Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.426 Posts in 12.383 Topics da 6.241 Utenti / Ultimo Utente: Dudleynes
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Venerdì, 3 Mag 2024, 17:14:55

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Venerdì, 3 Mag 2024, 17:14:55

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6241
    Ultimo utente: Dudleynes
    Statistiche
    Posts Totali: 304426
    Topics Totali: 12383
    Online Oggi: 109
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 2
    Visitatori: 87
    Totale: 89
    Selezione di tema

    Μην ανοίγετε εδώ θέματα που δεν έχουν καμμία σχέση με αερομοντελισμό. Το πιθανότερο είναι οτι θα διαγραφούν γιατί είναι εκτός αντικειμένου του Aeromodelling GR.

    Pagine: [1]     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Ασφάλιση αερομοντελιστών  (Letto 3522 volte)
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « il: Martedì, 13 Set 2005, 23:34:07 »

    Ο orck στο μήνυμα του https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php/topic,287.msg1340.html#msg1340 ρωτάει για το θέμα της ασφάλισης των αερομοντελλιστών
    Citazione
    μηπως γνωριζει κανεις τι ισχυει σχετικα με την ασφαλεια;
    δηλαδη μπορω εγω που ειμαι γραμενος σε αεραθλητικο συλογο (βεβαια οχι στο τμημα του αερομοντελισμου αλλα του ελεξιπτωτου πλαγιας) να μπορω να κανω ενα συμβολαιο με καποια εταιρια για ευθυνη για πιθανες ζημιες που προκαλεσω σε ανθρωπους η σε υλικες ζημιες; (το οποιο να εχει ισχυ σε οποιο χωραφι μου αρεσει μεσα στην Ελλαδα και οχι στα επισημα μοντελοδρομια)
    τετοιοι ειδους αφαλειες τις κανει το μοντελοδρομιο στα μελη του, ο ιδιος ο αερομοντελιστης η ο καθε συλογος για τα μελη του;
    Πιστεύω ότι το θέμα ενδιαφέρει όλους και ίσως ακουστούν και νέες ενδιαφέρουσες απόψεις και λύσεις.

    Από παλιά είχα γράψει κάτι στο Ασφάλεια - Ασφάλιση αερομοντελλιστών, περισσότερα ο Γιάννης Κωνσταντακάτος στο Οργάνωση Λειτουργίας Μοντελοδρόμιου. Η μόνη ασφάλιιση που γνωρίζω είναι αυτή της ΕΛ.Α.Ο., λεπτομέρειες στο Ειδικοί Οροι Συμβολαίου.
    Citazione
    ΕΙΔΙΚΟΙ ΟΡΟΙ & ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ

    ΕΙΔΙΚΟΙ ΟΡΟΙ:  Δηλούται και συμφωνείται ότι:

    Η δια του παρόντος ασφαλιστηρίου παρεχομένη κάλυψη περιλαμβάνει την νομική υποχρέωση του ασφαλιζομένου δια ζημίας προελθούσες  εκ:

    α) Σωματικής βλάβης επελθούσης εις οιονδήποτε πρόσωπο (ασχέτως εάν ακολούθησε θάνατος) εξ ατυχήματος ,

    β) απώλειας ή ζημίας εις περιουσία συvεπεία ατυχήματος, επελθόντα κατά την διάρκεια της ασφαλιστικής περιόδου και απορρέοντα εκ της χρήσεως και κατά την διάρκεια ταύτης οιουδήποτε εκ των κατωτέρω μνημονευομένων προτύπων (μοντέλων) κατά τον χρόνο προπονήσεων, επιδείξεων ή αγώνων εις ποοσδιορισμένο και αναγνωρισμένο αθλητικό  χώρο εντός; των συνόρων της Ελληνικής Επικράτειας, ένεκα πταίσματος ή αμελείας τoυ κατόχου και, η οιουδήποτε προσώπου ενεργούντος δια λογαριασμό του ή δια το οποίον είναι τυχόν υπεύθυνος ή ένεκα ελαττώματος υπάρχοντος εις οιονδήποτε τοιούτον πρότυπο

    ΠΡΟTYΠΑ

    Πρότυπο αεροσκάφος κινούμενο με ελαστικούς κινητήρες, ή με μηχανές εσωτερικής καύσεως, τύπου βενζίνης ή μεθανόλης ή ντίζελ, μηχανών ηλεκτρικού  ή άνευ κινητήρα. Εξαιρούνται κάθε είδους πυραυλοκινητήρες ή μονάδων κινητήρων αντιδράσεως μετά παλμώσεων.

    Σημείωση : Πρότυπα αεροσκάφη προωθούμενα με μηχανές εσωτερικής καύσης βενζίνης, μεθανόλης ή ντίζελ περιορίζονται ως ακολούθως 

    α) Ράδιο κατευθυνόμενα -  Συνολικού κυβισμού μηχανής μέχρι 20 cc αλλά uή υπερβαίνουσα αυτά και βάρους όχι περισσότερο από 15 kgrs.

