Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 02:26:03

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 02:26:03

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304516
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 45
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 0
    Visitatori: 31
    Totale: 31
    Selezione di tema

    Pagine: 1 ... 14 15 16 [17] 18 19 20 ... 37     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Top Flite FW190 A3 ARF για 50cc  (Letto 126169 volte)
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #240 il: Domenica, 30 Nov 2014, 11:05:45 »

    Ο Νίκος κάνει humour, το ίδιο κι εγώ ομως...σε αυτό το thread δεν ταιριάζει η Conchita...μουσικά και αερομοντελιστικά τουλάχιστον.

    Αλλά κάτι τέτοιο...το νέο LP των AC/DC έρχεται  02/12...ταιριάζει με το μεταλλικό ήχο της Saito αν δεν κάνω λάθος. Thumbs up

    Loggato
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.045



    « Risposta #241 il: Domenica, 30 Nov 2014, 13:46:39 »

    Μιας και το Heavy Metal όντως ταιριάζει σε Warbird thread, και ένα video με λίγη ακόμα "metal" μουσική.
    (Sorry για το format, είναι τραβηγμένο με το κινητό..)

    « Ultima modifica: Mercoledì, 3 Dic 2014, 17:26:21 da hpergm » Loggato

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.045



    « Risposta #242 il: Mercoledì, 3 Dic 2014, 17:23:37 »

    Bump-up... (Έγινε update του video του στρωσίματος.)
    Loggato

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.045



    « Risposta #243 il: Venerdì, 5 Dic 2014, 14:14:47 »

    Και λέω - πού'ναι η Keleo; Οέο;

    Απάντηση: εδώ!

    Τοποθετήθηκε ευθύς αμέσως, πάλι με ιδιαίτερη προσοχή στη λίπανση των σπειρωμάτων και μικροποσότητες φλατζόκολλας για αποφυγή αντιαισθητικών διαρροών.


    * DSC_3951.jpg (33.76 KB, 640x426 - visto 716 volte.)

    * DSC_3952.jpg (70.84 KB, 426x640 - visto 710 volte.)

    * DSC_3953.jpg (63.11 KB, 426x640 - visto 720 volte.)
    « Ultima modifica: Venerdì, 5 Dic 2014, 15:23:18 da hpergm » Loggato

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 10.776



    WWW
    « Risposta #244 il: Venerdì, 5 Dic 2014, 15:22:04 »

    Καιλέω και εγώ music by KELEO!!Και κλαίω και εγώ και όλοι μας οταν θα τον ακούμε να δουλέυει!Καλός τα δέχτηκες! Thumbs up
    Loggato

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.404



    « Risposta #245 il: Venerdì, 5 Dic 2014, 17:40:38 »

    Καλό ρίζικη!

    Έχουμε συνδέσει τα καλά ηχεία, βάλαμε το volume στο 10 και περιμένουμε να ανεβάσεις το βίντεο!

    Loggato

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.045



    « Risposta #246 il: Venerdì, 5 Dic 2014, 20:09:57 »

    OK, here you go..!

    Loggato

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    Chris71
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 286



    « Risposta #247 il: Venerdì, 5 Dic 2014, 21:02:06 »

    Η μελωδία της ευτυχίας.... Thumbs up
    Loggato

    Always look on the bright side of life!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.045



    « Risposta #248 il: Sabato, 20 Dic 2014, 13:20:31 »

    Λοιπόν, έχει περάσει αρκετός καιρός από την τελευταία ενημέρωση του thread.
    Το σκάφος είναι "παρατημένο" λόγω στρωσίματος του κινητήρα.

    Έχουμε κάψει περίπου 3 λίτρα προσπαθώντας να στρώσουμε "μαλακά" και με πολλή προσοχή. Μερικά από τα τεπόζιτα έγιναν στο Ελληνικό με τη συμπαράσταση του αγαπητού φίλου Νίκου (W1ndsurfer) - ο οποίος και μυήθηκε στα "μυστικά" του στρωσίματος ενός multi-cylinder (θέλει λίγη... φιλοσοφία!).  angel

    Του ευχόμαστε και στα... δικά του (για 1/4 Emil ή Spit):



    Επιστρέφοντας στον radial: η συμπίεση έχει αρχίσει να ανεβαίνει (αργά όμως - χρησιμοποιούμε συνθετικό Klotz.. πολλή μαυρίλα!) και ο κινητήρας έχει πάει μέχρι τις 5,400 (ακόμα πολύ πλούσιος) αλλά ανεβάζει ακόμα θερμοκρασίες ανομοιόμορφα και φοβόμαστε να φτωχύνουμε/πιέσουμε παραπέρα χωρίς ικανότητα ξεχωριστών μετρήσεων θερμοκρασίας στις κυλινδροκεφαλές.

