Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.515 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 20:53:50

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 20:53:50

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304515
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 2
    Invités: 18
    Total: 20
    Choix de thème

    Pages: 1 [2] 3  Toutes     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: απογιωση καπουτ  (Lu 11599 fois)
    Johnnie Red
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 662



    « Répondre #15 le: Mardi, 23 Janv. 2007, 16:38:03 »

    Eίδες τελικά που δεν ήταν εντάξει η ουρά?Huh

    Αντε καλές πτήσεις τωρα!
    Τρύφωνας
    Journalisée

    What goes up must come down...

    www.petame.gr
    ggeorge42
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 458



    « Répondre #16 le: Mardi, 23 Janv. 2007, 17:33:55 »

    jkaper,

    Από περιέργεια μόνο για να μαθαίνουμε, μήπως το οριζόντιο σταθερό κοιτούσε λίγο προς τα πάνω;
    Τουλάχιστον εγώ αυτό φαντάστηκα γιατί το έχω πάθει στο παρελθόν.

    Γιώργος.
    « Dernière édition: Mardi, 23 Janv. 2007, 17:40:00 par ggeorge42 » Journalisée
    jkapet
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 122



    « Répondre #17 le: Mardi, 23 Janv. 2007, 21:47:12 »

    οχι ενταξει ειναι το οριζοντιο...λιγο τα πτερυγια του ελεβατορ εχαναν κανα 2-3mm αλλα τα εφτιξα... τωρα να δουμε με της ροδες που ελεγε και ο dim στην προηγουμενη σελιδα!! Sad Sad
    Journalisée

    dim sofos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.534


    ..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


    « Répondre #18 le: Mardi, 23 Janv. 2007, 22:50:11 »

    Mήτσε βίδωσε το σκέλος πάλι στην άτρακτο. buck2

    Τοποθέτησε το αεροπλάνο σε ευθεία οριζοντία θέση πάνω στο τραπέζι,και φέρτο με το αλφάδι που αγόρασες.
    Πάρε μια γωνιά και ακούμπησε την στο χείλος προσβολής της πτέρυγας και σημάδεψε με μολύβι στο τραπέζι.
    Βάλε επίσης μια γραμμή στον πύρο της ρόδας.
    Μέτρα τη διαφορά και πές μας..Λογικά δέν πρέπει να περάσει 1 με 1.5cm.

    Δές και το extra για να μπείς στο κλίμα.


    * nbm.jpg (31.26 Ko, 530x229 - vu 374 fois.)
    Journalisée
    jkapet
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 122



    « Répondre #19 le: Mardi, 23 Janv. 2007, 23:04:28 »

    Λοιπον dim.... απ'οτι βλεπω και στο σχεδιο που μου εστειλες...τα σκελη μου ειναι 2-4cm  ποιο μπροστα απο το χείλος της πτέρυγας μου..... βεβαια τωρα δεν εχω γωνια μαζι μου και θα παω αυριο να αγορασω..... παιζει τοσο μεγαλο ρολο τα σκελη να ειναι στην αρχη της πτερυγας?
    Journalisée

    ggeorge42
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 458



    « Répondre #20 le: Mercredi, 24 Janv. 2007, 10:19:01 »

    Παίδες,

    Συγνώμη και πάλι για την παρέμβαση, αλλά δεν κατάλαβα τι ακριβώς κάνει το συγκεκριμένο μοντέλο.
    Από τη δική μου εμπειρία έχω δει ότι αν οι ρόδες είναι πολύ μπροστά, το μοντέλο "ψαρεύει" στην τροχοδρόμηση,
    αλλά δεν σηκώνεται πρόωρα η ουρά, γιατί ο μοχλός του βάρους ως προς τις ρόδες είναι μεγαλύτερος του κανονικού.
    Αν τελικά το κρατήσουμε ευθεία και πιάσει καλή ταχύτητα δεν καταλαβαίνω γιατί να μην απογειωθεί.

    Άρα οι λόγοι για να μη σηκώνεται μπορεί να είναι η μικρή ταχύτητα λόγω του "ψαρέματος" και των συνεχών διορθώσεων, ή πολύ απλά ότι είχε μικρή κίνηση στο elevator και πολύ down στην αρχική ρύθμιση. Τα 2-3 χιλιοστά είναι πολύ σημαντικά στον αέρα, πάντως δεν μου μοιάζουν ικανά να "εξουδετερώσουν" ένα φυσιολογικό elevator.

