Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 20:27:52

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 20:27:52

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 15:33]

    [Hier à 16:04]

    par geoli
    [Hier à 15:43]

    [Hier à 14:48]

    [Jeudi, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Dimanche, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samedi, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Jeudi, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Lundi, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Dimanche, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304514
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 1
    Invités: 31
    Total: 32
    Choix de thème

    Pages: 1 2 [3]  Toutes     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Ενας οδηγος περι του τηλεκατευθηνομενου Ελικοπτερου για Αρχαριους  (Lu 29496 fois)
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Répondre #30 le: Dimanche, 26 Sept. 2010, 19:37:48 »

    Καλησπέρα η δικιά μου ιστορία ξέρεις ποια είναι Grin? Πηρα χτες ενα ελικόπτερο με 2 έλικες ηλεκτρικο και ειμαι πολυ ευχαριστημενος. Εχω κάνει 4 πτησεις (εννοείτε μου εχει πεσει 4-5 φορες αλλα ειναι πολυ ανθεκτικο και εχω εξοικειωθεί λίγο. Κατα την γνώμη μου τιποτα δεν αντικαθηστα την εμπειρία της πτήσης κανενας εξωμοιωτης και κανενας "ειδικός με συμβουλές".

    λαλαλαλα Στριφογύρισμα ματιών Στριφογύρισμα ματιών Στριφογύρισμα ματιών
    Journalisée
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Répondre #31 le: Dimanche, 26 Sept. 2010, 21:43:39 »

    Καλησπέρα η δικιά μου ιστορία ξέρεις ποια είναι Grin? Πηρα χτες ενα ελικόπτερο με 2 έλικες ηλεκτρικο και ειμαι πολυ ευχαριστημενος. Εχω κάνει 4 πτησεις (εννοείτε μου εχει πεσει 4-5 φορες αλλα ειναι πολυ ανθεκτικο και εχω εξοικειωθεί λίγο. Κατα την γνώμη μου τιποτα δεν αντικαθηστα την εμπειρία της πτήσης κανενας εξωμοιωτης και κανενας "ειδικός με συμβουλές".

    λαλαλαλα Στριφογύρισμα ματιών Στριφογύρισμα ματιών Στριφογύρισμα ματιών

    Και μπλα-μπλα-μπλα......... μην σου πώ. Στριφογύρισμα ματιών Στριφογύρισμα ματιών Στριφογύρισμα ματιών
    Journalisée

    Sponsored by: nemhobby.com 

    dimag4
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 8


    « Répondre #32 le: Samedi, 18 Dιc. 2010, 21:37:59 »

    ψαχνοντας κ εγω σαν αρχαριος βρηκα αυτο

    http://www.heliguy.com/nexus/learning.html

    νομιζω βοηθαει  Ποοολύ άνεση
    Journalisée
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Répondre #33 le: Dimanche, 19 Dιc. 2010, 00:02:48 »

    ψαχνοντας κ εγω σαν αρχαριος βρηκα αυτο

    http://www.heliguy.com/nexus/learning.html

    νομιζω βοηθαει  Ποοολύ άνεση

    Αν ξερεις αγγλικά εννοείται....!
    Οτι οδηγό και ότι Video εχω φιάξει τα εχω φιάξει για να βοηθήσω τα παιδιά που έτυχε να μην ξέρουν αγγλικά...!

    Αλλιώς σίγουρα στα αγγλικά υπάρχουν τα πάντα!
    Journalisée
    dragon jo
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1


    « Répondre #34 le: Dimanche, 20 Fιvr. 2011, 09:49:39 »

    Φιλε μου πετω αεροπλανα πολλα χρονια και θελω να αλλαξω σε ελικοπτερο.Ο αδελφος μου,μου μιλησε για σενα και μπηκα στο site και εγω.Αυτα που γραφεις φιλε για μενα ειναι πολυ καλα βοηθηματα οπως και για καθε αρχαριο πιστευω.Συνεχεισε οκ   Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Journalisée
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Répondre #35 le: Dimanche, 20 Fιvr. 2011, 14:44:26 »

    Φιλε μου πετω αεροπλανα πολλα χρονια και θελω να αλλαξω σε ελικοπτερο.Ο αδελφος μου,μου μιλησε για σενα και μπηκα στο site και εγω.Αυτα που γραφεις φιλε για μενα ειναι πολυ καλα βοηθηματα οπως και για καθε αρχαριο πιστευω.Συνεχεισε οκ   Thumbs up Thumbs up Thumbs up

    Αντε με το καλό....! Να μην ξεχνάς οτι αυτό το πράγμα ειναι τελείως διαφορετικό απο το αεροπλάνο δλδ θελει πολυ υπομονή για αρχη...!!!

    Ο αδερφός σου ποιος είναι??!\

    Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια..!
    Journalisée
    stamatis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 742



    « Répondre #36 le: Dimanche, 20 Fιvr. 2011, 19:57:16 »

    πολυ καλη δουλεια Thumbs up
    Journalisée

    <<Οποιος νομιζει οτι κρεμομαστε απο τα αρ**δια του, ας τα κοψει για να πεσουμε!!!>>
    picasosss
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 24


    « Répondre #37 le: Lundi, 16 Avril 2012, 17:58:49 »

    Καλησπερα και χρονια πολλα.

    Ολοι λετε οτι πρεπει απο μικρα να παμε στα μεγαλα για να μαθουμε και ειναι σωστο και λογικο.

    Γιατι ομως να πην παμε κατευθειαν σε ενα 500 με fbl me 3gx το οποιο οπως λετε θα ειναι ποιο σταθερο λογω μεγεθους και 3g axis. Παρα σε ενα κλασικο 450 η 250 που ειναι πιο δυσκολα λογω flybar kai μεγεθους. 

    Παντα με την προοπτικη οτι εχεις γνωση για τους κινδινους και για σεταρισμα.
    Journalisée
    spv(spirosvar)
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 452


    « Répondre #38 le: Lundi, 16 Avril 2012, 18:21:33 »

    Καλησπερα και χρονια πολλα.

    Ολοι λετε οτι πρεπει απο μικρα να παμε στα μεγαλα για να μαθουμε και ειναι σωστο και λογικο.

    Γιατι ομως να πην παμε κατευθειαν σε ενα 500 με fbl me 3gx το οποιο οπως λετε θα ειναι ποιο σταθερο λογω μεγεθους και 3g axis. Παρα σε ενα κλασικο 450 η 250 που ειναι πιο δυσκολα λογω flybar kai μεγεθους. 

    Παντα με την προοπτικη οτι εχεις γνωση για τους κινδινους και για σεταρισμα.

    Αυτο το θεμα εχει ανοιχτει πριν καν ολοι εμεις μαθουμε τι θα πει fbl...
    και δευτερων... ΝΑΙ ειναι καλυτερο να πασ σε λιγο πιο μεγαλο heli αλλα συγουρα πιο επικυνδινο χωρις να εχεις εμπειρία εσυ η καποιος αλλος γυρο σου....!!
    Journalisée
    foncam
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 23


    « Répondre #39 le: Dimanche, 23 Janv. 2022, 12:38:27 »

     Thumbs up +1
    Journalisée
    Pages: 1 2 [3]  Toutes     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα ηλεκτρικά (Modérateur: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Fil de discussion: Ενας οδηγος περι του τηλεκατευθηνομενου Ελικοπτερου για Αρχαριους
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.029 secondes avec 24 requêtes.