    Για να διασφαλίσουμε την επένδυση, βρήκαμε ειδικό βιομηχανικό καταγραφικό εξοπλισμό για να παρακολουθήσουμε ξεχωριστά θερμοκρασίες των 3 κυλίνδρων online έως το τελικό "τσίτωμα". Επειδή τα θερμόμετρα υπερύθρων είναι τελείως αναξιόπιστα, θα πάμε για επαφής (Κ-type thermocouple). Θα ακολουθήσει ενημέρωση.

    Μέχρι να έρθει τα καταγραφικό (1-2 εβδομάδες), θα μπεί προσωρινά η μηχανή πάνω στην άτρακτο για να προχωρήσουμε λίγο τη δουλειά και να δούμε πώς ζυγίζει το όλο αεροπλάνο- έτσι ώστε να σχεδιάσουμε ανάλογα και την τοποθέτηση των ηλεκτρονικών μέσα.
    « Ultima modifica: Lunedì, 22 Dic 2014, 23:41:22 da hpergm » Loggato

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.404



    « Risposta #249 il: Domenica, 21 Dic 2014, 06:45:08 »

    με τη συμπαράσταση του αγαπητού φίλου Νίκου (W1ndsurfer) - ο οποίος και μυήθηκε στα "μυστικά" του στρωσίματος ενός multi-cylinder (θέλει λίγη... φιλοσοφία!). ¨

    Loggato

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.404



    « Risposta #250 il: Domenica, 21 Dic 2014, 06:54:12 »

    Όντως ο ήχος της είναι μουσική  Thumbs up Χαμόγελο

    Αυτοί οι απίθανοι κινητήρες δίνουν μια νέα διάσταση στον scale μοντελισμό
    Loggato

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.045



    « Risposta #251 il: Lunedì, 22 Dic 2014, 13:56:52 »

    Όπως είπαμε και παραπάνω, η μηχανή βγήκε από το stand για να μπει δοκιμαστικά στην άτρακτο με νέα μακρύτερα (και πιο "μπάνικα"  Tongue) stand-offs.

    Με την ευκαιρία, πλύθηκε και ανοίχτηκε για ρύθμιση βαλβίδων: όλα τα καπάκια βγήκαν να ελέγξουμε λίπανση και φθορές  worry.

    Επίσης, καιρός για... διάβασμα (των μπουζί). Για reference, να πούμε ότι η μηχανή φοράει μπουζί μινιατούρες με σπείρωμα 1/4-32 (ίδιο με τα glow) και όχι CM6 όπως οι δίχρονες.

    Έχουμε και λέμε:
    - Λόγω ενός μικρο-ατυχήματος, σπάσαμε τη μόνωση του μπουζί του Νο.3 κυλίνδρου (ο... κρύος!) κατά την αρχική τοποθέτηση της μηχανής στο stand (πριν εβδομάδες). Για να μη μείνουμε με τη χαρά στο χέρι (Kiss) πρίν την πρώτη εκκίνηση, πήγαμε αμέσως να προμηθευτούμε νέο μπουζί. Και πήραμε ένα Saito SP-2 (  Undecided ouch - αλλά όποιος θέλει μεταξωτά...).
    - Γυρνώντας στη μηχανή είδαμε ότι αυτό ήταν τελείως διαφορετικό από τα "μαμίσια" που ήρθαν από το εργοστάσιο, τα οποία και ήταν κινεζιές RC Exl (όπως και η τριπλή ανάφλεξη..). To gap ήταν τελείως διαφορετικό, όπως και το γενικό σχήμα. Είναι το δεξί στην 3η φωτό.
    - Τελοσπάντων, το βάλαμε επάνω και πάμε για στρώσιμο. Κλασσικά, ο Νο.3 σχετικά πιο κρύος - τα έχουμε πει παραπάνω. Επίσης λάδια που πετάγονται από κάποιο αδιευκρίνιστο σημείο, δίνοντας μικρά μαύρα στίγματα καμμένου λαδιού στην καινούργια μηχανή   Θυμός, κοντά στον Νο.3. Βλέπουμε μια μικρή διαρροή στο παξιμάδι ασφάλισης του Keleo και λέμε ΟΚ, θα το σφίξουμε (αμ δε!)
    - Φτάνουμε στο σήμερα και τραβάμε τα μπουζί έξω να διαβάσουμε καύση και τί βλέπουμε; Μαυρίλες μεταξύ της μόνωσης και του παξιμαδιού του μπουζί της Saito (όχι στα RC Exl). Για να βρίσκονται λάδια εκεί που καλύπτεται τελείως από τη μπουζόπιπα, μία εξήγηση υπάρχει: το μπουζί δε.. σφράγιζε!
    - Οπότε έτσι εξηγείται η διαφορετική λειτουργία του Νο.3 λόγω χαμηλότερης συμπίεσης (διαρροές) και μικρότερου gap (μπούκωνε το ηλεκτρόδιο από το πλούσιο μείγμα). Επίσης η πηγή για τα... μαύρα πιτσιλίσματα γύρω στον Νο.3
    - Πίσω για διάβασμα στα fora και πράγματι όλοι λένε ότι τα Saito SP-2 καλό είναι να αποφεύγονται διότι όταν σηκώσουν θερμοκρασία χάνουν αέρια και στη θέση τους να χρησιμοποιούνται τα RC EXl 1/4-32 μπουζάκια, τα οποία είναι 100% καλύτερα και 60%... φθηνότερα! Επίσης, κάτι θα ξέρει η Saito που τους δίνει μεγάλο gap από τη μάνα τους - μάλλον για να μη μπουκώνουν το σπινθήρα εύκολα οι κάτω κύλινδροι που μαζεύουν λάδια. Η τελευταία φωτό δείχνει τη διαφορά μεταξύ του Νο.1 κυλίνδρου (πάνω) μπουζί και του Νο.2 κυλίνδρου (κάτω δεξιά) - το Νο.2 (δεξιά στη φωτό) είναι.. μεσ' την τηγανίλα  laugh.

