Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 02:28:08

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 02:28:08

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304516
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 45
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 25
    Gesamt: 25
    Themavorwähler

    Seiten: 1 ... 14 15 16 [17] 18 19 20 ... 37     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Top Flite FW190 A3 ARF για 50cc  (Gelesen 126170 mal)
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #240 am: Sonntag, 30 Nov 2014, 11:05:45 »

    Ο Νίκος κάνει humour, το ίδιο κι εγώ ομως...σε αυτό το thread δεν ταιριάζει η Conchita...μουσικά και αερομοντελιστικά τουλάχιστον.

    Αλλά κάτι τέτοιο...το νέο LP των AC/DC έρχεται  02/12...ταιριάζει με το μεταλλικό ήχο της Saito αν δεν κάνω λάθος. Thumbs up

    Gespeichert
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.045



    « Antwort #241 am: Sonntag, 30 Nov 2014, 13:46:39 »

    Μιας και το Heavy Metal όντως ταιριάζει σε Warbird thread, και ένα video με λίγη ακόμα "metal" μουσική.
    (Sorry για το format, είναι τραβηγμένο με το κινητό..)

    « Letzte Änderung: Mittwoch, 3 Dez 2014, 17:26:21 von hpergm » Gespeichert

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.045



    « Antwort #242 am: Mittwoch, 3 Dez 2014, 17:23:37 »

    Bump-up... (Έγινε update του video του στρωσίματος.)
    Gespeichert

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.045



    « Antwort #243 am: Freitag, 5 Dez 2014, 14:14:47 »

    Και λέω - πού'ναι η Keleo; Οέο;

    Απάντηση: εδώ!

    Τοποθετήθηκε ευθύς αμέσως, πάλι με ιδιαίτερη προσοχή στη λίπανση των σπειρωμάτων και μικροποσότητες φλατζόκολλας για αποφυγή αντιαισθητικών διαρροών.


    * DSC_3951.jpg (33.76 KB, 640x426 - angeschaut 716 Mal.)

    * DSC_3952.jpg (70.84 KB, 426x640 - angeschaut 710 Mal.)

    * DSC_3953.jpg (63.11 KB, 426x640 - angeschaut 720 Mal.)
    « Letzte Änderung: Freitag, 5 Dez 2014, 15:23:18 von hpergm » Gespeichert

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 10.776



    WWW
    « Antwort #244 am: Freitag, 5 Dez 2014, 15:22:04 »

    Καιλέω και εγώ music by KELEO!!Και κλαίω και εγώ και όλοι μας οταν θα τον ακούμε να δουλέυει!Καλός τα δέχτηκες! Thumbs up
    Gespeichert

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.404



    « Antwort #245 am: Freitag, 5 Dez 2014, 17:40:38 »

    Καλό ρίζικη!

    Έχουμε συνδέσει τα καλά ηχεία, βάλαμε το volume στο 10 και περιμένουμε να ανεβάσεις το βίντεο!

    Gespeichert

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.045



    « Antwort #246 am: Freitag, 5 Dez 2014, 20:09:57 »

    OK, here you go..!

    Gespeichert

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    Chris71
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 286



    « Antwort #247 am: Freitag, 5 Dez 2014, 21:02:06 »

    Η μελωδία της ευτυχίας.... Thumbs up
    Gespeichert

    Always look on the bright side of life!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.045



    « Antwort #248 am: Samstag, 20 Dez 2014, 13:20:31 »

    Λοιπόν, έχει περάσει αρκετός καιρός από την τελευταία ενημέρωση του thread.
    Το σκάφος είναι "παρατημένο" λόγω στρωσίματος του κινητήρα.

    Έχουμε κάψει περίπου 3 λίτρα προσπαθώντας να στρώσουμε "μαλακά" και με πολλή προσοχή. Μερικά από τα τεπόζιτα έγιναν στο Ελληνικό με τη συμπαράσταση του αγαπητού φίλου Νίκου (W1ndsurfer) - ο οποίος και μυήθηκε στα "μυστικά" του στρωσίματος ενός multi-cylinder (θέλει λίγη... φιλοσοφία!).  angel

    Του ευχόμαστε και στα... δικά του (για 1/4 Emil ή Spit):



    Επιστρέφοντας στον radial: η συμπίεση έχει αρχίσει να ανεβαίνει (αργά όμως - χρησιμοποιούμε συνθετικό Klotz.. πολλή μαυρίλα!) και ο κινητήρας έχει πάει μέχρι τις 5,400 (ακόμα πολύ πλούσιος) αλλά ανεβάζει ακόμα θερμοκρασίες ανομοιόμορφα και φοβόμαστε να φτωχύνουμε/πιέσουμε παραπέρα χωρίς ικανότητα ξεχωριστών μετρήσεων θερμοκρασίας στις κυλινδροκεφαλές.