    Ελπίζω να μην σας ζάλισα,
    Γιώργος

    Υ.Γ.
    Για τον έλεγχο του οριζόντιου σταθερού, ενοούσα ότι η χορδή του πρέπει να είναι παράλληλη με τη χορδή του φτερού.
    (Σε μερικά αεροπλάνα μπορεί να έχει και λίγο αρνητική γωνία, αλλά ποτέ δεν έχω δει το αντίθετο)
    Journalisée
    Johnnie Red
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 662



    « Répondre #21 le: Mercredi, 24 Janv. 2007, 12:29:26 »

    Παίδες ο dim sofos είναι διαφωτιστικότατος!!!! Το σχέδιο που σας δίνει είναι ο σωστος τρόπος τοποθέτησης για να μην έχετε εκπλήξεις με τα "tail draggers".
    Αν τοποθετείτε τα σκέλη ελαφρώς πιο μπροστά απο το "leading edge" του φτερόυ οπως δείχνει το σχήμα του Μήτσου, αφενός το μοντέλο σταματάει να "ψαρεύει" στην απογείωση, αφεταίρου δεν έχετε "Nose overs" κατα την απογείωση και την προσγείωση. Αυτά τα προβλήματα μπορεί να είναι ανεπαίσθητα σε ένα σπόρ αεροπλανάκι, αλλά είναι σοβαρότατα προβλήματα σε "scale" αεροπλάνα καποιου μεγέθους με αρκετές μοίρες downthrust στους κινητήρες.....
    Μπράβο dim sofos για το σχέδιο......
    Καλές πτήσεις
    Τρύφωνας
    Journalisée

    What goes up must come down...

    www.petame.gr
    dim sofos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.534


    ..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


    « Répondre #22 le: Mercredi, 24 Janv. 2007, 12:51:39 »

    Γειά χαρά.

    Παλικάρια μιά χαρά τα πάμε, θα βρούμε άκρη τελικά.
    Άν είχαμε κάποιο σχέδιο του μοντέλου ή ακόμα και σκαρίφημα με τις πραγματικές διαστάσεις και αποστάσεις των μοχλών,
    θα προχωράγαμε με πιο γρήγορους ρυθμούς.Τα παιδιά Γιώργος και Τρύφωνας έδωσαν πολύ σωστά την δική τους
    εμπειρία.
    Μητσάρα..φέρε το σκέλος πίσω για αρχή και πές μας το αποτέλεσμα.
    Journalisée
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.095



    WWW
    « Répondre #23 le: Mercredi, 24 Janv. 2007, 16:19:13 »

    Αφού δεν έχουμε το μοντέλο μπροστά μας μπορούμε να κάνουμε διάφορες εικασίες ..

    Αν το μοντέλο σηκώνει την ουρά και έχει 46OS  (επομένως ικανή ταχύτητα για πτήση ) ο λόγος που φαντάζομαι εγώ είναι πολύ μικρή ή και αρνητική γωνία προσβολής της πτέρυγας  σε αυτήν την θέση.


    Αρα γιοκ απογείωση

    Αλλα απ' την άλλη ποιος ξέρει?Huh idiot2 idiot2

    Οταν δίνεις up η ουρά αντιδρά?? 

    κατεβαίνει ή παραμένει παγερά αδιάφορη??  Wink
    « Dernière édition: Mercredi, 24 Janv. 2007, 19:12:21 par Γιάννης Παξιμαδάκης » Journalisée

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.283



    « Répondre #24 le: Mercredi, 24 Janv. 2007, 18:44:27 »

    νομιζω οτι ο Γιαννης εχει αναφερει την ποιο πιθανη περιπτωση δηλ της αρνητικης γωνιας προσβολης και πρεπει να ειναι πολυ για να μην σηκωνετε laughσε καθε αλλη περιπτωση ειτε εχει να κανει με τροχους η με θεση οριζοντιου θα ειχαμε απογειωση με την προυποθεση της ταχυτητας φυσικα. Εγω μονο με ενα propjet ειχα καποτε το ιδιο προβλημα και αυτο γιατι το τρικυκλο συστημα εδεινε στην πτερυγα συμετρικης αεροτομης μια ελαφρια αρνητικη θεση-γωνια σε σχεση με το επιπεδο ετσι απογειωση με τερμα γκαζι αποτην αρχη και μετα απο 100 και βαλε μετρα, κατι που αλαξε οταν σηκωσα το ριναιο Tongue
    Journalisée