    β ) Ελευθέρας πτήσεως -  Συνολικού κυβισμού μηχανής μέχρι αλλά όχι άνω των 10 cc και βάρους όχι περισσότερο από 15 kgrs.

    γ) Δέσμια κυκλικής πτήσεως (CONTROL LINE) συνολικού κυβισμού μηχανής μέχρι 10 cc αλλά όχι υπερβαίνουσα αυτά και βάρους όχι περισσότερο από 15 kgrs.

    ΟΡΟΙ:

    1) Τα πρότυπα πρέπει. να ίπτανται. ή να χειρίζονται. με εύλογο φροντίδα και προσοχή δια την ασφάλεια άλλων προσώπων και περιουσίας και να τηρούνται οιαδήποτε κατά νόμο διάταγμα ή έγγραφα, εσωτερικοί κανονισμοί ή άλλες  διατάξεις.

    2) Σε περίπτωση  ατυχήματος, δέον να μη συνομολογείται ευθύνη υπό τoυ κατόχου.

    3) Δήλωση  περί  τoυ ατυχήματος  δέον να γίνεται προς την ασφαλιστική εταιρεία.

    Κάθε αξίωση εγειρομένη  κατά τoυ  κατόχου, και / ή η σχετιζόμενη προς το ατύχημα αλληλογραφία δέον να διαβιβάζεται άνευ επικυρώσεως αμέσως με  επιστολή επεξηγηματικής.

    ΕΞΑIPEΣEIΣ:

    Η παρούσα σύμβαση αποκλείει την ευθύνη τoυ ασφαλιζομένου προς αποζημίωση τρίτου και η εταιρεία δεν θέλει είναι υποχρεωμένη  εις καταβολή αποζημιώσεως δια ζημίας ή ατυχήματα προξενηθησόμενα :

    1) Υπό του ασφαλιζομένου ή των εις την υπηρεσία του προστεθέντων  προσώπων εκουσίως ή σκοπίμως

    2) Εις αυτόν τούτον τον αθλητή και, βοηθό  του, τα μέλη της οικογενείας του, τα μέλη των σωματείων και των Διοικητικών Συμβουλίων αυτών ως και πρόσωπα τελούντα εν υπαλληλική ή εργατική σχέση με τον αθλητή. Εφ' όσον  όμως τα αναφερόμενα ως ανωτέρω πρόσωπα (πλην αθλητού και βοηθού) παρακολουθούν τις προnoνήσεις, επιδείξεις, ή αγώνες ως απλοί θεατές εις τον καθοριζόμενο προς τούτο χώρο και, υποστούν ατύχημα, καλύπτονται, υπό του παρόντος ασφαλιστηρίου συμβολαίου, καθώς και οι , αθλητές και βοηθοί αυτών  οι ευρισκόμενοι εντός του χώρου προετοιμασίας  και τηλεχειρισμού των αερομοντέλων, από τραυματισμό ή και υλική ζημία προκαλουμένη από άλλο αθλητή όχι όμως τον ίδιο.

    3) Ευθύνη  για απώλεια  ή ζημία σε περιουσία ευρισκομένη υπό την διαχείριση ή τον έλεγχο του κατόχου.

    4) Κατά την διάρκεια πλημμύρων καταιγίδων σεισμών ή άλλων φυσικών φαινομένων συνιστούντων ανωτέρα βία

    5) Κατά την διάρκεια πολέμου, εισβολής εξωτερικού  εχθρού, εχθροπραξιών, εμφυλίου πολέμου, στάσεως, κινήματος, επαναστάσεως, ανταρσίας, πολιτικών ταραχών  και τα συναφή εκτός εάν ο ασφαλιζόμενος αποδείξει την μη ύπαρξη αιτιώδους συνάφειας αμέσου ή εμμέσου μεταξύ του ατυχήματος και των γεγονότων τούτων.


    « Ultima modifica: Martedì, 13 Set 2005, 23:37:55 da Κώστας Κωστόπουλος » Loggato

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Risposta #1 il: Mercoledì, 14 Set 2005, 00:01:59 »

    Πως γίνεται η ασφάλιση μέσω ΕΛ.Α.Ο. . Οι σύλλογοι στέλνουν κατάλογο των προς ασφάλιση μελών τους με το απαιτούμενο ποσό στην Επιτροπή Αερομοντελισμού (Ε.Α.) της ΕΛ.Α.Ο. και ενημερώνεται η ασφαλιστική εταιρεία για να συμπεριληφθούν στην ασφάλιση. Δεν μπορώ ν' απαντήσω αν μέλος αεραθλητικού συλλόγου χωρίς αερομοντελιστική δραστηριότητα μπορεί να περιληφθεί σ' αυτήν.

    Δεν γνωρίζω αν οι ιδιοκτήτες μοντελοδρομίων, κατά περίπτωση, έχουν άλλα ασφαλιστήρια συμβόλαια για όσους τα χρησιμοποιούν. Αν ναι θα ήταν είναι ενδιαφέρον να μάθουμε γι' αυτά.

    Για αγώνες ή εκδηλώσεις μπορεί να γίνουν ξεχωριστά ασφαλιστικά συμβόλαια.