    Για να διασφαλίσουμε την επένδυση, βρήκαμε ειδικό βιομηχανικό καταγραφικό εξοπλισμό για να παρακολουθήσουμε ξεχωριστά θερμοκρασίες των 3 κυλίνδρων online έως το τελικό "τσίτωμα". Επειδή τα θερμόμετρα υπερύθρων είναι τελείως αναξιόπιστα, θα πάμε για επαφής (Κ-type thermocouple). Θα ακολουθήσει ενημέρωση.

    Μέχρι να έρθει τα καταγραφικό (1-2 εβδομάδες), θα μπεί προσωρινά η μηχανή πάνω στην άτρακτο για να προχωρήσουμε λίγο τη δουλειά και να δούμε πώς ζυγίζει το όλο αεροπλάνο- έτσι ώστε να σχεδιάσουμε ανάλογα και την τοποθέτηση των ηλεκτρονικών μέσα.
    « Letzte Änderung: Montag, 22 Dez 2014, 23:41:22 von hpergm » Gespeichert

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.404



    « Antwort #249 am: Sonntag, 21 Dez 2014, 06:45:08 »

    με τη συμπαράσταση του αγαπητού φίλου Νίκου (W1ndsurfer) - ο οποίος και μυήθηκε στα "μυστικά" του στρωσίματος ενός multi-cylinder (θέλει λίγη... φιλοσοφία!). ¨

    Gespeichert

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.404



    « Antwort #250 am: Sonntag, 21 Dez 2014, 06:54:12 »

    Όντως ο ήχος της είναι μουσική  Thumbs up Χαμόγελο

    Αυτοί οι απίθανοι κινητήρες δίνουν μια νέα διάσταση στον scale μοντελισμό
    Gespeichert

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.045



    « Antwort #251 am: Montag, 22 Dez 2014, 13:56:52 »

    Όπως είπαμε και παραπάνω, η μηχανή βγήκε από το stand για να μπει δοκιμαστικά στην άτρακτο με νέα μακρύτερα (και πιο "μπάνικα"  Tongue) stand-offs.

    Με την ευκαιρία, πλύθηκε και ανοίχτηκε για ρύθμιση βαλβίδων: όλα τα καπάκια βγήκαν να ελέγξουμε λίπανση και φθορές  worry.

    Επίσης, καιρός για... διάβασμα (των μπουζί). Για reference, να πούμε ότι η μηχανή φοράει μπουζί μινιατούρες με σπείρωμα 1/4-32 (ίδιο με τα glow) και όχι CM6 όπως οι δίχρονες.

    Έχουμε και λέμε:
    - Λόγω ενός μικρο-ατυχήματος, σπάσαμε τη μόνωση του μπουζί του Νο.3 κυλίνδρου (ο... κρύος!) κατά την αρχική τοποθέτηση της μηχανής στο stand (πριν εβδομάδες). Για να μη μείνουμε με τη χαρά στο χέρι (Kiss) πρίν την πρώτη εκκίνηση, πήγαμε αμέσως να προμηθευτούμε νέο μπουζί. Και πήραμε ένα Saito SP-2 (  Undecided ouch - αλλά όποιος θέλει μεταξωτά...).
    - Γυρνώντας στη μηχανή είδαμε ότι αυτό ήταν τελείως διαφορετικό από τα "μαμίσια" που ήρθαν από το εργοστάσιο, τα οποία και ήταν κινεζιές RC Exl (όπως και η τριπλή ανάφλεξη..). To gap ήταν τελείως διαφορετικό, όπως και το γενικό σχήμα. Είναι το δεξί στην 3η φωτό.
    - Τελοσπάντων, το βάλαμε επάνω και πάμε για στρώσιμο. Κλασσικά, ο Νο.3 σχετικά πιο κρύος - τα έχουμε πει παραπάνω. Επίσης λάδια που πετάγονται από κάποιο αδιευκρίνιστο σημείο, δίνοντας μικρά μαύρα στίγματα καμμένου λαδιού στην καινούργια μηχανή   Θυμός, κοντά στον Νο.3. Βλέπουμε μια μικρή διαρροή στο παξιμάδι ασφάλισης του Keleo και λέμε ΟΚ, θα το σφίξουμε (αμ δε!)
    - Φτάνουμε στο σήμερα και τραβάμε τα μπουζί έξω να διαβάσουμε καύση και τί βλέπουμε; Μαυρίλες μεταξύ της μόνωσης και του παξιμαδιού του μπουζί της Saito (όχι στα RC Exl). Για να βρίσκονται λάδια εκεί που καλύπτεται τελείως από τη μπουζόπιπα, μία εξήγηση υπάρχει: το μπουζί δε.. σφράγιζε!
    - Οπότε έτσι εξηγείται η διαφορετική λειτουργία του Νο.3 λόγω χαμηλότερης συμπίεσης (διαρροές) και μικρότερου gap (μπούκωνε το ηλεκτρόδιο από το πλούσιο μείγμα). Επίσης η πηγή για τα... μαύρα πιτσιλίσματα γύρω στον Νο.3
    - Πίσω για διάβασμα στα fora και πράγματι όλοι λένε ότι τα Saito SP-2 καλό είναι να αποφεύγονται διότι όταν σηκώσουν θερμοκρασία χάνουν αέρια και στη θέση τους να χρησιμοποιούνται τα RC EXl 1/4-32 μπουζάκια, τα οποία είναι 100% καλύτερα και 60%... φθηνότερα! Επίσης, κάτι θα ξέρει η Saito που τους δίνει μεγάλο gap από τη μάνα τους - μάλλον για να μη μπουκώνουν το σπινθήρα εύκολα οι κάτω κύλινδροι που μαζεύουν λάδια. Η τελευταία φωτό δείχνει τη διαφορά μεταξύ του Νο.1 κυλίνδρου (πάνω) μπουζί και του Νο.2 κυλίνδρου (κάτω δεξιά) - το Νο.2 (δεξιά στη φωτό) είναι.. μεσ' την τηγανίλα  laugh.