    Fly hard ...land soft!
    Johnnie Red
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 662



    « Répondre #25 le: Mercredi, 24 Janv. 2007, 19:49:40 »

    Hey παίδες

    Νομίζω οτι η απάντηση είναι κάπου στη μέση.....Το αεροπλάνο στη φωτό είναι "taildragger"  άρα δεν νομίζω ότι προκύπτει πρόβλημα γωνίας προσβολής..... (ένα taildragger θα πέταγε με αρνητική γωνία προσβολής μέχρι και 5μοίρες, λόγω του στησίματός του σε σχέση με τον διάδρομο) Απλώς θα πέταγε με την ουρά "κρεμασμένη" σαν ένα πισόβαρο αεροπλάνο..... Στην φωτό φαίνεται να είναι ένα υψηλοπτέρυγο (στίλ Boxfly).......
    Μάλλον το πρόβλημα είναι στην κίνηση του πηδαλίου υψους - βάθους,  δηλαδή η κίνηση up δεν είναι οσο πρέπει μεγάλη ή το stab ήταν τοποθετημένο με γωνία που είχε ως συνέπεια να μήν φθάνει η υπάρχουσα κίνηση στο upelevator για να "ακούσει" το μοντέλο και να απογειωθεί......
    Journalisée

    What goes up must come down...

    www.petame.gr
    dim sofos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.534


    ..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


    « Répondre #26 le: Mercredi, 24 Janv. 2007, 22:37:52 »

    Θέλω να προσθέσω επάνω σε αυτό που ανέφερε ο Τρύφωνας,για 5μοίρες.
    Έχει γίνει μελέτη έρευνα εφαρμογή,για αεροτομές που παράγουν lift σε κατάσταση αρνητικής γωνίας.
    Για παράδειγμα μια αεροτομή τύπου κλάρκ-Υ παράγει άντωση και στις -7μοίρες.Έτσι πετάνε και τα αυτόγυρα
    μοντέλα με σταθερό σε γωνίες στροφείο.
    « Dernière édition: Jeudi, 25 Janv. 2007, 01:26:36 par dim sofos » Journalisée
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.095



    WWW
    « Répondre #27 le: Jeudi, 25 Janv. 2007, 00:14:18 »


    εχεις δίκιο Δημήτρη

    Η άνωση μπορεί να παραχθεί από μια ευρεία ποικιλία αντικειμένων, συμπεριλαμβανομένων των φτερών αεροπλάνων, των περιστρεφόμενων κυλίνδρων, των περιστρέφοντας σφαιρών, και των επίπεδων λαμαρινών.   

     

    Επισης και αυτό .

    Οσοι ενδιαφέρονται ας διαβάσουν τα παραπάνω . εχουν πολυ ενδιαφέρον αν και δεν θα βοηθήσουν .αμμεσα στην λύση του προβληματος γιατι δεν πεταει το μοντελο  Sad
    Journalisée

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.283



    « Répondre #28 le: Jeudi, 25 Janv. 2007, 00:47:24 »

    βρε υτι παθαμε να μην μας σηκωνετε το taildrager beer beer beer
    Journalisée

    Fly hard ...land soft!
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #29 le: Jeudi, 25 Janv. 2007, 08:41:12 »

    Επειδή έχουμε συμμετρική (έτσι φαίνεται) αεροτομή, χρειάζεται είτε μεγάλη ταχύτητα είτε μεγάλη γωνία για να σηκωθεί από το έδαφος. Η ταχύτητα είπατε ότι υπάρχει.

    Αρα:

    α)  είτε το σύστημα τροχών δεν είναι πολύ ψηλό, και δεν επιτρέπει αρκετή περιστροφή για να έρθει το φτερό σε ικανοποιητική γωνία προσβολής.

    β) είτε όπως προείπα το ελικόρευμα κάτω από το stabilizer είναι ισχυρό, και δεν του επιτρέπει να έρθει πιό κοντά στο έδαφος για να φέρει το φτερό στην πρέπουσα γωνία.

    γ) το πιθανότερο ο συνδυασμός των δύο
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Pages: 1 [2] 3  Toutes     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Modérateur: Serafim)  |  Fil de discussion: απογιωση καπουτ
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.035 secondes avec 24 requêtes.