    Θα ήταν ενδιαφέρον να υπάρχει κάλυψη για οποιοδήποτε χώρο αλλά αυτό είναι λίγο απίθανο να γίνει. Είναι πάρα πολύ δύσκολο να δοθεί και να γίνει δεκτή από την ασφαλιστική εταιρεία λεπτομερής , σαφής και μη αμφισβητούμενη περιγραφή των προϋποθέσεων που καθιστούν ένα χώρο πτήσης ασφαλή. Η ύπαρξη της ΕΛ.Α.Ο., των συλλόγων και των κανονισμών δίνουν ένα αποδεκτό πλαίσιο για ασφαλιστική κάλυψη στους χώρους των συλλόγων και των αγώνων και εκδηλώσεων.

    Παρόμοια και ίσως μεγαλύτερα προβλήματα orck υπάρχουν για την ασφάλιση των αθλητών του παραπέντε.

    Ενδιαφέρον όμως θα είναι ν' ακουστούν απόψεις, ειδικά εάν στηρίζονται και σε κάποια γνώση των ασφαλιστικών εταιρειών και μεθόδων.
    Loggato

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.387



    « Risposta #2 il: Giovedì, 15 Set 2005, 16:46:43 »

    Αγαπητέ φίλε orck,

    Στα περισσότερα σημεία του ερωτήματος απάντησε ο Κώστας. Δυστυχώς σε κανένα μέρος του κόσμου δεν υπάρχει ομαδικό ασφαλιστήριο για αστική ευθύνη που να προβλέπει παρόμοια ελευθερία στην επιλογή του χώρου πτήσεων.

    Το συμβόλαιο ασφάλισης που προσφέρεται από την ΕΛΑΟ στα σωματεία μέλη της και κατ'επέκταση στα μέλη τους αφορά χώρους εγκεκριμένους από το οποιοδήποτε σωματείο. Ο λόγος είναι απλός. Το σωματείο θα υποβάλει την δήλωση του ατυχήματος στην ΕΛΑΟ και στην συνέχεια η ΕΛΑΟ με την εισήγηση της προς την ασφαλιστική εταιρία. Ετσι κάπου πρέπει να υπάρχει μία υπευθυνότητα ως προς την επιλογή του χώρου.

    Γιατί καλά να είναι ένα χωράφι δικής σου επιλογής. Αν όμως αντί χωράφι επιλέξει κάποιος αερομοντελιστής την Πλατεία Συντάγματος και προκληθεί ατύχημα τότε τι γίνεται?

    Αυτό που αναφέρω ίσως το κρίνεις υπερβολικό, αλλά επειδή η ασφαλιστικές εταιρείες στο παρελθόν έχει ζητηθεί από τις ασφαλιστικές εταιρίες να αποζημιώσουν περιπτώσεις περίεργες έχουν και αυτές λάβει τα μέτρα τους.

    Γνωρίζω ότι η γερμανική ασφαλιστική εταιρία που είχε η Γερμανική Ομοσπονδία Daec αρνήθηκε καταρχάς να αποζημιώσει το συμβάν με το αεροπλάνο (όχι αερομοντέλο) που είχε προσγειωθεί αν θυμάσαι μπροστά από το Κρεμλίνο και στην συνέχεια τροποποίησε και τους όρους. Το αναφέρω συγκεκριμένα γιατί εκεί το συμβόλαιο είναι ενιαίο για όλα τα αεραθλήματα και εδώ τουλάχιστον η ΕΛΑΟ χρησιμοποιεί την ίδια ασφαλιστική εταιρία.

    Στην Αμερική η ΑΜΑ δεν έχει ασφαλιστική εταιρία από πίσω της αλλά εκεί ο νόμος δίνει την δυνατότητα να καλύπτει η ίδια της ζημιές προς τρίτους. Εκεί βέβαια μιλάς για 500.000 μέλη.Αλλά και εκεί σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπεται το όπου νάναι.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Loggato
    GeoGeo
    Visitatore
    « Risposta #3 il: Mercoledì, 21 Set 2005, 13:03:13 »

    ARA.... kataligoume sto symperasma oti kalo tha itan an petame se sygkekrimenous - egkekrimenous xorous gia tyxon peristatika. Dystyxws bebaia i Elllinki pragmatikotita diaferei para sagkas. Tis perissoteres fores pou petaw eite power eite gleder einai se xwrafia, gipeda podosfairou i opou allou brw diathesimo analoga me to pou eimai. Opos kai polu alloi afou ex dei polla montella na iptantai konta se ethnikes artiries, se dromous mesa se xorafia ligo pio ekso apo poleis... Ekei paei, den yparxoun oute asfaleies oute tipota kai ante na breis akri ama to katebaseis sto kapo kanenos autokinitou.
    Loggato
    Pagine: [1]     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR  |  Aeromodelling GR - γενικές συζητήσεις (Moderatore: ArgyrisGiannetakis)  |  Topic: Ασφάλιση αερομοντελιστών
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.035 secondi con 27 queries.