    Για την ώρα έχει παραγγελθεί νέα τριπλέτα από κινέζικα μπουζί, ενώ το Saito θα μπεί στον No.1 για να δούμε εάν υπάρχει διαφορά (που θα επιβεβαιώσει τις παραπάνω θεωρητικές σαχλαμάρες).


    * DSC_4048.jpg (39.46 KB, 640x426 - visto 393 volte.)

    * DSC_4047.jpg (37.47 KB, 640x426 - visto 376 volte.)

    * DSC_4044.jpg (27.34 KB, 640x426 - visto 386 volte.)

    * DSC_4046.jpg (15.3 KB, 640x426 - visto 382 volte.)
    Loggato

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.045



    « Risposta #252 il: Lunedì, 22 Dic 2014, 20:21:23 »

    4 τρύπες αργότερα... μπήκε πάνω και έπεσε ακριβώς.
    Ούτε κοψίματα ούτε μαχαιρώματα όπως με την FG-84.
    Επίσης, η άτρακτος φαίνεται να "ζυγίζει" άνετα, αλλά θα δείξει με το φτερό επάνω (αύριο).

    Αρχίζουμε ήδη να σκεφτόμαστε το baffling και το cowl mount... Που θα βρώ Hysol 9462;; Οεο;


    * DSC_4049.jpg (31.23 KB, 640x426 - visto 340 volte.)

    * DSC_4050.jpg (27.87 KB, 640x426 - visto 330 volte.)

    * DSC_4051.jpg (34.02 KB, 640x426 - visto 334 volte.)
    Loggato

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    Chris71
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 286



    « Risposta #253 il: Martedì, 23 Dic 2014, 13:00:34 »

    Γεια σου Έκτορα , θα ήθελα να ρωτήσω ,υπάρχει λόγος που ψάχνεις τόσο hi-tech κόλλα? Την έχεις χρησιμοποιήσει στο παρελθόν? Ρωτάω από καθαρή περιέργεια γιατί αυτή η hysol είναι κόλλα ειδικών εφαρμογών , και δεν την έχει αναφέρει ξανά κάποιος
    σε μοντελιστική κατασκευή...
    Loggato

    Always look on the bright side of life!
    flaperon35
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 442



    « Risposta #254 il: Martedì, 23 Dic 2014, 14:44:07 »

    Γεια σου Έκτορα , θα ήθελα να ρωτήσω ,υπάρχει λόγος που ψάχνεις τόσο hi-tech κόλλα? Την έχεις χρησιμοποιήσει στο παρελθόν? Ρωτάω από καθαρή περιέργεια γιατί αυτή η hysol είναι κόλλα ειδικών εφαρμογών , και δεν την έχει αναφέρει ξανά κάποιος
    σε μοντελιστική κατασκευή...
    η hysol χρησιμοποιειτε σχεδον παντα στα jet μοντελα και όχι μονο.
    το κακο ειναι πως ο εδω αντιπροσοπος δεν την εχει διαθεσιμη.
    Loggato

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
    Pagine: 1 ... 14 15 16 [17] 18 19 20 ... 37     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Moderatore: ArgyrisGiannetakis)  |  Topic: Top Flite FW190 A3 ARF για 50cc
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.037 secondi con 26 queries.