέγιστη ακαμψία του σασί αλλά και την ενίσχυσή του για τις δυνάμεις που θα υποστεί, εκτώς από κομμάτια των original main frames, χρησιμοποιήσαμε τις παρακάτω αναβαθμίσεις :

Align Metal Engine Bearing Block.



KDE Main rotor Trusted Bearing Blocks.



KDE Metal Gyro mount.



KDE Metal electronics Mount.



Lynx Carbon Skids με blocks αλουμινίου.



Επίσης το τρίτο bearing block του κεντρικού άξονα (το κάτω-κάτω) είναι πλαστικό... αυτό θα αντικατασταθεί με ένα από τα μεταλικά original του TREX600 που τώρα περισσεύουν..

Υπάρχει και η σκέψη να αλλάξουμε και το πλαστικό mount που φέρει τα γρανάζια για την μετάδοση στο ουριαίο στροφείο με αυτό..



Με αυτές τις αλλαγές αλλά και τις προσθήκες από ανθρακονήματα (doublers), το τελικό σασί θα είναι πραγματικά ισχυρό και άκαμπτο ώστε να μην υπάρχει πρόβλημα στο να δεχθεί τον YS 120..
 
Οι παραγγελίες των ανταλλακτικών έγιναν από το κατάστημα μοντελισμού εδώ στη Ζάκυνθο, το Scale models Zante Club όπου ο ιδιοκτήτης και φίλος Πέτρος Καλόφωνος ανέλαβε τη συλλογή τους από διάφορα μέρη του πλανήτη, ως ένας εκ των ηθικών αυτουργών του "εγκλήματος"..

Με την πρώτη ευκαιρία θα ανεβούν και φωτογραφίες με τη διαδικασία της συναρμολόγησης και βίντεο ώστε να κλείσουμε το κεφάλαιο TREX 600 με  YS120SR

to be continued..
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 20 Φεβ 2014, 13:50:24 από Γκούσκος Διονύσιος » Καταγράφηκε

dhiotis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 894



Προφίλ
« Απάντηση #26 στις: Σάββατο, 22 Φεβ 2014, 20:54:25 »

Διονύση, Σαβ/κο, και δεν γράφεις κανένα απο τα επόμενα επεισόδια ?
Γιατί μας αφήνεις στο περίμενε ?

Please publish the next chapter.
Καταγράφηκε

Μιά φορά και ένα καιρό, υπήρχαν Nitros, flybars & κρύσταλλοι συχνότητας.
Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.174


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #27 στις: Σάββατο, 22 Φεβ 2014, 21:31:31 »

Διονύση, Σαβ/κο, και δεν γράφεις κανένα απο τα επόμενα επεισόδια ?
Γιατί μας αφήνεις στο περίμενε ?

Please publish the next chapter.

Πιθανότατα αύριο το βραδάκι να το δείτε πως είναι και στην τελική του μορφή..
Συγνώμη για την καθυστέρηση αλλά δεν υπάρχει χρόνος..

 Wink
« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 23 Φεβ 2014, 00:18:21 από Γκούσκος Διονύσιος » Καταγράφηκε

Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.174


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #28 στις: Δευτέρα, 24 Φεβ 2014, 21:45:31 »

Η κατασκευή τελείωσε με το ελικόπτερο εντέλει να αποτελείται από τα εξής καλούδια :

Kit:

TREX 600N Limited Edition (Fly-bar head).

Radix Main Blades V2 625MM
Radix Stubz 393 Paddles
Radix Tail Blades V2 95MM
Lynx Carbon Fiber Landing Skids
Lynx Canopy Rod Set
Infinity Hobby TREX 600 to 90 Carbon Fiber Main Frames
Align Carbon Fiber Main Frames (ως ενισχυτικά - stiffeners)
Align Carbon Fiber Tail Boom
KDE Metal Electronics Carrier
KDE Metal Main Rotor Bearing Blocks with Trust Bearings
Quick UK Fuel Header Tank
Fusuno Assassin Canopy

Engine and Transmission :

YS 120SR engine
Hatori muffler 120FS - 3C
Enya #3 Glow Plug

Lynx Heavy Duty Clutch
Align Metal Engine Bearing Block
Hirobo Cluch Liner
Infinity Hobby Engine Pinion Gear 24T
Infinity Hobby Fan Hub Carrier Trex 600 - 90
Align New Main Gear carrier ( Black )
Align New Main Gear 170T ( Black )
Align New Tail Autorotation Gear 180T ( Black )
Align New Torque Tube Front Drive Gear Set ( Black )

Electronics :

3 X Align DS620 Cyclic Servos
1 X Align GP780 Gyro
1 X Align DS 650 Tail Servo
1 X Blue Bird Throttle Servo

Fomerco Arizona Voltage Regulator at 6V
7.4V 3000 MAH Lipo Batt
Aerospire Multigov Governor Unit
Remote Glow Plug Ignition System

--  Thumbs up



















Είμαστε πολύ χαρούμενοι που μοιραστήκαμε μαζί σας αυτή την εμπειρία και θα χαρούμε οι πληροφορίες αυτές να βοηθήσουν και κάποιον άλλο 'τρελό' (?) να φτιάξει το δικό του TREX 600 Powered by YS120SR!

