Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.517 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 04:40:54

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 04:40:54

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304517
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 45
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 18
    Total: 18
    Choix de thème

    Pages: 1 ... 14 15 16 [17] 18 19 20 ... 37     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Top Flite FW190 A3 ARF για 50cc  (Lu 126176 fois)
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #240 le: Dimanche, 30 Nov. 2014, 11:05:45 »

    Ο Νίκος κάνει humour, το ίδιο κι εγώ ομως...σε αυτό το thread δεν ταιριάζει η Conchita...μουσικά και αερομοντελιστικά τουλάχιστον.

    Αλλά κάτι τέτοιο...το νέο LP των AC/DC έρχεται  02/12...ταιριάζει με το μεταλλικό ήχο της Saito αν δεν κάνω λάθος. Thumbs up

    Journalisée
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.045



    « Répondre #241 le: Dimanche, 30 Nov. 2014, 13:46:39 »

    Μιας και το Heavy Metal όντως ταιριάζει σε Warbird thread, και ένα video με λίγη ακόμα "metal" μουσική.
    (Sorry για το format, είναι τραβηγμένο με το κινητό..)

    « Dernière édition: Mercredi, 3 Dιc. 2014, 17:26:21 par hpergm » Journalisée

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.045



    « Répondre #242 le: Mercredi, 3 Dιc. 2014, 17:23:37 »

    Bump-up... (Έγινε update του video του στρωσίματος.)
    Journalisée

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.045



    « Répondre #243 le: Vendredi, 5 Dιc. 2014, 14:14:47 »

    Και λέω - πού'ναι η Keleo; Οέο;

    Απάντηση: εδώ!

    Τοποθετήθηκε ευθύς αμέσως, πάλι με ιδιαίτερη προσοχή στη λίπανση των σπειρωμάτων και μικροποσότητες φλατζόκολλας για αποφυγή αντιαισθητικών διαρροών.


    * DSC_3951.jpg (33.76 Ko, 640x426 - vu 716 fois.)

    * DSC_3952.jpg (70.84 Ko, 426x640 - vu 710 fois.)

    * DSC_3953.jpg (63.11 Ko, 426x640 - vu 721 fois.)
    « Dernière édition: Vendredi, 5 Dιc. 2014, 15:23:18 par hpergm » Journalisée

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 10.776



    WWW
    « Répondre #244 le: Vendredi, 5 Dιc. 2014, 15:22:04 »

    Καιλέω και εγώ music by KELEO!!Και κλαίω και εγώ και όλοι μας οταν θα τον ακούμε να δουλέυει!Καλός τα δέχτηκες! Thumbs up
    Journalisée

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.404



    « Répondre #245 le: Vendredi, 5 Dιc. 2014, 17:40:38 »

    Καλό ρίζικη!

    Έχουμε συνδέσει τα καλά ηχεία, βάλαμε το volume στο 10 και περιμένουμε να ανεβάσεις το βίντεο!

    Journalisée

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.045



    « Répondre #246 le: Vendredi, 5 Dιc. 2014, 20:09:57 »

    OK, here you go..!

    Journalisée

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    Chris71
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 286



    « Répondre #247 le: Vendredi, 5 Dιc. 2014, 21:02:06 »

    Η μελωδία της ευτυχίας.... Thumbs up
    Journalisée

    Always look on the bright side of life!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.045



    « Répondre #248 le: Samedi, 20 Dιc. 2014, 13:20:31 »

    Λοιπόν, έχει περάσει αρκετός καιρός από την τελευταία ενημέρωση του thread.
    Το σκάφος είναι "παρατημένο" λόγω στρωσίματος του κινητήρα.

    Έχουμε κάψει περίπου 3 λίτρα προσπαθώντας να στρώσουμε "μαλακά" και με πολλή προσοχή. Μερικά από τα τεπόζιτα έγιναν στο Ελληνικό με τη συμπαράσταση του αγαπητού φίλου Νίκου (W1ndsurfer) - ο οποίος και μυήθηκε στα "μυστικά" του στρωσίματος ενός multi-cylinder (θέλει λίγη... φιλοσοφία!).  angel

    Του ευχόμαστε και στα... δικά του (για 1/4 Emil ή Spit):



    Επιστρέφοντας στον radial: η συμπίεση έχει αρχίσει να ανεβαίνει (αργά όμως - χρησιμοποιούμε συνθετικό Klotz.. πολλή μαυρίλα!) και ο κινητήρας έχει πάει μέχρι τις 5,400 (ακόμα πολύ πλούσιος) αλλά ανεβάζει ακόμα θερμοκρασίες ανομοιόμορφα και φοβόμαστε να φτωχύνουμε/πιέσουμε παραπέρα χωρίς ικανότητα ξεχωριστών μετρήσεων θερμοκρασίας στις κυλινδροκεφαλές.