    Για την ώρα έχει παραγγελθεί νέα τριπλέτα από κινέζικα μπουζί, ενώ το Saito θα μπεί στον No.1 για να δούμε εάν υπάρχει διαφορά (που θα επιβεβαιώσει τις παραπάνω θεωρητικές σαχλαμάρες).


    * DSC_4048.jpg (39.46 KB, 640x426 - angeschaut 393 Mal.)

    * DSC_4047.jpg (37.47 KB, 640x426 - angeschaut 376 Mal.)

    * DSC_4044.jpg (27.34 KB, 640x426 - angeschaut 387 Mal.)

    * DSC_4046.jpg (15.3 KB, 640x426 - angeschaut 383 Mal.)
    Gespeichert

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.045



    « Antwort #252 am: Montag, 22 Dez 2014, 20:21:23 »

    4 τρύπες αργότερα... μπήκε πάνω και έπεσε ακριβώς.
    Ούτε κοψίματα ούτε μαχαιρώματα όπως με την FG-84.
    Επίσης, η άτρακτος φαίνεται να "ζυγίζει" άνετα, αλλά θα δείξει με το φτερό επάνω (αύριο).

    Αρχίζουμε ήδη να σκεφτόμαστε το baffling και το cowl mount... Που θα βρώ Hysol 9462;; Οεο;


    * DSC_4049.jpg (31.23 KB, 640x426 - angeschaut 340 Mal.)

    * DSC_4050.jpg (27.87 KB, 640x426 - angeschaut 330 Mal.)

    * DSC_4051.jpg (34.02 KB, 640x426 - angeschaut 334 Mal.)
    Gespeichert

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    Chris71
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 286



    « Antwort #253 am: Dienstag, 23 Dez 2014, 13:00:34 »

    Γεια σου Έκτορα , θα ήθελα να ρωτήσω ,υπάρχει λόγος που ψάχνεις τόσο hi-tech κόλλα? Την έχεις χρησιμοποιήσει στο παρελθόν? Ρωτάω από καθαρή περιέργεια γιατί αυτή η hysol είναι κόλλα ειδικών εφαρμογών , και δεν την έχει αναφέρει ξανά κάποιος
    σε μοντελιστική κατασκευή...
    Gespeichert

    Always look on the bright side of life!
    flaperon35
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 442



    « Antwort #254 am: Dienstag, 23 Dez 2014, 14:44:07 »

    Γεια σου Έκτορα , θα ήθελα να ρωτήσω ,υπάρχει λόγος που ψάχνεις τόσο hi-tech κόλλα? Την έχεις χρησιμοποιήσει στο παρελθόν? Ρωτάω από καθαρή περιέργεια γιατί αυτή η hysol είναι κόλλα ειδικών εφαρμογών , και δεν την έχει αναφέρει ξανά κάποιος
    σε μοντελιστική κατασκευή...
    η hysol χρησιμοποιειτε σχεδον παντα στα jet μοντελα και όχι μονο.
    το κακο ειναι πως ο εδω αντιπροσοπος δεν την εχει διαθεσιμη.
    Gespeichert

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
    Seiten: 1 ... 14 15 16 [17] 18 19 20 ... 37     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Moderator: ArgyrisGiannetakis)  |  Thema: Top Flite FW190 A3 ARF για 50cc
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.02 Sekunden mit 26 Zugriffen.