Δεν έχει νόημα να αναφέρω πόσο κόστισε τελικά αυτό το ελικόπτερο, είστε όλοι  αερομοντελιστές και μπορείτε να το υπολογίσετε έστω και χοντρικά.

Επίσης δεν θα πω αν αξίζει τελικά τον κόπο και το κόστος μια τέτοια κατασκευή - μετατροπή..

Ο κάθε ένας από εμάς έχει διαφορετικά κριτήρια τα οποία ορίζουν το τι αξίζει και τι όχι. Άρα είναι κάτι καθαρά υποκειμενικό..

Σημασία για μένα προσωπικά, φαντάζομαι και όσων ήταν κοντά στην όλη  διαδικασία, έχει η ικανοποίηση που προσφέρει η γνώση, η δημιουργία και το τελικό αποτέλεσμα μιας προσπάθειας.

Μερικοί θα σκεφτούν " δεν έπαιρνε ένα SAB να τελειώνει.."
Μάλλον αυτοί είδαν μόνο τις φωτογραφίες.. οπότε καλό θα ήταν να πάνε στην πρώτη σελίδα και να αρχίσουν το διάβασμα για τους λυθούν οι απορίες.

Μόλις κάνει καλό καιρό και έχω και λίγο χρόνο θα ανεβάσω φωτογραφίες και βίντεο εν πτήση..  Thumbs up

ΠΡΟΣΟΧΗ

Κάνουμε αερομοντελισμό με ασφάλεια πάνω απ' όλα!
 
Μερικές κατασκευές φτάνουν στα όρια μηχανικές και ηλεκτρονικές διατάξεις με αποτέλεσμα να είναι επικίνδυνες πέραν του φυσιολογικού.

Αυτός είναι και ο λόγος που έγινε εκτενής αναφορά στις λεπτομέρειες του project και όχι η απλή δημοσίευση 10 φωτογραφιών με τις μουτσούνες μας και το ελικόπτερο αγκαλιά, ικανοποιώντας τη ματαιοδοξία μας..

Παρακαλούμε να είστε προσεκτικοί με τέτοιου είδους "πατέντες".  

Η γνώση και η εμπειρία είναι πολύτιμα αγαθά και απαραίτητες προϋποθέσεις ειδικά σε περιπτώσεις σαν και αυτές. Κανείς δεν ξέρει τα πάντα, ούτε στη θεωρία ούτε στην πράξη..

Όλοι διαρκώς μαθαίνουμε. Τα εργαλεία για την έρευνα και την γνώση υπάρχουν και είναι διαθέσιμα σε όλους χωρίς κόστος. Απαιτούν λίγο μόνο απ' τον πολύτιμο χρόνο μας..
 
Η εμπειρία έρχεται με τον καιρό και μαθαίνοντας από τα λάθη μας.

Τα ελικόπτερα δεν είναι παιχνίδια, τηρείτε πάντα τους κανόνες ασφαλείας!

Αν δεν έχετε την απαιτούμενη εμπειρία, βρείτε κάποιον έμπειρο αερομοντελιστή να σας βοηθήσει τόσο στην κατασκευή όσο και στην πτήση των ελικοπτέρων ειδικά όταν πρόκειται για ιδιοκατασκευές - πατέντες!

Στηρίξτε τους κατά-τόπους συλλόγους αερομοντελιστών.. τα οφέλη είναι πολλά και για τον καθένα ξεχωριστά και για το σύνολο..


Με φιλικούς χαιρετισμούς από την όμορφη Ζάκυνθο,

Γκούσκος Διονύσιος
Συνιδιοκτήτης & Τεχνικός Υπεύθυνος Aeroworks Gr
www.aeroworks.gr

Καλόφωνος Πέτρος
Ιδιοκτήτης Καταστήματος Scale Models - Zante Club
www.zantemodelism.com

Αθλητικός Σύλλογος Αερομοντελιστών Ζακύνθου.
https://www.facebook.com/syllogos.aeromontelistwn.zakynthou

« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 24 Φεβ 2014, 22:23:50 από Γκούσκος Διονύσιος » Καταγράφηκε

Phanislo
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 68


Fly like a fly and land on land..


Προφίλ
« Απάντηση #29 στις: Δευτέρα, 24 Φεβ 2014, 22:42:22 »

 Thumbs up Thumbs up Thumbs up
Καταγράφηκε

JR PCM 9XII, DSX9II, TARANIS PLUS X9D
Raptor 30, Hk-450 pro 3Gx, RJX 90 Gasser
Edge 540, QB 20, QB 15, Hawk 3d, Cessna Sky Link 40, Ultimate 40, You Can Do 3d 60, YAK-54 60, BOSSU,ΥΑΚ-54 20cc, Sbach 342 32cc, Mahachi....
etc.
Σελίδες: 1 [2] 3  Όλοι  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: Κατασκευάζοντας ένα "UFO" « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.178 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.