    Για να διασφαλίσουμε την επένδυση, βρήκαμε ειδικό βιομηχανικό καταγραφικό εξοπλισμό για να παρακολουθήσουμε ξεχωριστά θερμοκρασίες των 3 κυλίνδρων online έως το τελικό "τσίτωμα". Επειδή τα θερμόμετρα υπερύθρων είναι τελείως αναξιόπιστα, θα πάμε για επαφής (Κ-type thermocouple). Θα ακολουθήσει ενημέρωση.

    Μέχρι να έρθει τα καταγραφικό (1-2 εβδομάδες), θα μπεί προσωρινά η μηχανή πάνω στην άτρακτο για να προχωρήσουμε λίγο τη δουλειά και να δούμε πώς ζυγίζει το όλο αεροπλάνο- έτσι ώστε να σχεδιάσουμε ανάλογα και την τοποθέτηση των ηλεκτρονικών μέσα.
    « Dernière édition: Lundi, 22 Dιc. 2014, 23:41:22 par hpergm » Journalisée

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.404



    « Répondre #249 le: Dimanche, 21 Dιc. 2014, 06:45:08 »

    με τη συμπαράσταση του αγαπητού φίλου Νίκου (W1ndsurfer) - ο οποίος και μυήθηκε στα "μυστικά" του στρωσίματος ενός multi-cylinder (θέλει λίγη... φιλοσοφία!). ¨

    Journalisée

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.404



    « Répondre #250 le: Dimanche, 21 Dιc. 2014, 06:54:12 »

    Όντως ο ήχος της είναι μουσική  Thumbs up Χαμόγελο

    Αυτοί οι απίθανοι κινητήρες δίνουν μια νέα διάσταση στον scale μοντελισμό
    Journalisée

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.045



    « Répondre #251 le: Lundi, 22 Dιc. 2014, 13:56:52 »

    Όπως είπαμε και παραπάνω, η μηχανή βγήκε από το stand για να μπει δοκιμαστικά στην άτρακτο με νέα μακρύτερα (και πιο "μπάνικα"  Tongue) stand-offs.

    Με την ευκαιρία, πλύθηκε και ανοίχτηκε για ρύθμιση βαλβίδων: όλα τα καπάκια βγήκαν να ελέγξουμε λίπανση και φθορές  worry.

    Επίσης, καιρός για... διάβασμα (των μπουζί). Για reference, να πούμε ότι η μηχανή φοράει μπουζί μινιατούρες με σπείρωμα 1/4-32 (ίδιο με τα glow) και όχι CM6 όπως οι δίχρονες.

    Έχουμε και λέμε:
    - Λόγω ενός μικρο-ατυχήματος, σπάσαμε τη μόνωση του μπουζί του Νο.3 κυλίνδρου (ο... κρύος!) κατά την αρχική τοποθέτηση της μηχανής στο stand (πριν εβδομάδες). Για να μη μείνουμε με τη χαρά στο χέρι (Kiss) πρίν την πρώτη εκκίνηση, πήγαμε αμέσως να προμηθευτούμε νέο μπουζί. Και πήραμε ένα Saito SP-2 (  Undecided ouch - αλλά όποιος θέλει μεταξωτά...).
    - Γυρνώντας στη μηχανή είδαμε ότι αυτό ήταν τελείως διαφορετικό από τα "μαμίσια" που ήρθαν από το εργοστάσιο, τα οποία και ήταν κινεζιές RC Exl (όπως και η τριπλή ανάφλεξη..). To gap ήταν τελείως διαφορετικό, όπως και το γενικό σχήμα. Είναι το δεξί στην 3η φωτό.
    - Τελοσπάντων, το βάλαμε επάνω και πάμε για στρώσιμο. Κλασσικά, ο Νο.3 σχετικά πιο κρύος - τα έχουμε πει παραπάνω. Επίσης λάδια που πετάγονται από κάποιο αδιευκρίνιστο σημείο, δίνοντας μικρά μαύρα στίγματα καμμένου λαδιού στην καινούργια μηχανή   Θυμός, κοντά στον Νο.3. Βλέπουμε μια μικρή διαρροή στο παξιμάδι ασφάλισης του Keleo και λέμε ΟΚ, θα το σφίξουμε (αμ δε!)
    - Φτάνουμε στο σήμερα και τραβάμε τα μπουζί έξω να διαβάσουμε καύση και τί βλέπουμε; Μαυρίλες μεταξύ της μόνωσης και του παξιμαδιού του μπουζί της Saito (όχι στα RC Exl). Για να βρίσκονται λάδια εκεί που καλύπτεται τελείως από τη μπουζόπιπα, μία εξήγηση υπάρχει: το μπουζί δε.. σφράγιζε!
    - Οπότε έτσι εξηγείται η διαφορετική λειτουργία του Νο.3 λόγω χαμηλότερης συμπίεσης (διαρροές) και μικρότερου gap (μπούκωνε το ηλεκτρόδιο από το πλούσιο μείγμα). Επίσης η πηγή για τα... μαύρα πιτσιλίσματα γύρω στον Νο.3
    - Πίσω για διάβασμα στα fora και πράγματι όλοι λένε ότι τα Saito SP-2 καλό είναι να αποφεύγονται διότι όταν σηκώσουν θερμοκρασία χάνουν αέρια και στη θέση τους να χρησιμοποιούνται τα RC EXl 1/4-32 μπουζάκια, τα οποία είναι 100% καλύτερα και 60%... φθηνότερα! Επίσης, κάτι θα ξέρει η Saito που τους δίνει μεγάλο gap από τη μάνα τους - μάλλον για να μη μπουκώνουν το σπινθήρα εύκολα οι κάτω κύλινδροι που μαζεύουν λάδια. Η τελευταία φωτό δείχνει τη διαφορά μεταξύ του Νο.1 κυλίνδρου (πάνω) μπουζί και του Νο.2 κυλίνδρου (κάτω δεξιά) - το Νο.2 (δεξιά στη φωτό) είναι.. μεσ' την τηγανίλα  laugh.

    Για την ώρα έχει παραγγελθεί νέα τριπλέτα από κινέζικα μπουζί, ενώ το Saito θα μπεί στον No.1 για να δούμε εάν υπάρχει διαφορά (που θα επιβεβαιώσει τις παραπάνω θεωρητικές σαχλαμάρες).


    * DSC_4048.jpg (39.46 Ko, 640x426 - vu 393 fois.)

    * DSC_4047.jpg (37.47 Ko, 640x426 - vu 376 fois.)

    * DSC_4044.jpg (27.34 Ko, 640x426 - vu 387 fois.)

    * DSC_4046.jpg (15.3 Ko, 640x426 - vu 383 fois.)
    Journalisée

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.045



    « Répondre #252 le: Lundi, 22 Dιc. 2014, 20:21:23 »

    4 τρύπες αργότερα... μπήκε πάνω και έπεσε ακριβώς.
    Ούτε κοψίματα ούτε μαχαιρώματα όπως με την FG-84.
    Επίσης, η άτρακτος φαίνεται να "ζυγίζει" άνετα, αλλά θα δείξει με το φτερό επάνω (αύριο).

    Αρχίζουμε ήδη να σκεφτόμαστε το baffling και το cowl mount... Που θα βρώ Hysol 9462;; Οεο;


    * DSC_4049.jpg (31.23 Ko, 640x426 - vu 342 fois.)

    * DSC_4050.jpg (27.87 Ko, 640x426 - vu 330 fois.)

    * DSC_4051.jpg (34.02 Ko, 640x426 - vu 335 fois.)
    Journalisée

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    Chris71
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 286



    « Répondre #253 le: Mardi, 23 Dιc. 2014, 13:00:34 »

    Γεια σου Έκτορα , θα ήθελα να ρωτήσω ,υπάρχει λόγος που ψάχνεις τόσο hi-tech κόλλα? Την έχεις χρησιμοποιήσει στο παρελθόν? Ρωτάω από καθαρή περιέργεια γιατί αυτή η hysol είναι κόλλα ειδικών εφαρμογών , και δεν την έχει αναφέρει ξανά κάποιος
    σε μοντελιστική κατασκευή...
    Journalisée

    Always look on the bright side of life!
    flaperon35
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 442



    « Répondre #254 le: Mardi, 23 Dιc. 2014, 14:44:07 »

    Γεια σου Έκτορα , θα ήθελα να ρωτήσω ,υπάρχει λόγος που ψάχνεις τόσο hi-tech κόλλα? Την έχεις χρησιμοποιήσει στο παρελθόν? Ρωτάω από καθαρή περιέργεια γιατί αυτή η hysol είναι κόλλα ειδικών εφαρμογών , και δεν την έχει αναφέρει ξανά κάποιος
    σε μοντελιστική κατασκευή...
    η hysol χρησιμοποιειτε σχεδον παντα στα jet μοντελα και όχι μονο.
    το κακο ειναι πως ο εδω αντιπροσοπος δεν την εχει διαθεσιμη.
    Journalisée

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
    Pages: 1 ... 14 15 16 [17] 18 19 20 ... 37     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Modérateur: ArgyrisGiannetakis)  |  Fil de discussion: Top Flite FW190 A3 ARF για 50cc
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.022 secondes avec 26 requêtes.